"Oprócz tego s? zdj?cia niezwi?zane z targami - no i co z tego?"
Ano to z tego ?e fotografie s? nie podpisane a ich rozmiar raczej nie sk?ania do przegl?dania w Ciemno.
Nie mówie ?eby podpisywa? ka?d? fotk? ale ?eby chocia? da? do oddzielnych katalogów fotki z targów a do oddzielnego fotki prywatne.
Je?eli uwa?asz ?e przejrzysto?? fotek przy ich rozmiarach nie ma znaczenia ... to po co wogóle zamie?ci?e? link w raporcie z AM ?
W obecnej formie fotki te s? interesuj?ce dla osób które si? na nich znajduj?. I tylko zapewne te osoby (których przecie? raport nie interesuje bo by?y tam osobi?cie) przegraj? je sobie na dysk.
"A o wódce w raporcie nie ma ani s?owa."
S?owa nie ma ale na fotografiach (b?d?cych dodatkiem do raportu) jest do?? cz?sto.
Ciesz? si? ?e nie je?dzisz w stanie wskazuj?cym... jazda "po pijaku" to bardzo nie?adne i niem?dre zachowanie.
Imię i nazwisko bądź ksywa:
Twój aktualny e-mail (opcja):
Publikowanie adresu e-mail:
Kodowanie:
Temat (tylko z sensem):
WAŻNE: Jeśli chcesz umieścić w swoim komentarzu cytat (czy to poprzednika czy jakikolwiek inny)
użyj taga <CYTAT> przed komentarzem, zaś </CYTAT> na koniec komentarza. To zagwarantuje
późniejszy poprawny podział tekstu przy wyświetlaniu.
Treść komentarza
Tagi HTML dozwolone w treści komentarza:
<CYTAT>
<b>
<i>
<br>
<p>
<a>
<ol>
<ul>
<li>
<pre>
<tt>
Kazdy wprowadzony ENTER (nowa linia) zostanie automatycznie zamieniony
na odpowiadajacy mu tag <BR> wymuszajacy przejscie do nowej linii.
Sugerujemy zatem pisac "jak leci", a ENTERy wstawiac by oddzielic
poszczegolne paragrafy.
Powiadamianie:
Nie wysyłaj tego samego komentarza więcej niż RAZ!!
Kliknij na gadżecie "Wyślij" i spokojnie poczekaj! Jeśli wyślesz swój komentarz
wielokrotnie, zostanie on od razu automatycznie skasowany.
Częściowe informacje na temat adresu z którego wysyłasz ten komentarz zostaną umieszczone na stronach serwisu wraz z Twoim komentarzem.