Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - a co Ty dziś sprzedałeś?]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Ktore sloty zakupisz?
  Zaproponowana przez: Liluh, 2000-09-25 00:00:00

G-Rex  34 (13%)
Mediator  83 (31%)
Predator  30 (11%)
Zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie...  74 (27%)
Chrzanie sloty  49 (18%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 270 głosów
 [755] Dlaczego chrzanie sloty
  2000-09-25 o godz. 05:38:44 Krashan odpowiada na njusa
  Wysłany z *.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Z mojego subiektywnego punktu widzenia chrzanie sloty. Karte graficzna mam. Co do muzyki - Paula mi wystarczy. A siec osiedlowa mi nie grozi, mieszkam w rzadko zaludnionej okolicy. Wiec co mi przyjdzie z tych 730 zl, ktore bym ewentualnie wydal?
Odpowiedz na ten komentarz
 [757] Chrzanie sloty
  2000-09-25 o godz. 11:09:51 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
Chrzanie sloty, a raczej ich zakup. Mam A4000 i dobre, oryginalne sloty od zawsze. A szczegolnie chrzanie zakup slotow, ktorych cena jest zblizona do gieldowej ceny kompletnej A4000...
Odpowiedz na ten komentarz
 [758] G-Rex
  2000-09-25 o godz. 12:26:59 Krzysztof odpowiada na njusa
  Wysłany z *.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ale G-Rex nie zabiera A4000 dobrych slotów Video i ZorroIII, ale dodaje PCI i AGP. Oni jedni majâ dobrâ koncepcjë. Ja jestem caîkowicie za.
Odpowiedz na ten komentarz
 [759] Co wy pieprzycie!
  2000-09-25 o godz. 12:27:35 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Je?eli s?dzicie, ?e Permedia II jest kart? kankurencyjn? dla np. kart Intergraph'a albo ELSY to si? bardzo mylicie. Nie twierdz?, ?e Permedia nie radzi sobie z prostymi zadaniami poligraficznymi czy z grami jednak przy czyms bardziej skomplikowanym (np. konkretny render) nie jest ju? tak dobrze. Trudno porównywa? kart? WildFire do Permedii. Otó? WildFire jest ok. 10 razy od Permedii II szybsza (tak, tak ... jest taka na PC i MACA). Oczywiscie jest tez duzo drozsza ale w przeciwienstwie do Permedii II ona tanieje. Poza tym obsluga AGP i DIMMA to kolejna du?a furtka do nowosci. Radzilbym sie troszke zastanowic nad slowami. Amiga potrzebuje inwestycji a zakup wlasnie takich kart jest dla niej na razie najlepszym wyjsciem z ciezkiej sytuacji na rynku. POZDRAWIAM.
Odpowiedz na ten komentarz
 [760] TEN MESYCZ U GÓRY NIE JEST DO KRZYSZTOFA
  2000-09-25 o godz. 12:31:39 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Popieram Krzyska i pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [761] TEN MESYCZ U GÓRY NIE JEST DO KRZYSZTOFA
  2000-09-25 o godz. 12:31:39 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Popieram Krzyska i pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [762] TEN MESYCZ U GÓRY NIE JEST DO KRZYSZTOFA
  2000-09-25 o godz. 12:31:39 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Popieram Krzyska i pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [763] Vasyl/PHT - co ty pieprzysz?
  2000-09-25 o godz. 13:34:49 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
Komu w koncu odpowiadasz, po co i na jaki temat?
Odpowiedz na ten komentarz
 [764] Przykre
  2000-09-25 o godz. 14:05:21 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Przykry to fakt jak ktos nie potrafi zrozumiec kontekstu wypowiedzi. Dlatego tlumacze raz jeszcze. Moja wypowiedz skierowana byla do Ciebie i do drugiego kolesia, ktory pieprzy, ze takie karty jak Mediator czy G-Rex sa chybionym zakupem. Krzysiek wyrazil sie pochlebnie o tych kartach wiec nie do niego byl ten mesycz. Jezeli nie umiesz czytac i myslec w jednym czasie to moze zawolaj kogos do pomocy!
Odpowiedz na ten komentarz
 [767] Alternatywa
  2000-09-26 o godz. 01:02:58 Guru odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.mtl.pl via ---
Mysle ze takie sloty to swietna alternatywa dla ludzi ktozy maja karte PPC ale jeszcze bez bvision
Odpowiedz na ten komentarz
 [768] Co zabiera G-Rexx
  2000-09-26 o godz. 05:29:22 Krashan odpowiada na njusa
  Wysłany z *.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Nie jest prawda, ze G-Rex nie zabiera slotow Z3. G-Rex do A4000 (tylko desktop zreszta) jest daughterboardem, ktory sie podlacza zamiast oryginalnego. Wiec zegnajcie Z3...
Odpowiedz na ten komentarz
 [769] G-REX i predator rools
  2000-09-26 o godz. 07:52:20 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
A ja zostane przy swoim. Marzy mi sie zeby kiedys moc do mojej tysiacdwusetki podlaczyc ELSE GLORIE i robic wszystko do 10 x szybciej niz dotychczas ... a do tego jeszcze g4 ... i juz jest OK. Pracujac na Maku G4 z GeForce 2 3D widze niestety olbrzymia roznice w szybkosci. Pocieszajace jest to, ze PIII 800 jest od mojego maka ok 3,5 raza (w porywach do 5) wolniejszy ... ale amiga jest jeszcze wolniejsza. DLATEGO NALEZY KUPOWAC TAKIE KARTY JAK G-REX CZY PREDATOR !
Odpowiedz na ten komentarz
 [770] G-Rex
  2000-09-26 o godz. 10:41:44 Krzysztof odpowiada na njusa
  Wysłany z *.jeleniag.ppp.tpnet.pl via ---
Czeô? Krashan. Gdzie to byîo napisane, ?e po zabudowaniu G-Rexa, Pozbawieni zostajemy slotów Zorro? Przecie? PCI i AGP la?â bli?ej "ôledzia" a Zorro z drugiej strony. Gdzie tu konflikt PCi, AGP i Zorro, tymbardziej ?e Bëdzie ta pîytka zamiennikiem (w przypadku Zorro w A4000) dla poinowej pîytki z rozszerzeniami. Bëdzie poîâczona z pîytâ gîównâ (i stâd Zorro pozostaje) i z gniazdem zorszere? na karcie CSPPC.
Odpowiedz na ten komentarz
 [771] nad czym sie zastanawiac?
  2000-09-26 o godz. 11:08:56 mdw + caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cuprum.com.pl via ---
Panowie! Nad czym my sie w ogole zastanawiamy? Przeciez oczywiste, ze takie sloty jak PCI i AGP sa cholernie potrzebne kazdemu uzytkownikowi komputera (Amigowcom rowniez). Wydaje nam sie, ze te sloty to rewolucja na miare Amigi1200 czy kart PPC w swoim czasie. To ze dzisiaj ktos nie chce tego kupic - to jego sprawa. Ale co bedzie za rok, kiedy stanie sie to KONIECZNE? Wtedy bylby wieeeeeelki placz, ze takich slotow nie ma... Naprawde - nie hamujcie na chama rozwoju - nawet jesli w tej chwili nie zamierzacie z niego skorzystac. A tak swoja droga: czy firma DCE nie ma co robic? Po co pchac sie w cos, w czym ma sie konkurencje (Mediator, Predator). Czy nie lepiej zajac sie czyms w czym sie nie ma konkurencji i na co ludzie tak baaaaaaardzo czekaja (g3/g4 bez 68k)?
Odpowiedz na ten komentarz
 [772] CARO&MDW
  2000-09-26 o godz. 11:28:31 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Wydaje mi si?, ?e fakt tworzenia coraz wiekszej ilosci kart przez coraz wi?cej firm jest tez pozytywny. Przynajmniej b?d? ta?sze ... je?eli b?dzie kankurencja pod wzgl?dem jakosci to ceny musz? spas? ?eby zdoby? rynek. Poza tym zgadzam si? z Wami, ?e jest jeszcze kilka innych wa?nych spraw do za?atwienia ale wa?ne ?e si? cos ruszy?o ... ja jestem optymist?. Serdecznie pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [773] CARO&MDW
  2000-09-26 o godz. 11:28:31 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Wydaje mi si?, ?e fakt tworzenia coraz wiekszej ilosci kart przez coraz wi?cej firm jest tez pozytywny. Przynajmniej b?d? ta?sze ... je?eli b?dzie kankurencja pod wzgl?dem jakosci to ceny musz? spas? ?eby zdoby? rynek. Poza tym zgadzam si? z Wami, ?e jest jeszcze kilka innych wa?nych spraw do za?atwienia ale wa?ne ?e si? cos ruszy?o ... ja jestem optymist?. Serdecznie pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [778] Do Vasyla
  2000-09-26 o godz. 14:41:34 Carlos odpowiada na njusa
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
Jak Ci sie rece trzesa to popros kogos by za Ciebie RAZ wciskal "Wyslij", ok?
Odpowiedz na ten komentarz
 [782] OK Carlos
  2000-09-26 o godz. 20:26:51 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
OK Carlos ... b?d? pami?ta?. Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [783] Predator przemienia sie w G-rexa
  2000-09-26 o godz. 20:57:25 Jack odpowiada na njusa
  Wysłany z *.primary-server.net via ---
Ciekawe o co tu chodz? Po oswiadczeniu Elboxu na temat Eytechu (szkoda, ze tylko po angielsku), ze ston Eyetechu zniknal Predator, a swojego G-Rexa oglosilo DCE :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [784] Jeszcze do Vasyl'a
  2000-09-27 o godz. 09:15:09 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via ---
Nie o to chodzi, ze nie rozumiem kontekstu. Nie rozumiem po kiego ..... pisac ciagle teksty typu: "Je?eli s?dzicie, ?e Permedia II jest kart? kankurencyjn? dla np. kart Intergraph'a albo ELSY to si? bardzo mylicie."? Mnie to wisi, czy moje CV64 i moja Toccata sa 10 razy lepsze, czy 100 razy gorsze od czegostam, co ludzie wymieniaja przy okazji takich dyskusji. Dla mnie wazne jest to, ze karty ktore posiadam sa dla mnie wystarczajace i zaspokajaja w 100% moje wymagania. Z tego tez powodu chrzanie sloty. Nie zamierzam wywalac kasy na "kwiatek do ko?ucha", jesli to co mam jest dla mnie optymalne. A wogole to nie mam bladego pojecia co to jest Intergraph i co to jest ELSY, jak rowniez RivaTNT, czy VooDoo jakiestam - przez co, szczerze mowiac, wcale nie czuje sie ubo?szy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [787] do Vasyl'a
  2000-09-27 o godz. 09:48:36 caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cuprum.com.pl via ---
Vasyl, mozesz mi podac swojego mail'a? Dzieki. Chodzi mi o to (nieszczesne:) PHT - naswietle Ci nieco sprawe :) ... a tak na marginesie: rysujesz cos jeszcze? Mnie mozesz dorwac pod caro@pertus.com.pl
Odpowiedz na ten komentarz
 [788] Brrr
  2000-09-27 o godz. 11:59:57 Vasyl odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Mozesz nie czuc sie ubozszy ... ale niestety jestes. Wlasnie z powodu ignorowania tego co sie wokol Ciebie dzieje. Szanuje Twoja decyzje ... ale nie wypowiadaj sie na tematy dotyczace kart graficznych ... bo, jak sam zauwazyles, nie masz zielonego pojecia jak wyglada ich rynek.
Odpowiedz na ten komentarz
 [789] CARO
  2000-09-27 o godz. 13:25:37 Vasyl odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
moj mail to vasylek@usa.net. CU
Odpowiedz na ten komentarz
 [790] I jeszcze raz do Vasyl'a
  2000-09-28 o godz. 09:09:43 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
A czy ja sie wypowiadam? Czy napisalem chociaz jedno zdanie na temat parametrow/mozliwosci jakis kart graficznych w komentarzach do tej ankiety? Chce tylko powiedziec, ze karty, ktore mam w swojej Amidze spelniaja moje oczekiwania. Robia to, co do nich nalezy i robia to w sposob mnie satysfakcjonujacy. A to co sie dzieje w swiecie komputerow jako takich wcale nie dzieje sie wokol mnie. Moj zawod (juz za 1,5 roku) to: inz. mechanik, specjalnosc: cieplownictwo. Amiga to moje hobby, natomiast informatyka jako taka mnie nie interesuje, wiec nie sledze jej rozwoju.
Odpowiedz na ten komentarz
 [791] DO GARY'ego ... Caro-prosze przeczytaj to rowniez
  2000-09-28 o godz. 10:39:30 Vasyl odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Ok ... ja tez w pewnym sensie jestem hobbysta ... jak chyba kazdy amigowiec. Ale po co i ja i Ty dazymy do tego zeby miec sprzet jak najlepszy. Sam przeciez wspomniales, ze masz CV64 i Toccate. To juz jest cos. To nie jest tylko hobby. Chcemy tego, zeby programy chodzily jak najlepiej. Teraz Cie ich szybkosc satysfakcjonuje. Ale co bedzie za pol roku/rok ? Juz teraz pakiety takie jak Maya 3d czy nowy LightWave szokuja. Kupiles CV64 i Toccate ... a jesli za pare miesiecy okaze sie, ze ich mozliwosci beda porownywalne z A500 dzisiaj. Jezeli to nie jest dla Ciebie argument to teraz idz na gielde i kup piecsetke. Przypominam sobie jaka byla kiedys reakcja sceny amigowej na pojawienie sie dem wymagajacych A1200 i fastu. Byla dokladnie taka sama jak Twoja. Ludzie fuckali na koderow robiacych takie dema bo mowili, ze to nie sztuka zrobic cos majac do dyspozycji taki sprzet. Polowa ze scenowiczow mogla takie dema zobaczyc tylko na party bo nie miala takiego sprzetu w domu. Ale jednak sytuacja sie zmienila. A wymogly ja wymagania sprzetowe stawiane zarowno przez dema i programy. Tak wiec co powiesz Gary (teraz fantazjuje) jak za pare miesiecy okaze sie ze wymagania dla kazdego programu beda takie ze ani CV64 ani Toccata nie wystarczy. Zastaniesz sam ... ale jako zatwardzialy konserwatysta bedziesz czul sie swietnie. To nic, ze ani Ty nie bedziesz mial jakiegokolwiek kontaktu z nowym sprzetem/systemem ani on z Toba. Ty bedziesz sobie robil pliczki z rozszerzeniami o ktorych nowy soft juz dawno zapomnial i bedziesz mogl je sobie poogladac tylko na swoim monitorze. Sztuka dla sztuki? .... sorry ale to sie niestety przezylo chociaz ja tez za tym tesknie bo gdy bylem grafikiem na scenie taka idea bardzo jasno mi przyswiecala. Zarowno ja jak i Caro robilismy grafike w max 256 kolorach pixel/pixel i tracili na jeden pic ok. 3-4 miesiecy a tacy goscie jak np. Lazur skanowali, zrecznie retuszowali zdjecia i ... wygrywali party. Ale niestety teraz w agencji reklamowej robie to samo co Lazur ... bo jest i szybciej i ladniej ... i niestety ... takie postepowanie przynosi jakies pieniadze
Odpowiedz na ten komentarz
 [792] takie tam ... :)
  2000-09-28 o godz. 12:35:09 caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
Wiesz Vasyl, ja dalej pixluje w 320x240x8 (chociaz tez pracuje w DTP na Mac'ach:) - Brilliance rooooolz! (17" SIEMENS NIXDORF + scan doubler flicker fixer:). A co do spory o nowe karty to chyba nie ma o co sie droczyc. To chyba oczywiste ze ten sprzet (sloty, karty wszelkiej masci) jest nam baaaardzo potrzebny. Gary, to chyba pierwsza kwestia w ktorej sie nie zgadzamy. Skoro Amiga to Twoje hobby, to tym bardziej powwiny interesowac Cie nowinki techniczne w Amidze. Mowisz, ze karty ktore masz spelniaja swietnie swoje zadanie - czyzbyc traktowal Amige jak narzedzie pracy? A tak BTW: jak mozna poradzic sobie bez akceleratoraw w np. Tornado3d 3.0, zobaczyc jakis obiekt w doggy czy chociaz pobawic sie w OpenGL'u?
Odpowiedz na ten komentarz
 [793] do pana Vasyla
  2000-09-28 o godz. 12:42:21 caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
Czyli ze ... juz nie "bawisz" sie w pixlowanie? Wedlug mnie jest to najpiekniejszy sposob tworzenia grafiki (techniki cieniowania, anti-aliasingu, doboru palety kolorow itp). Scierwo wychodzace gigabajtami z wydawnictw DTP wcale nie jest piekne - jest straszne (jak widze logo z glow'em i z cieniem to az mnie skreca). Ale moze wlasnie tym rozni sie grafika komputerowa od grafiki uzytkowej. To tyle w temacie ... :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [794] do G.B.
  2000-09-28 o godz. 12:53:16 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
Garry - tobie moze wystarcza to co masz - szanuje to i cenie. W moim przypadku CV643D nie spelnilaby oczekiwan. Ostatnio prawie caly czas spedzam przy OpenGL (StormMESA). Naprawde mnie to zajaralo, a bez PPC (nawet najslabszego) z BVision3D nie moglbym praktycznie nic zrobic. Teraz znacznie czesciej uzywam Permedii2 (jak twierdza niektorzy - zupelnie nie wykorzystywanej w Amidze) niz kosci aGA. Co ja mowie - czesciej... aGAty wcale nie uzywam - mimo, ze mam nawet flicker-fixer i sensowny 17-calowy monitor. Jak tylko wyjda sterowniki do jakiejs karty lepszej niz BVision3D - od razu kupie PCI.
Odpowiedz na ten komentarz
 [795] CARO
  2000-09-28 o godz. 12:56:05 Vasyl odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Alez oczywiscie, ze nie porzucilem pixlowania. Jezeli chodzi o Imego Processing to robie to w mojej agencji a w domu ... oczywiscie DPAINT V !!! Na szczescie mam dwa monitory bo bez starego Commodorowskiego bym sobie nie mogl na to pozwolic. Zamierzalem pojechac na najblizsze party ale niedlugo moja zonka bedzie rodzic ... i to jest w tym momencie najwazniejsze. Pozdrawiam :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [796] Moze to cos wyjasni:
  2000-09-28 o godz. 13:35:24 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
Kiedy wiele lat temu zainteresowalem sie Amiga nie wynikalo z fascynacji informatyka i komputerami. Moja zyciowa pasja (od dziecka) byla fotografia i film (najpierw 8/16mm, teraz z koniecznosci video). Zafascynowalem sie Amiga kiedy u kumpla zobaczylem DeluxePaintaIII, jakis program do ImageProcessingu (Butcher, czy jakos tak), itp. Przed ukazaniem sie gier 3D NIGDY natomiast na Amidze nie gralem. Tak ze Amiga najpierw byla dla mnie narzedziem do realizacji mojego hobby, potem natomiast moim glownym hobby stala sie Amiga i jej zastosowania w fotografii i DTV. Nigdy nie pracowalem na Amidze zarobkowo i nadal nie zamierzam tego robic. Jest mi ona potrzebna w wolnym czasie, dla realizacji tego, co mi sprawia przyjemnosc polaczonej z przyjemnoscia uzywania Amigi jako takiej. A ze na hobby nigdy nie zalowalem kasy, przeto tak jak kiedys kupowalem aparaty, obiektywy itp, tak potem kupowalem Amigowy sprzet. Przy jednym zalozeniu: jestem w stanie zaplacic naprawde duzo za cos, co jest mi potrzebne, nie kupuje natomiast czegos tylko dlatego ze jest lepsze, jesli mimo to jest mi to zbedne. Przyklad: wolalbym obecnie dokupic sobie do Ami skaner do slajdow (~4800 DPI w kazda strone) na SCSI, niz zmieniac karte GFX. A CV64/nie 3D mi wystarcza poniewaz dzialam tylko w 2D.
Odpowiedz na ten komentarz
 [797] to mi sie podoba
  2000-09-28 o godz. 14:21:01 Guru odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Heh, i wyszlo na to ze, kazdy z was ma racje :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [798] Racja
  2000-09-28 o godz. 15:16:05 Vasyl odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Rzeczywiscie ... chyba w kazdej wypowiedzie siedzi troche prawdy. OK Gary ... jestesmy kwita. Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [800] sloty PCI Mediator
  2000-09-28 o godz. 20:58:49 japa odpowiada na njusa
  Wysłany z *.skierniewice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
super wreôcie bëde mógî podîâczy? kartë muzycznâ kartë UKF-Radio modem wewnëtrzny i wiele innych dupereli i nie bëde patrzyî pecetowcâ w oczy z zazdroôciâ ja terz bëde na fali
Odpowiedz na ten komentarz
 [801] Chrzani? sloty bo...
  2000-09-29 o godz. 01:47:33 Dariusz Gac odpowiada na njusa
  Wysłany z *.espol.com.pl via ---
... w dalszym ?gu jestem zmuszony korzysta? z p?yty g?ownej z 1994 roku !!! Sic !!! Dopali?em Amisi? o po?erke i Bvision i nie zamierzam kupowa? ?adnego dodatkowego hardware opartego o t? zabytkow? p?yt? g?ówn?. Problem zasilania wszyscy znamy. A jak mi ta p?yta nawali to gdzie kupi? now? za 2-3 lata ? I co mi wtedy po super odlotowych slotach ? Chrzani? sloty i domaga? si? nowej p?yty g?ownej !!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [802] Aczkolwiek z drugiej strony...
  2000-09-29 o godz. 10:06:22 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
Mozesz kupic A4000. Tam nie ma problemow z zasilaniem i tym podobnych. Mediatora do A4000 Elbox zapowiada na grudzien. A ZorroIII w A4000 poki co jest calkiem niczego sobie. CyberstormyPPC rowniez sa nie do pogardzenia. Zreszta plyty do A1200 chodza obecnie po 150zl na gieldzie i pewnie jeszcze stanieja. Jaki wiec problem wymienic jakby co? A wogole to kazda plyta moze pasc. I ta z 1994 roku i ta z 2000. Na kazda gwarancja kiedys sie skonczy i w razie jej awarii czeka cie ten sam problem...
Odpowiedz na ten komentarz
 [803] Pozdrowienia dla Vasyl'a
  2000-09-29 o godz. 10:09:56 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.pg.gda.pl via ---
j.w. Rowniez pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [808] Re: Chrzani? sloty bo...
  2000-09-29 o godz. 13:24:11 Dariusz Gac odpowiada na njusa
  Wysłany z *.espol.com.pl via ---
Mo kupi? p?yt? A4000 ale i ona jest ju? wiekowa. Poza tym gdzie za 2-3 lata kupi? np. pami?ci SIMM EDO wykorzystywane w dopa?kach ? W muzeum ? Ju? teraz s? k?opoty z ich nabyciem, nie mówi?c ju? o cenie jak za zbo?e... a sprawa kontrolerów ? USB np. ? Znowu dopa?ki do wiekowej p?yty g?ownej ? Nie, ja czekam zdecydowaniw na now? p?yt? g?ówn?... a poza tym zach?c jakiego? neofit? do kupna Amigi zaczynaj?c od tego ?e musi naprzód naby? co? co ma ju? dobre 6 lat...
Odpowiedz na ten komentarz
 [810] ...hm? A4000T !
  2000-09-29 o godz. 20:18:19 Bueno odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lodz.ppp.tpnet.pl via ---
Czy moze ktos wie ktora podziemna organizacja produkuje lub bedzie produkowac PCI A4000T. Chyba mnie zacmilo gdyz nic nie widze...?
Odpowiedz na ten komentarz
 [812] Re: A4000T
  2000-10-01 o godz. 01:12:50 Liluh odpowiada na njusa
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Pewnie jakas super tajna, ktora ujawni sie juz niedlugo o ktorej PCI polknie w parametrach wszystkie pozostale ;)))))) Bo jej technologia oparta bedzie o konstrukcje skrzyni biegow latajacego spodka, a stop metalu z jakiego zostanie wykonana mozna wydobyc tylko na odleglych ksiezycach Jupitera ;))
Odpowiedz na ten komentarz
 [813] c.d. A 4000 T
  2000-10-01 o godz. 14:54:19 bueno odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lodz.ppp.tpnet.pl via ---
A 4000 T Escom to taka maszynka w ktorej sloty znajduja sie na plycie glownej. Jest ich sporo : 5xZorro3 , 2xVideo , 4xIsa (PC) . Co to znaczy ? Ano znaczy to ze nieda sie w zaden sensowny sposob podlaczyc PCI do tego komputera. Mozna by bylo pdlaczyc wiele kart do slotow ISA ale nikt nie napisal zadnego sterwnika ,do jakichkolwiek modeli kart (muzyczne , graficzne...). Czy mowi wam cos ten tekst ? Jezeli tak to przedstawcie swoj komentarz. P.S. Tekst ten zwraca uwage tylko na czesc problemow z jakimi musza borykac uzytkownicy komputera AMIGA (A 4000 T Escom rowniez).
Odpowiedz na ten komentarz
 [814] A4000T kolejne starcie
  2000-10-01 o godz. 17:33:26 Liluh odpowiada na njusa
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Mam taka Amige i uwazam, ze nie ma zandej innej obudowy w ktorej jest tak duzo miejsca do zabudowy. Z pewnoscia PCI by sie w niej zmiescilo, jedyna kwestia trudna do rozwiazania, byloby wycyrklowanie kart PCI tak zeby wychodzily dokladnie w tylne sledzie. Jest to raczej malo prawdopodobne.
Odpowiedz na ten komentarz
 [822] A4000T rowniez Rules!
  2000-10-02 o godz. 10:21:31 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via ---
"A 4000 T Escom to taka maszynka w ktorej sloty znajduja sie na plycie glownej. [...] znaczy to ze nieda sie w zaden sensowny sposob podlaczyc PCI do tego komputera." - alez da sie i to w sposob IMHO najsensowniejszy z mozliwych. Mozna podlaczyc PCI do zlacza karty procesorowej, a konkretnie zainstalowac je pomiedzy plyta glowna a karta procesorowa. Pozatym Predator ma byc instalowany na zlacze karty PPC, a w tej sytuacji niewiele na do rzeczy uklad pierdol na plycie glownej. Pozatym daughterboard Zorro w A4000 desktop jest tak naprawde tylko rozgaleznikiem slotu znajdujacego sie na plycie glownej A4000. Wiec A4000 desktop ma takze sloty tak jakby wlutowane w plyte, tylko w postaci "skompresowanej". "Mozna by bylo pdlaczyc wiele kart do slotow ISA" - nie mozna. Te sloty moga byc wykozystane tylko przez sprzetowe emulatory Pc i podobno nie maja nawet polaczenia z reszta Amigowego hardware'u. "ale nikt nie napisal zadnego sterwnika ,do jakichkolwiek modeli kart (muzyczne , graficzne...)" - patrz wyzej. "Tekst ten zwraca uwage tylko na czesc problemow z jakimi musza borykac uzytkownicy komputera AMIGA (A 4000 T Escom rowniez)" - tu jedna uwaga - nie musza. Jesli sie z czyms borykam w przypadku Amigi, to tylko dlatego, ze chce i ze swiadomie sie na to decyduje.
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas