Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - odwiedzaj nas codziennie!]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Najlepsz? wersj? Windows jest:
  Zaproponowana przez: Kot admina, 2003-10-13 00:00:00

3.11  64 (17%)
XP + SP1  94 (25%)
2000 + SP4  58 (15%)
Czy to pc.com.pl?  166 (43%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 382 głosy
 [25983] Nie powiem, ze jestem pierwszy :))
  2003-10-13 o godz. 07:57:06 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na njusa
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Najfajniejsza wersja windowsa, ktora pamietam to byla 2.0 na AT-ku :)) kolega sie nia chwalil, by pokazac, ze on tez ma system okienkowy, fakt, ze dla samego "mania" bo programow za bardzo na to nie bylo (ze o grach nie wspomne), ale mial :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [25993] A 1.01?
  2003-10-13 o godz. 11:44:57 Hrw odpowiada na #25983
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5a) Gecko/20030922 Mozilla Firebird/0.6.1
MS Windows 1.01 to by?o dopiero wyzwanie.. odpali?em to dwa lata temu bo nikt na ircu nie mia? odpowiednio starego sprz?tu by to chcia?o ruszy?... ale na 386SX posz?o od r?ki - a ?e nic ciekawego nie by?o w pakiecie..
Odpowiedz na ten komentarz
 [25984] !
  2003-10-13 o godz. 08:30:47 Hiacynt odpowiada na njusa
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Mamo, a oni prowokuj?!
Odpowiedz na ten komentarz
 [25985] Matematyka PC
  2003-10-13 o godz. 09:39:35 Jacek Rzeuski odpowiada na njusa
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
2000 + SP4 = XP + SP1 - skiny

;-P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26218] Kiepska ta matematyka
  2003-10-18 o godz. 14:14:11 Poke odpowiada na #25985
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
To raczej tak:
w2k+SP4 > XP+SP2*-Skiny

*Bedzie pewnie za 2 lata.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25986] .
  2003-10-13 o godz. 10:10:47 Rafal Bentkowski (szkola) odpowiada na njusa
  Wysłany z *.wisz.edu.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
2k z sp4 jak dla mnie jest spoko, co nie zmienia tego ze ankieta to prowokacja
Odpowiedz na ten komentarz
 [25987] .
  2003-10-13 o godz. 10:11:17 Baroniusz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
XP bez SP1 :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26005] ie6+xp
  2003-10-13 o godz. 18:10:22 porneL odpowiada na #25987
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
wyjeb tego IE jak najszybciej jak mozesz. kolekcja "critical security vulnerability" mowi ci cos?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26006] IE blee
  2003-10-13 o godz. 18:36:27 Baroniusz odpowiada na #26005
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.5) Gecko/20030925
"Wyjebanie" IE z systemu do nie lada sztuka :)
Na codzie? u?ywam jednak Mozilli (obecnie 1.5RC2) i j? sobie chwal? wielce, a MSIE s?u?y mi do testowania stron WWW i do obs?ugi ACP :)
"Misiek" ma jednak dwie cechy, których brak w nowoczesnych browserach mnie dziwi (np. obs?uga BGPROPERTIES=fixed w BODY, mo?liwo?? "podkolorowania" pasków przewijania).
Skoro ju? o przegl?darkach mowa, to szkoda, ?e na Ami jest tak mizernie w tym temacie... W?a?nie zrobi?em rozwijane menu w DHTML na jednej ze swoich stron i oczywi?cie ?aden ami-bro?ser tego nie ?yknie. YAM/SimpleMail, AmIRC, AmiTradeCenter to niez?e programy, które "daj? rad?", a przegl?darki... tragedia.

Czy w MOS planowany/tworzony jest jaki? rozs?dny bro?serek? Pytam, bo sam planuj? (w przysz?o?ci nie wiem jak odleg?ej, ale na razie kasa jest mi odleg?a ;) zakup Pegaza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26061] BGPROPERTIES=fixed
  2003-10-15 o godz. 12:03:04 Michal Schulz odpowiada na #26006
  Wysłany z *.imet.tu-clausthal.de via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.6a) Gecko/20031002 Firebird/0.7+

"Misiek" ma jednak dwie cechy, których brak w nowoczesnych browserach mnie dziwi (np. obs?uga BGPROPERTIES=fixed w BODY

Ale za to obsluguja poprawnie ten atrybut w stylach, nie tylko dla body, a w dodatku czynia to lepiej niz IE. :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26366] obsluga
  2003-10-22 o godz. 01:01:29 porneL odpowiada na #26006
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
bgproperties, kolorowane scrollbary i te wszystkie duperelki ma opera.
[ja sobie kolorowanie scrollbarow wylaczylem, bo lubie swoje oskinowane :)]

jesli chodzi o amibrowsery to jeszcze nie widzialem, zeby ktorys mial choc cien DHTML.

na mosa mial byc portowany KHTML, ale jak narazie ani widu ani slychu.

btw: co na acp jest takiego, ze trza go IE-m odwiedzac? [poza czepialskimi anty-ie osobnikami jak ja :)]
Odpowiedz na ten komentarz
 [26367] ;)
  2003-10-22 o godz. 01:28:13 Hiacynt odpowiada na #26366
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
co na acp jest takiego, ze trza go IE-m odwiedzac?
AmigOwce ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26801] IE off Windows
  2003-11-12 o godz. 10:01:05 pitb odpowiada na #26006
  Wysłany z *.devs.futuro.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0) Opera 7.20 [pl]
XPLite polecam do pozbycia sie IE.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25988] a gdzie inne?
  2003-10-13 o godz. 10:25:46 Marek Szyprowski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.tvm.com.pl via AmigaVoyager/3.3.126 (AmigaOS/PPC)
A dlaczego nie ma innych mo?liwo?ci?? Moim faworytem jest pierwsza
wersja w95 - ta, któr? si? instalowa?o z dyskiedtek. Ech, to by?o co?.
Zabawa na ca?e popo?udnie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26065] Yeah!
  2003-10-15 o godz. 13:53:08 Radek odpowiada na #25988
  Wysłany z 217.168.136.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
A masz jeszcze te dyskietki? Do picitaska chce se sprawi?, ale nie mam cidiromu... jeszcze se nie sprawi?em
Odpowiedz na ten komentarz
 [25989] 5.1
  2003-10-13 o godz. 10:47:48 gal odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Prowokacja? Prowokacja by by?a, gdyby umieszczono w ankiecie odpowied? "X-Windows". Co nie znaczy, ?e ankieta jest dobra - jest a) nie?mieszna b) z?a jak wszystkie tego typu sondy publicystyczno-statystyczne. Jak to mówi JKM - Mam w d**** pogl?dy l**u i jad? na XP bez SP1 (za to z ?atk? na RPC :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25992] "X-Windows"
  2003-10-13 o godz. 11:43:47 Hrw odpowiada na #25989
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5a) Gecko/20030922 Mozilla Firebird/0.6.1
man X:

The X Consortium requests that the following names be used when referring to this software:

  • X
  • X Window System
  • X Version 11
  • X Window System, Version 11
  • X11


X Window System is a trademark of X Consortium, Inc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26033] Drugie:
  2003-10-14 o godz. 13:00:11 Fei odpowiada na #25992
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030516 Mozilla Firebird/0.6
Nie przekr?caj imienia boga swego nadaremno ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25991] win
  2003-10-13 o godz. 11:18:41 Tomasz Staniak odpowiada na njusa
  Wysłany z *.Astral.Lodz.PL via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.20 [en]
Obecnie uzywam xp+sp1(i miare regularnym WU robionym). Zdarza mi sie przy w2000 posiedziec a ostatnio probuje sie dogadac z w2k3 server. Wszystkie lubie i chodza dobrze.

Nie za bardzo za to rozumiem tego z ta "prowokacja". 98% "amigowcow" uzywa produktu(ow) MS i chyba tylko tesknota za dawnymi czasami kaze narzekac na niego..
Juz wieksza prowokacja by bylo - jakiego amigowego browsera uzywasz do ogladania http://www.csszengarden.com/.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25994] !98%
  2003-10-13 o godz. 12:11:53 mcbarlo odpowiada na #25991
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
...98%...


Ja zaliczam sie do tych niedobitkow z dwoch ostatnich procent.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25998] 2% niedobitkow
  2003-10-13 o godz. 14:04:53 deez odpowiada na #25994
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (MorphOS 1.4)
W takim razie jest juz nas dwoch:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26030] 3% niedobitków
  2003-10-14 o godz. 10:35:03 Dj Thunder odpowiada na #25998
  Wysłany z *.crowley.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
W takim razie i ja sie dopisz?, chocia? grzyb mi w domu wyrus?.Nadaje si? ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26084] zale?y
  2003-10-16 o godz. 00:05:40 KAM_ odpowiada na #26030
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
to zale?y czy u?ywasz micro$oftowego shitu
Odpowiedz na ten komentarz
 [26129] ...
  2003-10-16 o godz. 20:43:10 Andrzej Drozd odpowiada na #26030
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Tak, jezeli peceta uzywasz tylko do ogladania filmow, dc++, kazy i co najwazniejsze do WinUAE a Amiga jest nadal twoim podstawowym kompem, czyli: Internet (mimo wad przegladarek WWW), bazy danych, pisanie tekstow i inne codzienne czynnosci...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26165] Zadanie niemo?liwe do wykonania
  2003-10-17 o godz. 09:30:31 Fei odpowiada na #26129
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030516 Mozilla Firebird/0.6
Prze?led?my tok my?lenia amigowcy. Zgodnie z powy?szym, DC i Kazaa to nie Internet, ale z kolei WWW to Internet. Id?my dalej. Zauwa?amy znacz?c? ró?nic? mi?dzy ogl?daniem filmów (mo?na na pececie), a pisaniem tekstów (nie mo?na). Zapewne chodzi tu o kontakt fizyczny z klawiatur?. I wszystko wydaje si? jasne, gdy nagle trafiamy na co najwa?niejsze do WinUAE, co nam zupe?nie psuje tok my?lenia. Bo skoro pecet=pecet i WinUAE=pecet, w dodatku WinPecet, to pecet=WinPecet a WinPecet=WinUAE. Brakuje nam w tym równaniu Amigi. Czyli amigowcem jest ka?dy, kto ma WinPeceta, natomiast nie posiada Amigi. A skoro nie posiada, to u?ywa WinUAE do ogl?dania stron WWW, a Windows do Kazyy i DC. Teksty piszemy pod CEDem na WinUAE i korektujemy Ortem albo wcale (zawsze mo?na napisa?, ?e to dysortografia). I jeszcze najwa?niejsza prawda: najlepsza przegl?darka, to taka z b??dami. Wniosek z powy?szego jest jeden - Andrzej Drozd powinien zmieni? lekarza, obecny jest bezsilny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26166] kryteria?
  2003-10-17 o godz. 09:49:32 Baroniusz odpowiada na #26129
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie sposób si? z Tob? zgodzi?. Ten przyk?ad, który opisa?e? powy?ej z pewno?ci? dotyczy Ciebie. Zapewniam Ci? jednak, ?e nie istniej? takie kryteria bycia Amigowcem (a je?eli istniej? jakie? to nie Ty je ustanawiasz).

Ja uwa?am si? za Amigowca, bo z Amig? ?y?em dobrze 9 lat i nadejdzie ten dzie?, gdy kupi? Pegaza lub A1.

A pisanie textów, ?e kaza jest OK, ale ju? pc-browser - nie, wygl?da jak jaka? chora wyliczanka. A mo?e istnieje jaka? punktacja karna dla "zakazanych programów dla Amigowców"? ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [25995] Win ?
  2003-10-13 o godz. 12:30:42 Xms odpowiada na njusa
  Wysłany z *.kielce.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 95; IDG.pl)
Tylko 3.0. Bo "szlo" to na KCSie do A600 ;-)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [25996] mein lieblings os
  2003-10-13 o godz. 12:31:38 Ramirez odpowiada na njusa
  Wysłany z 172.20.68.* via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030923
od 15 miesi?cy nie u?ywam Wintendo!!! Najpierw by? linux z dystrybucji SlackWare, teraz Gentoo. I gentoo rulez!
Odpowiedz na ten komentarz
 [25997] ;-)
  2003-10-13 o godz. 12:33:29 forek odpowiada na njusa
  Wysłany z *.plukwa.net via Links (0.98; Linux 2.4.18-xfs-1.1 ppc; 80x24)
http://programator.plukwa.net/index.php?nr=25
Odpowiedz na ten komentarz
 [26002] No tak
  2003-10-13 o godz. 16:21:21 olo odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; MSIE 5.5; Windows NT 5.1) Opera 7.01 [en]
Najlepszy widows to zkopany windows :D , a ?e ka?dy windows jest skopany..... :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26003] Chmm...
  2003-10-13 o godz. 16:53:15 Paul "Elmer" Tomasz odpowiada na njusa
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; en) AppleWebKit/85.7 (KHTML, like Gecko) Safari/85.5
Mac OS X to jest dopiero system... (10.3)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26004] Taaaa
  2003-10-13 o godz. 16:58:21 mcbarlo odpowiada na #26003
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
No to niezle...;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26007] dodam nawet, ?e...
  2003-10-13 o godz. 18:46:38 Baroniusz odpowiada na #26003
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.5) Gecko/20030925
OPERACYJNY ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26008] ?
  2003-10-13 o godz. 19:27:00 Hiacynt odpowiada na #26007
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Znaczy ?e z jego pomoc? mo?na kogo? zoperowa??
Odpowiedz na ten komentarz
 [26012] ??
  2003-10-13 o godz. 20:14:07 KAM_ odpowiada na #26008
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Oper? te? mo?na zoperowa??
Odpowiedz na ten komentarz
 [26013] jasne
  2003-10-13 o godz. 20:41:31 Hiacynt odpowiada na #26012
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
s?uch.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26015] operowanie
  2003-10-13 o godz. 21:06:26 porneL odpowiada na #26012
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
Oper? wszystko mo?na.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26021] ...na ekranie
  2003-10-13 o godz. 21:41:50 KAM_ odpowiada na #26015
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Opera/7.20 (Windows 98; U) [pl]
no jacha!
Odpowiedz na ten komentarz
 [26056] Niestety Opera czasami nie dzia?ajet jak trzeba
  2003-10-14 o godz. 22:39:35 Hiacynt odpowiada na #26015
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Tutaj wida? ?e IE czasami jednak dzia?a lepiej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26058] syf(tm) compatible
  2003-10-14 o godz. 22:52:38 porneL odpowiada na #26056
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
zalezy co uwazasz za strone internetowa, czy cos oparte o html i css, czy o fantazje i niekompetencje autora. Taka "lepszosc" niszczy siec (wersja dosadna). Takich majstrow na pal nabija?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26062] E!
  2003-10-15 o godz. 12:05:49 Poke odpowiada na #26058
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Swietna strona. Thx!
Odpowiedz na ten komentarz
 [26086] Jak to sie mowi?
  2003-10-16 o godz. 01:50:44 Andrzej Drozd odpowiada na #26056
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Prowokacja!
Odpowiedz na ten komentarz
 [26116] To si? nie mówi....
  2003-10-16 o godz. 17:58:12 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26086
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via AmigaVoyager/3.4.4 (MorphOS/PPC native)
to si? skanduj? :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26022] nie tylko!!!
  2003-10-13 o godz. 22:00:00 Baroniusz odpowiada na #26008
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
MacOS X znakomicie operuje, ale reszt? zajmuje si? ju? winda - GUCK MAL HIER (pewnie nie maj? do niej zaufania). Co ciekawe, windy w szpitalach by?y ju? du?o wcze?niej ni? w komputerach domowych ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26039] MONOtasking
  2003-10-14 o godz. 15:31:21 MDW odpowiada na #26022
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
MacOSX do operacji jeszcze by sie nadawal ale MacOS 9.2 i starsze to raczej nie. ;) Poprostu z powodu kompletnego braku multitaskingu podczas gdy macowka podtrzymywalaby prace serca inne elementy ciala by umarly. Trzeba byloby czlowieka podlaczyc do tylu Macintoshy ile jest organow w ciele. Hmmm... a moze nawet do kazdej komorki osobny Mac... ;););)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26040] ustawy
  2003-10-14 o godz. 17:33:03 porneL odpowiada na #26022
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
jak sie ma ochrona danych osobowych i tajemnica lekarska do tego szota?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26041] Kasa chorych
  2003-10-14 o godz. 18:11:08 Fei odpowiada na #26040
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030516 Mozilla Firebird/0.6
To pewnie fikcyjne dane, sprawd? sobie w PESEL-validatorze ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26035] Ja, ja
  2003-10-14 o godz. 13:22:23 Poke odpowiada na #26003
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Majne dame notern, of korse maj horse, mac os x da best for gospodynia domowa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26009] dowcip si? nie uda?, gdy?:
  2003-10-13 o godz. 19:46:30 KAM_ odpowiada na njusa
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Naj?mieszniejsze jest to, ?e wszyscy sobie kulturalnie, bez ?enady komentuj?... To doprawdy - bardzo ciekawe jakich win-kurwaichma?-dowsów u?ywacie. bardzo to zajmuj?ce...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26010] :P
  2003-10-13 o godz. 19:58:34 Hiacynt odpowiada na #26009
  Wysłany z *.telpol.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Mowisz tak, jakbys sam nie uzywal :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26011] jest ma?a ró?nica
  2003-10-13 o godz. 20:12:50 KAM_ odpowiada na #26010
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
z konieczno?ci, nic wi?cej. nie podniecam si? tym jak coponiektórzy (vide Dave Haynie odpowiada).
Odpowiedz na ten komentarz
 [26014] dave
  2003-10-13 o godz. 21:05:23 porneL odpowiada na #26011
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
on przez pol zycia probowal wypuscic jakis alternatywny sprzet/os i za kazdym razem dostawal za to mocne baty. nie ma mu sie co dziwic, ze teraz juz woli podniecac sie podkrecaniem athlona zamiast kolejny raz przymierac glodem w imie idealow.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26016] lombardo
  2003-10-13 o godz. 21:23:01 KAM_ odpowiada na #26014
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
stary, mi o posty pod tym newsem chodzi, nie o wywiad.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26018] user
  2003-10-13 o godz. 21:26:58 Manius odpowiada na #26009
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via ---
A? chce si? doda? "Jaki u?ytkownik taki windows". Prawdziwe?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26019] Zeby nie bylo..
  2003-10-13 o godz. 21:30:56 Manius odpowiada na #26018
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [pl]
Tak, u?ywam windowsa (XP).
Odpowiedz na ten komentarz
 [26087] Jestem W Szoku
  2003-10-16 o godz. 01:54:00 Andrzej Drozd odpowiada na #26009
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
KAMie jestes Wielki. Dobrze mowisz o windowsach :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26193] co dopiero ja!
  2003-10-17 o godz. 19:10:10 KAM_ odpowiada na #26087
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
ty tak powa?nie? A.D. w?asnor?cznie wpisa? moj? ksyw??? (cho? z b??dem ;) Powiedzia?, ?e jestem wielki???
Dobrze mowisz o windowsach :)

Te? dobrze mówisz!;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26017] Windows :>
  2003-10-13 o godz. 21:25:22 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Najlepszy windows to windows którego nie ma ]:-)
A tak na serio, to 2k/xp/2k+3 mo?na u?ywa?, inne obsysaj? imho.
I tak Slackware rulez :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26020] Win...
  2003-10-13 o godz. 21:35:52 Manius odpowiada na #26017
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Jasne, ?e da si? u?ywa?. Tak jak ka?dego innego systemu operacyjnego. Niema systemu bez wad.

Wcale nie, bo Debian ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26023] wady...
  2003-10-14 o godz. 08:03:26 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26020
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
No teraz chyba nie ma systemu bez wad, kiedys wady to tylko przy grach na PC i MACa byly - a teraz przeportowali wszedzie i wszedzie daje sie ich uzywac :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26025] Masz racje...
  2003-10-14 o godz. 08:32:29 Olo odpowiada na #26023
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
..ale moim zdaniem to AmigaOS3.9, jest jeszcze w miar? normalny :)). Tak szybko mi chodzi, no i nie jest tak upierdliwy jak XP ;))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26026] heh...
  2003-10-14 o godz. 08:34:55 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26025
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
nie panial co to pliki *.wad najwyrazniej... :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26027] :))
  2003-10-14 o godz. 08:51:34 Olo odpowiada na #26026
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
O wiem które wady masz namy?li, tylko ?e ja tych WAD nie u?ywam :)). Nie lubie tych gier ( DOOMI&II, Hexen I, Heretic I), wole Exodusa b?d? Napalm :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26029] Grasz, czy nie - sie nie liczy
  2003-10-14 o godz. 10:34:28 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26027
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Wazne, ze na system sa wady - mozna ich uzyc - czyli bez wad systemow nie ma :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26055] .
  2003-10-14 o godz. 22:33:49 Hiacynt odpowiada na #26025
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
upierdliwy jak XP ;))
Nikt ci nie ka?e u?ywa? XP, w2k upierdliwy nie jest, a ma wszystko to co trzeba. Oprócz fontanny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26088] hehe
  2003-10-16 o godz. 02:02:44 Andrzej Drozd odpowiada na #26055
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Fontanne zlikwidowali bo wlalem trzy butelki szamponu i piana z monitora wyciekala. Jak zrobia druga to tym razem dodam saletry. Zamiast fontannami nalezaloby zajac sie stabilnoscia, poniewaz bugraporty sa nadzwyczaj denerwujace...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26095] Stabilnosc?
  2003-10-16 o godz. 09:10:30 Poke odpowiada na #26088
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
A gdzie jej nie widac?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26109] hmmm....
  2003-10-16 o godz. 15:09:51 Andrzej Drozd odpowiada na #26095
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
moze lepie by zapytac gdzie ja widac...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26114] Proste
  2003-10-16 o godz. 17:10:56 Poke odpowiada na #26109
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
pytanie prosta odpowiedz: w ciagu 3 lat od zainstaowania w2k nie mialem ani razu problemow z systemem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26126] hmm do kwadratu...
  2003-10-16 o godz. 20:28:16 Andrzej Drozd odpowiada na #26114
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Popatrz, a w XPeku co chwile cos sie kaszani...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26128] kaszana
  2003-10-16 o godz. 20:42:05 porneL odpowiada na #26126
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
system z porzadnie dzialajaca ochrona pamieci nie ma jak sie kaszanic. padaja programy, niech zyja programy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26131] i znow sie sprawdza
  2003-10-16 o godz. 20:55:15 Hiacynt odpowiada na #26126
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
jaki "u?ytkownik" taki komputer...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26154] Niby tak...
  2003-10-17 o godz. 02:46:59 Andrzej Drozd odpowiada na #26131
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
ale tu jest troche inna systuacja, mianowicie: jaki Amigowiec, taki windows, analogicznie rzecz biorac mozna powiedziec: jaki kierowca samochodowy, taki stan rowera, prawda?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26155] .
  2003-10-17 o godz. 07:37:19 Hiacynt odpowiada na #26154
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
mianowicie: jaki Amigowiec, taki windows,
Dok?adnie tak, Andrzejku!
jaki kierowca samochodowy, taki stan rowera,
Dok?adnie nie, Andrzejku!
Odpowiedz na ten komentarz
 [26258] ...
  2003-10-20 o godz. 10:04:20 Andrzej Drozd odpowiada na #26155
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
A dlaczego?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26171] XP
  2003-10-17 o godz. 11:32:18 Poke odpowiada na #26126
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Nie uzywam XP.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26028] zabraklo...
  2003-10-14 o godz. 10:01:28 zima odpowiada na #26017
  Wysłany z *.rawicz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6a) Gecko/20031012 Firebird/0.7+ (aebrahim)
NT 4.0 jest tez bardzo porzadny (wczesniejsze NT zreszta tez, ale nie bardzo da sie ich uzywac w dzisiejszych czasach)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26032] Linux rlz!
  2003-10-14 o godz. 12:00:39 lothar odpowiada na njusa
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Opera/7.11 (Linux 2.4.20 i586; U) [pl]
najlepszy system to Linux - np. Debian w wersji Sid :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26034] Definicja
  2003-10-14 o godz. 13:08:48 Fei odpowiada na njusa
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030516 Mozilla Firebird/0.6
najlepszy (przym.) - s?owo mocno nadu?ywane przez cz??? u?ytkowników sieci charakteryzuj?cych si? rozbudowanym zestawem kompleksów (patrz: "ma?ej ?opatki, syndrom"), szczególnie rozpowszechnione na usenecie (grupy *.advocacy) oraz portalach dyskusyjnych.

Nieokrzesany s?ownik Internetu, ver. 0.1b
Odpowiedz na ten komentarz
 [26036] Win2000+SP4
  2003-10-14 o godz. 13:23:37 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
jak w temacie
Odpowiedz na ten komentarz
 [26037] Aaa
  2003-10-14 o godz. 13:27:12 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
I tak btw: pc.com.pl nie istnieje juz od dobrych kilku lat. Pozwolili sobie oglosic upadlosc po idiotycznym polaczeniu z rownie idiotycznym dot comem Ahoj (jezeli dobrze pamietam nazwe). Teraz zaloga pc.cm.pl juz od dawna prowadzi www.twojepc.pl.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26045] ?
  2003-10-14 o godz. 19:56:00 Rafa? Bentkowski odpowiada na #26037
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4.1) Gecko/20031008
hmmm a ja myslalem ze siedza na pclab.pl
Odpowiedz na ten komentarz
 [26047] pclab.pl?
  2003-10-14 o godz. 20:39:20 Poke odpowiada na #26045
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Hmmm... moze ktos z pc.com.pl tam przeszedl, nie wykluczam, ale kierownictwo jest na twojepc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26052] Co? ci si? pomiesza?o...
  2003-10-14 o godz. 22:06:00 Robin/ruchoporu.org odpowiada na #26047
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705)
Historia pclabu
Odpowiedz na ten komentarz
 [26054] Ha!
  2003-10-14 o godz. 22:24:33 Poke odpowiada na #26052
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
I komu teraz wierzyc? Wlaciciele TwojePc mieli (maja jeszcze?) nawet archiwum boarda pc.com.pl oczywiscie w formie backupu z mysql'a i to wlasnie oni mowia ze sa nastepcami pc.com.pl. Cos mi sie zaczyna teraz przypominac: nie tylko Ahoj ale i jakies nieporozumienia (finansowe zapewne) w grupie psikoma - stad rozlam i w w/w linku nawet ani jednego slowa o twojepc.pl Kasa dzieli ludzi, a jak ktos jest na nia malo odpory to udapek i tragedia w jednym.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26057] Btw...
  2003-10-14 o godz. 22:39:40 Poke odpowiada na #26054
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Ale ja bym wierzyl DYD'owi i Kilgorowi z TwojePC anizeli Pile.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26063] jaka porazka
  2003-10-15 o godz. 13:06:28 porneL odpowiada na #26057
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
na amiga.com.pl dyskusja o windach i pc.com.pl... totalny upadek amimoralnosci ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26113] Na stos!
  2003-10-16 o godz. 17:09:32 Poke odpowiada na #26063
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
:))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26161] :))
  2003-10-17 o godz. 09:12:16 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26113
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Na sterte :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26127] Historia PC.com.pl w skrocie
  2003-10-16 o godz. 20:29:21 pila odpowiada na #26057
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
Dyd stworzyl serwis voodoo.strefa.com; w pewnym momencie zglosil sie do niego sponsor, wraz z ktorym Dyd zalozyl firme Ontel i przeniosl voodoo.strefa.com pod adres www.pc.com.pl. Po roku (moze troche wiecej) Dyd odszedl z PC.com.pl i zalozyl wlasny serwis TwojePC. Od firmy Ontel, wlasciciela PC.com.pl, dostalem wtedy (kwiecien 2001) oferte prowadzenia PC.com.pl. Wiekszosc redakcji PC.com.pl, a wiec 14 sposrod 17 osob, nadal zostala przy serwisie. Mialem spory budzet, oplacalem piszacych dla mnie ludzi, mialem trzech newsmanow pracujacych nad aktualnosciami od rana do wieczora, wliczajac w to soboty, niedziele i swieta. Pod koniec 2001 roku wycofal sie glowny inwestor z Ontela i los wszystkich nalezacych do tej firmy serwisow (PC.com.pl, Valhalla.pl oraz Futbol.pl byly trzema najwiekszymi) stana pod wielkim znakiem zapytania. Ja jeszcze przez blisko 10 miesiecy prowadzilem PC.com.pl za darmo w nadziei, ze pojawi sie nowy inwestor lub chociazby reklamodawcy. W miedzyczasie odeszla wiekszosc mojej redakcji (dlaczego mieli pracowac za darmo?) i zostalem z garstka osob, ktora jeszcze cos dla mnie pisala. Do samego konca zostal ze mna Marek Chmielarz, jeden z trzech wspomnianych newsmanow. Niestety nie udalo mi sie podniesc serwisu na nogi. W lipcu, po konsultacji z prezesem Ontela, oglosilismy upadlosc PC.com.pl.

Myslalem, ze odpuszcze sobie pisanie w internecie (od 10 lat pisze rowniez dla pism drukowanych), jednak otrzymalem setki (doslownie) maili od Czytelnikow, ktorzy prosili, bym reaktywowal serwis. Jako ze bylem wlascicielem domeny PCLab.pl, podstanowilem utworzyc pod nia nowy, wlasny serwis. Zaczalem tworzyc system CMS na poczatku sierpnia, na podstawie PostNuke'a. Pierwszego wrzesnia 2002 ruszylismy. I dzialamy do dzis pod adresem www.pclab.pl. Jestesmy finansowo niezalezni, wiec nie grozi nam upadek.

Mam nadzieje, ze teraz juz wszystko jasne na temat historii PC.com.pl.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26153] :)
  2003-10-17 o godz. 02:40:45 Andrzej Drozd odpowiada na #26127
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Bardzo dobry material na scenariusz? Moze znajdzie sie inwestor i nakrecimy film? Oczywiscie nalezy jeszcze dodac watek szpiegowski z duza domieszka rozowej czerni (tajemnicza lady...).
Odpowiedz na ten komentarz
 [26175] lady
  2003-10-17 o godz. 11:55:47 pila odpowiada na #26153
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Tajemnicza lady na pewno tez sie znajdzie ;-).
Odpowiedz na ten komentarz
 [26172] Ok
  2003-10-17 o godz. 11:34:11 Poke odpowiada na #26127
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Dzieki za wyjasnienie, bo rozne plotki/informacje slyszalem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26173] Aha
  2003-10-17 o godz. 11:42:43 Poke odpowiada na #26172
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Aby nie prowadzac zamieszania: DYD ani Kilgor nie maja z tymi informacjami nic wspolnego.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26200] PC.com.pl c.d.
  2003-10-17 o godz. 20:02:36 pila odpowiada na #26173
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
Jasne, znam obu bardzo dobrze i na pewno by takich plotek nie rozpuszczali :-) Tak naprawd? oba serwisy, tj. TwojePC i PCLab.pl s? nast?pcami PC.com.pl. Dyd jest twórc? PC.com.pl i na TwojePC zabra? Kilgora (twórc? pecekomowego boarda), Lancera (pisz?cego testy p?yt g?ownych i procesorów) oraz Krisa (autora testów kart graficznych). Ja po Dydzie przej??em kontrol? nad PC.com.pl i prowadzi?em ten serwis przez ostatnie pó?tora roku jego istnienia. Pocz?tkowo mia?em do dyspozycji niemal ca?? redakcj?, która wcze?niej podleg?a?a Dydowi, gdy sko?czy?y si? pieni?dze, wi?kszo?? tych ludzi odesz?a. Dla PCLab.pl pisz? ci, którzy zostali do ko?ca PC.com.pl, a tak?e niektórzy z tych, którzy odeszli wtedy, gdy sko?czy?a si? kasa na pecekomie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26060] Jaki win?
  2003-10-15 o godz. 09:36:14 zero.dezign odpowiada na njusa
  Wysłany z *.fhi.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
jakiie windy sa, kazdy wie, ale jak juz ktorej uzywac, to w2k (nie lubie xp, bo jest taki ladny, kolorowy, ze w 800x600 mam tyle miejsca co pod wb w 320x256), przynajmniej mozna odczytac dysk z Maca (a przydaje sie, bo mam Maca) przy uzyciu MacDrive`a 2000. A reszta... w98 reinstalowany co dwa tygodnie... w95 dobry do DivX`ow na moim p266... a i Colin dziala...

p.s. nie myslcie ze nie mam Amigi... bo mam (stoi obok Maca)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26117] xp vs. 2k ;]
  2003-10-16 o godz. 18:00:38 zima odpowiada na #26060
  Wysłany z *.rawicz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5) Gecko/20031015 Firebird/0.7 (aebrahim)
xp ma temat classic...a i lune mozna wylaczyc kompletnie zreszta, by nie obciazala (nieznacznie...) systemu
i xp ma pare rzeczy ktorych w 2k nigdy nie bedzie...chocby wielu uzytkownikow lokalnych zalogowanych jednoczesnie
Odpowiedz na ten komentarz
 [26169] xp
  2003-10-17 o godz. 10:12:20 zero.dezign odpowiada na #26117
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
ale na cholere to komus, kto uzywa komputera sam? a poza tym to balbym sie instalowac xp na moim p266MMX ;) a w2k chodzi calkiem przyzwoicie (mozna sobie naprawde na wiele pozwolic).
I na cholere instalowac fajerwerki xp tylko po to zeby je potem wylaczac? A w ogole to na co one sa w tym "systemie"? Birdie+VisualPrefs wygladaja o wiele lepiej na WB a w2k mozna tez upodobnic do wygladu w miare normalnego. (tak naprawde to wyglada on moim zdaniem najlepiej ze wszystkich wind) Jedyne czego mi brak to wydupiona obsluga samodzielnych akceleratorow 3d takich jak moje Voodoo2. Ale to mozna przezyc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26178] Re: xp
  2003-10-17 o godz. 14:23:54 zima odpowiada na #26169
  Wysłany z *.rawicz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5) Gecko/20031015 Firebird/0.7 (aebrahim)
a na cholere Ci byl potrzebny od lat multitasking na amigach?, wielu ludzi uzywalo tylko jednego progsa w danym czasie ;]
widzisz gdzie mozna zabrnac z takim rozumowaniem?
sam wyglad to juz rzecz gustu - wygladaja lepiej dla Ciebie, ale raczej nie obiektywnie lepiej "ot tak" :>
imho np. AROS jest najlepiej wygladajacym obecnie OSem w duchu Amigi...a i sam uzywam windows classic (luna kompletnie wylaczona, nie tylko zmieniony temat). Acha, i staralem sie juz w poprzedniej wiadmosci to powiedziec, teraz powiem doslowniej...winXP, jesli chcesz, moze wygladac dokladnie jak 2k (a nawet jak NT 4.0, wedle gustu - zajebiscie gui robi sie responsive wtedy). BTW, masz masochistyczne zapedy czy co? ;) 2k na 233mmx? ja bym z niczym nowszym od beosa, NT 4.0 czy os/2 warp sie do tego nie zblizal nawet ;P

p.s. jestes pewien co do voodoo? natykalem sie chyba na stery zmodyfikowane dla nowszych wind...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26064] .
  2003-10-15 o godz. 13:47:23 mcbarlo odpowiada na njusa
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Ciekawe jak dlugo jeszcze sie beda tu PeCetowce chwalic jakie to ich Windowsy dobre nie sa;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26066] Oj d?ugo...
  2003-10-15 o godz. 14:07:44 Olo odpowiada na #26064
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
bardzo d?ugo.... ;))
No ale to s? biedne stworzenia, które skazane s? na obcowanie z windowsem, powinni?my im raczej wspó?czu? a nie krzycze? na nich :)) .
Odpowiedz na ten komentarz
 [26067] Znajac pct0fce....
  2003-10-15 o godz. 14:08:08 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26064
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Ro jak tylko nadazy sie okazja, to beda sie kfalic :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26089] hehe
  2003-10-16 o godz. 02:09:39 Andrzej Drozd odpowiada na #26064
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Zwykli pecetowcy mowia: "qrde zaliczylem dzisiaj trzy zwiechy...", a byli Amig...anci mowia tak: "qrde, jak to dobrze ze zalatalem swoje kompleksy bo win mi sie nigdy nie wiesza..." I komu tu wierzyc?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26124] to nie kwestia wiary...
  2003-10-16 o godz. 20:14:43 Hiacynt odpowiada na #26089
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Ci "zwykli pecetowcy" nie s? w stanie odró?ni? domniemanej zwiechy od w?asnej niewiedzy i niekompetencji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26152] ?
  2003-10-17 o godz. 02:33:16 Andrzej Drozd odpowiada na #26124
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
czyzby nie potrafili nacisnac klawisza del i zabic zawieszonego taska?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26156] ?
  2003-10-17 o godz. 07:40:40 Hiacynt odpowiada na #26152
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
To ?e si? wieszaj? programy nazywasz niestabilno?ci? systemu? ROTFL w takim razie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26180] zalezy jak sie lezy
  2003-10-17 o godz. 14:43:42 porneL odpowiada na #26156
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
czy program pada w swoim kodzie czy na jakims lib'ie os'u (tudziez kernelu jak to sie nierzadko zdarza w 9x).
Odpowiedz na ten komentarz
 [26187] uhm
  2003-10-17 o godz. 16:49:21 Hiacynt odpowiada na #26180
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
No to dupiate s? te nowe osy amigowskie, na których si? wyk?adaj? programy z 1.3...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26204] ano dupiaste
  2003-10-17 o godz. 21:31:44 porneL odpowiada na #26187
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
przeciez systemowy lib czy kernel nie ma prawa ci sie powiesic pod zadnym pozorem.
jesli program zle korzysta z api to wina programu i program pada. natomiast sam system nie powinien sie zalamywac kiedy mu sie kaze zrobic cos glupiego. funkcja ma zweryfikowac parametry, ktore dostaje i jesli sa zle to zbuntowac sie lub ew. poprawic dane.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26106] chwalic sie...
  2003-10-16 o godz. 13:48:12 zero.dezign odpowiada na #26064
  Wysłany z *.fhi.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Wiadomo ze beda, w koncu maja jedyny sluszny pC z jedynym slusznym wINDOZZEM superextra (XP - eXtra Patience... needed!), a tak z drugiej strony to czy my sie nie chwalimy swoimi Amigami? (tylko odpowiadac bez bluzgow)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26068] ,,,
  2003-10-15 o godz. 14:21:29 Radek odpowiada na njusa
  Wysłany z 217.168.136.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Fuj! A wiecie, ?e w jakim? kilka miesi?cy temu nowym windole Mocro soft zaimplementowa? co?, ?e mo?na by?o si? w?ama? do dowolnego komputera nie b?d?c nawet zbytnim hackerem??? Potrzebna by?a interwencja Polaków (Poznaniaków) z jakiego? centrum oprogramowania czy czego? takiego! Kr??? plotki, ?e w XP zainstalowano Validatory? Super! Pecety si? troch? pom?cz?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26069] ,,,
  2003-10-15 o godz. 14:23:02 Radek odpowiada na #26068
  Wysłany z 217.168.136.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Oczywi?cie chodzi?o mi o dowolnego PC z modemem i tym w?a?nie walni?tym windo?kiem...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26070] ,,,
  2003-10-15 o godz. 14:24:58 Radek odpowiada na #26069
  Wysłany z 217.168.136.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Ja w tej kawiarence mam winde 98 i jako tako chodzi, jedyne na co si? skar??, to to ?e ustawili tu chyba 1280*1024 i tera nic na tym ekranie nie wiedz? bo si? rozmywa! Tyle!
Odpowiedz na ten komentarz
 [26076] przyspieszony kurs ob?ugi wingówna:
  2003-10-15 o godz. 19:42:10 KAM_ odpowiada na #26070
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
start->ustawienia->panel sterowania... nawet tobie si? uda :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26078] jasne.
  2003-10-15 o godz. 20:00:13 Hiacynt odpowiada na #26076
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Jaki u?ytkownik, takie opinie o systemie.
Starczy prawym na blacie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26083] taa...
  2003-10-16 o godz. 00:03:38 KAM_ odpowiada na #26078
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
no i bli?ej monitora te? mo?na usi???
Odpowiedz na ten komentarz
 [26133] .
  2003-10-16 o godz. 21:04:58 Hiacynt odpowiada na #26083
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Nie, naprawd? wystarczy u?y? prawego przycisku myszy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26147] jaki shell taki user
  2003-10-16 o godz. 22:51:18 porneL odpowiada na #26133
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
ja moge sobie hotkeya uzyc :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26157] ;)
  2003-10-17 o godz. 07:43:04 Hiacynt odpowiada na #26147
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
A id? Ty z tymi swoimi kosmicznymi shellami ;))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26196] dupa tam!
  2003-10-17 o godz. 19:19:30 KAM_ odpowiada na #26133
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
nie wystarczy, ?e u?yjesz przycisku. muszisz tam chwilk? poklika?. zbli?enie zatem swej twarzy do monitora b?dzie mniej upierdliwe i szybsze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26081] uszywiscie
  2003-10-15 o godz. 22:58:12 Andrzej Drozd odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
pewnie ze win 3.11, poniewaz podoba mi sie kod szybkiej ucieczki uzywany takze w win95, a tak pozatym to w ami mam 128MB ramu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26082] s?oma z butów...
  2003-10-16 o godz. 00:01:43 KAM_ odpowiada na #26081
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
a tak pozatym to w ami mam 128MB ramu...


O billboardy w centrach najwi?kszych polskich miast ju? si? dowiadywa?e??
Odpowiedz na ten komentarz
 [26090] ojojojojojojoj
  2003-10-16 o godz. 02:17:57 Andrzej Drozd odpowiada na #26082
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Niepotrzebnie cie pochwalilem we wczesniejszym komencie...poprawka mam 130MB oraz obsluge pralki-frania (jest sterowana portem franko)...dobra, to by bylo na tyle, wiecej siary zrobie jutro, dobranoc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26130] franko, f=s
  2003-10-16 o godz. 20:48:22 porneL odpowiada na #26090
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
teraz to sie w "Amigach" uzywa 512mb.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26151] aha
  2003-10-17 o godz. 02:27:10 Andrzej Drozd odpowiada na #26130
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
gdzies slyszalem ze mozna 1GB.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26163] ano mozna...
  2003-10-17 o godz. 09:15:39 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26151
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Mozna i wiecej.... 2Giga tez powinny ruszyc...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26205] giga
  2003-10-17 o godz. 21:32:55 porneL odpowiada na #26163
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
pegII-G4 moglby i 8gb obsluzyc :>
Odpowiedz na ten komentarz
 [26209] ...no ok...
  2003-10-18 o godz. 04:33:49 Andrzej Drozd odpowiada na #26205
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
ale mowmy po prawdzie, ja przeszedlem przed chwila z pszowa do rybola na piechty, blizzard ppc (1200) moze miec 256MB, cyberstormppc (a4000), tylko 128 (plus dyrdymaly na zorro, a ile moze miec pegaz na maksa?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26212] ram
  2003-10-18 o godz. 09:03:11 porneL odpowiada na #26209
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
ile moze miec na maxa to przeczytaj komentarz, ktory komentujesz...

natomiast mos przytnie sie na 4gb, a moze juz na 2gb (ktos zblizyl sie wogole do tej bariery?)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26213] s?ysza?em...
  2003-10-18 o godz. 09:25:56 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26212
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via AmigaVoyager/3.4.4 (MorphOS/PPC native)
S?ysza?em, ?e kto? ma 1.5 Giga jedynie na Peggy...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26236] o kurcze!
  2003-10-19 o godz. 12:31:16 porneL odpowiada na #26213
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
to zostaje mu tylko 1,47GB wolnego ram po zabootowaniu systemu ;(
Odpowiedz na ten komentarz
 [26194] jojojo
  2003-10-17 o godz. 19:15:58 KAM_ odpowiada na #26090
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
co niepotrzebnie?! co niepotrzebnie?! :) robisz siar? i masz do mnie pretensje.
ja w takim razie powinienem sobie dostawia?, ?e miesi?c temu zaj??em 2-e miejsce na party. tylko kogo to obchodzi?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26202] huh party?
  2003-10-17 o godz. 20:44:52 vinnie odpowiada na #26194
  Wysłany z 80.48.34.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98) Opera 7.20 [pl]
Party? Drag-queen party? ;-> lol! Hehe powazniej to Szacunek (tak, przez duze SZ) dla Ami :) mi sie skopcil monitor, ale ide do kolezki ktory ma juz (?) oczywiscie PieCa i multisync'a nieuzywanego od Ami z reszta, no i jak to hehe "oporny Amigowiec" window$'a zalatwil ("A gdzie sa libs'y?" rotfl) no i ja tego win'a ide mu zreperowac (a co!) :-) a za to biore multisync'a i dalej bede meczyl Ami :) dzieki ktorej powstaje moja wesola tworczosc :) Pozdrawiam :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26208] party huh!
  2003-10-18 o godz. 00:23:04 KAM_ odpowiada na #26202
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
millenium party.;) tak chaotycznie napisanego posta dawno nie czyta?em!;) za to pozdrawiam!:))

hiphop z amigi? czemu nie. nikt nie powiedzia?, ?? dbpro nie mo?e by? do loopów.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26210] apelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  2003-10-18 o godz. 04:43:48 Andrzej Drozd odpowiada na #26208
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Panowie! Ile razy trzeba powtarzac ze DigiBooszter nie rowna sie z OctamedemSS. Dlaczego? Brak MIDI. OctamedSS to taka klasa jak Samplitude Producer + Obrobka sampli na CoolEdicie (pecet), boshhhhe, prosze mi wytlumaczyc w czym jest najlepszy digibooster, poniewaz naprawde nie koomam (a na dodatek ma problemy z modulami z octamedass)...Teraz juz na spokojnie. Dlaczego poniecacie sie digiboosterem? (jezeli to tak jak ja amiga to zrozumie, ale jezeli nie to...?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26211] problemy z
  2003-10-18 o godz. 08:59:31 porneL odpowiada na #26210
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
mash problemy s pisaniem
Odpowiedz na ten komentarz
 [26216] To teras
  2003-10-18 o godz. 12:10:48 Jórek odpowiada na #26211
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
barco czenste nieztety.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26229] :)
  2003-10-19 o godz. 10:34:41 Andrzej Drozd odpowiada na #26211
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Niestety o tak poznej porze usnalem przed klawiatura. Niedokonczywszy dokladnie zdania, glowa opadla na klawiature i zahaczylem nosem o enter. Odplywajac w blogostan cudownego snu, uslyszalem jeszcze cieply glos Amisi...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26220] dbpro rulz... yet
  2003-10-18 o godz. 18:20:33 KAM_ odpowiada na #26210
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
bo DBPro rulezzzzz!!! ja na ten przyk?ad midi mam kompletnie w dupie. wystarczy mi masa dobrych sampli i tracker. a dbpro to ?wietny tracker. pozwala na stworzenie rewelacyjnej jako?ci utworu na dupnej 040. w realtime efekt b?dzie wiadomo jaki, ale po wyrenderowaniu masz normalny utwór. dbpro ma dsp, które mo?esz dowolnie ustawia?, potrzebne obwiednie i tak dalej... ja osobi?cie mam sporo pomys?ów na trackera nast?pnej generacji, który imho pobi?by na g?ow? dbpro, ale generalnie od trackerów si? odchodzi, niewiele osób ich u?ywa, a liczba ta b?dzie si? zmniejsza?. poza tym dpro jest dziecinnie prosty w obs?udze, posiada wiele mo?liwo?ci edycyjnych (kur*a, jak mi brakuje np. transponowania w AHXie). no i ogólnie jest zaje*isty! :)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [26221] dupnej 040
  2003-10-18 o godz. 19:50:30 porneL odpowiada na #26220
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
a wiesz jak fajnie to zapiernicza na pegazie? realtime gazylion kanalow z dsp :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26222] Gazowanie na ekranie :))
  2003-10-18 o godz. 21:23:17 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #26221
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via AmigaVoyager/3.4.4 (MorphOS/PPC native)
hehehe jak by?em na #amisia, to ch?opaki co? mówili, ?e maj? zamiar
si? sponiewiera?, czy?by ten gazylion to wynik gazowania by?? :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [26224] eh...
  2003-10-18 o godz. 23:22:42 KAM_ odpowiada na #26221
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
jest to jeden z powodów, dla których ?a?uj?, ?e nie b?dzie w tym roku Amiga Meeting. oj przysiad?bym sobie do takiej pary (peg+dbpro), przysiad?bym...
Odpowiedz na ten komentarz
 [26234] AM
  2003-10-19 o godz. 12:28:44 porneL odpowiada na #26224
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
nie bedzie AM!?
D'uh! Przeciez pegazemII trzeba sie swiatu pochwalic... :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [26242] re: am
  2003-10-19 o godz. 18:28:09 KAM_ odpowiada na #26234
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
mo?e wi?c pegazowce nacisn? na funzine i xsoft. mo?o to co? da? jestem pewien, ?e sporo ludu by przyjecha?o.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26250] eh....
  2003-10-20 o godz. 01:55:49 baderman odpowiada na #26242
  Wysłany z *.barbara.ds.polsl.gliwice.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)
...count me in... ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26230] ...
  2003-10-19 o godz. 10:48:43 Andrzej Drozd odpowiada na #26220
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
heh, ok. Jednak dla mnie brak MIDI jest bardzo duza wada. Co do sprzeczki na PPA...wczoraj widzialem Rise-Trsi i w dalszym ciagu uwazam ze pixeloza bardzo "uszkodzila" genialny pomysl, chociaz jak sie patrzy na monitor z 5 metrow to jest super. Nie wiem jakim cudem ale dopiero teraz zwrocilem uwage na genialny modul tego dema, orientujesz sie moze skad zassac sam modul i na jakim programie zostal zrobiony?
Odpowiedz na ten komentarz
 [26235] zassaj
  2003-10-19 o godz. 12:29:57 porneL odpowiada na #26230
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
"zassaj" modul exotic ripperem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26241] Rise ruuulz!
  2003-10-19 o godz. 18:21:38 KAM_ odpowiada na #26230
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
a co w midi robisz skoro tak ci potrzebne?

dopiero teraz zwrocilem uwage na genialny modul tego dema

Taaak, muzyka jest naprawd? ZAJEBISTA! Jeden z lepszych soundtracków dem, zaraz po "Cyberride" Jestera z dema "Extension".

Mjuzik zrobi? Kalsu na Protrackerze :). Mam chyba jak?? muz? z tego dema na której? p?ycie. Spróbuj wyripowa?, a jak si? nie uda to na Amiga Music Preservation masz wszystkie modki z tego dema. Pamietaj: autor Kalsu, po?niej wejdziesz do sekcji modki i ?ci?gniesz Rise 1, 2 i 3 :). Albo dobra - masz tu url i podzi?kuj wujkowi :)

amp.dascene.net/result.php?kapwe=dud...

Mi?ego s?uchania for U all.
Odpowiedz na ten komentarz
 [26247] ...
  2003-10-19 o godz. 21:47:39 Andrzej Drozd odpowiada na #26241
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
a co w midi robisz skoro tak ci potrzebne?


Uzywam syntezatora. Jesli chodzi o oprogamowanie to uzywam Bars&Pipes oraz OctamedSS. Pozniej calosc rejestruje na pececie (lub innym nosniku). A dokladnie to wypociny z Amigi i gitary nagrywam na pecetowym Samplitude Producer. Wlasciwie nigdy nie zrobilem prawdziwego modulu tylko z samych dzwiekow Amigi (lub peceta). Moze czas zaczac...?

Albo dobra - masz tu url i podzi?kuj wujkowi :)


THX :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26248] widzisz
  2003-10-19 o godz. 21:59:39 KAM_ odpowiada na #26247
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
no widzisz, man. a ja peceta nie musz? u?ywa?!;) Chyba tylko do renderowania mp3:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [26249] typowa zaczepka
  2003-10-19 o godz. 22:28:17 porneL odpowiada na #26248
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Opera/7.21 (Windows NT 5.1; U) [en]
i do uzywania tego IE :P
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas