Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - a co Ty dziś sprzedałeś?]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
 Amiga ?????
  Nadesłane przez: Blizniak, 2003-03-15, godz. 10:51:00
Ludzie! Wy naprawd? u?ywacie Amig??? A? mi si? wierzy? nie chce...


Dostajemy tego wi?cej ;-)

Lista komentarzy  Wszystko bez wątków   Dodaj
 [20646] ?
  2003-03-19 o godz. 02:07:07 Hrw odpowiada na njusa
  Wysłany z 172.16.1.* via ---
A co to Amiga?
Odpowiedz na ten komentarz
 [20648] amigi nie widzia?e??!
  2003-03-19 o godz. 04:48:45 kot admina odpowiada na #20646
  Wysłany z *.amiga.com.pl via ---
To taka konsola ze stacj? dyskietek pod??czana do telewizora.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20653] ...
  2003-03-19 o godz. 11:23:40 Andrzej Drozd odpowiada na #20646
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
U niektorych Amiga miga,
a u mnie smiga.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20659] Amiga ?miga
  2003-03-19 o godz. 12:06:52 Jacek Rzeuski odpowiada na #20653
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ch?opie, nie zabijaj ?miechem. I tak wszyscy wiedz?, ?e nawet karty GFX nie masz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20662] Smiga
  2003-03-19 o godz. 12:21:10 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20659
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.2) Gecko/20021126
Yacek - napisal - smiga... Skoro Margines mogl do poldka podlaczyc by na ksiezyc leciec, to moze kolega tez podlaczyl do jakiegos odkurzacza i lata :)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20669] Rzeczywiscie
  2003-03-19 o godz. 13:23:06 Andrzej Drozd odpowiada na #20659
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Ale jak mowie ze Powerka smiga to, smiga i juz, w DblPalu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20676] ?miiiiiiiiiiiiiiig....
  2003-03-19 o godz. 14:25:39 Fei odpowiada na #20669
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
?miga jak w starym dowcipie o anemicznym dozorcy ZOO i ?ó?wiach.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20677] Amiga miga
  2003-03-19 o godz. 14:26:03 Jacek Rzeuski odpowiada na #20669
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Przy DblPAL oczopl?su mo?na dosta? a do tego zamula on Amig? niezwykle skutecznie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20684] Przy standardowym DblPal tak, ale przy moim nie.
  2003-03-19 o godz. 14:36:50 Andrzej Drozd odpowiada na #20677
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Moj DblPal posiada parametry Multiscan 60Hz na 31Hz (704x512) i z Fblitem przy 64col da sie zyc. WWW Super72 w 800x600 128col z ditheringiem...Wiem z karta graficzna sie nie rowna...Moje screeny z SYSa sa na PPA w Graffiti.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20691] AGA speed (???)
  2003-03-19 o godz. 17:25:28 Jacek Rzeuski odpowiada na #20684
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
60Hz miga jak diabli. Zw?aszcza je?li przek?tna monitora jest wi?ksza ni? 15 cali. 64 kolory? Dla AGA to ju? nawet nie bieg tylko truchcik. Super72 to tryb rozpaczy. Dzia?a ale z pr?dko?ci? zm?czonego ?ó?wia. W porównaniu z AGA jakakolwiek karta graficzna to samochód a BVision to ju? odrzutowiec.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20699] Tak, ale...
  2003-03-19 o godz. 19:56:47 Andrzej Drozd odpowiada na #20691
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...miga tylko tak jak Multiscan, czyli nie miga. A ze tryb nie jest za bardzo "zdrowy" to juz inna historia...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20706] heh...
  2003-03-19 o godz. 22:09:25 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20699
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
Ponizej 85Hz to wszystko miga... - 85 Hz to minimum....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20713] Tak, ale...
  2003-03-19 o godz. 22:46:09 Andrzej Drozd odpowiada na #20706
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...ale za duzo nie pomoze Vertical 85Hz gdy Horizontal bedzie np. 15Hz. I tak bedzie migac i tak. Wazne sa oba parametry.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20721] Cooz...
  2003-03-20 o godz. 07:51:17 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20713
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.2) Gecko/20021126
Watpie czy cokolwiek obejzal bys wasc przy 15Hz w poziomie... dodatkowo - te parametry sa od siebie troszke zalezne.... A dokladniej wplyw na to ma rozdzielczosc....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20730] Tak
  2003-03-20 o godz. 15:19:42 Andrzej Drozd odpowiada na #20721
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
No, nie ma sensu juz poruszac wiecej tematu AGA, bo wiadomo jak jest. Co prawda nie mozna edytowac trybu Pal, ale Euro36 bardzo latwo "podkrecic" na V85Hz, H15hz. I chce zaznaczyc ze standardowe tryby zawarte w WB3.0 (AGA) sa zupelnie nieprzydatne do uzytku o procz Multiscan i nalezy je "poprawic".
Odpowiedz na ten komentarz
 [20745] Heh....
  2003-03-20 o godz. 21:17:26 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20730
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
Zajrzyj do dokumentacji.... Jest Hz czy kHz?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20784] ehhh
  2003-03-21 o godz. 22:47:05 Andrzej Drozd odpowiada na #20745
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
60 Hz i 31 kHz
Odpowiedz na ten komentarz
 [20817] zgadzam sie
  2003-03-23 o godz. 21:11:18 HOLDYS odpowiada na #20730
  Wysłany z *.tu.kielce.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
ja tez to ustrojstwo Euro36 uzywam :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20715] miga?
  2003-03-19 o godz. 23:18:41 stachu odpowiada na #20706
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
ehh no niebadzmy tacy surowi, jeszcze pare lat temu norm? bylo 75 hz, no teraz 85, ale 100 to juz jest wypas - mniejsza o to. Chodzi o to, ze mialem na amie te wszystkie niemigajace tryby Dbpal i multiscan, tylko dzieki temu ze przez pewnien okres mialem monochrmatyczn? 14 stke, nie nosze jeszcze brylów ;)) Do amy minimum to k. graficzna to wyzszych rozdzialek, bo na agacie dopopiero po dluzszym czasie przestanie Cie bawic krecony Dbpal do granic mozliwosci (kosztem odswiezania), jak CI ga?y niewytrzymaja. A 128 kolorow na agacie w dbpalu to niewierze jak niezobacze, u mnie dopiero 64 zaczyna?o sie dobrze kulac jak 3 patche w sekwencje wstawilem ;)) pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20724] miganie
  2003-03-20 o godz. 10:42:40 Jacek Piszczek odpowiada na #20715
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Porz?dny standard to LCD, nie jakie? ?mieciowe CRTki za par?set z?otych o beznadziejnym kontra?cie i promieniowaniu ruskiej mikrofalówki.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20736] lcd - phii
  2003-03-20 o godz. 19:14:10 stachu odpowiada na #20724
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
wole moje smieciowe cos tam z wypasionymi parametrami, niz lipne LCD za ta sam? cene, phiii.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20746] lcd analogowe phi
  2003-03-20 o godz. 21:57:01 Piotr "tygrysek" Walaszek odpowiada na #20736
  Wysłany z *.wroclaw.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 95)
Nie mowiac juz o tym ze zazwyczaj jest praktykowane podlaczanei lcd przez ANALOGOWE zlacze vga 8-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20749] Calkowite
  2003-03-20 o godz. 22:22:19 Poke odpowiada na #20736
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.03 (Windows NT 5.0; U) [en]
poparcie!
Odpowiedz na ten komentarz
 [20750] lcd sjiet
  2003-03-20 o godz. 22:49:49 stachu odpowiada na #20749
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
dupne LCD to modne jest teraz w grzyboswiecie, jest grzybobranie na lcdki - masz LCDeka to jestes gosc, plaskie monitorki takie super s? bo tak malo miejsca zajmuja, wszyscy je kochaja, a mnie na LCD z prawdziwego zdarzenia to nawet niesta? marzy?. Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20758] Coooz Stachu...
  2003-03-21 o godz. 07:29:36 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20750
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.2) Gecko/20021126
Zauwazylem, ze Ciebie na nic nie stac... Pegasos za drogi, Amiga za droga, LCD za drogie... Po prostu bracie czas wziasc sie do pracy i tyle....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20767] Kaczusiowanie i inne takie...
  2003-03-21 o godz. 13:16:11 Corwin odpowiada na #20758
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
Jak Kaczu? nie ma nic m?drego do powiedzenia to i tak powie. Zastanowili?cie si? Kaczusiu mo?e (a i do Jacka Piszczka to pisz?) jak bardzo w swoim zadufaniu g?upstwa opowiadacie? LCD jeszcze d?ugo nie b?dzie w stanie zast?pi? monitorów CRT z trzech powodów: z?ego odwzorowania kolorów, du?ej bezw?adno?ci ekranu, a tak?e ceny, która na chwil? obecn? jest zbyt wysoka w stowunku do porz?dnych monitorów CRT. Nie mówi? tutaj o gównianych 15" panelach za 1000 pln netto, ale o porz?dnych wy?wietlaczach z górnej pó?ki. Wniosek: LCD nie nadaj? si? do wszystkich zastosowa?. S? ?wietne je?eli chodzi o stabilno?? i ostro?? tekstu, ale niewystarczaj?ce do pozosta?ych zastosowa?. Nie ka?dy edytorem tekstu ?yje, zatem troch? pokory Panowie, bo narzucacie w g?upi sposób swoje zdanie, cz?sto nie maj?ce pokrycia w faktach. (to do Jacka P., bo Kaczu? to inna bajka ;)).
Odpowiedz na ten komentarz
 [20768] Jak sie korwin nie ma kogo przyczepic
  2003-03-21 o godz. 14:12:31 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20767
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
To czepia sie Kaczusia... Przede wszystkim nie odpowiadalem w kontekscie LCD, tylko o wiele szerszym... Poczytaj sobie komentarze kolegi Stacha.. Wg niego wszystko jest drogie, a on biedny jest szykanowany i nic kupic sobie nie moze.... I jesli ktos opisuje cokolwiek (LCD, program, komputer, karte...) to jedyne co Kolega Stach potrafi powiedziec, ze to jest za drogie.... Dlaczego? - bo go na to nie stac....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20776] oj jaca
  2003-03-21 o godz. 18:25:38 stachu odpowiada na #20768
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
ale zes teraz waln?? jak bani? o mur, przeciez ja sie jakos takos znam na LCDekach, bo mialem okazje na takim cos zrobic, inaczej bym niepisal chyba. Ale jezeli Tobie trzeba wytlumaczyc dlaczego tanie LCD sa slabsze od zwyklych kineskopowcow to trzeba bylo. Ja wole mojego 17 plaskiego kineskopowca samsunga o wysokich parametrach, anizeli za ta sama cene mialbym kupic 15 calowe LCD lub dolozyc troche i 17 calowe kupic, o tak wolnej matrycy ze strach cos szybko zrobic. Tak i jak bede przelaczal sie miedzy rozdzielczosciami na takim LCD to nawet najnowsza technologia wygladzania fontow w XP mi niepomo?e bedzie kaszanka. Te monitory nadaja sie tylko do jednej rzeczy moim zdaniem - podziwianiem jakie to one sa plaskie i wogole super oraz do pisania tekstu i pracy tylko i wylacznie z jedna rozdzielczo?cia przy zalozeniu ze niebede probowal zbyt szybko wyswietlac animacji ruchu na takim monitorku - ale do obslugi desktopu to nawet starcza;)))) Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20777] skomentuje sam siebie..
  2003-03-21 o godz. 19:03:56 stachu odpowiada na #20776
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
na amidze to i tak nic cie szybko nieporusza, wiec LCD nawet tanie moze byc;)))))))))

p.s. to jest tylko taki joke, jak by co. Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20781] lcd
  2003-03-21 o godz. 22:05:27 Jacek Piszczek odpowiada na #20767
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
Dla mnie podstawowym kryterium je?li chodzi o monitor jest komfort pracy - osobi?cie nie móg? bym ju? pracowa? na monitorze CRT, jest to zbyt m?cz?ce.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20786] oj jaca
  2003-03-22 o godz. 00:01:43 stachu odpowiada na #20781
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
ja Cie mialem za takiego utalentowanego i madrego programiste, ale jaca o sprzecie to zbytnio nie wiesz cosik, komfort na LCDku to uzyskasz pracuj?c na moniorze plasmowym, ale one kosztuja cholendarne pieniadze, trzeba by sprzedac pegazosa i pieca, aby sobie na taki pozwolic;)))) Zastanawiam sie tylko co ma oznacza? komfort pracy? A ja na kineskopowcu to my?lisz ze nie mam komfortu?

- osobi?cie nie móg? bym ju? pracowa? na monitorze CRT, jest to zbyt m?cz?ce.


moglbym napisac podobnie, ale boje sie ze zostane skatowany, a co mi tam napisze: osobi?cie nie móg? bym ju? pracowa? na AMIDZE (kanapce), jest to zbyt m?cz?ce;))))) Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20808] No to jeszcze raz...
  2003-03-22 o godz. 19:57:29 Corwin odpowiada na #20781
  Wysłany z 212.14.61.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
Jak mawia pewien mój znajomy: "A teraz pomy?l. No jeszcze raz..." (je?eli troch? przeinaczy?em - sorry C. ;)). To co jest dobre dla Ciebie nie zawsze jest dobre dla innych. A niestety zauwa?y?em, ?e masz bardzo g?upi? manier? narzucania wszystkim swoich pogl?dów jako jedynie s?usznych i obowi?zuj?cych. Powtarzam raz jeszcze: troch? pokory, bo jak to mawia Ferdek K. "s? rzeczy na tym ?wiecie które si? fizjologom nie ?ni?y". Nawet tym najbardziej fanatycznym.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20810] racja
  2003-03-22 o godz. 23:55:02 stachu odpowiada na #20808
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
racja, 100% towa racja, zgadzam sie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [21032] Lekarza!
  2003-03-31 o godz. 22:18:27 Carlos odpowiada na #20767
  Wysłany z *.webnet.pl via telnet/80
Az przykro patrzec korwinie jak bredzisz...

z?ego odwzorowania kolorów

przyjdz, i uwierz ku*rna wreszcie ze to konfigurowalne. Pokrec sobie parametrami, dopasuj temperature barwowa i przestan marudzic o tym samym przez lata... A tetrachromatykiem tez nie uwierze ze jestes.

du?ej bezw?adno?ci ekranu

Tu sie ubawilem sie setnie. Chyba ze owe "z gornej poki" to te co stoja od na regale od 1,8m w gor?...

cena

Maleje i to w szybkim tempie, choc wciaz duza wzgl. telewizorow. I to jedyne co sensownie rzekles w tym odcinku.

PS: I zebym na takie cos musial zmarnowac moj 1000. komentarz, no...
Odpowiedz na ten komentarz
 [21033] hyhyhy
  2003-03-31 o godz. 22:35:43 valwit odpowiada na #21032
  Wysłany z *.dip.t-dialin.net via Mozilla/5.0 (AmigaOS MorphOS; EN_us; rv:1.3) Gecko/20030313
mam nadziej ze fotke z autografem ci szybciej podesla :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20804] no cooz
  2003-03-22 o godz. 15:56:35 stachu odpowiada na #20758
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
Zauwazylem, ze Ciebie na nic nie stac... Pegasos za drogi, Amiga za droga, LCD za drogie... Po prostu bracie czas wziasc sie do pracy i tyle....


No na cos mnie tam stac, ostatnio dokupilem 512 ramcu do pieca:) stac mnie na kwiaty dla dziewczyny, na browar i na inne przykemnosci, ale na przyjamnosc zwan? pegasos mnie nie sta?;( Ale chetnie przyjme w dobre rece:) - jak bys byl tak uprzejmy:)) Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20805] Dziadek Mróz
  2003-03-22 o godz. 16:17:15 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20804
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
Có? ja nie jestem ?wi?tym Miko?ajem, wi?c nie do mnie kieruj pro?by o prez?ty... Nikogo na wszystko nie sta?, ale nie chodzi i nie j?czy z tego powodu po portalach.... Nie sta? mnie trudno... teraz kwestia - chc? to mie?, czy nie... je?li chc?, to staram si? zdoby? na to fundusze...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20806] kaczus
  2003-03-22 o godz. 19:14:56 stachu odpowiada na #20805
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
ale nie chodzi i nie j?czy z tego powodu po portalach....


Kaczus mnie bawia dyskusje z klapkowcami poprostu, czesc. Pozdrawiam.

ps. bez urazy jak kogos obrazilem ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20809] Bravoooooo......
  2003-03-22 o godz. 20:04:34 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20806
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)

bawia dyskusje z klapkowcami poprostu

No tak maj?c tak niepodwa?alny argument mnie nie sta? dyskusja na prawd? jest ciekawa....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20794] lcd mowimy nie! :)
  2003-03-22 o godz. 10:27:14 caro odpowiada na #20724
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
kase, ktora musialbym wpakowac w LCD wolalbym wpakowac w normalny monitor- bylby taki wypas, ze mucha nie siada. szczerze mowiac, to teraz za chiny swiata niechcialbym LCD, nawet jakby tanie bylo, bo to ma jedna rozdzielczosc (bleee).
Odpowiedz na ten komentarz
 [20795] lcd sucks ;)
  2003-03-22 o godz. 10:30:31 caro odpowiada na #20724
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
aha, i to co widzialem w sklepie (byly i tanie idrogie LCD) to tak jakos dziwne kolory mialo. szczerze mowiac straszne kolory mialo :). nie rowna sie do mojej kilkuletniej 17" za 450 zl. najwyrazniej trafilem na te gorsze LCD (a byly tam od A do Z), naprawde sporo.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20800] lcd
  2003-03-22 o godz. 11:23:33 stachu odpowiada na #20795
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
to trzeba bylo szukac plasmowych, ale to troszeczke jakby dwie klasy wyzej cenowo, watpie nawet czy sklepy jakies dupne komputerowe, takie cos maja u siebie - co najwyzej zamawiaja z hurtowni, bo takich monitkow sie na codzien niesprzedaje wiele;) Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [21062] CRT i...
  2003-04-04 o godz. 08:14:23 lje odpowiada na #20724
  Wysłany z *.olesno.sdi.tpnet.pl via Mozilla/2.0 (compatible; MSIE 3.0; Windows 95)
Godzie? podziwu stopie? ZADUFANIA .
I pewnie jakie? 16 latek !
Odpowiedz na ten komentarz
 [20756] Nie miga
  2003-03-21 o godz. 01:12:08 Micha? Durys odpowiada na #20706
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2b) Gecko/20021016
Ja mam 75 Hz i obraz jak przys?owiowa ?yleta, obraz nawet nie my?li miga?. Jak to mo?liwe? Sam nie wiem, ale na w?asny u?ytek podejrzewam, ?e ma to co? wspólnego z panelem lcd, do którego mam pod??czone wyj?cie karty graficznej. ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20778] miga???
  2003-03-21 o godz. 19:10:38 stachu odpowiada na #20756
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
kolega chyba mysli, ze migac to jest pojawia? sie i znika?, miga przy 60, miga przy 72 i przy 75 tez miga, co moze tez zaskakiwa? ale przy 85 i 100 te? miga;))))) Kwestja tylko jak miga ;) Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20742] 19" rulz
  2003-03-20 o godz. 20:25:22 nelson odpowiada na #20684
  Wysłany z *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Wiesz ja mam 60hz na ami jak sobie odpale 1920x1440 :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20812] W sumie patrz?c
  2003-03-23 o godz. 01:01:27 Dj Thunder odpowiada na #20653
  Wysłany z *.tyc.katowice.supermedia.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
To zalezy jak si? na to spojrzy.68k te? jest power ptrz?c pod odpowienim k?tem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20647] coz,
  2003-03-19 o godz. 02:08:54 valwit odpowiada na njusa
  Wysłany z *.dip.t-dialin.net via Mozilla/5.0 (AmigaOS MorphOS; EN_us; rv:1.3) Gecko/20030313
kretyni nigdy wymieraja. brzmi dwuznacznie, co? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20649] B?ogos?awieni...
  2003-03-19 o godz. 07:54:11 Krashan odpowiada na njusa
  Wysłany z 10.0.2.* via Amiga-AWeb/3.4
... którzy nie widzieli, a uwierzyli.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20651] grzybiarnia
  2003-03-19 o godz. 10:25:48 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Oooo ludzie! Ta grzybiarnia z klapkami na oczach jest 100x gorsza od amig0wiec. Jak mnie to wkurza... :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20654] klapki
  2003-03-19 o godz. 11:23:46 stachu odpowiada na #20651
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
ja nie mam klapek i moglbym zadac to samo pytanie ;)))

p.s. oczywiscie jezeli prac? nazwac cos wiecej niz edytor do tekstu i arkusz kalc. - autocada z prawdziwego zdarzenia, mechanikala, ansysa, solid adge'a nie uraczysz, bo edytor to niewszystko..., no nie wiem jak tam jest w innych dziedzinach, ja sie zajmuje projektowaniem tylko.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20660] CAD
  2003-03-19 o godz. 12:07:28 Jacek Rzeuski odpowiada na #20654
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A MaxonCADa kiedykolwiek widzia?e??
Odpowiedz na ten komentarz
 [20663] no niewiem
  2003-03-19 o godz. 12:23:36 stachu odpowiada na #20660
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
a TY mechanicala power packa ??? taki maxonCad odpada w przedbiegach, rotfl. maxona moglbym porownac do cada - a nie do cada power packa, bo wiesz samo rysowanie to nie wszystko jeszcze, pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20664] PowerPack
  2003-03-19 o godz. 12:27:59 Jacek Rzeuski odpowiada na #20663
  Wysłany z 193.110.121.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Chodzi Ci o biblioteki? No tak, trzebaby je sobie chyba samemu wyrze?bi?. Chocia? zdaje si?, ?e jakie? zestawy do Maxona by?y swego czasu sprzedawane.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20652] ...
  2003-03-19 o godz. 11:20:17 Andrzej Drozd odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Wiara czyni cuda.
(kruszy mury i przenosi gory).
Odpowiedz na ten komentarz
 [20678] Z tym, ?e...
  2003-03-19 o godz. 14:27:08 Fei odpowiada na #20652
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
najcz??ciej za pomoc? g?ów i pleców jej wyznawców.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20687] Zakezy...
  2003-03-19 o godz. 15:00:09 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20678
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.2) Gecko/20021126
Ile tej wiary sie zbierze i jak obrotna jest ta 'kamanda'... :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20705] wiara
  2003-03-19 o godz. 22:03:53 Rafal Bentkowski aka benny odpowiada na #20678
  Wysłany z *.gorzow.mm.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
moja wiara w to ze p.Drozd zmadrzeje jest widac niewielka gdyz dalej pozostaje on w tym blogim stanie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20716] Coz...
  2003-03-20 o godz. 00:25:47 Andrzej Drozd odpowiada na #20705
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
madrosc trzeba sobie oszczedzac...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20733] M?dro??
  2003-03-20 o godz. 17:59:31 Fei odpowiada na #20716
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ju? jedziesz na rezerwie? A co b?dzie w wieku lat 25?
Odpowiedz na ten komentarz
 [20739] COS TY!!!!
  2003-03-20 o godz. 19:45:39 Andrzej Drozd odpowiada na #20733
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Juz nie mam zadnej rezerwy! 26 lat i juz. Napewno nie bede nosil karabinu, bede w czerwonym krzyzu. Ale jak bedzie trzeba...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20656] a ja lubie ami.....
  2003-03-19 o godz. 11:35:54 Grzegorz Kwiatkowski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.jeleniag.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
A ja tak wlasiwie to kocham swoja ami, to tylko zwyczajna A2000 z WB 2.05 ale jakos nam sie zyje, mam z nia same problemy ale 1000x wole ja od pc'ta. A to ze ktos nie wie co to jest Amiga to juz jego problem, skoro umie pisac maile z glupimi pytaniami to niech sie nauczy korzystac z google.
pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20657] ja wole mydelniczk?, moje ukochane c-64
  2003-03-19 o godz. 11:55:39 haky odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.48.* via GEOSIE/1.2 (C-64; 8-bit)
najlepszy komputer to wy??cznie c-64
Odpowiedz na ten komentarz
 [20666] Ja sie
  2003-03-19 o godz. 12:35:43 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.t1-audio.pl via Opera/7.03 (Windows NT 5.0; U) [en]
chyba juz nie bede wypowiadac bo sie znowu pojawi nawiedzona kia (jezeli dobrze pamietam nick) i bedzie egzorcyzmy nademna odprawiac... A kysz, a kysz, demonie. :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20668] wazne
  2003-03-19 o godz. 13:15:53 acem odpowiada na njusa
  Wysłany z 212.160.131.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
nie wazne jaki masz sprzet, wazne co na nim potrafisz zrobic, majac nawet A1200 ludzie tworzyli takie grafy i animacje, ze niektorym spadaly klapki z oczu ???
Odpowiedz na ten komentarz
 [20673] kiedys
  2003-03-19 o godz. 14:04:33 caro odpowiada na #20668
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Tzn nie wiesz, ze tworzyli, tak? No bo te znaki zapytania... A tak w ogole, to dobrze zauwazyles, ze tworzyli, bo dzisiaj te grafy i animacje zbyt wiele nie zwojuja. A nawet jesli (jakies low resolution/limited palette grafy) to mozna jes duzo wygodniej i przyjemniej zrobic uzywajac innego softu na innym OSie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20688] ok
  2003-03-19 o godz. 15:01:23 acem odpowiada na #20673
  Wysłany z 212.160.131.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)
dobra ale teraz amigowcy rowniez maja lepszy sprzet od A1200
jesli wiesz cos na ten temat? z czasem rowniez amigowcy zmieniaja sprzet, ja mam A1200/040/gfx/17'/modem i jest spoko..
Odpowiedz na ten komentarz
 [20796] konfiguratjon
  2003-03-22 o godz. 10:36:44 caro odpowiada na #20688
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
a tak, obilo mi sie cos o uszy, ze tam pod klapke mozna cos wlozyc. i wiesz co? podobno w tower to wkladaja! mimo towera i podklapki- widzilem lightwave'a- dalej wolno chodzi :(. i maya na warezach nie znalazlem :(. a ArtEffect nie ma antialisingu, TVPaint tylko jedno undo, Tornado swieci ubozyzna, Photogenics rysuje calkiem ok, ale brakuje mu innych rzeczy (jak transformacji), FXPaint w powijakach. ot co.

Amiga jest fajna, bardzo lubie, jednak nie ma co sie czarowac- softu graficznego tu nie uraczysz dzisiejszego, dobrego. Trzymam kciuki za FXPainta.

ps. Twoj konfig mnie powalil :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20690] scena
  2003-03-19 o godz. 15:37:44 stachu odpowiada na #20668
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
A Baginski Katedre tez na amidze zrobil?? pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20693] Sculpt
  2003-03-19 o godz. 18:55:40 Fei odpowiada na #20690
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie wiedzia?e?? To ju? wiesz.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20697] katedra
  2003-03-19 o godz. 19:36:49 stachu odpowiada na #20693
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
to by mu sie na czterdziestce liczyla 10 lat, hehe ;D
Odpowiedz na ten komentarz
 [20707] Ostatnio, jaki? czat z Bagi?skim
  2003-03-19 o godz. 22:10:12 Fei odpowiada na #20697
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Od jakich programów zaczyna?e??
Sculppt4d na Amidze.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20825] BAGINSKI&s-KA
  2003-03-24 o godz. 09:57:28 Arbuz odpowiada na #20693
  Wysłany z 167.83.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
PORA?KA PANOWIE BAGI?SKI ROBI? KATEDR? ZA GRZBYIUM 4 (A szkoda)DANE Z JEGO STRONY i Z GAZJETKI FILM .Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20797] baginski vs venga boys
  2003-03-22 o godz. 10:37:56 caro odpowiada na #20690
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
a co ma "the cathedral" do sceny?
Odpowiedz na ten komentarz
 [20670] hi
  2003-03-19 o godz. 13:24:09 phl odpowiada na njusa
  Wysłany z *.za.digi.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
owszem amisia jest super mam tover i telewizor(hi)
Ale jest o.k.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20671] Ogladasz?
  2003-03-19 o godz. 13:36:26 Andrzej Drozd odpowiada na #20670
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Ogladasz na telewizorze DivXy i DVD? Na monitorze tez dobrze wyglada.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20672] A gry?
  2003-03-19 o godz. 13:56:52 Liluh odpowiada na #20671
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.0) Gecko/20020530
U mnie na tej Amidze z G4, podlaczonej do telewizora, to nie tylko filmy DVD fajnie wygladaja, ale jak ostatnio gralem w Unreal Tournament to tez niezle bylo, nawet sie modem na usb wyrabial. Teraz juz musze spadac pobawic sie najnowszym LightWave`em pod AmigaOS4, pa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20675] Cos ty?...
  2003-03-19 o godz. 14:24:03 Andrzej Drozd odpowiada na #20672
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Dla AmigiPegasos nie ma jeszcze AmigaOS4.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20680] wlasnie
  2003-03-19 o godz. 14:29:27 MDW odpowiada na #20675
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120 Netscape/7.01
Wlasnie - a sprzedaz plyt glownych z naklejka "AmigaONE" zostala wstrzymana:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20681] Dziewi?te b?ogos?awie?stwo
  2003-03-19 o godz. 14:29:57 Fei odpowiada na #20675
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
B?ogos?awieni szcz??liwcy, którzy przy podziale mózgi z odpowiednim softem otrzymali, albowiem oni czyta? ze zrozumieniem b?d?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20685] ...
  2003-03-19 o godz. 14:45:35 Andrzej Drozd odpowiada na #20681
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Ale moze ma Bochsa i odpalil na nim Unreala.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20694] B?ogos?awie?stwo dziewi?te i pó?
  2003-03-19 o godz. 18:57:05 Fei odpowiada na #20685
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
A reszta niech szcze?nie, albowiem Ziemi? swym duractwem zatruwa na wieki wieków, amen.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20700] ...
  2003-03-19 o godz. 20:07:02 Andrzej Drozd odpowiada na #20694
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...i siodmego dnia ewolucji powstala cywilizacja...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20734] Siódmy dzie?
  2003-03-20 o godz. 18:00:49 Fei odpowiada na #20700
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ko?czy?e? szko?? parafialn?, czy to z niedzielnych kaza??
Odpowiedz na ten komentarz
 [20740] ZAL...
  2003-03-20 o godz. 20:00:09 Andrzej Drozd odpowiada na #20734
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...mi cie...bedz mocny, tylko tyle moge ci powiedziec. Jestesmy Mocni.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20789] heheeh
  2003-03-22 o godz. 04:12:31 valwit odpowiada na #20740
  Wysłany z *.dip.t-dialin.net via Amiga-AWeb/3.4APL
taak. to co piszesz i emitujesz z siebie jest faktycznie mocne.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20802] ...
  2003-03-22 o godz. 11:36:09 Andrzej Drozd odpowiada na #20789
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
volt do volta i jest iskierka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20807] pij mniej tych voltow
  2003-03-22 o godz. 19:37:30 valwit odpowiada na #20802
  Wysłany z *.dip.t-dialin.net via Mozilla/5.0 (AmigaOS MorphOS; EN_us; rv:1.3) Gecko/20030313
to moze pojawi ci sie zamiast iskierki swiatelko. nadzieji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20811] Jabolowe Ofiary...
  2003-03-23 o godz. 00:24:20 Andrzej Drozd odpowiada na #20807
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...najlepsza jest woda sodowa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20762] ehhh....
  2003-03-21 o godz. 09:48:37 Andrzej Drozd odpowiada na #20681
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...blogoslawieni zyjacy w niewiedzy albowiem im troski niebeda przypisane. ehhh....
Odpowiedz na ten komentarz
 [20679] Antyliluh
  2003-03-19 o godz. 14:28:49 Fei odpowiada na #20672
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Czy?by firma Matay zrezygnowa?a z amidzia?alno?ci, ?e tak? antyreklam? uprawiasz. A mo?e stwierdzi?e?, ?e antypodej?cie do klienta a'la Elbox przyniesie kokosy? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20689] Kto jak kto
  2003-03-19 o godz. 15:03:01 Liluh odpowiada na #20679
  Wysłany z *.warszawa.sdi.tpnet.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.0) Gecko/20020530
Ale ty Fei`u powinienes jasno wyczytac sarkazm z tego prywatnego komentarza ;) Jego ostrze skierowane bylo do uzytkownikow PC bez pojecia o Amidze ;)
Chociaz lekka ironia co do ciagle opoznianych Pegazow i Ami jedynek rowniez wystapila... ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20692] A oczy zaro?niete PC-tem
  2003-03-19 o godz. 18:28:59 Mag/GFA odpowiada na njusa
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Najgorsze to jak jeden m?okos z drugim nie ma poj?cia co potrafi Amiga, a si? wym?drza jakby wszystkie rozumy pozjada?. Kiedy?cie wszyscy PC-to fanatycy mieli Amigi, musieli?cie by? biedni, bo ja mog? na swojej Amidze robi? wszystko i pecet do niczego nie jest mi potrzebny.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20695] Moooog? wszystkooo
  2003-03-19 o godz. 19:03:25 Fei odpowiada na #20692
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Ok, jutro mi pokazujesz jak obrabiasz filmy z kamery DV, a pojutrze wypalimy to na DVD i poogl?damy. Pó?niej porozmawiamy o tym kto kiedy sika? w pieluchy.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20719] Wszystko i jeszcze troch? wi?cej.
  2003-03-20 o godz. 02:37:55 ArtPo odpowiada na #20695
  Wysłany z *.net.autocom.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
DVD wa?na rzecz (dla niektórych), ale s? tacy co maj? i inne zainteresowania np. rysunkiem technicznym (MaxonCAD wspominany wy?ej). Jest te? prawie nieznany MaxonPLP do projektowania obwodów drukowanych, o niezwyk?ej precyzji wydruku projektów (zreszt? oba Maxony s? w drukowaniu perfekcyjne). Niedawno znalaz?em na sieci stron? firmy, która do dzisiaj sprzedaje programik do projektowania i symulacji obwodów cyfrowych - Logic Works. Ostatnia amigowa wersja programu 2.0 by?a wydana w 1988 r. i chodzi tylko z kickiem 1.3. Min??o 15 lat i z informacji na stronce wynika ?e nie za wiele si? w programie zmieni?o - wygl?d podobny, biblioteki elementów podobne - tylko cena si? zmieni?a, bo program w najbardziej rozbudowanej wersji kosztuje co? oko?o 400 dolców.
A co potrafi komputer? Ka?dy komputer potrafi tyle co jego u?ytkownicy. I tutaj Amiga na pewno nie ma si? czego wstydzi?; graficy, muzycy, programi?ci zawsze byli na wysokim poziomie, chocia? nie zawsze zdawali sobie z tego spraw?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20732] Amiga kontra PC
  2003-03-20 o godz. 17:30:14 Mag.GFA odpowiada na #20695
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie s?dz? ?eby by? taki problem, gdy? jako? studio graficzne z Wejherowa w?a?nie na Amiga wypala p?ytki DVD. Wi?c poszukiwanie cudów i tak Ci nic nie da, gdy? jak ma si? pieniadze i mo?liwo?ci, to zdo?asz zrobic wszystko, cho? mo?e i za zbyt wygórowan? cen? sprz?tu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20754] Fantastiko!
  2003-03-20 o godz. 23:50:52 Fei odpowiada na #20732
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
No, to faktycznie rulez. Amiga potrafi przes?a? dane z HDD do nagrywarki po kablu IDE. A teraz mi jeszcze opowiedz o programie do masteringu (to takie co?, czego si? u?ywa przed nagraniem, do przygotowania materia?u), bo chyba jakby przeoczy?e?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20814] Oh Fei niedowiarku!!!!
  2003-03-23 o godz. 14:58:04 mag/GFA odpowiada na #20754
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Pami?tam czasy Xeniu 1999 kiedy by?e? jeszcze w Twilight (a mo?e jeszcze jeste?, bo ja nie wiem, taki ba?agan u nas). Pami?tam znacznie wcze?niejsze czasy, ale to nie jest teraz wa?ne. ?mieszy mnie Twoje zachowanie i pewno??, ?e wszystkie rozumy pozjada?e?. Odi Profanum Vulgus i tak b?d? zawsze za Amig?!!!!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [20815] Wyznanie: amigowiec
  2003-03-23 o godz. 16:26:47 Fei odpowiada na #20814
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Nie odpowiedzia?es na pytanie. By?o proste i dok?adne. Wcale nie chodzi o wiare, tylko o fakty. Chyba, ?e co? przeoczy?em i amirulesizm sta? si? oficjaln? religi?. Je?li tak, potrzebny b?dzie AmiPapa. Jacy? kandydaci? Za to nabór na szeregowych kaznodziejów pójdzie bez problemu. Wystarczy zagarn?? r?k? na ACP.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20823] racja
  2003-03-24 o godz. 07:11:11 stachu odpowiada na #20815
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
wlasnie racja Fei. Jeszcze niezuwazylem aby opozycja;)) odpowiadala (no czasami sie zdarza jak jest mocna) rzeczowo na postawione pytania. Zauwazylem na ACP klika metod: albo pytania zostaja przemilczane, przemilczane ze skrzetn? zmian? w?tku wypowiedzi, albo na konkretnie postawione pytanie - wypowiedz przeradza sie w potyczki s?owne (nierzadko z obrazaniem). Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20828] Was meint "opozycja"?
  2003-03-24 o godz. 11:15:37 Baphomet odpowiada na #20823
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
Jeszcze ja tu nie komentowali ;) Zaintrygowa?o mnie s?owo "opozycja" w Twoim komentarzu. Czy Ty i Fei uwa?acie si? za profesorów, którzy rozstawiaj? wszystkich po k?tach? Czy?by fakt u?ywania przez innych komputera innego ni? PC i systemu innego ni? Windows wyzwala? w Was potrzeb? przeprowadzania krucjat?

Czy pytania s? rzeczowe? S? raczej naiwne... Bo co to za pytanie o mo?liwo?? zgrywania diviksów czy DVD (pomijam ju? szczegó?y)? Spytajcie si? jeszcze czy na Amidze mo?na u?ywa? WinAMPa 3...

Jak na komputer z 10-letni? p?yt? g?ówn? (mówi? tu o mojej Amisi), systemem dzia?aj?cym natywnie na procku o taktowaniu 40 MHz POWALA.

Hobby is hobby - nie poradzisz nic, a tylko kogo? mo?esz wk****? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20837] krucjata???
  2003-03-24 o godz. 14:27:45 stachu odpowiada na #20828
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
Jeszcze ja tu nie komentowali ;)


jaka krucjata o czym Ty teraz mowisz?? Pojaraly Ci sie tematy wogole chyba - Amisi kanapki i pegaza, czytal bys moje zdanie w szerszym kontekscie, nie ograniczal sie do tej jednej - bo ja wiesz mam troszke inny poglad ni? ten o ktorym Ty piszesz. Jezeli bedzie Cie to interesowalo to napisz chcetnie wyjasnie - ale nikt od komutera z dwoch epokok komputerowych w stecz nie wymaga tego o czym Ty piszesz!!!! Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20866] tak si? sk?ada...
  2003-03-25 o godz. 21:31:46 Baron Althaar odpowiada na #20837
  Wysłany z *.swic.dialup.inetia.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.9)
...?e to chyba mój ostatni tydzie? przez "klasyczn?" Ami (i nie dlatego, bynajmniej, ?e na Pegaza si? przesiadam)... Z powodów, o których nie chc? tu pisa? musz? sprzeda? ten sprz?cik :( Ca?e szcz??cie, ?e to nie pecet, bo za Amisi? mo?na jeszcze w miar? du?o dosta?. Przez jaki? czas b?d? u?ywa? zestawu pecet+Linux(Mandrake)+UAE, a jak moja sytuacja finansowa si? unormuje to na pewno zakupi? PegazaII (ew. A1). Po co to pisz?? 1) ?eby si? wy?ali? (kurde, smutno mi troch?...) 2) ?eby pokaza? Ci co to znaczy "hobby". Kto? mo?e si? rzuca?, ?e to wcale nie hobby skoro Amisi? sprzedaj?, ale nie robi? tego po to by kupi? superpeceta z WinXP i ton? gierek. Ja do Amisi (Pegaza) jeszcze, kuna, wróc?!

"Kanapkowa" Ami czy Pegaz to jedna ideologia, jedno zboczenie (czyt. hobby), którego istoty wielu nie rozumie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20854] znowu!
  2003-03-25 o godz. 16:40:04 Mag/GFA odpowiada na #20815
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Có? nawet wo?ami nikt ci? nie przekona i nie trzeba ?adnej wiary, a fakty i tak nie przemówi?, gdy jeste? nastawiony tak anty, wi?c po co ta ca?a gadka. Róbcie ludzie sobie z pecetami co chcecie, a my nadal b?dziemy u?ywali Amig i nie chodzi u o ?aden Amiga Rulez i ?adn? religi?, a swoje uszczypliwe uwagi zostawiaj dla siebie, bo ?mia? mi si? chce Fei z Twoich wywodów, s?owami nie zakrzyczysz nikogo, co najwy?ej o?mieszysz si?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20698] xvid - >divx
  2003-03-19 o godz. 19:54:47 stachu odpowiada na #20692
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
szukam pomocy, potrzebuje przeliczyc Xvida na DIvxa, a moj piec robi to za dlugo, bo film az w godzine, amigowcy pomó?cie ;))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20701] Ty tak nie ciesz...
  2003-03-19 o godz. 20:30:07 Andrzej Drozd odpowiada na #20698
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Jezeli masz tylko Durona1200 to rzeczywiscie 2x szybciej bedzie na AmigaPegasos. Zastanow sie powaznie. Szkoda czasu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20703] ehhh
  2003-03-19 o godz. 21:54:06 stachu odpowiada na #20701
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
niewierze ze na pegosie bedzie lecialo szybciej niz na durniu 1,2.

p.s. przy okazji mam minimalny konfig pieca na jakim da sie przyjemnie pracowac - Athlon XP 1,7+ 512 ramcu, hehe
Odpowiedz na ten komentarz
 [20709] Toronto
  2003-03-19 o godz. 22:30:17 Jacek Piszczek odpowiada na #20703
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via MSIE/6.0; (Spoofed by Amiga-AWeb(MorphOS)/3.4APL)
Mam nadziej?, ?e pojawisz si? na Toronto w tym roku. Tylko kompa nie przyno? raczej ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20714] a czemu nie
  2003-03-19 o godz. 22:58:10 stachu odpowiada na #20709
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
przyniose Jaca a czemu nie, odpale amithlona i bede sciemnia? ze to pegasos 2, hehe
Odpowiedz na ten komentarz
 [20723] hehe
  2003-03-20 o godz. 10:40:58 Jacek Piszczek odpowiada na #20714
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
To porównamy sobie g?o?no?? obu maszynek. Obawiam si?, ?e przegrasz z kretesem je?li o to chodzi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20725] A mo?e
  2003-03-20 o godz. 10:44:54 Jacek Piszczek odpowiada na #20723
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 4.0)
A mo?e zrobimy test hardcore'owca bez coolerow i wiatraków? Ciekawe, ile by ci ten smok wytrzyma?? ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [20731] glosniosc
  2003-03-20 o godz. 17:17:59 stachu odpowiada na #20723
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
spadowa ;P sam przegrasz ja mam najnowsza technologie, hehe - grafa bez wiatraka, barakudy na pokladzie, a coolery to titany - mucha nie siada. A co do pracy bez coolera, to racja, ale chyba zanim sie zfajczy to sie wy??czyc musi:))) Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20737] sfajczy sie,oj sfajczy...
  2003-03-20 o godz. 19:14:17 gorzyga/decree odpowiada na #20731
  Wysłany z *.neoplus.adsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
niestety raczej sie spali... jak bedzie bez radiatora... struktura proceosra sie tak szybko nagrzewa,ze chipset nawet sie nie zorinetuje (poprzez czujnik termiczny),ze cos jest nie tak i pojdzie dym... potem sie wylaczy ;) Sprawdzone praktycznie - duron 850 gone:)

Poza tym dyskusja jest jalowa i bez sensu... Kazdy ma specyficzne potrzeby i niektorym Ami starcza w zupelnosci... Do tego jeszcze dochodzi sentyment...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20738] brawo
  2003-03-20 o godz. 19:26:28 stachu odpowiada na #20737
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
... wygral pan lodowke, tutaj wiekszo?? dyskusji jest ja?owych, ale za to przynajmniej jest o czym pisa?, hehe. pozdrawiam

p.s. bez radiatora to wiadomo ze sie zdypci - prawktyka wykazala ze 20 sekund wystarcza:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20748] Ekh...
  2003-03-20 o godz. 22:19:18 Poke odpowiada na #20737
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.03 (Windows NT 5.0; U) [en]
Musiales sprawdzac na jakis starych plytach. Teraz to juz niemozliwe w przypadku AMD jak i Intela poniewz czujnik jest WEWNATRZ procesora.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20708] 0-700-PORADY
  2003-03-19 o godz. 22:12:15 Fei odpowiada na #20698
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Pokr?? korb?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20710] aluzja
  2003-03-19 o godz. 22:33:37 stachu odpowiada na #20708
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
fei nieskumales aluzji?? ehhh...
Odpowiedz na ten komentarz
 [20720] ?aluzje
  2003-03-20 o godz. 06:49:43 Fei odpowiada na #20710
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Tja, kto nie skuma?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20798] ja potrafie!
  2003-03-22 o godz. 10:41:43 caro odpowiada na #20692
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
z tym "moge wszystko" do dowlaliles :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20702] TV
  2003-03-19 o godz. 20:36:25 phl22 odpowiada na njusa
  Wysłany z *.za.digi.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
MAM ZAMIAR W NAJBLI?SZYM CZASIE KUPI? MONITOR(NARAZ KUPI?
WSZYSTKIEGO NIEDARADY)MAM APOLLO40/40 WI?? DIVIX-ÓW I TAK
NIE OBEJRZ? NA TELEWIZORZE...HI
Odpowiedz na ten komentarz
 [20704] hi
  2003-03-19 o godz. 22:01:58 phl22 odpowiada na #20702
  Wysłany z *.za.digi.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
stachu!
chyba mia?e? niedawno amig??
a teraz masz grzyba i ?wiecisz!
ami i tak jest lepsza
Odpowiedz na ten komentarz
 [20712] ami grzyb
  2003-03-19 o godz. 22:45:35 stachu odpowiada na #20704
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
rozwijalem ten watek juz kiedys, ale jak chcesz to sie moge powtorzyc:

ami jest lepsza wiem o tym, pracowalym na tym sprzecie przez 10 lat i wkoncu oprzytomnialem, hehe - troche jakby mocy obliczeniowej zaczyna?o brakowa?, buu - moze jak by wyszedl jakis nastepca 1200 steki to jeszcze bym dzialal, ale cena pegaza to niezle wiadro zimnej wody jak dla mnie:)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20753] wiadro zimnej wody
  2003-03-20 o godz. 23:30:52 ravek odpowiada na #20712
  Wysłany z *.amiga.com.pl via ---
Widz?, ?e dla Ciebie znaczenie ma tylko cena. Zatem zapomnij o amidze. To nie komputer dla Ciebie.

Cena produktu to nie tylko suma cen komponentów. Cena zale?y od wielko?ci produkcji. Dlatego nie mo?na porównywa? cen p?yt pecetowych do cen p?yt pegazowych.

Pomy?l przez chwil? o kosztach, które wp?ywaj? na cen? pegazów. Najpierw trzeba by?o zaprojektowa? t? p?yt? i stworzy? system. Teraz Genesi wydaje du?o pieni?dzy na promocj? tej platformy uczestnicz?c w komputerowych targach i pokazach (ostatnio nawet CeBit). Czy zdajesz sobie spraw? z tego jakie to s? koszty? Do tego dochodz? jeszcze mar?e dystrybutorów. (Je?li przez miesi?c sprzedajesz tyle komputerów co inny sklep przez jeden dzie?, to... A ten dystrybutor musi jeszcze zapewni? wsparcie dla klientów, bo inaczej b?d? ba? si? kupowa? pegazy.) Jeszcze jedno. W cen? wliczone s? te? programy, które Genesi licencjonuje.

Pegaz to komputer hobbystyczny. Dlatego jest dro?szy od zwyk?ego peceta. Czy du?o dro?szy? Uwa?am, ?e nie. Z jednej strony za cen? p?yty pegazowej mo?esz kupi? dwie dobre p?yty pecetowe + dwa windowsy. Ale cena reszty komponentów komputera jest ju? taka sama. Jak chcesz mie? dobry monitor, ?adn? obudowe, nagrywark?, dobrego Radeonka, ..., to ró?nica w cenie maleje do np. 1/4. Jak na sprz?t hobbystyczny to ?miesznie ma?o.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20755] a...
  2003-03-21 o godz. 00:36:22 stachu odpowiada na #20753
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
... a ?yzka na to niemozliwe, a ?wistak siedzi i zawija je w te sreberka ;))) pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20757] Wiadro na ?eb
  2003-03-21 o godz. 01:12:19 Inwestor odpowiada na #20753
  Wysłany z *.toya.net.pl via Mozilla/4.0; (Spoofed by Amiga-AWeb/3.4APL)
Szkoda pr?du na takiego buraka, Rav. Trzeba si? by?o prac? zaj??.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20779] burak
  2003-03-21 o godz. 19:23:27 stachu odpowiada na #20757
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
napisalem taki komentarz poniewaz wiem z czego wynika roznica miedzy cena pegaza a inna plyta (do grzyba). Zapewne wszyscy to tutaj wiedz?, wiec komentarz by? zartobliwy poprostu. A teraz jako burak wybaczcie ide z innymi burakami na browara, czesc. Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20783] Zal
  2003-03-21 o godz. 22:25:31 Andrzej Drozd odpowiada na #20712
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Zal mi wszystkich bylych Amigowcow. dlaczego tak sie torturujecie brakiem dostepu do Ami?
Odpowiedz na ten komentarz
 [20785] my tworzymy historie...
  2003-03-21 o godz. 23:41:58 stachu odpowiada na #20783
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
...nawracamy nieuswiadomionych, przynosimy wam swiat?o?? i dobr? nowin?, pokazujemy nieodkryte, wspieramy w podejmowaniu s?usznych wyborów, pokazujemy wam ?ciezke ku zbawieniu;))))) Pozdrawiam

p.s. sorry browar ogarn?? moj brain wiec komentarz jest gopi poprostu ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20792] ...
  2003-03-22 o godz. 09:20:13 Andrzej Drozd odpowiada na #20785
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Ale po co nas uswiadamiac? Wiekszosc z nas ma peceta. (np. ja). Zauwaz ze kazdy Amigowiec to multiplatformowiec.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20793] Ja wiem...
  2003-03-22 o godz. 10:00:19 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20792
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
On chce mnie u?wiadomi? :))) Ja u?ywam PC-ta tylko w pracy - w domu takowego nie mam :))) W domu mam tylko PC z Powerem (PPC :)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20799] ehhh
  2003-03-22 o godz. 11:13:09 stachu odpowiada na #20793
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
to byl raczej komentarz retoryczny;))) pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20801] Heh
  2003-03-22 o godz. 11:25:49 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20799
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows V50)
A to mia? by? dowciapny..
Odpowiedz na ten komentarz
 [20743] pcMUCHOMORY do LASU
  2003-03-20 o godz. 21:02:19 Arbuz odpowiada na njusa
  Wysłany z 167.83.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Wypad grzbiety grzybowe z ACP bo ?ebki poukr?cam. Nie pasuje Amiga to wyjazd na strone PCKuriera. Dla mnie Amiga jest czym? wi?cej ni? komputer i uwa?am ?e nie wolno jej plugawi? to komputer z dusz? a duszy nigdy nie zabijesz. Wi?c je?li nie pasuje WAM Grzybowcom ideologia Amig to Wara od NAS. My si? nie czepiamy. Nie ma nic do pecetów sam je u?ytkuj? ale nie lubi? jak kto? próbuje mnie przekona? do czego? czego nie chc?. ACP jest portalem ??cz?cym nasz? ma?? spo?eczno??, potrafi? i chc? czyta? tre?ci nawet pisane przez grzybiarzy ale nie obra?liwe. Wiem, ?e Wielu PC-towców czyta t? stron? i wielu odnosi si? do niej pozytywnie. Pozdrawiam i panowie przepraszam za ostry ton ale si? wkurzam jak mi jaki? pecetOWIEC ,,miga" przed oczami. Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [20747] Hmm
  2003-03-20 o godz. 22:03:28 Poke odpowiada na #20743
  Wysłany z *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl via Opera/7.03 (Windows NT 5.0; U) [en]
W dokumentacji Amigi nic nie ma o duszy.. Moze przeoczylem?
Odpowiedz na ten komentarz
 [20759] Hmmm
  2003-03-21 o godz. 07:37:48 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #20747
  Wysłany z * via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.2) Gecko/20021126
Pewnie jakas czesc z zelazka jest montowana :))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20771] Wredniacy
  2003-03-21 o godz. 15:46:38 Arbuz odpowiada na #20759
  Wysłany z 167.83.9.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Nie ma co z czubkami pcowymi gada?. Próbujecie (i chyba wam si? uda?o) zrobi? desant na ACP - OK. S? jeszcze inne portale Amigowe gdzie porz?dnego czytelnika nie b?d? obra?a?. Nara i niech wam Winda lekk? b?dzie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20782] Nie przejmuj sie...
  2003-03-21 o godz. 22:19:13 Andrzej Drozd odpowiada na #20743
  Wysłany z 192.168.3.* via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
...to sa nostalgicy. Wiesz, nie potrafia znalezc swojego miejsca na swiecie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20788] link sponsorowany
  2003-03-22 o godz. 01:24:14 stachu odpowiada na #20743
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
Dla mnie Amiga jest czym? wi?cej ni? komputer i uwa?am ?e nie wolno jej plugawi? to komputer z dusz? a duszy nigdy nie zabijesz.


A w Stanach ludzi z takim podej?ciem do kompa ju? lecz? ;)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [20790] Statystycznie
  2003-03-22 o godz. 06:49:15 Fei odpowiada na #20788
  Wysłany z *.o.k.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
W Stanach 95% populacji nadaje si? do leczenia albo odstrza?u.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20813] LCD ?
  2003-03-23 o godz. 09:18:53 1084 odpowiada na #20790
  Wysłany z *.chello.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Co za kretyn powiedzial ze monitor LCD jest lepszy od CRT ?
Chyba do Norton Komandera albo WFMaga bo malo miejsca zajmuje na biorku bo do niczego innego sie nienadaje i narazie niema znaczenia czy jest to model za 200tys czy za 300 czy tanszy. I tak smurzy jak diabli ekran srebrzy wyglada jakby kto farba polal czcionke do tego rozdzielczosci i osiagi takie ze za ta cene kupujemy monitorek z prawdziwego zdarzenia z pikselem jak zyletka.
Zreszta wejda niedlugo monitorki w technologi led o niebo lepsze jakosciowo bez ograniczen w k?cie widzenia bez smog itp. na dodatek technologia jest tansza wiec LCD umrze sobie smiercia naturalna.
Odpowiedz na ten komentarz
 [20819] Licz do dfuh.
  2003-03-23 o godz. 23:22:24 ArtPo odpowiada na #20813
  Wysłany z *.net.autocom.pl via IBrowse/2.3 (AmigaOS 3.1)
Nie mam ?adnego powodu aby by? wobec ciebie z?o?liwy. Jednak s? komentarze, podczas czytania których nó? si? w kieszeni otwiera. Przyznaj?, samemu robi? b??dy i aby temu zaradzi? proponuj? nauk? ortografi metod? skojarzeniow?.

Biurko, mój drogi, pisze si? przez "u" zwyk?e, inaczej otwarte. Pokrewnym do s?owa "biurko" jest s?owo "biuro", a jak sam zapewne wiesz, w biurze przy biurku siedzi sekretarka, która ma biust - inaczej cycki.

:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [20822] ode mnie tylko
  2003-03-24 o godz. 06:50:56 stachu odpowiada na #20813
  Wysłany z *.torun.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; Avant Browser [avantbrowser.com])
wklejaj komentarze gdzie ich miejsca sa, dobra, czesc.Pozdrawiam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [21029] Kretyn.
  2003-03-31 o godz. 20:00:07 jotemka odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.1.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Kretyn.
Odpowiedz na ten komentarz
 [21035] Ej, panocki...
  2003-04-01 o godz. 16:53:43 KAM_ odpowiada na njusa
  Wysłany z *.internetdsl.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Jeszcze jedna g?upia dyskusja ?udz?co podobna do wszystkich innych gównianych dyskusji "amigowców". D?ugo si? tak jeszcze mo?ecie licytowa?? Do czego to prowadzi?
Odpowiedz na ten komentarz
 [21144] Wracaj?c do LCD...
  2003-04-11 o godz. 13:25:40 Radek odpowiada na njusa
  Wysłany z *.netia.com.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
Wracaj?c do LCD... Co wy s?dzicie o pomy?le przerobienia Amigi 600 na laptopa??? Jak to si? wrzuci do jakie? czarnej obudowy i dorzuci si? LCD 12 " , to nie jest ?le. Ale jak dorzuci si? kart? z motorynk? 030 to ju? jest ?yleta maxymalna + simmy 32 MB??? Tylko jeszcze ROM 3.1 i odpalamy AmigaOS, tylko nie wiem jeszcze jak? wersj? i nie wiem, czy przy FatAgnusie ruszy 3.9 czy nie? Chip 2MB by te? si? nada?...
Osobi?cie od 10 lat mam A1200 do której niedawno kupi?em FAST AT?... Same problemy t? FastAt?... Kopie mi Connerka120MB, i wy?wietla mi kup? b??dów... Mam te? stacj? HD, ale rozregulowa?em g?owic?... Kto mi doradzi jaki? dobry serwis AMIGOWY? A 600 mam od dwóch tygodni. Modema nie mam wi?c nie ma to jak blaszaki w "kawiarenki, kawiarenki..."
Odpowiedz na ten komentarz
 [23022] A600 laptop ??
  2003-06-25 o godz. 13:49:33 jezyk odpowiada na #21144
  Wysłany z 217.153.108.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; (R1 1.1))
Z A600 to sie nic nie da zrobic jest tak toporna ze nie wiem ja miale a600 3.1 2MB Chip i 020/28 + 16MB Fastu i wcale tak odrzutowa nie byla a1200+fast smiga lepiej :) ... co do fast aty jak nie pasi to moze odsprzedaz ;) ... a tak powaznie ... daj spokoj z tym dyskiem za stary jest :) ... ja tez mam taki z niczym na jednym kanale nie che lazic :(
Odpowiedz na ten komentarz
 [27296] Amiga
  2003-12-11 o godz. 00:48:07 Crazy odpowiada na njusa
  Wysłany z *.zgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Nie wszystkich stac na cos bardziej porzadniejszego ! Nie ktorzy ludzie uzywaja Amigi ze wzgledu klepania biedy wkoncu lepsze to niz wcale :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [27298] heh
  2003-12-11 o godz. 08:37:32 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #27296
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
Tak to mozna bylo mowic na poczatku lat 90-tych, gdy Amiga (mowa o modelach malych) byla rzeczywiscie korzystniejszym zakupem... Obecnie jest ona drozsza od pc-ta o podobnych mozliwosciach, wiec jesli ktos uzywa, to dlatego, ze tak lubi :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [27299] Crazy znaczy szalony?
  2003-12-11 o godz. 13:27:40 diamondstorm odpowiada na #27296
  Wysłany z *.rybnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; MSIE 5.5; Windows XP) Opera 7.0 [en]
Widze ze kolega tez urwal sie z przedswiatecznej choinki. Niech kolega sie dowie ze prawie kazdy amigowiec ma w domu peceta, aco ciekawsze pecet ten jest okolo 2-3 razy tanszy od Amigi. Cos kolega pomylil swiat z zabawkowa a500. Niech kolega juz wie ze Amiga to bardzo drogi. Niestety zadrogii i nie dla biedakow (szarych pecetowcow)...
Odpowiedz na ten komentarz
 Ankieta
  ravek, 2005-05-14
Czy komputery MicroA1 i Pegasos mo?na uzna? jako nowe Amigi?
Tak
To wprowadzanie klientów w b??d! Protestuj?!
Prosz? o usuni?cie mojego konta z tego portalu
Głosów: 3517    Pokaż wyniki i komentarze
Poprzednie ankiety
Zaproponuj ankietę
 Komentarzy: 38Dodaj
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas