Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
wszystko do amigi w jednym miejscu - www.eFUNZINe.com
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  W obecnej sytuacji Amigi najlepszym rozwi?zaniem by?oby:
  Zaproponowana przez: amigOwca, 2003-09-29 00:00:00

Bankructwo  39 (10%)
Wykupienie firmy przez Genesi  186 (48%)
Kolejna kuponówka  30 (8%)
Fuzja z Microsoftem  131 (34%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 386 głosów
 [25645] 1.
  2003-09-29 o godz. 00:37:13 Baroniusz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
1.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25650] hmmm
  2003-09-29 o godz. 08:44:04 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #25645
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
ja tam bym polemizowal... :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [25646] Nie straszcie
  2003-09-29 o godz. 02:50:49 Dj Thunder odpowiada na njusa
  Wysłany z *.crowley.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
fuzja z micro$oftem??
Ja nie chce mie? knefla do zamykania okna po prawej stronie :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [25717] knefel
  2003-10-02 o godz. 18:58:37 RTea odpowiada na #25646
  Wysłany z *.zdzieszowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
ja te? nie chc? :[
chc? mie? kwadratowy knefel po lewej (jak zawsze)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25745] A to dlaczego ?
  2003-10-03 o godz. 15:16:15 Dj Thunder odpowiada na #25717
  Wysłany z *.crowley.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Dlaczego kwadratowy ?
Ja mam taki knelel w kszta?cie odwróconego okr?gu (czytaj okrag?y)
Taki jest bardzie sexi i multimedialny :D
Odpowiedz na ten komentarz
 [25647] Ci??ko wybra?.
  2003-09-29 o godz. 03:19:05 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Pierwsza i druga opcja s? dobre.

Tak nawiasem mówi?c, to najelepiej by by?o, gdyby najpierw firma upad?a, a zaraz potem Genesi wykupi?o prawa do nazwy ;)

Ciekawe, ile amig0fiec by si? pochlasta?o ];->
Odpowiedz na ten komentarz
 [25648] .
  2003-09-29 o godz. 07:46:23 Hiacynt odpowiada na #25647
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Nie, no pewnie nikt by si? nie pochlasta?, tylko wtedy nagle wszystko by?o by ok z MOSem ;) Bo przecie? by si? inaczej NAZYWA?... ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25649] Panie drogi.
  2003-09-29 o godz. 08:40:49 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25648
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Durne te amig0fce, durne...
Odpowiedz na ten komentarz
 [25655] To jeszcze nic
  2003-09-29 o godz. 09:44:14 Jacek Rzeuski odpowiada na #25648
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Je?eli MorphOS zosta?by przemianowany na AmigaOS4, to jak nazywa?by si? obecny AmigaOS4? HyperionOS? HypeOS? ;-)

Rezerwuj? sobie prawa do ankiety na nazw? systemu Hyperiona po wykupieniu praw do nazwy Amiga przez Genesi ;->

Odpowiedz na ten komentarz
 [25817] Nazywa?by si?...
  2003-10-07 o godz. 14:16:38 RTea odpowiada na #25655
  Wysłany z *.zdzieszowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
AmigaOS Morph
Odpowiedz na ten komentarz
 [25679] ...
  2003-09-29 o godz. 22:59:50 Andrzej Drozd odpowiada na #25648
  Wysłany z *.rybnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...a pewnie ze by bylo
Odpowiedz na ten komentarz
 [25718] MOS czy AOS
  2003-10-02 o godz. 19:01:12 RTea odpowiada na #25648
  Wysłany z *.zdzieszowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
jak by nie by?o, na screenie Ambienta mo?na sobie wpisa?
co si? chce, prawda? :) i nawet BoingBalla wstawi? zamiast
motylka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25662] Jest
  2003-09-29 o godz. 12:15:56 Olo odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
i nie ma , Hmmm... zdâ?yîem sië juz do tego przyzwyczai? :(
Commodore , Viscorp, Escom, Gateway, Amiga INC. , chyba o niczym po drodze nie zapomniaîem??
Poczekamy zobaczymy , Amiga Inc. nie pisze OS4.0 ani nie produkuje AmigiOne , wiëc mo?e coô z tego wyjdzie :)
A w stanach raczej tak szybko nie zamykajâ firm , ile dîugów miaî commodore zanim sami sië zwinëli/.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25673] byle nie fuzja! :)
  2003-09-29 o godz. 17:45:41 KAM_ odpowiada na njusa
  Wysłany z 172.16.3.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
co?, my?l?, ?e upadek amigi by?by dobrym rozwi?zaniem, ale wykup przez genesi jeszcze lepszym! dlaczego? firma sprawia wra?enie w miar? aktywnej, uporz?dkowanej (co w ?wiecie amigo zdarza si? niecz?sto :) no i ma ?adn? stronk?, hehe. mo?e pod szyldem "amiga" zyskali by wi?ksz? ilo?? zwolenników (ehh...) i mogliby co? wi?cej zrobi?. fakt faktem - istnienie firmy Amiga w dzisiejszej jej postaci nie ma najmniejszego sensu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25676] byle nie wykup! :)
  2003-09-29 o godz. 19:00:10 meritum odpowiada na #25673
  Wysłany z *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.4APL
Niech Genesi tego nie robi! Z nazw? Amiga to ju? chyba jaka? kl?twa si? wi??e albo fatum...
Odpowiedz na ten komentarz
 [25678] hmmm...
  2003-09-29 o godz. 19:17:50 KAM_ odpowiada na #25676
  Wysłany z 172.16.3.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
wiesz, co? w tym jednak jest :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25680] ...
  2003-09-29 o godz. 23:05:48 Andrzej Drozd odpowiada na #25678
  Wysłany z *.rybnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
a ja nie wierze w zabobony. To niby fatum to rzadowa teoria spisku i palce w tym maczaja agenci pomnika wielkiego Billa...
Odpowiedz na ten komentarz
 [25684] Ja te? nie :)
  2003-09-30 o godz. 10:41:57 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25680
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Gdybym wierzy? w zabobony, to bym si? pewnie nazwa? chrze?cijaninem ];-)

To nie fatum, a zwyk?a g?upota ludzi którzy kieruj? t? firm?.

(sorry za komentarz spod misia;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25687] wstyd
  2003-09-30 o godz. 14:06:20 MDW odpowiada na #25684
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
(sorry za komentarz spod misia;)

Eeee tam - zupelnie nie masz za co przepraszac. Zobacz co ja musze znosic do godziny 16:02. To jest katorga, meczarnia, kara, powod do wstydu i przeprosin. :D
Odpowiedz na ten komentarz
 [25691] Eee tam
  2003-09-30 o godz. 15:41:57 Olo odpowiada na #25687
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Nie ma za co przeprasza? , pecet pod porz?dnym systemem jest do zniesienia :) Amithlon , UAE :))).

A co ja mam powiedzie? , na polibudzie mam albo 386/33 i DOS , albo 486/33 8 RAM i WINDA (% , czy wy wiecie jak to cz?apie!! , po powrocie z uczelni jestem na skraju roztroju nerwowego :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25692] twrdziel jaki?
  2003-09-30 o godz. 16:43:17 KAM_ odpowiada na #25691
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
stary, troszk? mnie zagi??e?. czy nie uwa?asz, ?e ju? najwy?szy czas zmieni? uczelni?? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25694] Niestety
  2003-09-30 o godz. 17:09:09 Olo odpowiada na #25692
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
nie mam na to wp?ywu :), ale jako? si? dzielnie trzymam to tylko par? godzin dziennie :) , a potem w domciu porz?dny system ( OS3.9 )szybki sprz?t , czuj? sie jak w raju .
Odpowiedz na ten komentarz
 [25695] Hmm...
  2003-09-30 o godz. 22:30:05 Peter odpowiada na #25694
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
szybki sprzet

czyzbys mial sharka EL-pudla...
;)))
BTW Dla wielbicieli wyzej wymienionego zabraklo opcji by nasza rodzima firma wykupila A. INC... Zajeliby sie produkcja kanapek na arctice i inne uklady...
Odpowiedz na ten komentarz
 [25696] Shark ??
  2003-09-30 o godz. 22:50:55 olo odpowiada na #25695
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
A widzia? to kto ?? , bo mi jako? umkn??a prezentacja. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25697] Prezentacja
  2003-10-01 o godz. 00:00:21 ravek odpowiada na #25696
  Wysłany z *.amiga.com.pl via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.1; i686)
Patrz tutaj.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25699] !
  2003-10-01 o godz. 09:47:51 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25694
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Uwa?asz OS3.9 za porz?dny system?
Odpowiedz na ten komentarz
 [25700] !!!
  2003-10-01 o godz. 09:49:19 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25699
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Tfu, moje niewyspanie da?o czadu =)

Poprawka:
Twierdzisz, ?e OS3.9 to dobry system?

Wi?cej grzechów nie pami?tam ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25725] :)
  2003-10-02 o godz. 22:57:58 Andrzej Drozd odpowiada na #25700
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
AmigaOS ci wybaczy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25729] Mówisz?
  2003-10-03 o godz. 09:23:00 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25725
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Kiedy? te? tak my?la?em, zanim nie spali?em 8520 w kolejnej p?ycie od a1200 w swojej amidze i wiesz co?

Doszed?em do wniosku, ?e wol? modularn? budow? komputera ni? jakie? kanapki jak to jest przy amidze classic.

"... i tak powsta? czokapik..."
Odpowiedz na ten komentarz
 [25705] pecet?
  2003-10-01 o godz. 15:45:40 caro odpowiada na #25691
  Wysłany z *.studio.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
zeby to byl pecet to MDW nie narzeklaby, doprawdy... ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25708] Mam
  2003-10-01 o godz. 16:12:19 olo odpowiada na #25705
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
peceta chodz?cego pod UAE , i jako? da si? znie?? :) i jak ?adnie OS3.9 wygl?da :) , gdyby?cie widzieli miny qmpli jak przychodza i widza AmigaOS jak ?miga szybciej niz winda :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25721] zwrocenie uwagi
  2003-10-02 o godz. 19:38:37 MDW odpowiada na #25691
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (Pegasos 1.4)
Moze nie zauwazyles wiec zaznacze, ze ale ja w robocie nie mam pecetow. Zacytuje:

Wys?any z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01

Prawde mowiac to chcialbym zeby tam byly pecety zamiast tych macow. To dosyc niemlode maszyny i napsuly mi nerwow przez ostatnie 5 lat niemalo... :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25722] huh?
  2003-10-02 o godz. 20:09:50 baderman odpowiada na #25691
  Wysłany z *.barbara.ds.polsl.gliwice.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)
je?eli mówisz o polsl, to albo studiujemy na innych wydzia?ach, albo nie wiesz o czym mówisz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25726] A ja widzialem 586 w megawiezy
  2003-10-03 o godz. 00:38:26 Andrzej Drozd odpowiada na #25722
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...byla bardzo ciekawa laborka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25728] Cze??
  2003-10-03 o godz. 09:09:52 olo odpowiada na #25722
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
ale studiujemy na innych wydzia?a?ch ja jstem na wydz.gónictwa i Geologii na kierunku automatyka i elektroenergetyka a tam na laborkach to.... szkoda gada? , by?e? na dole tam w piwnicach . tzw katakumbach :))). Nowoczesnego sprz?tu tam nie maj? ;).
Odpowiedz na ten komentarz
 [25701] Znam to z autopsji :)
  2003-10-01 o godz. 09:53:23 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25687
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Wiem co czujesz, gdy? przez 3 lata w szkole siedzia?em na powermakach ]:>

Pr?dko?ci zero (mimo i? by? tam 603-200mhz afaik). Quake1 si? ci?? jak nie wiem co, descent tak?e.

O pr?dko?ci apple share'a i spaleniu si? z??czek do kabla podczas grania w 8 osób w descenta to chyba paranoja, nie?

Sam nauczyciel pierwszy raz to widzia? =)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25702] OS3,9
  2003-10-01 o godz. 10:13:59 olo odpowiada na #25701
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
Tak, ze wszystkich amigowych workbenchów, OS3.9 jest najlepszy , chodzi mi szybko i w miar? stabilnie :)
Ja wole OS3.9 bardziej ni? np WindeXP , któr? te? mam ale jako? za ni? nie przepadam (zajmuje to to 2.5 GB na dysku !! :)

A co do prezentacji sharka , Ravek , nie chodzi?o mi o zdj?cie ale o pokaz jak to dzia?a, jak? ma pr?dko?? , z czym to dzia?a itd., a takiego pokazu chyba nie by?o :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25710] tez znam
  2003-10-02 o godz. 15:17:59 zima odpowiada na #25701
  Wysłany z *.rawicz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6a) Gecko/20030929 Firebird/0.7+
i jakos nie narzekalem zbytnio. Najlepsze ze w moim przypadku (LO) to byly jeszcze maczki na motorolach 68k, Classic'i w jednej sali spiete jednym LC, a w drugiej LC475 z centralnym serwem...jakas Quadra. I prawde mowiac byly to chyba najprzyjemniejsze w obsludze komputerki jakie z jakimi mialem okazje sie zetknac. I 475 nie nazwalbym wolnymi, patrzac z perpsektywy czasu - typowe prace w edytorach itp., programowanie - zaden problem (classici to inna sprawa :P ). A ze gry nie mogly tam pohasac...i tak moj informatyk nie nalezal do ludzi ktorzy ocene z informy wystawiaja na podstawie tego do ktorego poziomu doszedles w ffp jakims :>
Na szczescie...
W kazdym razie nie zmienilo sie to gdy w polowie maczki odeszly do wiezienia (doslownie! :> zbaczcie na moj host a chyba sie domyslicie) a zastapily je pecety z win2k.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25711] e tam
  2003-10-02 o godz. 16:16:03 KAM_ odpowiada na #25710
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
a u mnie w szkole sta?y maki z 020 + 4mb i te? by?o fajnie :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25713] e tam?
  2003-10-02 o godz. 17:28:58 zima odpowiada na #25711
  Wysłany z *.rawicz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6a) Gecko/20031001 Firebird/0.7+ (aebrahim)
jakie e tam? niby ze umnie nienajgorzej (cz nienajwolniej :P ) i miales jeszcze bardziej extreme? :>

no to mala uwaga w takim razie: Classic ma 68000 8mhz, 1mb ram
Odpowiedz na ten komentarz
 [25715] Ha
  2003-10-02 o godz. 17:49:34 olo odpowiada na #25713
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
b?d? lepszy
C64 1 MHz i 64 kb RAM to jest jazda :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [25754] dobry on!
  2003-10-03 o godz. 21:13:19 KAM_ odpowiada na #25715
  Wysłany z *.stevenet.eu.org via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
hehehe, lol!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [25730] .
  2003-10-03 o godz. 09:27:23 Rafa? Cerankowski (UZi) odpowiada na #25710
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20030925 Firebird/0.7
Ja swojej oceny z informatyki nie mia?em za granie w fpp w których rze?niczy?em w szkole (duke3d i descent), a za wiedz? która cz?sto przewy?sza?a wiedz? nauczycieli informatyki, ?e o uczniach nie wspomn? ;-P
Odpowiedz na ten komentarz
 [25882] Ocena
  2003-10-09 o godz. 22:33:10 GDR! odpowiada na #25730
  Wysłany z *.siec.anax.pl via Opera/7.20 (Windows NT 5.1; U) [en]
Tak, ja tez z informatyki zostalem oceniony na podstawie wiedzy zwykle przewyzszajacej wiedze nauczyciela, o klasie nie wspominajac. A dokladniej mowiac, ledwo co zdalem. Obiektywizm rulez :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25719] nie Amiga, a jednak Amiga :)
  2003-10-02 o godz. 19:06:22 RTea odpowiada na #25676
  Wysłany z *.zdzieszowice.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
tak, my?l? ?e promowanie Amigi pod p?aszczykiem nowej
platformy Pegasos/MOS jak dot?d si? sprawdza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [25723] By?
  2003-10-02 o godz. 20:15:45 Olo odpowiada na #25719
  Wysłany z *.gliwice.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
mo?e masz racj? , promowanie.... ale nie przez pryzmat przesta?a?ego technologicznie pegaza, sorry , ale ja w to nie wchodz? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [25851] starocie
  2003-10-09 o godz. 10:15:00 MDW odpowiada na #25723
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Zawsze mozesz wejsc w "nowoczesna" AmigeClassic albo rownie nowoczesna co Pegasos AmigeONE. Mowisz tak jakby byl jakis wybor...
Odpowiedz na ten komentarz
 [25750] Hmmmm
  2003-10-03 o godz. 18:48:04 Ren odpowiada na njusa
  Wysłany z *.amisia.art.pl via MSIE/6.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.4)
:(
Odpowiedz na ten komentarz
 [25958] uprzejmy donos
  2003-10-12 o godz. 00:15:43 Hiacynt odpowiada na njusa
  Wysłany z *.telpol.net.pl via Opera/7.11 (Windows NT 5.0; U) [en]
Pragn? uprzejmie donie??, ?e ankieta tr?ci staro?ci?.
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas