Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
wszystko do amigi w jednym miejscu - www.eFUNZINe.com
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Kogo wspominasz najczulej?
  Zaproponowana przez: Alzheimer, 2003-08-05 00:00:00

Marka Pampucha  279 (79%)
Tyszczenke  10 (3%)
Andrzeja Drozda  12 (3%)
Mieczys?awa Fogga  13 (4%)
Pomroczno?? jasna, nic nie pami?tam...  39 (11%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 353 głosy
 [23548] jestem pierwszy
  2003-07-14 o godz. 00:05:31 margines odpowiada na njusa
  Wysłany z 62.233.176.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
jako pierwszy oddalem glos i zakomencilem :D - jestem slawny :)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [23550] by?em....
  2003-07-14 o godz. 00:12:51 baderman odpowiada na #23548
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
...drugi, ale co tam, grunt to ma?o wa?ny komentarz nabijaj?cy (cieniutk?) statystyk? ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [23551] Czy?by ....
  2003-07-14 o godz. 00:18:46 Dj Thunder odpowiada na #23550
  Wysłany z *.tyc.katowice.supermedia.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Kolejny wy?cik na statystyki ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [23552] heh
  2003-07-14 o godz. 00:33:08 baderman odpowiada na #23551
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
z moim wynikiem? to mo?e do Valvita dobij? za 2 lata ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [23991] ?
  2003-07-28 o godz. 01:22:51 Hiacynt odpowiada na #23551
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Jak zwykle, prosz? uprzejmie o definicj? s?owa wy?cik.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24166] Wy?cik
  2003-08-05 o godz. 13:46:58 sam on odpowiada na #23991
  Wysłany z 195.116.244.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98) Opera 7.11 [en]
Mo?e to co? a la "Bu?garski Po?cikk" ? :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [24240] !
  2003-08-07 o godz. 15:48:36 offca odpowiada na #24166
  Wysłany z *.softel.elblag.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Bulgarski Poscikk rulez! rzec mozna juz smialo - klasyka Kina ! ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24189] baderman
  2003-08-06 o godz. 14:35:42 Tm_DaG odpowiada na #23550
  Wysłany z *.acn.waw.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
baderman, skontaktuj sie zemna prosze, zgubilem twoj e-mail
Odpowiedz na ten komentarz
 [24197] jestem na wakacjach :))))
  2003-08-06 o godz. 22:24:26 baderman odpowiada na #24189
  Wysłany z 212.244.75.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
baderman _ at _ zeus kropka polsl kropka pl

czekam ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [23553] chyba komus niewygodnie
  2003-07-14 o godz. 00:42:58 baderman odpowiada na njusa
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
chyba komus ta ankieta jest niewygodna, bo znikn??a w oka mgnieniu... Marek Pampuch przewodni? si?? narodu? wiecznie ?ywy? o co chodzi, albo czego boj? sie ci u w?adzy (nad acpem)? czy?by rewolucji pod przewodnictwem? Marek Pampuch na prezydenta! ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [23707] Back to the future?
  2003-07-20 o godz. 17:09:43 big odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.0.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Zaproponowana przez: Alzheimer, 2003-07-21 00:00:00


O co tu chodzi? :-)
HINT: data
Odpowiedz na ten komentarz
 [23989] No w?a?nie
  2003-07-28 o godz. 00:18:34 Dj Thunder odpowiada na #23707
  Wysłany z *.tyc.katowice.supermedia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Czy ja tej ankiety nie widzia?em wcze?niej :D
Zag?osowalem a tu wyniki inne :/
0to dziwne i te daty to przekr?t na maxa.
Mo?e jaki s robak na serwerze :D
"This wirus requesr micro$ofw windowd" Please upgrade' hahaha
Odpowiedz na ten komentarz
 [24170] data
  2003-08-05 o godz. 15:38:48 jabbas odpowiada na #23707
  Wysłany z *.polmozbyt.krakow.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
przeca amiga 1000 ma 18 latek !!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24171] ehh
  2003-08-05 o godz. 15:40:34 jabbas odpowiada na #24170
  Wysłany z *.polmozbyt.krakow.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
amig0wce cholera jasna :P
nawet niepamietaja o 18stce swojej najstarszej córeczki :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [23717] A ja wiem.
  2003-07-21 o godz. 00:15:22 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5b) Gecko/20030712
Pana Marka, bo by? OK! :D

Btw, bó! Nie zrobili?cie mi prezentu na urodziny i nie dali?cie mojej ankiety :P

Co dostanie UZi na urodziny które obchodzi 21 lipca?
a) Pejcze
b) Pegazos'a
c) Wpie*dol
d) AmigaOS 4.0
e) Wino
Odpowiedz na ten komentarz
 [23720] wszystkiego najlepszego:)
  2003-07-21 o godz. 02:40:58 t666 odpowiada na #23717
  Wysłany z *.sochaczew.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.1; Linux 2.6.0-test1; X11; i686)
wino, niby nie wiele, ale takie kulturalne, w koncu dobra ambasada to nie byle co
Odpowiedz na ten komentarz
 [23719] Marek Pampuch
  2003-07-21 o godz. 00:22:51 Rafa? odpowiada na njusa
  Wysłany z *.lcc.net via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Czy Pan Marek Pampuch nadal zyje, bo kiedys krozyly slychy, ze mial jakis wypadek samochodowy?
Odpowiedz na ten komentarz
 [23760] artur wnek VS marek pampuch
  2003-07-22 o godz. 00:02:57 sordan/radiator odpowiada na #23719
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.5)
doszly mnie sluchy ze marek pamuch i artuw wnek zalozyli company i teraz wposlnie wspieraja amige :P mysla nawet nad projektem nowej amigi 6000 :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [23771] .
  2003-07-22 o godz. 01:40:10 Jarek odpowiada na #23760
  Wysłany z *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
M.Pampuch i A.Wn?k to przypadkiem nie ci, których amigowcy co krok bluzgaj??
Odpowiedz na ten komentarz
 [23768] Marek P.
  2003-07-22 o godz. 01:07:15 Davka odpowiada na #23719
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
No w?a?nie, co Z Markiem Pampuchem ?
Chyba powinien sie jakos udziela? w komentarzach do tych zacnych ankiet. Ukrywa si? ? Mam nadizej? ?e ?yje...
Odpowiedz na ten komentarz
 [23773] heh
  2003-07-22 o godz. 03:21:47 HO?DYS odpowiada na #23768
  Wysłany z *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
na ostatnim roku zgadalem sie z profesorkiem od informy i metod numerycznych .. stary scenowiec na C64 a Amige3000 ma na uczelni :) Fajnie nie :) On wydawal jakies kartrige i ksiazki w Lupusie a M.Pampucha zna bardzo dobrze mowil ze troche chorowal na serce ..ma klopoty zdrowotne chlop.
Dac na tace !!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24160] ?yje
  2003-08-05 o godz. 09:35:14 Hrw odpowiada na #23719
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (MUI; U; MorphOS) Gecko/20030707 AMozilla/1.4 MorphOS/1.3
Z moich informacji wynika i? nadal ?yje - a przynajmniej tego si? dowiedzia?em w trakcie Symphony 2003.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24172] mps zyje
  2003-08-05 o godz. 15:42:28 jabbas odpowiada na #24160
  Wysłany z *.polmozbyt.krakow.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
zyje i ma sie dobrze :)
mieszka 1,5km odemnie :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24228] ?
  2003-08-07 o godz. 12:22:33 Baroniusz odpowiada na #24172
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
na "Dywizjonu 303" przypadkiem?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24229] kontakt
  2003-08-07 o godz. 12:27:05 mcbarlo odpowiada na #24172
  Wysłany z 192.168.40.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Moge prosic o kontakt na priv ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24319] Ulga
  2003-08-09 o godz. 22:31:08 Karol Paj?k odpowiada na #24172
  Wysłany z *.kalisz.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
To bardzo dobrze bo to amigowski filar.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24151] Hehehe
  2003-08-05 o godz. 02:43:32 Andrzej Drozd odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Oglaszam ze jednak powrocilem z Woodstocku i juz jestem gotowy do dalszych dzialan. Dzieki woodstockowej kuracji inwencja tworcza podskoczyla o 50%. Pozdrawiam Wszystkich.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24168] hehe (bee...) he (blee...) ....he (BLEE!!) ...HEHE
  2003-08-05 o godz. 15:00:38 Angrenthoron odpowiada na #24151
  Wysłany z 156.17.29.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0; IDG.pl)
Wy?aniaj?c si? sposród t?uczonych szyb na wroc?awskim peronie nr 5 i ?egnany po 153km jazdy t?sknymi spojrzeniami tych, którym zosta?o jeszcze 200km drogi (w sk?din?d nienajgroszych ju? warunkach po opuszczeniu poci?gu przez dolno?l?sk? t?uszcz?; czy pierwsze kanary znowu pojawily si? w Opolu?;). Pozdrowienia dla Katowic!), stwierdzilem jedynie, ?e moje my?li oscyluj? generalnie wokó? zakupu na wieczór zapasu piw Tyskie po 2,50/puszka w ilo?ci do jakiej sprzedawcy dodawali dwie chusty, w celu podtrzymania rytmu zegara biologicznego. Inwencja jak zwykle.

Pozdrawiam wszystkich.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24173] hehe
  2003-08-05 o godz. 15:46:29 Andrzej Drozd odpowiada na #24168
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Kanary pojawily sie dopiero od Gliwic, jednak widzac metne oczy i zakurzone twarze mimo ze bilet mielismy i okazac chcielismy, panowie machneli reka gdyz juz i tak juz podarowali paru zagubionym w przestrzeni, tzn w scisku i skwarze dojechalismy do Gliwic i byly dwa wyjscia: isc na autobus, (ale w niedziele i o tak poznej porze bylo by ciezko cos zlapac do Rybnika), lub przesiasc sie do nowo podstawionego pociagu Gliwice-Katowice (czystego, z woda w toaletach itp.), wiec ruszylismy do podstawionego. Z Katowic tez juz byly luzy...hehe.....A te szyby gdzie sie tukly?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24184] A ja te? by?em :>
  2003-08-06 o godz. 12:08:33 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #24151
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ja te? by?em, jednak na umówione spotkanie z Fei'em nie dotar?em, gdy? on nie zadzwoni? jak zadzwoni? mia?, a numer do? dopiero po woodstocku zdoby?em :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [24255] .
  2003-08-08 o godz. 08:19:17 Rafa? Bentkowski odpowiada na #24184
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Przeczucie mialem ze nie bedzie najlepszym pomyslem jechac na Woodstock i nie mylilem sie po 1 Drozd po 2 Skowron.... intuicja... nie ma co. Uzi reaktywuj mu tam mojego shita na #amisia (mowie o Drozdzie)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24272] Hehe
  2003-08-08 o godz. 14:01:03 Andrzej Drozd odpowiada na #24255
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Jezeli zrobisz bana tylko mi, to i tak wejde. A jezeli zrobisz na caly rybnet to juz nikt (z rybnetu) nie wejdzie. Wolno tak cala siec banowac?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24282] ...
  2003-08-09 o godz. 02:00:20 Hiacynt odpowiada na #24272
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
O? men, a ilu? to faundamentalistycznie fanatycznych amigowców oprócz ciebie wchodzi na #amisia korzystaj?c z sieci "rybnet"?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24334] ...
  2003-08-10 o godz. 09:31:03 Andrzej Drozd odpowiada na #24282
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Rzeczywiscie...Chcialbym jeszcze raz podkreslic ze nie jestem fanatykiem z "wypranym" mozgiem tylko z wyboru. Niewolnikami sa raczej uzytkownicy Windowsa (niestety tez bardzo czesto go uzywam).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24340] Niewolnicy.
  2003-08-10 o godz. 16:03:27 jareks odpowiada na #24334
  Wysłany z *.strzelin.sdi.tpnet.pl via Lynx/2.8.2rel.1 libwww-FM/2.14

Rzeczywiscie...Chcialbym jeszcze raz podkreslic ze nie jestem
fanatykiem z "wypranym" mozgiem tylko z wyboru. Niewolnikami sa raczej
uzytkownicy Windowsa (niestety tez bardzo czesto go uzywam).

Niewolnikami to s? raczej u?ytkownicy OS komercyjnych
(Amiga chyba te? ma taki ?).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24355] .
  2003-08-11 o godz. 01:21:35 Hiacynt odpowiada na #24340
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Brednie Drozdowe. Polecam zaznajomi? si? z definicj? s?owa "niewolnik".
Odpowiedz na ten komentarz
 [24164] MP
  2003-08-05 o godz. 10:59:10 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Pampuch - taaaa... :/
Odpowiedz na ten komentarz
 [24174] Idolów ci u nas dostatek
  2003-08-05 o godz. 19:21:23 GDR! odpowiada na njusa
  Wysłany z *.espol.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98) Opera 7.11 [en]
Idolów ci u nas dostatek, ale dlaczego nie mo?na wybra? Artura Wn?ka?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24176] Hrhr
  2003-08-05 o godz. 20:37:21 gal_vnv odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.mm.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Wyniki ankiety wyjd?, jakie wyjd? i b?dzie to wystarczaj?cy powód by kto? w ko?cu skrobn?? o tym, co obecnie porabia MP, jak si? czuj? i czym zajmuje. Z ciekawo?ci i z przyzwoito?ci. A tak BTW - Lupus niedawno przesta? wydawa? PC Kurier, ciekawe czy te? przejd? do podziemia?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24179] M.Pampuch
  2003-08-05 o godz. 23:05:22 raq odpowiada na njusa
  Wysłany z *.acn.waw.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.4) Gecko/20030529
Co wy chcecie od go?cia? To jeden z nielicznych ludzi robi?cych w Polsce - bardziej czy mniej udolnie - dla Amigi cokolwiek po?ytecznego w czasach, gdy na topie by?o chlanie na umór na party i robienie gównianych dem szakluj?cych innych scenowców.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24180] o M.P.
  2003-08-06 o godz. 00:35:10 Dorrr odpowiada na #24179
  Wysłany z *.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Popieram!
Pan Marek Pampuch zdzia?a? dla Amigi w Polsce wi?cej ni? wi?kszo?? jak?e zajadle krytykuj?cych go osób. Niestety podejrzewam, i? takie a nie inne podej?cie ma?ej (mam nadziej?), ale g?o?nej i g?upiutkiej cz??ci amigowej spo?eczno?ci przyczyni?a si? walnie do odej?cia jego osoby z ?ycia publicznego. Naprawd? jest kogo i czego (MA) ?a?owa?!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24181] !
  2003-08-06 o godz. 01:33:53 Andrzej Drozd odpowiada na #24180
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Ja tez popieram (pewnie teraz sie naraze...ale co mi tam). Byl niewygodny dla paru (a moze ogromnej rzeszy) ludzi. Czesto mowil rzeczy ktorych nie chcieli uswiadomic sobie pewni ludzie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24190] ?apy precz od Pana Marka
  2003-08-06 o godz. 15:34:07 TPNWD odpowiada na #24181
  Wysłany z *.pxs.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; .NET CLR 1.0.3705)
To dzi?ki Panu Markowi tak d?ugo wytrzyma?em przy AMISI. Sprzeda?em j? dopiero jak MA upad? - niestety wtedy straci?em nadziej?. My?l? jednak ?e nikt inny w Polsce nie zrobi? dla Amigi tyle co on.
DZI?KUJ? PANIE MARKU
Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [24193] M.P.
  2003-08-06 o godz. 18:51:07 RTea odpowiada na #24181
  Wysłany z *.zdzieszowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
j ja popieram. Pampuch si? odizolowa?, bo mia? ju? po prostu do??. Nawet najlepszy wó? poci?gowy ma swoje granice wytrzyma?o?ci, a trzeba pami?ta? ?e M.P. ma ju? swoje lata.
Ja go po prostu podziwiam, za jego oddanie Amidze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24186] Chciciazby
  2003-08-06 o godz. 12:23:54 Poke odpowiada na #24179
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
to ze okradl kilka tysiecy osob na prenumeracie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24191] eXec
  2003-08-06 o godz. 16:10:55 .dll odpowiada na #24186
  Wysłany z *.icpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
niestety zrobi? podobnie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24200] tja...
  2003-08-07 o godz. 00:01:18 Hiacynt odpowiada na #24191
  Wysłany z 172.16.1.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Zabijcie ich za te parenascie zlotych. Komornika naslijcie. Ruska mafie. Zlodzieje, kurna.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24201] ...
  2003-08-07 o godz. 00:08:25 Andrzej Drozd odpowiada na #24186
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Nie okradl tylko zbankrutowal.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24203] To nie
  2003-08-07 o godz. 00:18:32 Poke odpowiada na #24201
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
ma znaczenia. I nawet wtedy gdyby to bylo 5zl.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24206] .
  2003-08-07 o godz. 00:31:41 Hiacynt odpowiada na #24203
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
G?upi?. I tak tej ca?ej kasy ze sob? do grobu nie we?miesz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24209] zief
  2003-08-07 o godz. 01:16:27 Carlos odpowiada na #24206
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
Podam Ci numer konta. Przelejesz swoja nadwyzke, ok?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24214] dobsz.
  2003-08-07 o godz. 10:00:41 Hiacynt odpowiada na #24209
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
5 zetów. Zapodawaj.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24321] ...na przerwach Carlos stoi z boku, wstydzi si?...
  2003-08-09 o godz. 22:43:33 baderman odpowiada na #24214
  Wysłany z 217.97.165.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02
jak ja si? dorzuc?, i kilku innych, to uzbieramy tyle co na AmiZill?, czy w zwi?zku z tym, Carlosie, móg?by? przeportowa? co? opartego o KHTML, tak konkurencyjnie, wiadomo wszak ?e nic tak nie nakr?ca ami-?wiatka, jak wojna standartów ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24222] "Glupis"
  2003-08-07 o godz. 11:36:57 Poke odpowiada na #24206
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Super argument - taki wyczerpujacy i racjonalny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24230] .
  2003-08-07 o godz. 12:37:00 Hiacynt odpowiada na #24222
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
O wiele bardziej ni? szczucie ludzi za par? z?otych.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24217] !
  2003-08-07 o godz. 10:38:50 Andrzej Drozd odpowiada na #24203
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Zwroc sie do firm ubezpieczajacych. Przedsiebiorstwo upadlo i nic na to nie poradzisz. Myslisz ze Pan Marek oprocz sprzedanych dobr materialnych aby zalatac dziure, mialby sprzedac jeszcze dom i isc na bruk?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24202] MP.
  2003-08-07 o godz. 00:11:50 JanekB odpowiada na #24186
  Wysłany z *.idea.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.5)
Zagîosowaîem na M.P. bez zastanowinia chocia? sam osobiôcie wziâîem udziaî w prenumeracie (peînej) na MA (nigdy tego nie ?aîowaîem).
Z perspektywy lat i tak zrobiî wiâcej dobrego.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24187] Pytania s? tendencyjne...
  2003-08-06 o godz. 13:20:22 Ronald Osych odpowiada na njusa
  Wysłany z *.wroclaw.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
...ale i tak zag?osowa?em na Marka Pampucha, bo dzi?ki niemu MA tak d?ugo si? jednak utrzyma?o. Pami?tam jeszcze takie cudactwa jak "Amigowiec", "Amiger", "C&A", "ACS"... ale tylko w MA, mo?na by?o poczyta? ciekawe rzeczy nt. czego?, co stawia?o Amig? daleko ponad konsolami do gier i biurowymi kalkulatorami. Dzisiaj nie ma ju? takich czasopism, a ilo?? reklam w porównaniu z ilo?ci? i jako?ci? tre?ci w tzw. specjalistycznej prasie komputerowej, jest po prostu zabijaj?ca.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24192] No nie zgodz? si?
  2003-08-06 o godz. 18:19:09 Gary Bliter odpowiada na #24187
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
IMHO Amigowiec zdecydowanie górowa? poziomem nad MA i dla mnie zawsze ju? b?dzie najlepszym amigowym magazynem przesz?o?ci. Troch? z jego specyfiki mia? w sobie eXec, niestety jest ju? ?wi?tej pami?ci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24195] eXec
  2003-08-06 o godz. 21:20:57 Corwin odpowiada na #24192
  Wysłany z 212.14.61.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
Zdajesz sobie zapewne spraw? z tego, i? eXec zszed? nagle tylko i wy??cznie z powodu samych amigOwiec, które pomima zwarcia szeregów nie potrafi?y kupi? 600 egzemplarzy (bo to by?a granica op?acalno?ci) pisma. Podejrzewam, i? u Konrada na dysku znajduje si? niwydany (a w zasadzie sko?czony) kolejny numer, ale na to nie starczy?o mu cierpliwo?ci i pieni?dzy. AmigOwce jak zwykle pokaza?y, ?e potrafi? tylko marudzi?. Pismo, które mia?o szans? by? naprawde dobrym, pad?o tylko dlatego, ?e nie by?o kupowane. A kserowane i owszem bywa?o...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24196] znowu narzeka
  2003-08-06 o godz. 22:18:34 Baroniusz odpowiada na #24195
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
a sk?d "owce" mia?y to bra?? w empiku bywa?? w kiosku bywa?? nie! no to daj sobie pan spokój z narzekaniem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24199] Owcze beczenie
  2003-08-06 o godz. 23:27:04 Corwin odpowiada na #24196
  Wysłany z *.family4.net via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
skad biedne owce mialy to brac, powiada Pan? A z poczty? Ci??ko by?o zamówi? via WWW? Bredzi? mo?na na portalach, ale zamówi? ju? si? nie da?o. Poza tym ksero ta?sze, a p?ytk? mo?na skopiowa? za 1 pln. Takie "kaczusiowanie" to sobie podaruj, poczta na ka?dej wiosce sie znajduje. Poza tym, by?o co? w rodzaju "programu dealerskiego" - osoba znaj?ca wi?ksz? ilo?? amigOwiec nie maj?cych dost?pu do sieci mog?a zamówi? wi?ksz? ilo?? sztuk pisma (ze stosownym rabatem - coby za darmo nie musia?a tego robi?) i odsprzeda? znajomym. Jak my?lisz: ilu by?o ch?tnych? Zabawimy si? w zgadywank?? Taniej pobredzi? o s?abym dost?pie, prawda?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24204] paaaanie
  2003-08-07 o godz. 00:18:43 Baroniusz odpowiada na #24199
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
execa ogl?da?em kilka razy (oryginalnego) i mnie nie przekona? i dlatego nie kupi?em go nigdy - proste; a co do dost?pu via WWW to wyobra? sobie, ?e gdy zawita? do mnie wreszcie ten ca?y interniet to po execu pozosta? tylko tr?c?cy myszk? design portalu amiga.pl (obecnie exec.pl)

i nie miej pretensji do ludzi o to, ?e nie szukali nowego ami-magazynu po internecie, bo raczej ci??ko wyczai? co? takiego, tymbardziej, ?e "reklama" to s?owo chyba obce twórcom execa :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24207] Baranowe beczenie
  2003-08-07 o godz. 00:47:11 Corwin odpowiada na #24204
  Wysłany z *.family4.net via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
Bosz... ty bla?nie. A nie wpadle? (jak móg?by?...) na to, ?e przy 600 egemplarzach nie da?o si? wprowadzi? pisma do kiosków czy empików (jak chcia?by? ten nak?ad podzieli?? Na wi?ksze miasta, poszczególne kioski w nich)? Pomy?l kretynie, zanim co? durnego napiszesz. Chyba, ?e piszesz dla statystyk aby. To, ?e ci? eXec nie przekona?... có? pewnie za trudny by? - nie moja wina. By? skierowany do inteligentnych odbiorców. Pewnie dlatego ma?o sztuk si? sprzedawa?o. Szcz?sciem nie pisali?my dla Barana Althaara... Co do "tr?c?cego myszk?" designu exec.pl - pretensje do Cromaxa. Ale chyba nie ty powiniene? si? odzywa?, o ile pami?tam "Poczet królów polskich"...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24225] COORWIN
  2003-08-07 o godz. 11:57:44 Baroniusz odpowiada na #24207
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
HAHAHA! Dziecko, z czym do Go?cia! Widz?, ?e kompleksy z powodu wydawania gazetki, o której prawie nikt nie s?ysza? ?r? ci? jeszcze po dzie? dzisiejszy. Tak si? akurat sk?ada, ?e poziomem exec nie dorównywa? MA ani Amigowcowi nawet do pi?t, ale ty sobie pochlebiaj, ?e to by?o pismo dla wybranych :P

Do mnie masz pretensje, ?e nak?ad taki ma?y by?? Do mnie masz pretensje, ?e aby t? gazet? zdoby? trzeba by?o nie?le pog?ówkowa?? eKONOMISTA! hehehe. Trzeba by?o jednak dzieli? ten nak?ad do kiosków r?cznie, to mo?e do dzi? jeszcze by si? to ukazywa?o :P

Do Cromaxa nic nie mam, bo to nie taki bucol jak ty, co tylko si? pieni i obra?a za informacj?, ?e s?owo "reklama" jest mu obce. Niech sobie portal ma opraw? jak?kolwiek - czyta?e? mój komentarz i nie przysz?o ci do g?owy, ?e to nie o to chodzi.

A je?li chodzi o moje strony to akurat nie jestem takim zakompleksionym, pryszczatym dzieciakiem jak ty i nie boj? si? krytyki. Napisz do Onetu, Wp, Interii, Hogi, Reporter.pl i StrefaZSO9, ?eby zweryfikowali swoje oceny :P

A statystyk nie nabijam, co pewnie z trudem zauwa?y?
co(o)rvin - wielki redaktor, wydawca, wytrawny webmaster i krytyk :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [24227] Poziom
  2003-08-07 o godz. 12:22:23 Jacek Rzeuski odpowiada na #24225
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Co Ty k... wiesz o Amidze, ?e twierdzisz, ?e merytoryczny poziom eXeca by? ni?szy ni? MA i Amigowca? Wi?cej, on by? pod tym wzgl?dem lepszy ni? oba tamte pisma razem wzi?te. Tyle bzdur i mitów ile wydrukowano w MA (a Amigowiec wcale nie by? lepszy) po prostu powala.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24232] Re:
  2003-08-07 o godz. 13:05:39 Corwin odpowiada na #24225
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
HAHAHA! Dziecko, z czym do Go?cia! Widz?, ?e kompleksy z powodu wydawania gazetki, o której prawie nikt nie s?ysza? ?r? ci? jeszcze po dzie? dzisiejszy. Tak si? akurat sk?ada, ?e poziomem exec nie dorównywa? MA ani Amigowcowi nawet do pi?t, ale ty sobie pochlebiaj, ?e to by?o pismo dla wybranych :P

To na szcz??cie tylko twoje zdanie, którego nie uwa?am za jako? wybitnie znacz?ce. Czytelnicy oceniali pismo bardzo dobrze.
Do mnie masz pretensje, ?e nak?ad taki ma?y by?? Do mnie masz pretensje, ?e aby t? gazet? zdoby? trzeba by?o nie?le pog?ówkowa?? eKONOMISTA! hehehe. Trzeba by?o jednak dzieli? ten nak?ad do kiosków r?cznie, to mo?e do dzi? jeszcze by si? to ukazywa?o :P

Nie mo?na mie? pretensji do 14 letniego, niedorozwini?tego dziecka, tylko dlatego, ?e jest 14 letnie i niedorozwini?te. Taki feler po prostu. Tak natura chcia?a i takim ci? uczyni?a.
Niech sobie portal ma opraw? jak?kolwiek - czyta?e? mój komentarz i nie przysz?o ci do g?owy, ?e to nie o to chodzi.
Odnosi?e? si? do oprawy graficznej exec.pl, zatem odopwiedzia?em.
A je?li chodzi o moje strony to akurat nie jestem takim zakompleksionym, pryszczatym dzieciakiem jak ty i nie boj? si? krytyki. Napisz do Onetu, Wp, Interii, Hogi, Reporter.pl i StrefaZSO9, ?eby zweryfikowali swoje oceny :P
Jeste? nawet mocniej zakompleksiony ni? ci si? wydaje. Ale to nie mój problem a jakiego? psychologa. Popro? mam? niech zaprowadzi. Po co mam pisa? pod adresy które poda?e?? W tak niezwykle zawoalowanej formie chcia?e? si? czym? pochwali?. Ale czym? Udzielasz si? na forach tamtejszych? Nic nowego, tu te? si? udzielasz. Je?eli wsz?dzie takie brednie wypisujesz jak tutaj, to nie chc? zna? dok?adniejszych adresów. A krytyki niestety si? boisz, bo gdy pokaza?em palcem czego nale?y si? wstydzi?, zareagowa?e? histeri?, krzycz?c "a u was to murzynów bij?..." Pracuj nad sob? ch?opcze. Mo?e znajdz sobie jak?? kobiet?? Pryszcze zejd?, spokojniejszy si? zrobisz.
co(o)rvin - wielki redaktor, wydawca, wytrawny webmaster i krytyk
Dzi?kuj? za mi?e s?owa. Ale chyba jeszcze na nie nie zas?u?y?em. Ale b?d? pracowa? dalej.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24233] rerererere:
  2003-08-07 o godz. 13:58:29 Baroniusz odpowiada na #24232
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
Nie mo?na mie? pretensji do 14 letniego, niedorozwini?tego dziecka, tylko dlatego, ?e jest 14 letnie i niedorozwini?te. Taki feler po prostu. Tak natura chcia?a i takim ci? uczyni?a.

No widzisz, natura uczyni?a mnie takim niedobrym cz?owiekiem, ?e czepiam si? niedorozwini?tych 14-latków... Wybacz, ju? dam ci spokój.
A krytyki niestety si? boisz, bo gdy pokaza?em palcem czego nale?y si? wstydzi?...

Czego nale?y si? wstydzi?? Gdzie pokaza?e? mi palcem? Gdzie ty w ogóle masz palce? Aha, nale?y si? wstydzi? tego, ?e nie kupowa?em execa... Fakt godny ?mierci!
Ten w?tek móg?by? rozwin??, bo ciekawym o co chodzi...
Mo?e znajdz sobie jak?? kobiet?? Pryszcze zejd?, spokojniejszy si? zrobisz.
Nie wierz tym, którzy ci obiecuj? g?adk? bu?k? w 10 minut! Mam kobiet? od 5 lat i na pryszcze nie pomoga. Problemy z cer? rozwi?zuj sobie u dermatologa. Ach, ci gimnazjali?ci... sk?d oni bior? takie brednie? :P

Nie udzielam si?, bo czasu szkoda, a bywalcy prezentuj? taki sam poziom jak ty (czyt: niski). Zatem, ko?cz? ten w?tek. Baw si? dobrze wymy?laj?c ci?t? ripost?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24237] prymityw
  2003-08-07 o godz. 15:14:42 Burzum odpowiada na #24207
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
jak na redaktora gazeta, ktora chciala sie sprzedawac dluzej niz tylko 5 numerow to masz dosc chamski styl...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24247] .
  2003-08-07 o godz. 21:15:25 Hiacynt odpowiada na #24237
  Wysłany z 172.16.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
To jego sposób na dowarto?ciowanie si?.

Odpowie czy nie odpowie? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24205] Hmmm
  2003-08-07 o godz. 00:21:10 Poke odpowiada na #24199
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Pozwile sie nei zgodzic: prenumerata byla dobra za komuny bo szystkiego brakowalo, ale dzis? Pokaz mi choc jedna osobe ktora prenumeruje jakies polskie pismo - to nie te czasy, dzis trzeba wyjsc do klienta, bo klient sam nie przyjdzie. A jezeli ktos mysli inaczej to ma duze szanse na "sukces" eXeca.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24208] Amiekonomisci srajks bek
  2003-08-07 o godz. 00:48:20 Corwin odpowiada na #24205
  Wysłany z *.family4.net via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
... no comments. Wystarczy chyba tylko temat postu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24216] ...
  2003-08-07 o godz. 10:30:08 Andrzej Drozd odpowiada na #24208
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Jedno jest pewne. Reklamy Execa nie bylo prawie wcale. Wiekszosc Amigowcow dowiedziala sie o nim dopiero z ACSu nr 1-2001 w ktorym byla reklama 4 numeru. Nic dziwnego ze byl maly popyt poniewaz nikt nie kojarzyl nazwy Ecec z Amiga. Ja osobiscie zalapalem sie dopiero na 5 numer (1-2001) gdzie przeczytalem ze to juz koniec (nie doslownie). A ile bylo osob ktorzy nie widzieli reklamy w ACSie? Moze mieli dowiedziec sie z kafejki internetowej (hehehehe), watpie. Kazdy Amigowiec najwiecej czasu poswieca na sciaganie plikow z Aminetu (itp.), zreszta nawet jakby wpadl na nazwe Exec, to nie mialby zadnych skojarzen z Amiga.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24219] Prawdziwi amigOwcy kontratakuj?
  2003-08-07 o godz. 11:06:38 Corwin odpowiada na #24216
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Kazdy Amigowiec najwiecej czasu poswieca na sciaganie plikow z Aminetu (itp.), zreszta nawet jakby wpadl na nazwe Exec, to nie mialby zadnych skojarzen z Amiga.


Nie popisywa?by? si? przynajmniej ignorancj?... Reszta bez komentarza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24236] ?
  2003-08-07 o godz. 14:52:28 Andrzej Drozd odpowiada na #24219
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
A jak robilem gdy nie mialem stalego lacza? Myslisz ze marnowalem czas na jakies portale? Sciagalem niezbedne pliki i tyle.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24224] Amiekonomista
  2003-08-07 o godz. 11:38:40 Poke odpowiada na #24208
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
to rozumiem Ty, bo przeciez o ile sie nie myle eXec upadl a nie podbil rynek, wiec jak mozesz mowic ze znasz sie na ekonomii skoro nie odniosles skucesu?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24226] ...
  2003-08-07 o godz. 12:01:56 Corwin odpowiada na #24224
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
Pozwile sie nei zgodzic: prenumerata byla dobra za komuny bo szystkiego brakowalo, ale dzis?


Nie ma to jak dorobi? ideologi? do prenumeraty pisma. Uwierz mi... ludzie prenumeruj? pisma ró?norakie, nie tylko dlatego, ?e ich brakuje w kioskach. A czy si? na to zgadzasz, czy te? nie... Có?...

Pokaz mi choc jedna osobe ktora prenumeruje jakies polskie pismo - to nie te czasy,


Pokaza?bym Ci nie tylko jedna osobe. To, ?e o czym? nie wiesz nie zmienia istniej?cego stanu rzeczy. A co do "nie te czasy" - bardzo b??dzisz. Instytucja prenumeraty jest dzi? równie cz?sto spotykana, jak za tej, jak to to raczy?e? okre?li?, "komuny". A to, ?e ani Ty, ani Twoi znajomi z prenumeraty nie korzystaj?...

dzis trzeba wyjsc do klienta, bo klient sam nie przyjdzie.


Niew?tpliwie masz racj?. W normalnych warunkach, na normalnym rynku mia?oby to nawet g??boki sens. Ale mówimy o amirynku ze wszystkimi jego wadami i u?omno?ciami. Rozumiem, ?e marzy?aby Ci si? kampania reklamowa na bilbordach, w prasie, radio i telewizji, ?e o akwizytorach i domokr??cach dwoni?cych co dziesi?? minut przez telefon i do drzwi. Fajny pomys?, szkoda, ?e nie do zrealizowania.

A jezeli ktos mysli inaczej to ma duze szanse na "sukces" eXeca.


Oczywi?cie masz racj? pisz?c, ?e pismo nie odnios?o sukcesu. Oczywi?cie nie odnios?o go bo nie by?o kupowane. A cz?sto by?o po prostu kradzione (kserowane).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24243] Ludu pracujacy stolycy...
  2003-08-07 o godz. 16:48:29 offca odpowiada na #24226
  Wysłany z *.softel.elblag.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
PO co te klutnie do cholery. Jak sie komus nie podoba to niech s*&^$%#. proste. Exec byl w porzadalu pismem. SZACUNECZEK dla tych panow za wysilek [mimo, ze tez utopilem "grube miliony" na prenumeracie ;)].
A'propos empikow itp. bzdur - w Polsce wychodzi troche literatury "niezaleznej" [temat rzeka-szkoda rozwijac] - i wiekszosc tych pism/zinow NIE JEST dostepna w "klasycznych" kupowalniach - i z ekonomicznego wzgledu jest to q**a naturalne, prase amigowa spokojnie mozna wrzucic na ta polke. I jako pieprzonemu ekonomiscie wydaje mi sie, ze zmeczona mas-papka ludnosc XXI centurii powoli przestawia sie na alternatywne kanaly przekazu/dystrybucji. Jesli nie, to dlaczego do cholery na kazdy szczyt g8 czy inne WTO-balangi przyjezdzaja protestowac nawet setki tysiecy ludzi [pomimo, ze ostatnio zaczyna to grozic wrecz smiercia :|]? Swiat sie zmienia [dlaczego tak wolno do cholery?;)]...
Przekonany jestem ponadto, ze takiego Execa daloby sie pociagnac [choc wydaje mi sie jednoczesnie, ze czas papieru wlasnie mija].
Gadalem ostatnio z typem wydajacym TERAZ pisemko "ATARYNKA" - naklad: 150 egzemplarzy !!! -oczywiscie, tradycyjnie rozchodzi sie mniej wiecej w polowie... tak czy owak, jak widac MOZNA to zrobic. Zawodnik ten [rowniez SZACUNECZEK] rzekl, ze wychodzilby na ZERO sprzedajac ponad 2/3 nakladu !!!
No i ciekawostka - "naswietlanie: CGS, ul. Marsa 6, W-wa" -cos wam to mowi ??? ;]
RESPEKT dla wszystkich wydawaczy prasy amigowej,
jak i dla zwyciezcy tejrze ankiety - dla mnie Marek Pampuch to taki troche polski Jay Miner, w sensie poswiecenia Amiidei ofcoz. MP rulez! houq
Odpowiedz na ten komentarz
 [24349] LOL
  2003-08-10 o godz. 22:42:55 Poke odpowiada na #24226
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [pl]
Pismo upadlo bo bylo kradzione mimo genialnego marketingu i super zawartosci. Widze ze Amigowcy to wyjatkowow zlodziejskia spolecznosc bo jakos nie slyszalem aby np. Chip upadl. Ha! Teoria klasycznego latrynoekonoma: to nie moja wina - to winny rynek.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24372] owce kradn?
  2003-08-11 o godz. 15:09:15 Laubzega odpowiada na #24349
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5b) Gecko/20030802
A widzia?e?, ?eby kto? CHIP-a kserowa?? Execowi si? za? to bardzo cz?sto zdarza?o.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24278] .
  2003-08-08 o godz. 19:09:44 Gary Bliter odpowiada na #24196
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
a sk?d "owce" mia?y to bra??


St?d sk?d wszystkie pozosta?e graty i programy (te oryginalne oczywi?cie) bior? pozosta?e przy ?yciu owce.

w empiku bywa?? w kiosku bywa??


Amigi jako takie ostatnim razem bywa?y w bezpo?redniej sprzeda?y jakie? 6 lat temu. Pomniejsze amigowe akcesoria wysz?y ze sklepów niewiele pó?niej. Jako? ich obecny brak w sklepie za rogiem nie przeszkadza obecnym tutaj w dalszym amigowaniu. Dlaczego wi?c regu?a ta nie obj??a tak?e amigowej prasy?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24281] ...
  2003-08-08 o godz. 23:59:09 Baroniusz odpowiada na #24278
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser [avantbrowser.com])
Dlaczego wi?c regu?a ta nie obj??a tak?e amigowej prasy?

Ano w?a?nie dlatego, i? takiej regu?y nie by?o nigdy. "Od zawsze" istnia?y jakie? amigowe (lub "oko?oamigowe") czasopisma itp. (Amigowiec, C&A, tak?e Bajtek, MA, ACS, Amiga Vademecum). Kupowa?em je, a Execa nie, bo gdy go "odkry?em" to ju? by? martwy, a poza tym nie przekona? mnie (o czym ju? pisa?em). Chyba nie by?em jedyny...
Odpowiedz na ten komentarz
 [24242] skapstwo amigowiec
  2003-08-07 o godz. 15:59:42 MDW odpowiada na #24195
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Ktos kto kserowal eXeca tylko dlatego zeby zaoszczedzic te pare marnych groszy jest dla mnie maxymalnym wiesniakiem i ch...m. Poprostu brak mi slow. Jednak nie uogolniaj prosze. Ja zaprenumerowalem eXeca od razu jak sie tylko pojawil. jak sie prenumerata skonczyla to ja przedluzylem. Zdaje sie, ze nawet powinienem jeszcze dostac 2 albo 3 numery. Ale to niewazne. To tylko pieniadze - w dodatku niewielkie. Pomimo tego, ze nie jestem zwolennikiem przekazywania informacji tekstowo-obrazkowych za posrednictwem papieru, to kupie kazda amigowa gazete. Nawet gdyby kosztowala 50 czy 100 zl. Hobby to hobby:). Pamietam jak Magazyn Amiga mial zdechnac to ja kupowalem po 2 egzemplarze kazdego numeru zeby im pomoc:):):). Znaczy "kupowalem"... 2 razy tak kupilem. Ech, rulezowe to byly czasy:).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24244] SZACUNECZEK
  2003-08-07 o godz. 16:56:20 offca odpowiada na #24242
  Wysłany z *.softel.elblag.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
dla tego pana rowniez ;) Rulez, to Rulez! [przez duze RU] ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24215] mps to jest go??!
  2003-08-07 o godz. 10:25:52 PL odpowiada na njusa
  Wysłany z 129.159.180.* via Weird Browser 1.0 (Alpha Centauri HAL level 4; not compatible with anything)
Ja tam mam do mps-a szacunek! Odwali? kawa? dobrej roboty. Je?li tu zagl?da to Go serdecznie pozdrawiam!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24223] Jay Miner
  2003-08-07 o godz. 11:37:26 Marian odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.12.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.4) Gecko/20030529
Tylko czemu nie ma Jay'a Miner'a?
Odpowiedz na ten komentarz
 [24239] Jay Miner
  2003-08-07 o godz. 15:46:30 MDW odpowiada na #24223
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Bo jego naprawde czule wspominamy:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24241] Andrzej
  2003-08-07 o godz. 15:51:50 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Mysle, ze kolega Andrzej nie powinien sie znalezc na tej liscie. Ankieta zawiera tylko osoby niezyjace i to je mozemy wspominac czule albo nie. Andrzeja nie musimy wspominac, bo mamy go na codzien (pozdrowka:)). Bedziemy go wspominac dopiero jak przesiadzie sie na grzyba, przejdzie przez etap uswiadamiania innym jaka to Amiga (i wszystkie jej klony) jest ch..... Jak to nie ma sensu w tym srodowisku cokolwiek robic, ze mac jest lepszy, pecet tanszy, a linux swietny. Potem wydorosleje, kupi samochod, mieszkanie, dzieci, lodowke... Wtedy to bedzie go mozna umiescic w takiej ankiecie:).
Odpowiedz na ten komentarz
 [24245] ?!? 8[]
  2003-08-07 o godz. 17:32:00 offca odpowiada na #24241
  Wysłany z *.softel.elblag.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
yhmm.. jakby to ujac, z w/w komentow wynika, ze przed MP nie musze dodawac przedslowia s.p. - chyba nie chcemy wkladac pana Marka do czarnej skrzynki, he?? ;) zatem, przynajmniej 100 lat w zdrowiu panie Marku ! ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [24275] MPS
  2003-08-08 o godz. 16:07:04 V0yager odpowiada na #24245
  Wysłany z *.komputerswiat.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.11 [en]
Mozecie lubic lub nie lubic MPSa za to czy za tamto - ale pamietajcie ze w tym malym, skloconym amigowym swiatku jest to osoba ktora zrobila najwiecej i zrobila to z prawdziwa pasja, nie patrzac na koszty. Reasumujac - wszyscy ktorzy do tej pory wytrwali tez sa cos MPSowi winni, przynajmniej szacunek, bo malo kogo z amig0wieczek oprocz gadani stac na zaryzykowanie calego majatku w tak niepweny interes.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24257] Wyliczanka
  2003-08-08 o godz. 09:12:45 Jacek Rzeuski odpowiada na #24241
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
"Kupi dzieci" roxx!
Odpowiedz na ten komentarz
 [24279] Marek P. rulez
  2003-08-08 o godz. 20:27:16 popkorn odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Pami?tam jak dzis, na IO 3 pan Marek byl oblegany jak jakis gwiazdor :) Stare dobre czasy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [24298] Autograf
  2003-08-09 o godz. 15:03:12 Fibr odpowiada na #24279
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Mnie sie udalo dostac autograf Pana Marka.
Polozylem go sobie pod szyba na biurku jako pamiatke
Odpowiedz na ten komentarz
 [24302] nie ten marek...
  2003-08-09 o godz. 17:17:15 ubik odpowiada na njusa
  Wysłany z *.goleniow.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
ja jestem za markiem... ale perytem
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas