Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - odwiedzaj nas codziennie!]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Jak dawno sprzeda?e? Amige?
  Zaproponowana przez: Riot, 2001-08-13 00:00:00

Oj, ju? nie pami?tam  28 (8%)
B?dzie ze 2 lata  16 (4%)
Rok temu  17 (5%)
Zdechn? a nie sprzedam!  276 (77%)
Zrobie to wkrotce  21 (6%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 358 głosów
 [6174] nigdy z zyciu!
  2001-08-13 o godz. 00:17:11 UZi odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
Niesprzedam Amigi nigdy z zyciu. Chocby sie nawet palilo i walilo to nie - po moim trupie :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6175] ja tez nie sprzedam...
  2001-08-13 o godz. 00:28:54 porneL (zaprawiony juz dzis w odpowiada na #6174
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90; NetCaptor 6.5.0B6)
...bo nikt nie kupi ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6204] ... a ja ch?tnie ale tanio
  2001-08-14 o godz. 13:17:40 amisoft odpowiada na #6175
  Wysłany z 151.92.176.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 95)
Nigdy nie mów nigdy - zawsze kto? kupi to kwestia ceny...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6176] A po co...
  2001-08-13 o godz. 00:42:13 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
...sprzedawac? Fajnie mi sie uzywa...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6387] no comment :-)
  2001-08-19 o godz. 01:18:00 martvin odpowiada na #6176
  Wysłany z *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
gdyby nie amisia - pare problemow ktore sie nasuwaja w czasie pracy by bylo nie do rozwiazania na pc
mam tu na mysli pewne rzeczy robione naprz. pod ImageFX
lub roznego typu konwersje formatow nie tylko graficznych
czesc mozna zrobic pod UAE ale duzo robie na starej pocciwej a1200/030 mimo posiadania dosc mocnych sprzetow pc
wiec po co sprzedawac - szczyt glupoty
Odpowiedz na ten komentarz
 [6177] A tak poza tym...
  2001-08-13 o godz. 00:46:53 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
...to szkoda ze "cza bylo" wabia na "amigOwce" znow zapuscic, i nie napisac po ludzku "nie, bo uzywam" np... A tak stanelo na tym ze przez amige moze kiedys mi zdechnac przyjdzie... ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [6178] e tam
  2001-08-13 o godz. 00:51:04 Carlos odpowiada na #6177
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.3+) Gecko/20010714
Si? czepiasz. Ogórkowy jeszcze trwa... ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6303] Mialem podobny problem
  2001-08-17 o godz. 12:09:23 Banter odpowiada na #6177
  Wysłany z *.ksiaznica.szczecin.pl via Mozilla/4.75 [en] (WinNT; U)
Rzeczywiscie,odpowiedzi byly skrajne-a ja nie chce
umierac.Jak sprzedam to tak jak niegdys-aby kupic jeszcze
lepsza !
Odpowiedz na ten komentarz
 [6180] Juz kiedys..
  2001-08-13 o godz. 07:34:49 scanner odpowiada na njusa
  Wysłany z *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
.. byla ankieta o tym co sie ostatnio dokupilo do Amisi... i tam pisalem czemu nie sprzedam... Co prawda kilka osob mnie zbluzgalo w ten czy inny sposob za moje podejscie, ale to ich sprawa :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [6182] brakuje mi jeszcze jednej odpowiedzi
  2001-08-13 o godz. 09:04:45 megamas odpowiada na njusa
  Wysłany z *.salsa.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
No moze dwoch
a) oddalem mlodszemu bratu
b)lezy w szafie lub tez poniewiera sie gdzies po szufladach i innych zlomowiskach domowych
Odpowiedz na ten komentarz
 [6183] Uczucie...
  2001-08-13 o godz. 09:39:30 Indoctrine odpowiada na njusa
  Wysłany z *.tele2.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
Nie móg?bym ot tak pozby? si? czego? co stanowi tak wa?ny element mojego ?ycia, ju? od oko?o 7 lat. Nawet je?li nie jest to sprz?t najnowocze?niejszy, dalej nadaje si? do wielu zastosowa?. Mo?e nie tych bardzo profesjonalnych, ale... Do pracy u?ywam klona w biurze, do gier mojej Amisi, mo?e dokupi? sobie PS2. I to mi wystarczy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6200] Sentymenta...
  2001-08-14 o godz. 00:33:35 Dziulas odpowiada na #6183
  Wysłany z *.szczecin.tpsa.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Miasto Plusa 1.0)
Ja z sentymentu mam jeszcze komodorka i co najsmieszniejsze nadal potrafie napisac w "monitorze" playera do odtwarzania "modulow". Ale obawiam sie, ze Ami rozpadnie sie predzej niz komodorek (blaszany C128D). Juz teraz ledwo sie karty trzymaja i co chwila sie jakas gumka przeciera od wiatraka. Ale... poki nie runie to bedzie stala. A ja glupi nadal mam nadzieje, ze zanim to nastapi wymienie ja na NOWY model. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6190] nie tylko nie sprzedalem...
  2001-08-13 o godz. 15:06:09 Jaszczur odpowiada na njusa
  Wysłany z *.joker.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
... ale na dodatek kupilem sobie A4000 z PPC i CVisionPPC (jeszcze troche stuffu).
Nigdy nie sprzedam Amisi!!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [6194] sprzeda? amigi
  2001-08-13 o godz. 17:58:52 ghost odpowiada na njusa
  Wysłany z *.boleslawiec.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
sprzedawa?? szale?stwo! i sko?czy? jak 99% pececiarzy nie potrafi?cych zrobi? doslownie NIC na swoich super szybkich, multimedialnych kom..rach!? Amiga nauczyla mnie programowa? a gdybym mial pc... heh.. sami wiecie
Odpowiedz na ten komentarz
 [6195] Dlaczego ?
  2001-08-13 o godz. 19:02:24 Saturn odpowiada na #6194
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
Dlaczego mialbym pozbywac sie tego co mi doskonale sluzy ?
Ostatnio sprzedalem dreamcasta i psx .
Kupilem sobie pare fajnych bajerow do Ami.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6205] Re:
  2001-08-14 o godz. 13:18:47 Carlos odpowiada na #6194
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; Galeon) Gecko/20010714

Amiga nauczyla mnie programowa? a gdybym mial pc... heh.. sami wiecie

Wszyscy ktorych znam, a ktorzy umieja programowac (wazne: NIE myli? z "mówi? ?e umiej? programowa?") nie maj? ??dnych problemów zeby sie przestawi? na nowy j?zyk czy inn? platform?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6385] Ale..
  2001-08-18 o godz. 20:07:23 Emil Oppeln 'opi' Bronikowski odpowiada na #6205
  Wysłany z *.lodz.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
nie maj? ??dnych problemów zeby sie przestawi? na nowy j?zyk czy inn? platform?.


wydawalo mi sie ze tez nie bede mial problemu z napisaniem czegos na win. zainstalowalem np. borlandc i okazalo sie ze na 486@100mhz program typu hello world lub puste guziki kompiluja sie 7 minut :-) dlatego nadal pisze sobie programy na amidze, bo tutaj wszystko narazie dziala szybko. szkoda. myslalem ze jest szansa zrobienia czegos pod win na slabym hardwarze. narazie czekam az poskladam p133 i wcisne tam dimm'a 128mb ;) (btw: gcc na debianie chodzi ladnie:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6197] A po co sprzedawa??
  2001-08-13 o godz. 21:26:15 Grzegorz "Krashan" Kraszewski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.5)
Sprzeda? swoj? s?u?bow? A4000? Nigdy, co raz to jaki? nowy sprz?t w niej go?ci. Karty ró?ne, kwadratowe i pod?u?ne... ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6201] Dlaczego nie sprzedam?!
  2001-08-14 o godz. 09:26:34 Daniel Napiera?a odpowiada na #6197
  Wysłany z *.allegro.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows 98)
Bo jest to komputer z dusz?,a
poza tym najch?tniej to kupi? bym jeszcze drug? Amisi?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6246] dusza
  2001-08-15 o godz. 18:48:32 BabaJaga odpowiada na #6201
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt; NetCaptor 6.5.0B6)
w antykwariacie sprzedaj? sprz?ty z dusz?, tylko cosik inaczej si? nazywaj?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6325] Re: dusza
  2001-08-17 o godz. 16:07:48 Eszeweria odpowiada na #6246
  Wysłany z 213.77.101.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; NetCaptor 6.5.0B7)
A to chyba raczej zale?y od sentymentu kupuj?cego, a nie od tego gdzie le?y ...
Odpowiedz na ten komentarz
 [6287] Kupië nawet dwie!
  2001-08-16 o godz. 23:18:24 Minder Mc$hmall odpowiada na #6201
  Wysłany z *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.4.167SE
Mam A1240 z PPC i zamierzam aby? jakiô mostek PCI. Do tego dokupiîbym jeszcze CD32 z paczkâ gier i A4000, bo zawsze o niej marzyîem. Poza tym w szafie na restauracjë czekajâ jeszcze stara i wysîu?ona A600 i (bacznoô?!) A1000 (spocznij), do której brakuje mi wîaôciwie tylko oprogramowania (kickstart i jakieô progsy). NIGDY NIE SPRZEDAM AMI!
Odpowiedz na ten komentarz
 [6202] Do tej pory Amiga jest niezast?piona...
  2001-08-14 o godz. 11:06:50 JERZY odpowiada na njusa
  Wysłany z 62.148.85.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Mam w domu Ami oraz PieCa. Stoj? obok siebie. Na piecu nie da si? zrobi? wielu rzeczy, a je?li si? da, to trzeba w to w?o?y? DU?O wysi?ku. Czasem potrzebny jest mi prosty edytor tekstu (CED), czasem co? do zabawy z muzyk?, czasem trzeba obrobi? rysunkek... PieC jest bardziej przystosowany do tego, aby klikn?? i... ju? si? co? tam porobi?o. Ale ja tak nie chc? ! Ja chc? np. obrobi? rysunek tak jak my?l? JA, a nie tak jak my?li komputer... I tutaj moja Amiga jest moj? najwierniejsz? przyjació?k?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6203] No wlasnie
  2001-08-14 o godz. 11:56:49 baderman/ods odpowiada na #6202
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.3)
popieram
uwielbiam robic to co lubie, a nie co lubi ekipa bila.
mam glebokow pupci zastosowania multimedialne.Nie ma czegos, to sobie
sam napisze i mam spokoj.Choc czasem brak mi tworzenia gui w stylu visual#?costam
ale .... amigashell+kcon rulez! w ogole to AMIGA RULEZ :)!!!




o rany,ale beda bluzgi od zalogi g :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6206] Re: no wlasnie
  2001-08-14 o godz. 13:20:52 Carlos odpowiada na #6203
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; Galeon) Gecko/20010714

o rany,ale beda bluzgi od zalogi g :)

Sam sie ukaraj. Za "pecet=windows".
Odpowiedz na ten komentarz
 [6239] jasne
  2001-08-15 o godz. 15:19:19 porneL odpowiada na #6203
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90; NetCaptor 6.5.0B6)
popieram: cudowne multimedialne programy zapomnially juz ze sa takie pojecia jak 'pixel' czy 'ascii' - imagefx,dpaint i ced swietnie mi sluza, kcon jest sprawny i wygodny, a najnowsze vbcc calkiem dobre. po co wywalac cos co sie sprawdza i nie ma blue-screen'ow? (tylko mi nie mowcie ze guru jest, bo od czasow MCP-noguru to nie argument)
Odpowiedz na ten komentarz
 [6233] Ja klikam i nic samo mi nie wychodzi
  2001-08-15 o godz. 12:09:19 Jarek odpowiada na #6202
  Wysłany z *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
To dziwne bo ja obrabiam rysunki na amidze i pc i na ka?dym z tych komputerów wszystko mi wychodzi tak jak ja chc? to obrobi?. Gdyby na pececie wszystko samo si? robi?o po jednym klikni?ciu tak jak mówisz, ju? dawno nie mia?bym amigi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6294] buhaha
  2001-08-17 o godz. 09:10:57 Miramar odpowiada na #6202
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:0.9.2) Gecko/20010726 Netscape6/6.1
Pracuje zawodowo jako grafik... jesli powiesz mi, ze Amiga nadaje sie w pelni do obrobki grafiki to padne trupem. Kiedys moze i tak bylo, jednak kiedy najwiekszy pokazali wala, to nie widze sensu tak komponowac wypowiedzi. A i Amige mam, lecz juz tylko do zabawy po sieci (mozna ja skonfigurowac aby ladnie wygladala ;).
Odpowiedz na ten komentarz
 [6207] Dlaczego PC == windows ?
  2001-08-14 o godz. 15:02:51 tommy odpowiada na njusa
  Wysłany z unknown...* via Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 5.5; GNU Hurd)
Chcialbym uzyskac odpowiedz na pytanie dlaczego dla 3/4 osob, ktorych komentarze pojawiaja sie tutaj PC == windows ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6209] re:Dlaczego PC == windows
  2001-08-14 o godz. 17:54:50 bashu odpowiada na #6207
  Wysłany z 217.96.43.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
bo maja klapki na oczach ??? i nie wiedza o istnieniu linuxa i BeOsa ??:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [6211] re:Dlaczego PC == windows
  2001-08-14 o godz. 18:39:20 Piotr Sobolewski odpowiada na #6209
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
bo maja klapki na oczach ??? i nie wiedza o istnieniu linuxa i BeOsa ??:)))

A co to ten linyx, czy BeOs? 3dMax na tym pojdzie? Albo inna Maya? I nie ma tam Internetu Eksplorera.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6219] oraz
  2001-08-14 o godz. 22:52:51 krisus odpowiada na #6211
  Wysłany z *.poznan.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
maxona cinemy xl 7 :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [6227] buhehe
  2001-08-15 o godz. 11:16:22 Miramar odpowiada na #6219
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:0.9.2) Gecko/20010726 Netscape6/6.1
I Maya, i 3dmax i CInema SUx!!! LIGHTWAVE 3D roolez! Ostatnio pokazala sie 7 wersja: www.lightwave3d.com
Odpowiedz na ten komentarz
 [6234] Re: buhehe
  2001-08-15 o godz. 12:11:24 norveg odpowiada na #6227
  Wysłany z *.prasabalt.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
A ta nowa wersja jest oczywiscie na Amige tylko trzeba spelnic ponizsze wymagania:
* Windows 98
* Windows Me
* Windows 2000 (Service Pack 2)
* Windows NT 4 (Service Pack 6a)
* TCP/IP Network Protocol Installed
* 128 MB of available RAM

albo: 
* Power Macintosh Processor (G3 or higher recommended)
* Mac OS 9
* Mac OS X *
* 384 MB of available RAM for Mac OS 9
* 128 MB of available RAM for Mac OS X
*Mac OS X is recommended
Ciekawe kto z Amigowcow ma poinstalowne takie programowe i sprzetowe nakladki w swojej Amidze???
Odpowiedz na ten komentarz
 [6252] RE
  2001-08-16 o godz. 06:37:40 Krzysztof odpowiada na #6234
  Wysłany z *.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
No to pojdzie na IFusion'ie. Czy ktos juz zakupil IFusion'a?
Jakie wrazenia?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6230] Wystaeczy...
  2001-08-15 o godz. 12:03:40 norveg odpowiada na #6211
  Wysłany z *.prasabalt.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
...ze jest Blender, a zamiast IE Netszkapa (linux) albo systemowa Beosowa przegladarka. A tak gwoli scislosci to nietylko PC nie rowna sie win, ale pc nie rowna sie X86. A teraz na temat: Amigi nie sprzedam, choc tera jej nie uzywam. Pewnego dzionka znow ruszy gdy twardzielek w jej objecia wroci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6232] 3D
  2001-08-15 o godz. 12:07:56 Laubzega odpowiada na #6230
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.3+) Gecko/20010814
Przecie? Maya te? jest.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6235] Sluszna...
  2001-08-15 o godz. 12:13:38 norveg odpowiada na #6232
  Wysłany z *.prasabalt.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
...uwaga, z pokora przyznaje sie do starczej sklerozy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6260] Zgadza sie
  2001-08-16 o godz. 11:51:11 Poke odpowiada na #6209
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
a nad to nie zauwazaja Win2000 moze dla tego iz jest "niewygodny" z roznych powodow np: stabilny, bezpieczny, wygodny. No ale wiadomo: o niektorych rzeczach sie nie rozmawia.

P.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6272] ...
  2001-08-16 o godz. 16:47:51 Laubzega odpowiada na #6260
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.3+) Gecko/20010815
O tak, bezpieczny jest na pewno. Code Red II zademonstrowal owo bezpieczenstwo w pelnej okazalosci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6298] CR2
  2001-08-17 o godz. 10:24:12 Jacek Rzeuski odpowiada na #6272
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Eeee...CodeRed atakuje dziury w IISie a nie samym Windowsie. Do czasów W2K IIS by? osobnym pakietem. W W2K jest ju? na tym samym CD, ale przy standardowej instalacji nie jest instalowany (chyba, ?e kto? W2K Server instaluje, ale to raczej nie w domu...).

PS. Wyczyta?em to w opisie problemu na stronach Microsoftu.

PS2. Patche s? ju? od jakiego? czasu dost?pne. Kto nie poinstalowa? - jego strata.

Odpowiedz na ten komentarz
 [6363] No ale...
  2001-08-18 o godz. 09:56:20 baderman/ods odpowiada na #6298
  Wysłany z *.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.3)
...mamy ju? Code Red III, czyzby panowie z m$ nie wyrabiali z produkcja patch'y? A moze nie chce im sie, bo w nowej wersji windy, beda inne bledy, a te ktostam poprawi (jakis zdesperowany user?) i wir nie bedzie dzialal.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6365] dziurawe windows
  2001-08-18 o godz. 10:17:18 Laubzega odpowiada na #6298
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.3) Gecko/20010801
Eeee...CodeRed atakuje dziury w IISie a nie samym Windowsie. Do czasów W2K IIS by? osobnym pakietem.

Ale mówimy w?a?nie o W2K, wi?c to co by?o kiedy? ma ?rednie znaczenie. W tej chwili IIS jest cz??ci? Windows.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6438] Nie
  2001-08-20 o godz. 19:11:54 Poke odpowiada na #6365
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
tylko w wersji server, a "domowych" nie jest, a patch juz jest.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6258] Dlaczego PC == windows ?
  2001-08-16 o godz. 10:59:13 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #6207
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Moze dlatego ze 3/4, a moze nawet wiecej uzytkownikow PC to jednoczesnie uzytkownicy windowsa?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6262] Kaczu? dalej s?abuje z logiki
  2001-08-16 o godz. 12:13:25 Laubzega odpowiada na #6258
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.3+) Gecko/20010815
A wszyscy u?ytkownicy komputerów to pececiarze, bo 80% komputerów to pecety.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6265] ech te procenty...
  2001-08-16 o godz. 13:22:20 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #6262
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Ech - widzisz jak ktos nie rozumie co to sa uogolnienia i czepia sie niewiadomo czego, aby tylko sie czepiac, to coz, jego problem... Ale faktem jest, ze jak rozmawiasz na ulicy z kims i powiesz komputer to u wiekszosci chocbys nie wiem co robil, jesli bedzie wiedzial co to jest - skojarzy zaraz z pc-te (sa oczywiscie wyjatki, ale coz...) tak samo system operacyjny... czy to tak trudno zrozumiec?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6240] NIGDY!!!
  2001-08-15 o godz. 15:34:36 OSH odpowiada na njusa
  Wysłany z *.jedrzejow.leased.ids.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A ja mam 3 (s?ownie: trzy) w domu, z czego jedna na chodzie, a sprzedam j? po to by kupi? now?:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [6257] 3?
  2001-08-16 o godz. 10:36:07 valwit odpowiada na #6240
  Wysłany z 10.1.8.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; de-DE; rv:0.9.2) Gecko/20010726 Netscape6/6.1
a ja mam 6 slownie szesc i nie sprzedam zadnej :P
Odpowiedz na ten komentarz
 [6253] Jestem przekonany do Amigi
  2001-08-16 o godz. 09:02:54 Robert Jackowski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.wloclawek.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 95; DigExt)
Im d?u?ej pracuj? na PC, tym bardziej jestem przekonany do Amigi. Amig? wykorzystuj? g?ównie do pisania programików w C, C++ oraz DTP (TeX).
Odpowiedz na ten komentarz
 [6255] TeX
  2001-08-16 o godz. 10:16:20 Rammy odpowiada na #6253
  Wysłany z *.po.opole.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A czego konkretnie u?ywasz? AmiWeb2C? PasTeX?
Odpowiedz na ten komentarz
 [6280] Amiga ....
  2001-08-16 o godz. 21:02:33 Stefkos odpowiada na njusa
  Wysłany z *.ostroleka.cvx.ppp.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.4.167SE
Nigdy nie sprzedam!!!!
Pochowajâ mnie z Amigâ.
Odpowiedz na ten komentarz
 [6290] Ostro?nie z bluzgami.
  2001-08-17 o godz. 01:14:54 Starjack odpowiada na njusa
  Wysłany z *.slupsk.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V45)
Zatwardzialy zawodnik z obozu billa (anty-ami boy) kiedy? tak mi powiedzia?: Amigowcu nie r?nij g?upa, win jest lepszy no i dup.. Wida?, za to Bóg si? od niego odwróci?, bo zala?a go powód?. No i pc te? pop?ywa? (w mule). Szkoda tylko monitora, hihi (no no ,ja mu ?le nie ?yczy?em). Mo?e takich jak on by?o wiecej i niebiosa zagrzmia?y, a mo?e si? myl? (oby). :-/
Odpowiedz na ten komentarz
 [6310] Ami
  2001-08-17 o godz. 12:53:56 Maniak odpowiada na njusa
  Wysłany z *.poznan.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
Nigdy nie sprzedam Amigi. Mialem forse i mialem wybor:
albo Amiga albo blaszak. Wybor byl oczywisty.
A wlasnie wczoraj zakupile 040/40 to mojej Ami i doloze jeszcze 32 MB ram. Wiec nigdy nie zamierzam jes sprzedac, a jedynie moge cos do niej dokupywac.Warto.
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas