Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
wszystko do amigi w jednym miejscu - www.eFUNZINe.com
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Której wersji UAE u?ywasz najcz??ciej?
  Zaproponowana przez: Za?oga Gie, 2001-02-12 00:00:00

WinUAE  53 (20%)
U*ix UAE  5 (2%)
U*ix UAE + JIT  15 (6%)
Nie u?ywam wcale  194 (73%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 267 głosów
 [2674] Smarkam na UAE...
  2001-02-12 o godz. 09:43:39 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...i wyciskam na nie b?ble.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2677] odpowiedz
  2001-02-12 o godz. 10:36:20 ewryk odpowiada na #2674
  Wysłany z *.slubice.sdi.tpnet.pl via ---
Masz racj? lepiej kupi? sobie 1200 i problem z glowy a ile frajdy
Odpowiedz na ten komentarz
 [2678] zgoda...
  2001-02-12 o godz. 10:54:21 Jacek Rzeuski odpowiada na #2677
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
...ale trudno jakiejkolwiek Amigi uzywac w podrozy. A laptop PC + UAE jest na to swietnym rozwiazaniem. A prawdziwa Amiga stoi sobie w domu oczywiscie.

PS. Kiedy wreszcie Amigowcy dorosna, pokoncza szkoly , studia i pojda do pracy? Wtedy zrozumieja do czego jest UAE.

Odpowiedz na ten komentarz
 [2681] Tak...
  2001-02-12 o godz. 11:02:42 mANDI odpowiada na #2678
  Wysłany z *.we1.tuniv.szczecin.pl via ---
Oczywiscie WinUAE jest dla niektorych koniecznoscia, aby moc korzystac z Ami. Osobiscie uwazam, ze jest to calkiem niezla alternatywa dla tych ktorych nie stac na 2 komputery i caly osprzet do nich, a z racji pracy czy tez kierunku studiow musza korzystac z PC. Wtedy dla nich jedynym rozwoazaniem zostaje UAE i tez nie ejst to zle (spojrzcie na GoldEDa, napisanego pod UAE, swietny soft, ladnie chodzi...)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2683] ??
  2001-02-12 o godz. 11:07:46 Gary Bliter odpowiada na #2681
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Poko?czy?em szko?y informatyczne a nied?ugo sko?cz? studia i jakos nie "by?em zmuszony" kozysta? z Pc. Nawet nie mia?em takiej potrzeby - emulatory wszystko za?atwi?y. :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2686] szkoly
  2001-02-12 o godz. 11:24:38 elf odpowiada na #2683
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Poko?czy?em szko?y[...] kozysta? z Pc.

Poprawnej polszczyzny nie uczyli w tych szkolach?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2687] zlosliwosc
  2001-02-12 o godz. 11:41:23 caro odpowiada na #2686
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
a musisz byc taki zlosliwy?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2688] Nie uczyli...
  2001-02-12 o godz. 11:52:05 Gary Bliter odpowiada na #2686
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...szko?y te by?y czysto techiczne. :-P
Odpowiedz na ten komentarz
 [2689] Wyzsza Szkola PoliteCHICZna:-)
  2001-02-12 o godz. 12:44:28 noe odpowiada na #2688
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Taka konczyles?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2690] Ale smieszne.
  2001-02-12 o godz. 13:00:41 Gary Bliter odpowiada na #2689
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
ha ha ha!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2705] Polska dresem stoi
  2001-02-13 o godz. 01:39:31 Smutek i nostalgia odpowiada na #2690
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
P?acz nad sob? lepiej, p?acz. Ani mama i tata, ani szko?a, ani koledzy z podwórka nie dali dobrego wychowania. I co teraz, kolego po byle jakiej szkole tecHICznej?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2716] ???
  2001-02-13 o godz. 12:09:52 Gary Bliter odpowiada na #2705
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Kolega mówi? do mnie??
Odpowiedz na ten komentarz
 [2722] smieszne?
  2001-02-13 o godz. 13:16:58 marian odpowiada na #2690
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Smieszne to jest to, ze ktos bledy ortograficzne robi, chwalac sie jednoczesnie, iz szkoly wyzsze "pokonczyl".
Odpowiedz na ten komentarz
 [2727] DO MARIANA
  2001-02-13 o godz. 20:43:06 Vasyl odpowiada na #2722
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Smieszne a wlasciwie tragiczne jest to, ze wcinasz sie w rozmowe nie majac bladego pojecia o czym ona traktuje i gadasz tylko po to zeby gadac. Moze lepiej gdybys sie przeniosl na jakiegos czata. Tam przynajmniej nie razilyby nikogo Twoje glupawe teksty.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2752] vasyl
  2001-02-14 o godz. 17:08:25 elf odpowiada na #2727
  Wysłany z *.demo.pl via ---
Vasylu drogi. Gubisz sie w komentarzach podzielonych na watki? moze czytaj bez? watek o ortografii jest? jest. napisal marian o ortografii, nawiazujac do poprzedniego komentarza? nawiazal. To teraz mi wyjasnij w ktorym miejscu jego glupota sie objawila. Poprosze o konkrety.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2754] ELF
  2001-02-14 o godz. 18:52:23 Vasyl odpowiada na #2752
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Chodzilo mi o to, ze takie pierdoly jak czepianie sie zasad ortografii (tutaj nie sa one najwazniejsze i przez wielu z Was czesto nie przestrzegane - co zreszta chyba nikogo tutaj nie drazni) tylko zacieraja tok calego dialogu. Czy o to chodzi? Najwyrazniej tak bo jezeli byloby inaczej to akurat nie odpowiadalbys na moj, nie zwiazany z cala dyskusja, komentarz. Jezeli mamy dojsc do jakichs wnioskow z tych rozmow to nie gadajmy o byle czym. Chociaz szczerze mowiac mnie samego czesto tory tych dyskusji sprowadzaja na manowce.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2805] bledy
  2001-02-15 o godz. 22:40:44 elf odpowiada na #2754
  Wysłany z *.demo.pl via ---
Mnie akurat bledy draznia.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2743] Dla scis?osci:
  2001-02-14 o godz. 15:41:47 Gary Bliter odpowiada na #2722
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Gdzie? to napisa?em, ?e uko?czy?em jakies szko?y wy?sze??? Wy?sz? szko?? ko?cz? dopiero za rok.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2750] szkoly
  2001-02-14 o godz. 16:54:16 elf odpowiada na #2743
  Wysłany z *.demo.pl via ---
znaczenia to wiekszego nie ma. Ortografii ucza juz w podstawowce...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2682] Poszed?em do pracy...
  2001-02-12 o godz. 11:05:09 Gary Bliter odpowiada na #2678
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...i nic nie stoi na przeszkodzie abym w pracy u?ywa? Amigi. Nikogo nie obchodzi na czym robi? to co powinienem w pracy robi? - wa?ne, ?e efekty s? takie jak by? powinny :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2694] Re: Praca
  2001-02-12 o godz. 14:35:19 Carlos odpowiada na #2682
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
"Nikogo nie obchodzi na czym robi? to co powinienem w pracy robi?" - wiec analogicznie, kazdy choc troche myslacy czlowiek rozumie tez, ze to dziala w obie strony. Czemu Cie to przerasta?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2695] UAE raz jeszcze
  2001-02-12 o godz. 15:15:20 Vasyl odpowiada na #2694
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Dlaczego ten temat przewija sie tutaj tak czesto. Przeciez od dluzszego juz czasu mozna zauwazyc brak wiekszego zainteresowania UAE ze strony amogowcow (czego przykladem jest chociazby ta ankieta). Inwencji Wam brakuje?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2697] Policzmy
  2001-02-12 o godz. 16:11:48 Laubzega odpowiada na #2695
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
33% uzywa, 67% nie uzywa (stan na godzine 16:00). W rzeczy samej, popularnosc znikoma.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2698] policzmy jeszcze raz
  2001-02-12 o godz. 16:22:26 noe odpowiada na #2697
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Stan na godzine 16:00 - uzywa 22%, czyli 14 osob. Moze lepiej tak to interpretowac? PS: Ja nie uzywam i nie bede, bo mi ojciec zabronil :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2699] Arytmetyka liczb calkowitych w zakresie do 100
  2001-02-12 o godz. 16:27:40 Laubzega odpowiada na #2698
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
a) nie na godzine 16:00, tylko na 16:20 b) 14+1+5 = 20 osob z 63 uzywa (mniej wiecej co trzecia osoba) Po prawdzie, spodziewalem sie wynikow w okolicach 1/5, ale przeciez to dopiero pierwszy dzien ankiety (a juz tyle komentarzy - coz za kontrowersyjny temat! :)).
Odpowiedz na ten komentarz
 [2701] Prrr
  2001-02-12 o godz. 18:35:49 Vasyl odpowiada na #2699
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Nie ulega jednak watpliwosci, ze tych ktorzy nie uzywaja UAE jest znacznie wiecej niz uzywajacych. Jak to sie dzieje, ze na jednej z bardzo juz niewielu stron (podobno) stricte amigowych, w newsach mozna przeczytac ponad 30% wiadomosci nie zwiazanych prawie wcale z amiga. Czytam badz o pojawieniu sie Workbencha on Win, badz o nowej wersji Photogenicsa 5 ... pod Linuksa, badz o nowej wersji UAE, czyli programu, ktory niewiele wnosi do srodowiska amigowego procz tego, ze wielu amigowcow pozegnalo sie z amiga bo mogli ja sobie zapuscic na jedynie slusznym komputerze. A na dokladke wchodzimy w ankiete ... a tu prosze ... Dobrze jednak ze wiekszosc woli amige od badz co badz peceta bedacego jej imitacja (bardzo kiepska zreszta).
Odpowiedz na ten komentarz
 [2703] Temat z sensem
  2001-02-13 o godz. 00:02:11 Robert ?wi?cki odpowiada na #2699
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
E..tam kontrowersyjny..poka?cie mi Ami z m68k, na której szybciej kompiluje si? program pod GCC ni? pod baleronem z uae+jit pod linuxa, zreszt? ciekawe jest to przywi?zanie do kawa?ka plastiku i metalu, wychodzi na to, ?e Ci u?ywaj?cy AmigaOS pod sprz?tem zawieraj?cym Paul?, Gary'ego i takich..tam to rulezowcy, a ci od pieców to lamerzy, by nie powiedzie? dziwacy, pomimo, ?e wielu z nich zna lepiej system ami od posiadaczy pauliny zagrywaj?cych w gierki pod A500 (mam nadziej?, ?e posiadacze innych maszyn rozumiej?, ?e to uogólnienie). Howgh! (a tak w ogóle to walentynki niezad?ugo, lubi? AmigaOS, kocham dziewczyn?, eh....tyty sentymentalny jaki ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2720] UAblE
  2001-02-13 o godz. 13:05:35 RaV-BB odpowiada na #2697
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via ---
Uzytkownicy UAE to po prostu uzytkownicy UAE i tyle, a amigowcy to ci co uzywaja Amig. Uzytkownikow UAE wsrod amigowcow jest mniej niz pokazuje ankieta, poniewaz ankieta nie obejmuje tylko amigowcow, ale takze uzytkownikow UAE:). Posumowujac amigowiec, ktory uzywa UAE to jest ten, ktory ma Amige i jej uzywa i uzywa takze UAE (np w pracy albo drugi komp. Natomiast uzytkownik UAE nieamigowiec to ten co nie ma Amigi, a uzywa tylko UAE:). Proponuje wiec wprowadzenie nowego pojecia dla okreslenia uzytkownika UAE np: Amigowiec Inaczej albo mniej poprawnie politycznie aczkolwiek bardziej trafne (zwazajac na to, ze maja takie problemy ze zdobywanie ADFow)): Ulomny Amigowiec.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2721] UAblE
  2001-02-13 o godz. 13:15:17 RaV-BB odpowiada na #2720
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via ---
W zwiazku z powyzszym proponuje nastepujaca ankiete: Czy jestes: - amigowcem - ulomnym amigowcem - uzytkownikiem (Win+)UAE(+JIT) - wole dresofon - nic z powyzszych
Odpowiedz na ten komentarz
 [2724] Ankieta #2
  2001-02-13 o godz. 13:34:59 Robert Swiecki odpowiada na #2721
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A ja tak? ankiet?: 1. Amigowiec (cz?owiek pasjonuj?cy si? Amig? lub AmigaOS - bez podzia?u na UAE i realamiga) 2. Amigowiec-rulezowiec, mówi?cy nie masz plstiku zwanego Amig?, to cho?by? wiedzia? wi?cej ode mnie to jeste? lamer a ja happuamigaowneramdjoystikuser 3. Dresem jestem 4. Rav-BB
Odpowiedz na ten komentarz
 [2744] Ja jestem 2...
  2001-02-14 o godz. 15:44:39 Gary Bliter odpowiada na #2724
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...i dobrze mi z tym!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2757] Amiga czy Amiga OS
  2001-02-14 o godz. 22:35:13 baderman/ppd odpowiada na #2724
  Wysłany z *.czestochowa.ppp.tpnet.pl via ---
Dla tego "kawalka plastiku i metalu" wielu ludzi poswiecilo wiekszosc swojego zycia (w tym ja), a dla blachy , ludziom tym szkoda nawet swojej ôliny, wiëc podziaî jaki ty zaproponowaîeô jest co najmniej "ulomny", ôwiadczy o twoich kompleksach, i wskazuje na intensywne tlumaczenie sië z posiadania blachy. Wiec jesli tak kochasz tak Amiga Os , to kup oryginal i odpal na Amisi , a nie na "gownianiych" podrobkach.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2761] Amiga czy AmigaOS
  2001-02-15 o godz. 09:05:40 Robert Swiecki odpowiada na #2757
  Wysłany z *.coi.pw.edu.pl via ---
Niech bedzie ;), uzywam gownianego oprogramowania, ktore daje mi wiekszy komfort pracy, nizli prawdziwa Amiga. Ja tez kiedys prowadzilem "jihad" z okolicznymi pecetowcami. Amige mam (jak sie domyslasz 500-ka), i na niej stawialem pierwsze kroki w programowaniu (AmigaBasic-asm-C) lecz w zwiazku z niepewna sutacja Ami w Polsce kupilem pieca (sprzedawcy wlaza w pupe, z obsluga serwisowa, udogodnieniami, dostwa) i wiekszosc czasu spedzam pod Linuxem, zahaczajac czasami o UAE. Nie jest moim marzeniem by nazywana mnie Amigowcem, choc sie tego nie wstydzilbym. W sentymentalnych romowach w akademiku bronie ami jak umiem. Bye
Odpowiedz na ten komentarz
 [2801] Amiga czy Amiga Os , again
  2001-02-15 o godz. 22:21:36 baderman/ppd odpowiada na #2761
  Wysłany z *.czestochowa.ppp.tpnet.pl via ---
pomijajâc fakt , ?e trochë ominâîeô to co powiedziaîem o przywiâzaniu (aletylko czëôciowo =) to w sumie nie ma o co sië spiera?, Na ten temat dyskutowano ju? wiele , i chyba wszsystko zostaîo powiedziane, kto miaî iô? na pieca , ju? dawno tam jest, a kto zostaî przy Ami to zostaî (i chwaîa mu za siîë i odpornoô? na robienie wody z mózgu, cho? niektórzy do dziô mówiâ mi ?e wodë z mózgu robiî im ôp."[...]"... :) ale niech ?yjâ wîasne poglâdy :))) ). Ja mimo ?e mam laptopa, to posiadanie Amigi wciâ? jest dla mnie dumâ , i wspaniaîym doôwiadczeniem, a pisanie w Stormie , jest mimo wszystko lepsze ni? turbo C czy Djgpp, i to niezaprzeczalny fakt! Cho? Sas te? nie jest zîy... A na kawaîki czyjegoô zmarnowanego czasu (vide uae) lejë ciepîym moczem (gorâce porównanie :) A teraz uae na swoje strony , a amiga do lektury swoich stron, to jakby nie byîo dwa , ju? ró?ne ôwiaty....
Odpowiedz na ten komentarz
 [2809] W sumie tak..
  2001-02-15 o godz. 23:43:12 Robert Swiecki odpowiada na #2801
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Na pewno nie ma o co sie klocic...tylko jak juz nie ma spraw do "roztrzasania" to ja z innej beczki ;)), nie pisz, prosze, komentarzy w AmigaPL, bo ja (i chyba wiekszosc) widzi krzaczki i troche trudno sie to czyta.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2829] Krzak-Tak!
  2001-02-16 o godz. 12:25:28 Indoctrine odpowiada na #2809
  Wysłany z 195.116.1.* via ---
Przepraszam bardzo, ale to jest chyba AMIGOWA strona i czyms normalnym jest wg mnie uzywanie na niej AmigaPL. Ja niestety korzystajac z Inetu w pracy widze krzaczki pod exploratorem, ale nie przeszkadza mi to. Ewentualnie mozna by piosac bez polskich liter jak ja, ale nie moze to byc wymog. Greetz all.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2838] Polskie literki
  2001-02-16 o godz. 16:18:00 Jacek Rzeuski odpowiada na #2829
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
Szanowny Kolego! To jest przede wszystkim strona internetowa a dopiero w dalszej kolejnosci amigowa. A w polskim internecie obowiazuje ISO-8859-2. I nie walcz z tym, bo sie tylko osmieszasz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2706] To wida?
  2001-02-13 o godz. 01:41:06 Smutek i nostalgia odpowiada na #2682
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Widzimy te efekty - nawet pisa? nie potrafisz. I jak tu si? przyzna? do bycia amigowcem? Lepiej siedzie? cicho, bo jeszcze do kogo? takiego porównaj? i wstyd b?dzie na wiosce.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2733] Jasne tylko ...
  2001-02-14 o godz. 00:57:35 Stelmi odpowiada na #2682
  Wysłany z *.szczecin.ppp.tpnet.pl via ---
nie da si? niestety zrobi? wszystkiego na Amidze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2745] Wszystko
  2001-02-14 o godz. 15:46:55 Gary Bliter odpowiada na #2733
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Ale tego, czego si? nie da zrobi?, ja akurat nie robi? - ani w pracy ani hobbystycznie. Nie przeszkadza mi wi?c, ?e si? nie da. :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2684] studia? praca?
  2001-02-12 o godz. 11:09:21 MDW odpowiada na #2678
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
koncze studia za miesiac, pracuje od kilku lat, codziennie uzywam Amigi (normalnej - ppc, cgx, 060 blablabla), mam jakas stara wersje UAE i nie moge zrozumiec do czego ten program sluzy. a tak swoja droga: zawsze dziwil mnie upor ludzi decydujacy sie na studia kilkaset kilometrow od domu (Amigi) i stawianie pracy ponad wszystko (ponad to co sie naprawde chce robic). ja nie bylbym zdolny do takiego poswiecenia.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2700] podpowiedz
  2001-02-12 o godz. 16:38:36 Laubzega odpowiada na #2684
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via ---
Moze, na przyklad, to co naprawde chca robic to porzadnie sie wyksztalcic i zdobyc dobrze platna, ciekawa i stymulajaca prace. Wiem, ze to zabrzmi dla Ciebie jak herezja, ale sa zajecia dajace wiecej satysfakcji (nie tylko finansowej) niz pierwsze miejsce w demo-kompo.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2708] Nie wierz?.
  2001-02-13 o godz. 08:56:22 Gary Bliter odpowiada na #2700
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Dla mnie praca to z?o konieczne (z czegos trzeba ?y?), a przyjemnos? i satysfakcj? daje mi to co robi? po pracy. A scena jako taka, jak równie? rywalizacja w stylu demo-compo to fajne sprawy - nie rozumiem, dlaczego ostatnio ludzie w tym serwisie s? takie ci?te na Scene. Mo?e i na Scenie nie zawsze wszystko jest super (jak wsz?dzie gdzie si? spotyka wi?ksze grono ludzi), ale to nie powód aby w czambu? Scen? pot?pia?!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2709] praca i studia
  2001-02-13 o godz. 09:39:38 MDW odpowiada na #2700
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
tak jak juz wyzej napisalem za 1,5 miesiaca koncze studia (Politechnika Wroclawska) i czuje sie tak zajebiscie wyksztalcony, ze malo co mnie nie skreca. jak widze poziom wiedzy 90% wykladowcow i 99% studentow to mnie jeszcze bardziej skreca. typowe prostaki, ktore to co robia robia tylko i wylacznie dla pieniedzy i dla zdobycia "dobrej pracy". gardze tym! dla mnie pieniadze to zlo konieczne. nie mam swira na punkcie zarabiania pieniedzy i do konca zycia kupowania nowych mebli, samochodow, mieszkan, firanek, pralek, telewizorow, paneli podlogowych itp. chcem miec tyle pieniedzy ile mi trzeba a satysfakcje daje mi moje hobby (Amiga) a nie praca/studia (nawet na dobrym stanowisku z krawatem). nie odbieraj tego komentarza jako zlosliwosc z mojej strony. zwyczajnie wyjasniam swoje stanowisko.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2710] A ja to stanowisko popieram.
  2001-02-13 o godz. 10:21:09 Gary Bliter odpowiada na #2709
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Podchodz? do tych kwestii dok?adnie tak samo!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2713] ha!
  2001-02-13 o godz. 11:38:35 MDW i caro odpowiada na #2710
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
bylismy tego w 100% pewni. a tak swoja droga nie uwazasz, ze ludzie postepuja troche niekonsekwentnie? z jednej strony mowia ze powaznie podchodza do pracy, a z drugiej strony w godinach pracy siedza przy uae. ""albo rybka, albo pipka" jak to powiedzial sofronow" (alternatywy4 rocks!). nie mozna jednoczesnie powaznie traktowac pracy i ja olewac.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2714] Poddaje sie
  2001-02-13 o godz. 11:49:24 Laubzega odpowiada na #2713
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Jak bym nie patrzyl, wychodzi mi ze sztuka logicznego rozumowania i wyciagania wnioskow to nie jest Wasza najmocniejsza strona.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2762] super
  2001-02-15 o godz. 09:07:17 caro odpowiada na #2714
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
do dobrze. moze przestaniesz pisac.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2772] Owszem, do Ciebie.
  2001-02-15 o godz. 11:59:25 Laubzega odpowiada na #2762
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
...i juz nic nie bedzie przeszkadzalo Ci upajac sie wlasna madroscia, wiedza i niezwykle oryginalna filozofia zyciowa. :-
Odpowiedz na ten komentarz
 [2775] o co chodzi?
  2001-02-15 o godz. 15:01:07 caro odpowiada na #2714
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
a co Ci nie pasuje? konkretnie prosze. zeby nie bylo niejasnosci: w 100% zgadzam sie z moim bratem (MDW) i z Gary'm (on nie jest moim bratem - tez sie czasami zastanawiam dlaczego:) z ta roznica, ze jestem o 6 lat mlodszy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2715] Powa?ne podejscie do pracy...
  2001-02-13 o godz. 12:07:23 Gary Bliter odpowiada na #2713
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Tzn. tyra? na maksa w godzinach pracy, zostawa? po godzinach, ko?czy? zagadnienia "z pracy" w domu i by? przywi?zanym jak pies do komórki i na ka?de wezwanie szefa? Dzi?kuj?, nie wchodz? w takie uk?ady - takie "powa?ne podejscie" mo?na przyp?aci? powa?nym rozstrojem nerwowym i totalnym "wypaleniem si?" po kilku latach. Czy o to chodzi? Moim zdaniem: studiuje si? po to, ?eby dosta? stosowny papier i zdoby? kwalifikacje. Kwalifikacje s? potrzebne po to, ?eby dosta? prac?. Pracuje si? po to ?eby mie? pieni?dza a pieni?dze s? potrzebne po to, ?eby zapewni? sobie wygodne ?ycie i mo?liwos? realizacji marze?. W?asnie wygodne ?ycie i realizacja marze? jest tu g?ównym celem, a studia i praca to tylko srodki do osi?gni?cia tego celu. Jesli dla kogos studia i praca s? celem samym w sobie, to IMHO jest to odwrócenie w?asciwych proporcji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2728] Hmm
  2001-02-13 o godz. 20:54:17 Vasyl odpowiada na #2715
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Zazwyczaj zgadzamy sie ze soba ... ale tym razem raczej nie. Przynajniej nie do konca. Podejrzewam ze nie jestes jeszcze zonaty i stad Twoja opinia. Ja tez, musze sie przyznac, tak sadzilem jeszcze jakis czas temu ale od momentu gdy w moim domu pojawily sie dwie nowe osoby (zona i dziecko) zmienilem zdanie. Po prostu dla samego siebie nigdy bym nie zarywal nocek, zeby zarobic dodatkowego tysiaca czy dwa. Bylo mi to obojetne. Teraz kieruje mna troska o w/w osoby. I przyznam sie szczerze, ze (jak dotychczas) nie narzekam na przemeczenie. Po prostu gdy robi sie cos z pasja to nie wazne sa godziny przy tej pracy spedzone.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2746] Zgadles...
  2001-02-14 o godz. 15:53:43 Gary Bliter odpowiada na #2728
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...nie jestem ?onaty.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2732] Popieram! Tylko ciekawe czy moja dziewczyna tez :)
  2001-02-14 o godz. 00:51:22 Marcin 'Misterq' Kielesi?ski odpowiada na #2715
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Musze to przekazac swojej dziewczynie, ciekawe co powie to piekne i madre dziewcze ;-)))))))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2734] Aleluja
  2001-02-14 o godz. 02:52:41 Carlos odpowiada na #2732
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
Pewnie Cie zostawi i sie wprowadzi do Vasyla ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2735] Uhm
  2001-02-14 o godz. 08:19:50 Robin odpowiada na #2734
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Idylla dlugo nie potrwa. Potem bedzie musiala wstawac o 5:00 rano i robic Vasylowi sniadanie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2755] po co jest praca i pieniadze?
  2001-02-14 o godz. 19:07:15 Jacek Rzeuski odpowiada na #2715
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Nietrudno zgadnac, ze nie jestes jeszcze zonaty, dzieciaty i mieszkasz u rodzicow. Gdy choc jedna z tych rzeczy sie zmieni lub zacznie sie zanosic, ze sie zmieni to od razu zmieni sie tez Twoje podejscie do tematu pracy i pieniedzy. Gwarantuje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2774] taki sam
  2001-02-15 o godz. 14:56:14 caro odpowiada na #2715
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
wiesz, zastanawiam sie czasami jak to mozliwe, ze znalazlem osobe IDENTYCZNIE myslaca jak ja. to wrecz niewiarygodne. to co napisales = DOKLADNIE to samo o czym wczoraj rozmawialem z bratem (MDW). nawet uzywasz tych samych slow...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2781] no no
  2001-02-15 o godz. 16:56:06 Mathlev Raxenblatz odpowiada na #2774
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Czas na zapowiedzi da?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2739] Popieram Caro i MDW
  2001-02-14 o godz. 13:07:56 CHE Guevara odpowiada na #2709
  Wysłany z 150.254.96.* via ---
Popieram tekst comentu MDW i Caro . Nie trzeba miec Peceta by miec Amige (UAE). Mi wystarczy Amiga. Ca?y czas mam Amige a ciagle jacys niebiescy osobnicy pokroju rodzicow mojego kumpla z naprzeciwka zawracaja glowe ze Pecet sie wali i czy nie mogl bym pomoc (jednczesnie slysze podteksty w stylu Ten ma Amige:-) ale cholernie zna sie na roznych komputerach przeciez on jeszcze uzywa C-64 :-0 paranoja ciagle sie marnuje taki zdolny chlopak ;0 powinien skonczyc informatyke i zarabiac kase kase i nic wiecej. Dawno zrozumialem ze pieniadze szczescia nie daja ale w rozbudowie Amigi pomagaja :-) A tak wracajac do tematu to czy czasem nie powstala ostanio lista ?eowcow (Aue) zatem wszyscy ?ueowcy sio do siebe (chociaz zyjemy w demokracji i kazdy moze :-)) by CHE Guevara
Odpowiedz na ten komentarz
 [2747] CHE Guevara roxx!
  2001-02-14 o godz. 15:56:45 Gary Bliter odpowiada na #2739
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Popieram. :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2758] Wie co mówi!
  2001-02-14 o godz. 22:44:49 baderman/ppd odpowiada na #2739
  Wysłany z *.czestochowa.ppp.tpnet.pl via ---
Ten facet ma niepodwa?alnâ racjë... i trudno sië z nim nie zgodzi?, bo caîâ kasë , którâ zarobië piszâc zaliczenia klonowym "studencikom" (inteligencja rulz) pakujë w Amisië , i ?adnego grosika nie ?aîujë Tak trzyma?!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2765] I oto chodzi i oto chodzi
  2001-02-15 o godz. 10:28:54 CHE Guevara odpowiada na #2758
  Wysłany z 150.254.96.* via ---
I oto Chodzi moze ktos cos zrozumial (myslenie nigdy nie bolalo tak bardzo jak teraz ;-) a Amigowcy raczej do tej myslacej czesci spoleczenstwa naleza co czasem wychodzi na dobre jednak inteligencja w polsce zawsze dostaje po dupie (historia magistae vitae ;-) ) ale czasem taki kop sie przydaje :-) i sluzy rozszerzeniu horyzontow jednak na niektorych to nie dziala albo ich to omija :-) by CHE Guevara
Odpowiedz na ten komentarz
 [2769] tak, oczywiscie
  2001-02-15 o godz. 11:10:33 Robin odpowiada na #2765
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
"sluzy rozszerzeniu horyzontow" - chlopcze, problem w tym, ze to amigowcy ograniczaja sie tylko i wylacznie do amigi. Zdejmijcie wreszcie te klapki z oczu, bo cholera bierze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2792] Ty masz za to szerokie horyzonty...
  2001-02-15 o godz. 18:23:58 Gary Bliter odpowiada na #2769
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...podobnie jak wi?kszos? wa?niaków z WFMH - potrafisz jedynie zgnoi? ka?dego, kto powie cos co nie pasuje Ci do linii ideologicznej serwisu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2798] hop hop?
  2001-02-15 o godz. 20:43:58 Laubzega odpowiada na #2792
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Gary, nie ma czego? takiego jak "linia ideologiczna serwisu". To tylko Twoja wyobra?nia. Naprawd?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2803] hoohhhhoohhhooh.....
  2001-02-15 o godz. 22:28:00 baderman/ppd odpowiada na #2798
  Wysłany z *.czestochowa.ppp.tpnet.pl via ---
powiaîo klonem.... od wfmh (cho? mo?e jestem niesprawiedliwy?), ale w szczególnoôci od pana lujbegi , czy jakoô tam , a ju? przecie? wczeôniej pisaîem uae+pc spîyw stâd, przecie? jesteômy tylko Amigowcami, jak mo?ecie przebywa? tu z takimi... blah
Odpowiedz na ten komentarz
 [2806] Powiew?
  2001-02-15 o godz. 23:03:36 Laubzega odpowiada na #2803
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Jak na mój gust, to powia?o AmigaPL.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2816] Re:
  2001-02-16 o godz. 08:22:55 Gary Bliter odpowiada na #2798
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Ale? jest, tylko mo?e nie zdajecie sobie z tego sprawy. Bo jesli nie ma, to dlaczego kidedy tylko wypowie si? tutaj Caro, mdw, Vasyl, CHE Guevara, ja, itp. i kiedy napisze cokolwiek, co odbiega od "jedynie s?usznego" podejscia: "UAE Rules, Linux roxx, sprz?towa Amiga Classic najlepiej do piachu" to z miejsca zostanie podsumowany przez kogos z WFMH w znany ju? zapewne wszystkim sposób? Caro, mdw, Vasyl i inni nie pisz? bzdur! Oni po prostu wyra?aj? w?asne pogl?dy na pewne sprawy, do czego maj? pe?ne prawo. Nie s? to pogl?dy ani troch? lepsze i ani troch? gorsze od pogl?dów ka?dego z Was. S? po prostu odmienne. Dlaczego tak trudno to zrozumie? i uszanowa????
Odpowiedz na ten komentarz
 [2822] Bileter, wracaj do kasy, bilety sprzedawac
  2001-02-16 o godz. 10:36:45 Robin odpowiada na #2816
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Na razie to ty podsumowujesz najwiecej jakiekolwiek odstepstwo od TWOJEJ linii ideologicznej. Ja zgadzam sie czasem, ty nigdy. To tyle o twojej wersji demokracji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2824] Pfff...
  2001-02-16 o godz. 10:47:48 Gary Bliter odpowiada na #2822
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via ---
Ja tylko wypowiadam g?osno swoje pogl?dy, ale nie staram si? przy tym nikomu dogrys?. Z?osliwy i zacietrzewiony robi? si? wtedy, kiedy si? mnie atakuje - ale to w obronie koniecznej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2836] Demokracja
  2001-02-16 o godz. 16:13:36 Vasyl odpowiada na #2822
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ciagle tylko powtarzasz frazesy po Carlosie czy po innych kolegach z WFMH. Brakuje Ci wlasnego zdania, a kieruje Toba tylko "owczy ped".
Odpowiedz na ten komentarz
 [2837] UPS
  2001-02-16 o godz. 16:15:54 Vasyl odpowiada na #2836
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
To bylo oczywiscie do ROBINA - nie do Gary'ego
Odpowiedz na ten komentarz
 [2840] Re: Vasyl - liniatura master
  2001-02-16 o godz. 16:38:34 Robin odpowiada na #2836
  Wysłany z *.ruch.com.pl via ---
Ale? ?e? mi powiedzia?, ?e ho,ho! O?wie? mnie i powiedz jakie? to frazesy powtarzam. Ale wcze?ciej zapytaj si? mo?e kogo? co to takiego ten frazes.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2842] Bieda
  2001-02-16 o godz. 18:19:37 Vasyl odpowiada na #2840
  Wysłany z *.wschowa.sdi.tpnet.pl via ---
Dla Robina: FRAZES - zwykle (...) wyszukane okreslenia, zwroty, bez glebszej tresci; slogany, czcze, banalne slowa. Zrodlo: "Slownik Jezyka Polskiego", PWN, W-wa 1978. Tak miedzy nami ... jestes zalosny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2844] Re: Vasyl
  2001-02-16 o godz. 23:12:22 Robin odpowiada na #2842
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Tu ci pomog?. A reszt? pos?a?em na emaila, co by Carlos ataku serca nie dosta?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2862] No ladnie ...
  2001-02-18 o godz. 15:46:59 Vasyl odpowiada na #2844
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Za moment (podejrzewam za godz.) dostaniesz maila ode mnie. Milej lektury.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2830] Re Robin
  2001-02-16 o godz. 13:51:46 CHE Guevara odpowiada na #2769
  Wysłany z 150.254.96.* via ---
Stary ???? moze pojdziemy na kompromis i oboje zdejmiemy klapki . Ja juz ich prawie nie mam a ty masz na pewno niebieskie (szyby niebieskie od monitorow :-))) Szkoda nieuznajesz kazdego Kto jest AmigOwca a sam jestes tylko PecetOwca Micro$oftOwca LinuxOwca i ... :-) swoja frustracje potrafisz tylko wyladowac na innych bo internet jest anonimowy a ty mozesz kazdemu nakopac ale milo ze tylko do jednego sie Uczepiles"sluzy rozszerzeniu horyzontow" tobie tylko chyba niebieska plaza w glowie upal klimatyzacja na pentrumnach pingwiny zdychajace przy 75 Fahrnhaita i niebieski horyzont dookola (bleeee niedobrze mi ) zrobily ci lepsza wode z mozgu niz KGB a moze to byl sherif of Nottingham :-) Stary strzeliles nie w ta strone ;-0 A tak w ogole to klapki wyszly z mody teraz sa kafelki :-) by CHE Guevara
Odpowiedz na ten komentarz
 [2834] Re: CHE giwera
  2001-02-16 o godz. 15:47:39 Robin odpowiada na #2830
  Wysłany z *.ruch.com.pl via ---
Mog?by? si? chocia? nauczy? stawiania kropek i przecinków, bo wygl?da jakby? mia? jak?? gonitw? my?li, czy inny przykry ficzer mózgu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2885] Bang :-0
  2001-02-20 o godz. 10:17:31 CHE Guevara odpowiada na #2834
  Wysłany z 150.254.96.* via ---
Bach! Bach !! Nie zyjesz !! :-))))) No i jeszcze jestes dla mnie prawie O.K. Tylko nie potrafisz uzasadnic swojej wypowiedzi ;) Ale jestes swietny zabawny uzywasz Uae-Fajnie moze kiedys pogadamy bo spacje w twoich komentach mowia same za siebie Jestes Cool-zatem krotko ;) Odwal sie Plaza jest dla wszystkich :-)) No coz a zatem starym pozdrowieniem Uaowcow Leeeeeeee Leeeeeeeeee Leeeeeeeeee zegnam Cie :-))) Juz wiem do czego sluzy Uae ;-)))) by CHE Guevara
Odpowiedz na ten komentarz
 [2841] Do Panow z Lotnej Brygady Anty-UAE'owej
  2001-02-16 o godz. 17:52:03 Robert Swiecki odpowiada na #2830
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Drodzy Panowie z Topica! W czasie tej dyskusji ujawnil sie "maly" podzial. Czesc ludzi podchodzi spokojnie do sprawy i nie ma (tak mi sie wydaje) zadnych animozji do ludzi uzywajacych innych programow, innej platformy czy majacych inne zainteresowania, natomiast druga grupa, pomimo, ?e twierdzi, ?e wyra?a tylko swoje pogl?dy, przedstawia swój obraz w sposób dosyc ciekawy. Wystarczy przytoczyc: "masz kompleksy", "powinno sie odciac czlonki", "niebieskie klapki" ironiczne porownywanie uzytkownikow uae do dresow (w tym miejscy przepraszam, ze zareagowalem tak samo). Po prostu za bardzo sie wczuliscie w role ludzi "naprawiajacych swiat i oczyszczajacych srodowisko amigowe". Nie te czasy, Panta rei Panowie!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2776] a co Ty na to?
  2001-02-15 o godz. 15:08:09 caro odpowiada na #2700
  Wysłany z *.legnica.tpnet.pl via ---
a co powiesz na to: 2 kolesi, boskich (naprawde swietnych) grafikow ze sceny po maturze nic innego nie robili tylko rysowali scenowe obrazki. kazdy mowil (w tym ja) - idioci, dorosnijcie, idz na studia, z czego bedziesz zyl. oni na to jak na zeszloroczny snieg. jak na tym wyszli? po zaprezentowaniiu swoich scenowych, bezsesownych i idiotycznych rysunkow w low-resie 8 bit dostali prace w angli w duzej firmie zajumjacej sie tworzeniem gier na PSX'a. siedza tam od wrzesnia 2000 - o pense nie pytaj (wyobraz sobie duuuuuuuuuuuza cyfre), ja przez 1,5 roku w krawaciarskiej firmie nie zarobie tyle co oni przez miesiac (serio).
Odpowiedz na ten komentarz
 [2779] Choroba jakas umyslowa czy co?
  2001-02-15 o godz. 16:08:03 Robin odpowiada na #2776
  Wysłany z *.ruch.com.pl via ---
Och, jakaz zmiana frontu! Firma angielska nie jest krawaciarska, pieniadze juz nie sa takie ohydne! Swiat jest cudowny!!! A jednak sa firmy bez krawatow!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2783] ?eby tak nic nie rozumie?... Wstyd!
  2001-02-15 o godz. 17:19:02 Gary Bliter odpowiada na #2779
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Caro, pisz?c ten komentarz, mia? na mysli to, ?e uko?czenie studiów nie jest, wbrew powtarzanym powszechnie opiniom, jedyn? drog? do sukcesu w ?yciu. Czasem mo?na ten?e sukces w ?yciu osi?gn?? zjamuj?c si? pogardzan?, l?on? tutaj i szykanowan? dzia?alnosci? scenow? - w g?owie Ci si? to nie miesci, czy nie rozumiesz tresci s?owa pisanego? No i od razu wyje?d?asz z jak?e typowymi tutaj tekstami, typu "choroba umys?owa", "id? si? leczy?", "lekarstwa w drodze"... Jakie? to p?ytkie, prymitywne i jakie? to ju? oklepane do obrzydliwosci... Skoro nic nie rozumiesz to daruj sobie po prostu komentarze zamiast u?ywa? wyswiechtanych sloganów. To ju? ani nie jest smieszne ani nikogo nie rusza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2785] GB strikes back
  2001-02-15 o godz. 17:27:06 Robin odpowiada na #2783
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Ostatnia czesto powtarzana tu opinia przez dzieci (czyli m.in. przez ciebie) jest to, ze pieniadze szczescia nie daja, studia to bzdury, praca to max. upodlenie czlowieka, a wszystkie firmy sa krawaciarskie. Przeczytaj i sprobuj zrozumiec choc 10%, to bedziemy w domu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2790] Robin nie kuma.
  2001-02-15 o godz. 18:18:27 Gary Bliter odpowiada na #2785
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Ja napisa?em:"Moim zdaniem: studiuje si? po to, ?eby dosta? stosowny papier i zdoby? kwalifikacje. Kwalifikacje s? potrzebne po to, ?eby dosta? prac?. Pracuje si? po to ?eby mie? pieni?dza a pieni?dze s? potrzebne po to, ?eby zapewni? sobie wygodne ?ycie i mo?liwos? realizacji marze?. W?asnie wygodne ?ycie i realizacja marze? jest tu g?ównym celem, a studia i praca to tylko srodki do osi?gni?cia tego celu. Jesli dla kogos studia i praca s? celem samym w sobie, to IMHO jest to odwrócenie w?asciwych proporcji." Ty zas interpretujesz to tak:"pieniadze szczescia nie daja, studia to bzdury, praca to max. upodlenie czlowieka, a wszystkie firmy sa krawaciarskie." Co IMHO jest dostatecznym dowodem na to, ?e albo nie potrafisz czyta?, albo nie rozumiesz tego co czytasz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2795] GB to prawie jak Gates Bill
  2001-02-15 o godz. 18:47:51 Robin odpowiada na #2790
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Nie interesuja mnie twoje bzdurne wypowiedzi, a odnosilem sie jedynie do ludzi, ktorzy wszedzie widza krawaty (caro+mdw).
Odpowiedz na ten komentarz
 [2796] Dlaczego bzdurne?
  2001-02-15 o godz. 18:57:03 Gary Bliter odpowiada na #2795
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Tylko dlatego, ?e si? z nimi nie zgadzasz? Doros?es Ty do demokracji i do wolnosci s?owa, nie ma co... :-((((
Odpowiedz na ten komentarz
 [2846] Tiaa...
  2001-02-16 o godz. 23:55:07 Carlos odpowiada na #2796
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
Tak, opowiedz nam Gary o demokracji i tolerancji. Przeciez nikt nie jest bardziej wyrozumialy o Ciebie... Albo poczytaj swoje wartosciowe i tolerancyjne posty (polecam watki UAE szczegolnie) i sprobuj pomyslec...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2782] Mialem nie pisac, ale takis smieszny jest...
  2001-02-15 o godz. 16:59:17 Laubzega odpowiada na #2776
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Duuuuuuuuza cyfra? No, moze 8. Albo, niech tam, 9. To sa dopiero pieniadze!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2784] I Ciebie te?...
  2001-02-15 o godz. 17:24:47 Gary Bliter odpowiada na #2782
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...przeros?a tres? komentu by Caro? Tu mi si? troch? przykro zrobi?o - mia?em Ci? za inteligentnego goscia a nie potrafisz zrozumie? tego, ?e ludzie, których nie darzysz sympati? te? mog? mie? racj?. Czasem trzeba wypowiedzi innych ocenia? obiektywnie zamiast pot?pia? z za?o?enia ze wzgl?du na swoje antypatie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2788] ???
  2001-02-15 o godz. 17:53:12 marian odpowiada na #2784
  Wysłany z *.demo.pl via ---
oh glupku biedny. jak mnie cie szkoda. rozroznia twoja aby cyfre od liczby?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2791] ???!
  2001-02-15 o godz. 18:19:59 Gary Bliter odpowiada na #2788
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
A kolega to chyba nie z tej bajki?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2804] gary, liczby i cyfry
  2001-02-15 o godz. 22:35:33 elf odpowiada na #2791
  Wysłany z *.demo.pl via ---
Gary, rozbawiles mnie do lez, wiec w swej dobroci lopatologicznie wyjasnie ci idee szyderstwa Laubzegi. Skup sie, trudne moze byc.

Caro uzyl slowa "cyfra" aby uswiadomic nam jakie to wielkie pieniadze zarabiaja w Anglii. Cyfry to: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz 9.
Laubzega zaszydzil.
Ty nie rozumiesz. Czy ten stan nadal sie utrzymuje? Jesli tak, przeczytaj ten koment jeszcze raz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2815] Echhh...
  2001-02-16 o godz. 08:06:37 Gary Bliter odpowiada na #2804
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
Kolega Caro u?y? (przypadkiem zapewne, przez zwyk?e przeoczenie) s?owa "cyfra", zamiast s?owa"liczba". Ale? teraz wszyscy maj? u?ywanie! Ja wiem, ?e jesli ktos ma szczer? intencj? si? przyp...., to znajdzie dowolny powód, nawet tak idiotyczny, ale zastanówcie si? mo?e... ?apanie za s?ówka napewno nie swiadczy specjalnie na korzys? komentuj?cego - swiadczy jedynie o tym, ?e na dany temat nie ma on nic do powiedzenia. Drug?, oprócz ?apania za s?ówka, metod? komentowania wypowiedzi, których si? nie rozumie lub nie potrafi skomentowa?, jest walenie tekstów typu: "Lekarstwa w drodze", o czym ju? zreszt? wspomina?em.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2819] ehh
  2001-02-16 o godz. 10:10:40 elf odpowiada na #2815
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Gary... Nie wiem czy Caro sie pomyli, czy tez nie rozroznia cyfr od liczb. To malo istotne jest. Zart Laubzegi byl przedniej marki. Nie pojales jednak, robiac z siebie publicznie glupka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2821] Ale? poj??em...
  2001-02-16 o godz. 10:34:09 Gary Bliter odpowiada na #2819
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via ---
...a wypowiedzia?em si? dlatego, ?e IMHO to nie by? ?art tylko z?osliwos? ze strony kol. Laubzegi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2839] Duuuuuuza cyfra?
  2001-02-16 o godz. 16:22:34 Jacek Rzeuski odpowiada na #2776
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
Najwieksza cyfra jaka znam to 9. Zakladajac, ze facet pracuje w Anglii to pewnie chodzi o UKP. To na polskie jakies 70PLN. Slabo, jak na miesieczne zarobki...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2847] Krawaty...
  2001-02-16 o godz. 23:58:21 Carlos odpowiada na #2839
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
To ja juz chyba wiem czemu oni nie sa krawaciarska firma... Bo im nie starcza na krawat.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2704] T z s
  2001-02-13 o godz. 00:09:27 Robert ?wi?cki odpowiada na #2678
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Powiedz, Jacku, co by Ci przeszkadza?o porzuci? Ami i przesi??? si? ca?kowicie na UAE? (pytanie czysto filozoficzne, bez z?o?liwo?ci i ironii, po prostu pytanie ciekawskiego)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2748] Jackowi takie pytania zadawa?? Wstyd!
  2001-02-14 o godz. 15:58:29 Gary Bliter odpowiada na #2704
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
To porz?dny facet.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2751] uae
  2001-02-14 o godz. 16:57:06 elf odpowiada na #2704
  Wysłany z *.demo.pl via ---
Nie wiem jak Jackowi, ale mnie w UAE brakuje ppc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2764] uae
  2001-02-15 o godz. 09:18:40 Robert Swiecki odpowiada na #2751
  Wysłany z *.coi.pw.edu.pl via ---
W korespondencji Bernd Meyer stwierdzil, ze wprawdzie nie planuje stworzenia emulacji wszystkich rozkazow, lecz istnieje mozliwosc stworzenia "interfejsu" do np. PowerUP (emulacja) biblioteki ppc.library. Niestety nie wiem jakby mialo to wygladac bez emulacji rozkazow powerpieci
Odpowiedz na ten komentarz
 [2756] dobre pytanie!
  2001-02-14 o godz. 19:15:27 Jacek Rzeuski odpowiada na #2704
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ha! Sam sie nad tym zastanawia?em. Praktycznie Amigi i tak juz nie uzywam. Robi bardziej za mebel (to juz druga ;-). Sprzedawac jej nie ma sensu, bo nawet jesli znalazlby sie na nia chetny za przyzwoita cene, to co mi po tych pieniadzach? Owszem potrzebuje kasy, ale nie kilka tys. a kilkadziesiat tys. Wiec Amiga zostaje z nadzieja na lepsze czasy. A te maja szanse nadejsc, gdy uda mi sie wreszcie zamieszkac gdzies w Warszawie na tyle, by bylo sens ja tu przywozic. To jednak moze jeszcze pare miesiecy potrwac. Zreszta potem jej losy tez nie sa przesadzone, bo byc moze nie bedzie czasu na nia, gdyz bedzie wtedy zona i dom, o ktore trzeba zadbac. Potem pewnie dzieci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2767] Potrzeba ;-)
  2001-02-15 o godz. 10:33:18 CHE Guevara odpowiada na #2756
  Wysłany z 150.254.96.* via ---
tak tak Jacku mlodzi Amigowcy sa potrzebni :-))) by CHE Guevara
Odpowiedz na ten komentarz
 [2808] Kolejny stracony...
  2001-02-15 o godz. 23:41:48 Marcin "MisterQ Kielesi?ski odpowiada na #2756
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Kolejny ktory wpadl w pulapke hormonalna ;-))) Zew natury, przedluzenie gatunku i te sprawy ;-)))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2797] Bez sensu...
  2001-02-15 o godz. 19:19:56 Tomasz Tomkowiak odpowiada na #2674
  Wysłany z *.trzcianka.sdi.tpnet.pl via ---
Co na amigowej stronie robi ankieta o UAE? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2691] UAE
  2001-02-12 o godz. 13:03:41 Tony Speed odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lubin.sdi.tpnet.pl via ---
NaUAE sikam se... hehe...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2693] :P
  2001-02-12 o godz. 13:31:45 CzAJA odpowiada na njusa
  Wysłany z *.walbrzych.sdi.tpnet.pl via ---
a ja uzywam WinUAE + JIT :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [2707] re: :P
  2001-02-13 o godz. 02:23:26 Krol(?!) Ijonus I Przebrzydly odpowiada na #2693
  Wysłany z *.katowice.ppp.tpnet.pl via ---
Ha! WinUAE+JIT?! Obywatelu, nie pasujecie do koncepcji polla! Musicie zostac usunieci. kill -9 -1 CzAJA Wielki Brat patrzy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2729] WinUAE +JIT !
  2001-02-13 o godz. 22:17:14 Zdrajca! odpowiada na njusa
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
A O WinUAE JIT to juz autor ankiety zapomnial? Wersja JIT WinUAE jest swietna !!! Radze sie zapoznac. Idealna do ogladania demek (nawet tych na 040) juz (hehe) na P300. Wersja JIT Linuxowa SUXXX !!! (niestabilna)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2736] No coz....
  2001-02-14 o godz. 12:26:00 Robert odpowiada na #2729
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Oj stabilna, stabilna, przynajmniej u mnie, trzeba tylko odpowiednio pokombinowa? z parametrami comptrust..
Odpowiedz na ten komentarz
 [2738] UAE+JIT
  2001-02-14 o godz. 13:04:51 Carlos odpowiada na #2729
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
Windowsowa wersja 0.8.15-beta 3 ktora widzialem nadawala sie do smietnika jedynie, wiec dlatego nie ma jej w ankiecie. Normalne UAE-JIT nie robi zadnuch problemow i normalnie dziala, dlatego w ankiecie jest. Proste.
Odpowiedz na ten komentarz
 [22662] Uae
  2003-06-11 o godz. 23:40:32 Pajtelkonik odpowiada na #2729
  Wysłany z *.tomaszow.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Sk?d moge ?ci?gn?? uae jit lub sam? nak?adk? jit
Odpowiedz na ten komentarz
 [2737] Liczby po raz n-ty
  2001-02-14 o godz. 12:30:59 Robrt Swiecki odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Przed chwil? zauwa?y?em ciekaw? sytuacj?. Otó?: Nie u?ywa wcale: 70% Unix UAE: 2% Uni UAE+Jit: 6% WinUAE: 70% Co daje nam 98%, kto? si? tu nie popisa? ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2740] Dodawanie w zakresie 100 bez ulamkow
  2001-02-14 o godz. 13:30:26 RaV-BB odpowiada na #2737
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via ---
A o bledach wynikajacych z zaokraglen slyszales?;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [2763] Dodawanie ...
  2001-02-15 o godz. 09:14:18 Robert Swiecki odpowiada na #2740
  Wysłany z *.coi.pw.edu.pl via ---
Alez slyszalem, wlasnie o to chodzi, ze to nie jest zaokraglanie "drogi kolego" tylko "wyciaganie cechy" (jak mowi moj wykladowca), gdyby bylo 50 opcji odpowiedzi to przy takim systemie liczenia prcentow doszloby do pradaksalnej sytuacji sumy procentow rownej (w najgorszym przypadku) 51%
Odpowiedz na ten komentarz
 [2741] co tu powiedziec...
  2001-02-14 o godz. 13:55:36 Laubzega odpowiada na #2737
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Tak, nie popisa? si? ten, co dodawa?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2749] Widze, ze moj kometarz...
  2001-02-14 o godz. 16:27:22 mANDI odpowiada na njusa
  Wysłany z *.ds5.tuniv.szczecin.pl via ---
Widze, ze moj komentarz na temat koniecznosci uzywania UAE przez niektore osoby wywolal wielka burze... No coz, widac, ze AmigOwce jeszcze w Polsce sa i trzymaja sie dobrze. Sam naleze do tej grupy ludzi. Obecnie jestem na 3 roku studiow i nadal nie sprzedalem Ami w celu zakupu PC. Ale neistety jestem czasami zmuszany do korzystania z blaszanki... Powod??? Wykladowcy wymagajacy oddania prac w okreslonym formacie (i tutaj wychodzi brak MathCADa, AutoCADa i innych)... Jednak mnie to do tej pory nie zraza... W ostatecznosci zawsze mozna pojsc do jakiegos znajomego posiadajacego, wedlug wykladowcow, "jedyny sluszny komputer" i wykonac zadania domowe... Ale prace dyplomowa i projekty na studiach wykonywalem i wykonuje na Ami i jakos nie pali mi sie do zmenienia tej sytuacji. Nie gnojmy jednak tych co uzywaja UAE, gdyz Ci ludzie nei sa wcale takimi lamerami jak to sie wiekszosci wydaje i moga zrobic wiele dobrego w sprawie oprogramowania.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2760] Koniecznosc...
  2001-02-15 o godz. 00:24:29 DD odpowiada na #2749
  Wysłany z *.kalisz.ppp.tpnet.pl via ---
Studiujac na uczelni technicznej musze uzywac AutoCada 2000 na Pieca... Zaluje tylko, ze nie ma takiego programu na Ami, wtedy nie dotknalbym Peceta...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2768] praca
  2001-02-15 o godz. 10:52:06 Gan odpowiada na #2760
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
Przeznaczcie 10% czasu spedzonego na przegadywaniu sie jak targowe przekupki na cos kreatywnego. Postowanie nie jest kreatywne. Wyglada jakbyscie mieli naprawde spore kompleksy. dziekuje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2771] KILL UAE
  2001-02-15 o godz. 11:50:35 UAE KILLER odpowiada na #2768
  Wysłany z *.aw.wsp.zgora.pl via ---
Uzywajacym UAE powinno sie ucinac czlonki.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2773] tyle, ze
  2001-02-15 o godz. 12:02:43 UAE LOVER odpowiada na #2771
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
uae killers maja je (jak i mozgi) w zaniku od dziecinstwa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2786] A ja nie musz?...
  2001-02-15 o godz. 17:31:43 Gary Bliter odpowiada na #2760
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
...u?ywa? AutoCAD-a na pieca, a te? studiuj? na wy?szej uczelni technicznej!!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2787] Gonmy Balwana
  2001-02-15 o godz. 18:16:34 windows odpowiada na #2786
  Wysłany z 194.12.22.* via ---
...bo moze to szkola specjalna?
Odpowiedz na ten komentarz
 [2793] I znowu docinki "psychologiczo-psychiatryczne"?
  2001-02-15 o godz. 18:27:25 Gary Bliter odpowiada na #2787
  Wysłany z *.task.gda.pl via ---
To ju? naprawd? jest tak oklepane, ?e nudne do zrzygu...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2850] rzyg
  2001-02-17 o godz. 02:03:28 windows odpowiada na #2793
  Wysłany z 194.12.22.* via ---
Tak jak i twoje zalosne komentarze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2794] Ja w kwestji formalnej
  2001-02-15 o godz. 18:39:01 slawx odpowiada na njusa
  Wysłany z *.icm.edu.pl via ---
Cos nie zgadzaja sie procenty 19+2+5+72=100 ? czyzby te dwa procent to Bardzo Tajni Uzytkownicy ;) stan na 15-02-2000 18:37
Odpowiedz na ten komentarz
 [2810] Temat miesiaca, bezapelacyjnie :)))
  2001-02-16 o godz. 00:06:57 Marcin "MisterQ" Kielesi?ski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Komentarze sa poprostu swietne, niezla komedia po ciezkim dniu... :))))))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2823] To nie jest zabawne...
  2001-02-16 o godz. 10:41:22 Gary Bliter odpowiada na #2810
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via ---
...kiedy ludzie nie potrafi? uszanowa? czyis odmiennych pogl?dów a ka?d? wypowied?, chocia? troch? odbiegaj?c? od ich w?asnych, gnoj? przy u?yciu zwyczajnych inwekryw i prymitywnych z?osliwosci. Ta ankieta ukazuje obitnie obraz nietolerancji panuj?cej w polskim spo?ecze?stwie, którego pewn?, reprezentatywn?, próbk? jest polskie srodowisko Amigowe.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2825] brafo muj mistschu
  2001-02-16 o godz. 11:23:39 Robin odpowiada na #2823
  Wysłany z 213.77.101.* via ---
"Ta ankieta ukazuje obitnie obraz nietolerancji panuj?cej w polskim spo?ecze?stwie, którego pewn?, reprezentatywn?, próbk? jest polskie srodowisko Amigowe" - poniewaz zbior (maly raczej) "srodowisko amigowe" zawiera Garego, nalezy wnioskowac, ze niestety o demokracji i tolerancji wiesz raczej niewiele.
Odpowiedz na ten komentarz
 [2828] Nie zabawne? ;-)
  2001-02-16 o godz. 12:16:17 Marcin 'MisterQ" Kielesi?ski odpowiada na #2823
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
To nie jest zabawne? Trudno sie powstrzymac od smiechu, gdy widzi sie obrzucanie przeroznymi inwektywami... I akurat amigowcy w tym przypadku wcale nie sa gorsi od uzytkownikow innych platform/systemow... Oby tak dalej...
Odpowiedz na ten komentarz
 [2826] Win(o)UAE
  2001-02-16 o godz. 12:01:48 MaveRick odpowiada na njusa
  Wysłany z *.man.koszalin.pl via ---
Po ch.. mi WinUAE na Ami ??? ;) Mam WB !!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2832] nietolerancja...
  2001-02-16 o godz. 14:18:47 mANDI odpowiada na njusa
  Wysłany z *.ds5.tuniv.szczecin.pl via ---
No tak... Sporo osob ma klapki na oczach... Nie potrafi dostrzec zalet innych komputerow... Przypomina mi sie sytuacja sprzed kilku lat, kiedy to wszyscy krzyczeli Amiga Rulez, a potem wszyscy najglosniej krzyczacy momentalnie przesiedli sie na PC i krzyczeli Amiga Suxx:((( Uwazam, ze trzeba znac inne platformy i inne systemy. Mozliwowsc poznania innych niz amigowskie systemow pozwolila upewnic mi sie w pewnosci, iz moj wybor byl sluszny i pomimu wielu kuszacych propozycji nadal mam Ami a nie PC, co nie oznacza iz uwazam, ze PC sie do niczego nie nadaje... Ma mnostwo zastosowan, szczegolnie w branzy do ktorej zostal stworzony (ksiegowosc, bankowosc). Do tej pory podziwiam ludzi posiadajacych 8 bitowe komputerki... Na codzien mecze A600 z dodatkami... Oostatnio sam postanowilem powrocic do korzeni i na mojej polce w chwili obecnej spoczywa calkowicie sprawny C64 z magnetebandem i Turbo. Nie mam stacji, ale mi to nie przeszkadza... Moze w niedalekiej przyszlosci do kompletu dolaczy rowniez Atari 65XE z drukarka, monitorem, stacja dyskow i innymi dodatkami:))) Nie badzmy nietolerancyjni wzgledem innych... Kazdy komputer jest dobry o ile potrafimy go wykorzystac (spojrzcie na ZX Spectrum w Rosji). Pamietajmy ze fanatyzm gorszy od faszyzmu:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [2848] Ja i UAE?!
  2001-02-17 o godz. 00:40:52 Sagrael odpowiada na njusa
  Wysłany z *.com via ---
No có?, czy tego typu pytanie powinno w ogóle znale?? si? na stricte amigowej stronie...? Hle, hle - wiadomo, ?e ten kto u?ywa to si? nie przyzna, a ten co nie u?ywa to ma to gdzie?!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2851] UAE rox
  2001-02-17 o godz. 02:16:44 Carlos odpowiada na #2848
  Wysłany z *.geek-stuff.com via ---
Oczywiscie ze uzywam UAE (JITa na dokladke coby bylo szybciej niz 060/50 tak ze 2 razy). I jak ktos nie zauwazyl dokumentnie wali mnie "zdanie" wszystkich oszolomow w tej kwestii. Nie widze najmniejszego powodu zeby UAE nie odpalac skoro dziala mi na takim dla przykladu laptopie. Doskonale sobie zdaje sprawe przy tym, ze wiekszosc amig0wiec (z tych 'ewangelizujacych') jakiegokolwiek laptopa doswiadczyla na zdjeciu lub u ojca kolegi szwagra, w zwiazku z tym praca na komputerze kojarzy im sie wylacznie z siedzeniem na tylku w miejscu gdzie stoi pudlo, klawiera i monitor (albo telewizor)... Co ciekawsze, odpalic winde na takim lapie czy linuxa to dla kazdego amig0wica-rul3zowca rzecz normalna (o dziwo). Ale odpalic program (jak kazdy inny zreszta) co sie UAE zwie to kryste panie! Geba od razu jak stodola i krucyfiks w dlon!
Odpowiedz na ten komentarz
 [2861] ankieta uae
  2001-02-18 o godz. 14:04:06 JaCoP odpowiada na njusa
  Wysłany z *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Ja "blaszak" od wielu,wielu lat nie moge czasami wyjsc z podziwu czytajac strony Amigowe.Jak zwykle najbardziej burzliwa dyspute rozpetal temat UAE.Mysle,ze kazdy zdrowy Amigowiec powinien podejsc do tematu emu amy na piecu bez specjalnych emocji.W koncu jest w pelni zadowolonym wlascicielem swego kompa.Nie widzialem jeszcze aby jakikolwiek emulator maca czy pieca wywolal jakas burze w gronie wlascicieli tych maszyn.Ich ten temat po prostu nie interesuje.Ludzie dajcie na luz z waszymi kompleksami.Platforma nie ma dla pasjonaty znaczenia! Z "blekitnymi" pozdrowieniami ;) koncze! BYE
Odpowiedz na ten komentarz
 [2863] AmigaONE, WinUAE itd
  2001-02-18 o godz. 21:48:15 Tomek odpowiada na njusa
  Wysłany z *.wroclaw.dialog.net.pl via ---
Przeciez teraz, gdy uzywam takze WinUAE to tez inwestuje w oprogramowanie: wlasnie jestem w trakcie zakupu AmigaOS3.9 (podobno jest super :))). Zreszta WinUAE uzywam na laptopie i niejednego klonowca (ha, a w zasadzie to sam nim teraz jestem, w jakiejs mierze) doprowadzilem do oczoplasu (laptop Amigi to jest cos). Niestety 1200 padla i dopiero sie naprawi (jak beda fundusze...) za najszybciej pol roku. Piec jest sluzbowy ale wystarczy (bo musi). I dobrze ze WinUAE powstal, bo inaczej musialbym obcowac tylko z M$NT... a tak mozna pouzywac w miare "normalnie normalnych" programow. Plikopartycja na "wstepie" miala 2GB a teraz juz ma 3. Czyli wszystko idzie do przodu, za sprawa znienawidzonego przez niektorych WinUAE. A wiec czy jest sens sie spierac? Pewnie, zaden emul nie zastapi oryginalu ale czy PC-Task nie jest w ogole uzywany? Wszyscy wiemy, ze jest (niektorzy dzieki jemu wlasnie mieli dostep do oprogramowania piecowego). A Shapeshifter? A teraz jezeli chodzi o temat: moze rzeczywiscie lepiej (jezeli w ogole) byloby uzywac podzialu na uzytkownikow systemow operacyjnych (AmigaOS, MacOS, M$98 itd) zgodnie z nowym pomyslem AmigaOne (opis w ostanim ACS). Toc on wlasnie ma dzialac na wielu prockach (PPC, x86, Arm, SH$, MIPS) i jedynym i az jedynym punktem styku uzytkownikow bedzie Amiga DE. Tak mysle...
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas