Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
wszystko do amigi w jednym miejscu - www.eFUNZINe.com
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Co s?dzisz o UAE?
  Zaproponowana przez: Carlos&Laubzega, 2000-09-04 00:00:00

?wietnie, ?e jest  56 (29%)
To dzie?o szatana  81 (42%)
To przysz?o?? Amigi  12 (6%)
O, w ko?cu mo?na mie? amigowego laptopa  44 (23%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 193 głosy
 [564] UAE suxxx
  2000-09-04 o godz. 11:43:19 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
UAE suxx!
Odpowiedz na ten komentarz
 [568] UUUaaaeeeeee!!
  2000-09-04 o godz. 12:24:31 Guru odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Uae: juz peddze odpalac Tornado3d hehe
Odpowiedz na ten komentarz
 [569] kilka programow
  2000-09-04 o godz. 13:16:18 caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
PO udanym odpaleniu Tornado3d 3.0 pobawimy sie na WildFirePPC. Pozniej jeszcze tylko screen poczatkowy narysowany w FXPaintPPC i animacja gotowa (w calosci na UAE!). :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [570] guru ok
  2000-09-04 o godz. 13:17:46 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
Guru - tak trzymac! :) Niech sie gRZYBIARZE bawia ta parodia starej piecsetki 060:-))).
Odpowiedz na ten komentarz
 [571] bezdomny Amigowiec
  2000-09-04 o godz. 20:25:03 Pepe odpowiada na njusa
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via ---
Idziemy do Europy. Tam bezdomni to normalna sprawa. Ciekawe czy ostana sie Amigowcy bez Amigi tylko z UAE ? Pewnie tak, beda uzywac programow z przed wiekow, bo kto kupi oryginalny program na Amige majac peceta ? :((( A firmy kiedys amigowe beda co pare miesiecy wydawac zestawy skladanek dawnych tzw. klasyk na Amige, dzieki czemu kazdy bedzie mogl sobie odpalic Ced-a zamiast Worda. Moze i UAE nie bylby taki zly gdyby nie powodowal wyzbawania sie Amig przez prawdziwych user-ow. I tym koncze wcale nie optymistyczny komentarz pisany na Amidze ! Dlaczego na Amidze - bo co to za fan Amigi z pecetem - smiech na sali :) A teraz maly test dla Wacpanow UAE-owcow z pc - ciekawy jestem ile kupiliscie oryginalow od czasu uzywania pc lub chociaz zarejestrowaliscie programow shareware ?
Odpowiedz na ten komentarz
 [574] oj amigowcy...
  2000-09-04 o godz. 21:27:24 Mathlev odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Trzeba byc mocno niezdrowym, zeby stosowac CEd-a w miejsce Worda, skoro te programy sluza do czego innego...
Odpowiedz na ten komentarz
 [4241] LOL
  2001-05-07 o godz. 13:50:55 PhatWoman odpowiada na #574
  Wysłany z *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl via ---
Hi LOL Hi !
Odpowiedz na ten komentarz
 [576] Uae na Amidze
  2000-09-04 o godz. 23:34:35 atom / lamers odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
A ja uzywam UAE na Amidze, fajnie jest pograc w Lotusa na okienku Workbencha, lub obejrzec stare klasyki w stylu Enigma, Arte, Sequential .... CZAD .... i to jednym kliknieciem na archivum *.DMS !!!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [578] atom rules :-)
  2000-09-05 o godz. 10:16:41 MDW & CARO odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
Zgadzamy sie z Toba. To chyba jedyne sensowne zastosowanie UAE. Arte w okienku Workbencha/Opusa (i to jednym kliknieciem na DMS'a:)? - niezle! Jak to robisz? Nie trzeba robic ADF-ow?
Odpowiedz na ten komentarz
 [579] ADF'y
  2000-09-05 o godz. 10:28:23 atom / lamers odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
Trzeba robic adeefy ale to zalatwia programik xDMS pod PPC) za pomoca ktorego przerzucamy DMS - RAM:*.ADF (ok 1 sec) i uruchamiamy ( calosc zajmuje 2 linijki skryptu pod opusem). Jeszcze mozemy wstawic requester z pytaniem o skipframes lub czy ma byc w oknie czy na screenie. Mozna to pewnie zrobic inaczej, Amiga to Komputer osobisty PC) i kazdy ma swoje przyzwyczajenia :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [587] Amiga laptop
  2000-09-06 o godz. 18:57:36 Krzysztof 'DK75' Duchnowski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.plock.ppp.tpnet.pl via ---
No fajnie... kupic tylko jakiegos laptopa i mozna nie zmieniac przyzwyczajen bedac w podrozy... tylko jestem ciekaw jak toto by chodzilo na 486DX2/100... :/
Odpowiedz na ten komentarz
 [588] Laptop
  2000-09-06 o godz. 19:45:03 Mathlev Raxenblatz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Kolego, takie laptopy to przed wojna byly.
Odpowiedz na ten komentarz
 [589] Laptopy
  2000-09-06 o godz. 21:18:05 Krzysztof odpowiada na njusa
  Wysłany z *.jeleniag.ppp.tpnet.pl via ---
Przed jakâ wojnâ? Ja kipiîem jakiô staro? po okazyjnej cenie i jest po P70 + 40MB. Od tego czasu nie bylo wojny :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [592] WinUAE 0.8.15
  2000-09-07 o godz. 00:35:17 Carlos odpowiada na njusa
  Wysłany z 213.25.201.* via ---
jakby ktos chcial pomeczyc na lapie z winda, to wersje 0.8.15 (bez jita) ma tu: http://www.vintagegaming.com/gatedl.phtml?emudl.phtml?amiga&5
Odpowiedz na ten komentarz
 [593] Laptopy
  2000-09-07 o godz. 00:51:01 Mathlev Raxenblatz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Byla i to nawet w Europie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [594] UAE na 486?
  2000-09-07 o godz. 10:35:05 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
UAE na 486 100 MHz? Nie radze nawet probowac. Naprawde szkoda czasu. Moze SysInfo bedzie pokazywalo predkosc A600 ale uzywac to sie tego NA PEWNO nie bedzie dalo.
Odpowiedz na ten komentarz
 [595] PROPOZYCJA
  2000-09-07 o godz. 12:46:34 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Dlaczego w tej ankiecie sa tylko takie bzdurne mozliwosci glosowania! PROPONUJE: Co s?dzisz o UAE? * chujnia * gowno * dla zniebiescialych * killing me softly znalazloby sie jeszcze kilka epitetow a ja chetnie zaznaczylbym je wszystkie. Jesli ktos jest podobnego zdania to niech doda jeszcze kilka adekwatnych opinii Pozdrawiam Vasyl/Phase Truce
Odpowiedz na ten komentarz
 [598] Do Vasyla
  2000-09-07 o godz. 14:57:13 Mathlev Raxenblatz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Nie boj nic, Twoje sugestie trafily na podatny grunt i juz w nastepnej ankiecie bedziesz mogl odpowiedziec na pytanie "jaki procent amigowcow to durnie?": a) 10 b) 50 c) 90 d) Vasyl! Vasyl!
Odpowiedz na ten komentarz
 [602] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:00 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [603] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:08 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [604] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:10 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [605] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:13 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [606] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:15 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [607] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:17 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [608] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:19 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [609] 486
  2000-09-07 o godz. 18:03:21 Leszek Antyborzec odpowiada na njusa
  Wysłany z *.cyberczad.pl via ---
Wg moich zapisków amd k5 75 Mhz osi?ga wydajno?? pod starym uae (bez JIT , tylko programy systemowe i tylko pod kart? graficzn?) 543 % wydajno?ci a500 .Zatem 486 66 Mhz pod linuxem i z uae 0.76 bez problemu osi?gnie wydajno?? porównywaln? z a500 , przy czym przy tej samej cenie co a500 na 486 plus emulator b?dziesz mia? dodatkowo a) twardy dysk b)lepszy kickstart c)?adnych problemów z zaemulowaniem cho?by i 70 MB d) emulacj? karty graficznej RAM .Podsumowuj?c 486 plus uae to cudowna amiga w porównaniu z pospolitym syfem czyli a500. Osobi?ci bym j? wybra? (tzn 486 plus uae ) Maj?c do wyboru a500 i uae.
Odpowiedz na ten komentarz
 [610] re: do vasyla
  2000-09-07 o godz. 18:10:22 Sebastian JEdruszkiewicz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via ---
Jeszcze e) Leszek Antyborzyc.
Odpowiedz na ten komentarz
 [615] 486 i UAE
  2000-09-08 o godz. 01:58:36 Mathlev Raxenblatz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Nie do konca ufam zapiskom Leszka A., ale tak sie sklada, ze mam rowniez lapa z P166, wiec wywloklem go i potestowalem z nowym UAE. P166 jest nieco ponad 2x szybsze od 486@100, latwo wiec bedzie wykonac stosowne konwersje. Standardowo - rc5: 62kkey/s. Voyager/IBrowse - mozna spokojnie uzywac, zdecydowanie szybciej to dziala niz na A1200 bez karty graficznej za to z dowolnym procem. CED - nadaje sie, choc skrolowanie troche za wolne jak na moje przyzwyczajenia. Ogolnie - najwiekszy problem z RAM-em, bo JIT sporo pamieci potrzebuje, a w tym lapie jest tylko 32MB. Na 486@100 powinno srednio biegac jak dopalona 1200 jesli chodzi o obliczenia i jak AGA, na ktorej ktos przesadzil i wlaczyl za duzo bitplanow.
Odpowiedz na ten komentarz
 [618] predkosc!
  2000-09-08 o godz. 09:23:10 mdw + caro odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.ppp.tpnet.pl via ---
UWAGA! WildFire - smiga, tak jak i Tornado, ArtEffect, FXPAint, TVPaint. DigiBooster i AudioLab - zabija! CED, GoldED, EditPad - wymiataja, OS3.5+OpusMagellan2 - zadziwiaja predkoscia. PageStream, DrawStudio, EqED, wszystkie programy Internetowe i inne - szaleja. Akceleracja dziala w 100% (OpenGL i Warp3d). To wszystko na zwyklej a1200 ppc + 060 + bvision + melody.
Odpowiedz na ten komentarz
 [623] Do Mathleva
  2000-09-08 o godz. 12:25:34 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Jestem uzytkownikiem amigi od 12 lat. Pracuje na niej (i na Mac G4) w agencji reklamowej i uwazam ze ludzie podniecajacy sie faktem, ze beda mogli odpalic sobie Amige na pececie po prostu nie wiedza co mozna na amidze zrobic. Niestety jestescie ofiarami tego owczego pedu. Uwazam, ze takie ankiety, ktore nie daja mozliwosci powiedzenia NIE sa niedorzeczne. Chyba nie sadzicie, koledzy, ze pecetowiec kiedykolwiec uzyje UAE. Chyba, ze bedzie nim zniebiescialy amigowiec.
Odpowiedz na ten komentarz
 [625] Do Wasyla
  2000-09-08 o godz. 13:41:40 Carlos odpowiada na njusa
  Wysłany z 213.25.201.* via ---
A mi si? jak najbardziej podoba fakt, ?e jak potrzebuj? odpalic co? na Amidze, a fizycznie nie ma takowej pod r?k?, to moge to zrobi? w zasadzie wsz?dzie (ni?aleznie czy to winda, linux czy mac jaki?), a nie lata? i szukac kogo? kto mo?e jeszcze sprawn? amige w danej okolicy ma. O laptopach przez grzeczno?? nie wspomn?, bo tylko naiwni liczyli na PAWSa. Wiekszosc postow na 'NIE' tutaj, to jawny przyk?ad nietolerancji oraz skrajnej g?upoty autorów, ktorzy 'my?l?', ?e ich za?ciankowe 'wartosci' i 'argumenty' to co? nieziemskiego niezwykle. Nie ma musu odpala? UAE. Tak jak nie ma przymusu posiadania peceta, roweru, telewizora (którego dla przyk?adu od lat nie posiadam, i co? gdzie te maile pe?ne oburzenia ?e nie ogl?dam tych 'cennych' programów razem z wami??)... Ah, bylbym zapomnial -jesli uwazasz, ze nie wiem co z Amiga mozna zrobic, to czas chyba przyjac lekarstwo.
Odpowiedz na ten komentarz
 [626] Mathlev odpowiada Vasylowi
  2000-09-08 o godz. 14:00:45 Mathlev Raxenblatz odpowiada na njusa
  Wysłany z *.webnet.pl via ---
Mathlev uwa?a, ?e 11-letni sta? za klawiatur? Amigi daje mu pewn? swobod? wypowiedzi w temacie "co mo?na zrobi? na Amidze" oraz równie du?? co do tego, czego zrobi? nie mo?na. Nie wiem co masz konkretnie na my?li pisz?c o owczym p?dzie, ale: a) odpowied? na "NIE" jest i jak na razie skorzysta?a z niej wi?kszo?? g?osuj?cych (w tym Ty), b) to czy pecetowiec u?yje UAE w du?ej mierze zale?y od tego jak zdefiniujemy pecetowca, ale rzut oka na list? dyskusyjn? UAE pozwala si? przekona?, ?? u?ytkowników zarówno pod Wind? jak i Linuxem nie brakuje. Ponadto, nie rozumiem jak b?d?c doros?ym, umys?owo rozwini?tym cz?owiekiem mo?na kawa?ek dobrego, trudnego do napisania softu okre?li? terminem "chujnia" oraz histeryzowa? na rozmaite inne sposoby, widoczne w powy?szych komentarzach. Wychodzi na to, ?e coraz wy?szy procent Amigowców to pyskata grupka osz?omów. :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [627] Ojoj
  2000-09-08 o godz. 14:21:48 Vasyl/Pht odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Przeciez ten mesycz byl do Mathleva i w zaden sposob nie powinienes sie z tekstami tam umieszczonymi utozsamiac (tak samo jak cala reszta opiniujacych). Ale idzmy dalej ... sledze opinie nt UAE (i rzeczywiscie nie chodzi tu o ta liste) i widze ze UAE dla wielu nie jest to pomoc przy pracy Amiga a po prostu zamiennik Amigi i to mnie bulwersuje. Poza tym skoro ArtEffect, Tornado czy TVPaint (ktorego nota bene namietnie uzywam) chodza na UAE miernie to jaki jest sens z korzystania z nich. A wszystkie pliki powiedzialbym "standardowe" mozna spokojnie robic na pececie (chodzi mi o pliki txt, doc, wszystkie pliki graficzne (nawet te niebieskie czyli np. psd) bez potrzeby uruchamiania UAE. Naprawde spotkalem sie juz z tyloma opiniami i uszczypliwymi uwagami pod adresem Amigi podczas pracy w agencji reklamowej (ktorej jestem wlascicielem), ze jestem zdecydowanie uczulony na wynalazki typu UAE. Miedzy innymi dlatego, ze w zaden sposob nie pomoga mi one przy tworzenia np. *ps'a do naswietlarni. A biorac pod uwage fakt, ze UAE tak sie slimaczy ... nie moze on wywrzec pozytywnego wrazenia na osobach z niebieskiego obozu. I to mnie boli ... bo wydaje mi sie, ze program ten im szybciej bedzie chodzil tym wiecej amigowcow bedzie odchodzilo od Amigi ... bo beda mieli taka alternatywe. A taka, jak juz wczesniej wspomnialem, jest tutaj tendencja. Natomiast jezeli chodzi o laptopy ... to rzeczywiscie jest to ciekawa rzecz ale chcac utworzyc pliczek szybko i latwo mozna wtedy uzyc peceta bez uruchamiania UAE. Odbedzie sie to zdecydowanie szybciej niz na UAE pod pecetem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [628] Ró?no?ci...
  2000-09-08 o godz. 23:27:47 Carlos odpowiada na njusa
  Wysłany z 213.25.201.* via ---
Có?, wida? zatrudniasz osoby które maja tak samo *?adne* pojecie o temacie Amiga jak wiekszo?? bredz?cych tutaj o UAE. A, jak szybciej i ?atwiej wczytasz na blasze np. dokument Wordwortha, DrawStudio etc bez pomocy UAE to daj zna?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [629] UAE a laptop
  2000-09-09 o godz. 08:41:37 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Taki tytul ... bo chyba jest to najmadrzejsze wykorzystanie UAE. Zgadzam sie ze za cholere nie wczytasz na pc dokumantow Wordwortha czy DrawStudio bo pecet czesto i gesto ma problem z odczytaniem nawet wlasnych formatow. Racja ... ale jezeli (powolam sie na jedna z wczesniejszych wypowiedzi) na UAE wolno chodzi nawet CED (scrolling) to czy nie lepiej zapisac tego pliku z Worthworda w tekstowe, a z DrawStrudio na EPS'a. Znacznie usprawni to prace na laptopie i zdecydowanie zwiekszy mozliwosci odczytu pliku (na kazdej platformie, i na kazdym sofcie do edycji czy do wektorowki). A nie majac wlasnego laptopa nie musisz martwic sie o to czy kumpel Ci pozwoli zainstalowac UAE i (bezwiednie nawet) pomieszac mu w wiecznie sypiacym sie Windowsie. Zgodze sie z Toba, ze sa problemy z plikami stricte amigowymi, ale chyba naprawde w takim przypadku bedzie lepiej zapisywac w czyms zjadliwym dla wszystkich platform. Oczywiscie biorac pod uwage zalozenie, ze bedzie sie tego pliku uzywalo gdzies na zewnatrz, niekoniecznie w srodowisku amigowym. Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [630] Aha!
  2000-09-09 o godz. 08:58:03 Vasyl/PHT odpowiada na njusa
  Wysłany z 195.205.92.* via ---
Jezeli natomiast chodzi o ludzi, ktorych zatrudniam to zgadzam sie z Toba w 100%. Nie maja oni pojecia o czymkolwiek zwiazanym z amiga. Bije glowa w mur probujac cos im przekazac. I nic. Taka sama sytuacja jest gdy dzwonie do drukarni czy naswietlarni i pytaja sie mnie na jakim sofcie zrobilem dana publikacje. Mowie im, ze na PageMakerze ... a tam konsternacja. Wszyscy gdzies odwracaja glowy, udaja ze nie slyszeli ... po czym mila pani oddelegowana z jakiegos towarzystwa milym glosem stwierdza ze oni pracy w takim formacie nie przyjmuja. Coz ... wtedy zaczyna sie batalia. Musze spokojnie czesto dwa razy tlumaczyc, ze Pagemaker spokojnie zapisuje w PS'a czy Prn'a. W koncu dochodzimy do consensusu. Tak jest niestety czesto dlatego masz racje ... ale to nie tylko ja zatrudniam takich pracownikow niestety ciezko jest znalezc osoby (rowniez w srodowisku amigowym), ktore znaja amige, znaja sie na grafice 2d (obrobka obrazkow w RGB rozni sie zdecydowanie od obrobki grafiki CMYK'owej) i jeszcze maja pojecie nt skladu publikacji. Niestety zyjemy w takich czasach... musze zatrudniac osoby, ktore maja w jednym palcu przynajmniej te dwie ostatnie funkcje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [631] Aha poraz drugi
  2000-09-09 o godz. 09:50:26 VasylPHT odpowiada na njusa
  Wysłany z *.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
To po prostu errata do "Aha!" Pagemaker toprogram do skladu na Mac'u. Nazwe pomylilem z amigowym PageStreamem. Za pomylke przepraszam. Teraz moja wypowiedz napewno stanie sie czytelniejsze. BTW: Gdy dzwonie do naswietlarni bardzo czesto musze im porownywac PageStreama do Macowego i pecetycznego PageMakera bo sa praktycznie identyczne. Wtedy sytuacja miedzy mna a panami i paniami z naswietlarni jest juz jasna. Swoja droga to niezla polewka gdy mowisz z naswietlarnia o czyms o czym (generalnie) macie oboje pojecie ... a facet traktuje Cie jak kogos z innej galaktyki. Pozdrowienia, Vasyl
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas