Nowosci Oprogramowanie Odsylacze Pomoc Zamow! Dodaj nowe informacje!
amiga.com.pl
[Allegro.pl - a co Ty dziś sprzedałeś?]
Menu
Twoja reklama na naszych stronach! Więcej...
Jesteś tu anonimowo. Zaloguj się
  Sekwencje video ogl?dam stosuj?c:
  Zaproponowana przez: Laubzega, 2001-11-12 00:00:00

Nie ogladam  15 (5%)
SoftCinema  21 (8%)
Moovid  54 (19%)
Frogger  64 (23%)
Media Player  49 (18%)
Telewizor  74 (27%)
Dodaj komentarz
  Oddano łącznie 277 głosów
 [8368] ;P
  2001-11-12 o godz. 03:40:17 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na njusa
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
Problem detected. A co gdy sie korzysta z dwoch wymienionych w ankiecie programow? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8370] Solucja
  2001-11-12 o godz. 07:38:53 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8368
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
1. U?ytkownicy dialupów g?osuj? po raz kolejny przy nast?pnym pobycie w sieci.

2. U?ytkownicy sta?ek odwiedzaj? inne stanowiska internetowe na uczelni/inn? kawiarenk? ;-).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8427] ;)
  2001-11-13 o godz. 01:17:55 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #8370
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
A uzytkownicy domowych stalek? Pokrzywdzeni przez los. ;D
Odpowiedz na ten komentarz
 [8502] Ani chybi
  2001-11-14 o godz. 11:00:55 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8427
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Przechlapane mamy ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8372] .
  2001-11-12 o godz. 09:48:06 Gary Bliter odpowiada na njusa
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Nie ogl?dam ?adnych sekwencji video tylko kasety video a stosuj? do tego wide?o Otake. Ostatnio wyczy?ci?em mu g?owic?, co spowodowa?o skok jako?ciowy i wzbogaci?o obraz o d?wi?k.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8375] Amigowe przegl?darki
  2001-11-12 o godz. 10:13:19 Piotr Sobolewski odpowiada na #8372
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Ale? te amigowe przegl?darki dziwne ?eczy wypisuj?.
MSIE 5.5; Windows 98 - To nowy Aweb?
;-)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [8377] RZ
  2001-11-12 o godz. 10:15:42 Piotr Sobolewski odpowiada na #8375
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Rzeczy to si? pisze przez "rz", a nie przez ?!
;-)))
Odpowiedz na ten komentarz
 [8378] Hehe
  2001-11-12 o godz. 10:17:17 roniuch odpowiada na #8375
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.3
Hehe, teraz jak u?ywasz AWeba to jeste? amigOwca i wstecznik.
Generalnie jak nie masz CSS to jeste? frajer i prostak. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8379] .
  2001-11-12 o godz. 11:00:31 Gary Bliter odpowiada na #8375
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
MSIE 5.5; Windows 98 - To nowy Aweb?

Nie. To przegl?darka WWW pod Windows. Firmy Microsoft.
?eby ecetowiec tak podstawowych rzeczy nie wiedzia?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8381] Co wiedza pocetowcy
  2001-11-12 o godz. 11:09:30 Piotr Sobolewski odpowiada na #8379
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Amiga-AWeb/3.3.161SE
Te amigowe przegladarki to naprawde fajne rzeczy wypisuja. Ja pewnie bede miec teraz Windows3.5 .
A nie bylo takiej wersji.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8382] Zaskoczenie
  2001-11-12 o godz. 11:19:30 Piotr Sobolewski odpowiada na #8381
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.5)
I co? Mowilem ze sa zaskakujace.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8383] .
  2001-11-12 o godz. 11:23:12 Gary Bliter odpowiada na #8382
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Teraz rozumiem o co Ciebie idzie. Podejrzewa?em o prób? dogryzania.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8413] Tak rzeczywiscie ciekawe
  2001-11-12 o godz. 20:15:53 Streamer/FRL odpowiada na #8381
  Wysłany z *.ostrow-maz.sdi.tpnet.pl via Lynx/2.8.3rel.1 libwww-FM/2.14
A co powiecie na Lynxa? :]
Odpowiedz na ten komentarz
 [8415] ee ;)
  2001-11-12 o godz. 20:30:45 Carlos odpowiada na #8413
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
links wygodniejszy ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8416] links 2
  2001-11-12 o godz. 20:31:40 Carlos odpowiada na #8415
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Zapomnialem dodac "... i tabele jak trzeba i ramki tez umie".
Odpowiedz na ten komentarz
 [8426] Links lepszy od telewizora!
  2001-11-13 o godz. 01:14:58 Binary odpowiada na #8416
  Wysłany z *.walbrzych.dialog.net.pl via AmigaVoyager/2.95 (AmigaOS/MC680x0)
Links niby tekstowy, a wyswietla stronki lepiej niz moj Voyager...
Jest Links na Amige???
Odpowiedz na ten komentarz
 [8457] A co powieci na to?
  2001-11-13 o godz. 13:31:09 _Adam_ odpowiada na #8426
  Wysłany z *.tvk.tpsa.pl via Mozilla/4.73 (compatible; Cab/02.80; Ovl/1.4400; STiK/01.13; Atari)
No wlasni?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8573] ..
  2001-11-15 o godz. 10:38:20 baderman/ods odpowiada na #8457
  Wysłany z *.barbara.ds.polsl.gliwice.pl via Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-GB; rv:0.9.4) Gecko/20011019 Netscape6/6.2
tak, i na karcie gfx chodzi ?adnie... a tak powa?nie to u?ywam czasami , ale na adze to trzeba np. sshela (shell na osobnym ekranie a nie ssh :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8624] Lynx? Rulez ;)
  2001-11-16 o godz. 13:30:01 GDR! odpowiada na #8457
  Wysłany z 195.205.63.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Taaaak, jasne ze jest i zajmuje chyba wiecej niz voyager... ale hardcoreowa przegladarka.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8638] vlynx
  2001-11-16 o godz. 22:12:52 porneL odpowiada na #8426
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
slyszalem (= nie potwierdzone) ze jest Vlynx ktory renderuje obrazki do ascii (pomysl genialny, ale musi wygladac makabrycznie)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8640] aalib
  2001-11-16 o godz. 22:22:33 Carlos odpowiada na #8638
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Uzytecznie srednio (bo czytelne ascii jest dopiero z pewnej odleglosci) ale np. taki divx (czy jakikolwiek stream) odtwarzany via mplayer przez aalib jest calkiem fajny ;) Jakies skrinszoty sa na stronach mplayera.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8380] .
  2001-11-12 o godz. 11:01:03 Gary Bliter odpowiada na #8375
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
MSIE 5.5; Windows 98 - To nowy Aweb?

Nie. To przegl?darka WWW pod Windows. Firmy Microsoft.
?eby pecetowiec tak podstawowych rzeczy nie wiedzia?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8387] Niesamowite
  2001-11-12 o godz. 13:11:40 Arturo odpowiada na #8380
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Jestem tu chyba jednym z nielicznych, którzy u?ywaj? jednak Amigi i amigowej przegl?darki... Mam pro?b? do wszystkich grzybiarzy: WON!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [8389] .
  2001-11-12 o godz. 13:21:46 Gary Bliter odpowiada na #8387
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Ja u?ywam Amigi (niejednej) i amigowych przegl?darek jak najbardziej (niestety najczesciej offline). Problem w tym, ?e tam, gdzie stoj? te Amigi nie ma sieci, a tam gdzie mam sie? (praca) stoi pecet. Skoro tak to niech wi?c si? chocia? do czego? ten z?om przyda. :-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8392] rozgrzeszenie
  2001-11-12 o godz. 13:33:54 Arturo odpowiada na #8389
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Rozgrzeszam Ci?!!!
Odpowiedz na ten komentarz
 [8503] Anathema
  2001-11-14 o godz. 11:03:12 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8392
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
A ja to robi? z premedytacj?. Przeklniesz? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8549] in nomine patris...
  2001-11-14 o godz. 20:48:07 Arturo odpowiada na #8503
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Przeklinam cie duchu nieczysty!!! Moze byc???
Odpowiedz na ten komentarz
 [8373] trudny wybor
  2001-11-12 o godz. 09:48:36 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
Powinienem zaznaczyc wszystkie odpowiedzi oprocz 1 i 3, wiec znowu nie glosuje:)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8391] mp
  2001-11-12 o godz. 13:27:37 karo odpowiada na #8373
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
a kiedys Ty ostatnio medja plejera uzywal? ja nie pamietam zebys go odpalal :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8398] media plajer
  2001-11-12 o godz. 14:28:50 MDW odpowiada na #8391
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
Zdaje sie, ze ostatni to byl Shrek. DivX w 320x240 na PPC603/160+060/50+BV na SoftCinema 0.15 chodzi calkiem znosnie, ale Shrek byl w 512xXXX. Wiesz dobrze, ze klon jest odpalany w ostatecznosci, a DivX w wiekszej rozdzialce jest wlasnie taka ostatecznoscia.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8399] sprostowanie
  2001-11-12 o godz. 14:32:20 MDW odpowiada na #8391
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
O kurcze pomylilem sie - to faktycznie nie byl Media Player tylko jakis VPlayer. Myla mi sie te klonowe playerki, bo tyle mnie ten ich soft obchodzi co zeszloroczny snieg:).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8401] VPlayer vs WMP
  2001-11-12 o godz. 14:52:59 Piotr Sobolewski odpowiada na #8399
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
faktycznie nie byl Media Player tylko jakis VPlayer

W sensie technicznym to BY? WindowsMediaPlayer. Bo VPlayer korzysta z kontrolek(co kolwiek to znaczy). Czyli jest po prostu skinem dla WMP, z dodan? (kiepsk?) obs?ug? napisów.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8405] a w sensie bardziej sensownym...
  2001-11-12 o godz. 19:21:44 porneL odpowiada na #8401
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
wszystkie pecetyczne playery, w tym WindozMediaPlayer korzystaja z ogolnowindowsowych 'AcitveX'.
Taki player przekazuje tylko "start" gdzie potrzeba i _czeka_ az obejrzysz film. Reszta sie zajmuje pieczolowicie zainstalowany kodek w ekhm.. systemie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8483] VPlayer
  2001-11-13 o godz. 23:25:14 Piotr Sobolewski odpowiada na #8405
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Taki player przekazuje tylko "start" gdzie potrzeba i _czeka_ az obejrzysz film
Tyle ?e VPlayer do dzia?ania potrzebuje MediaPlayera 6.4 lub wi?cej. Bez niego nie zadzia?a.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8504] za to bez sosu
  2001-11-14 o godz. 11:07:49 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8405
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Uwa?asz, ?e to ?le?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8505] appendix
  2001-11-14 o godz. 11:11:53 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8504
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Zapomnia?em doda?: "?e to system odpowiada za obs?ug? 'sekwencji video'?" Spróbuj skasowa? samego execa Media Plajera. Inne i tak rusz?, wi?c kwestia w kodekach i rejestrze. Znaczy si? - kolejna cicha próba Microsoftu na forsowanie swoich rozwi?za?. Ale co tam, MP sobie na dysku jest, a u?ywa? mo?na BestPlayera ;-).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8565] Widze
  2001-11-15 o godz. 09:49:51 Poke odpowiada na #8505
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98) Opera 6.0 [en]
ze nie orientujesz sie zbytnio: odwiedz http://www.bstnet.org/index.html, zciagnij, zainstaluj i ryszy Ci czy masz media playera czy tez nie. Nie bardzo rozumiem czemu piszesz o najbardziej lamerskim oprogramowaniu a nie o najlepszych rozwiazaniach.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8669] Natretnys...
  2001-11-18 o godz. 19:32:57 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8565
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.0)
Nie podoba mi sie BPlayer. Nie lubie jak sie wiesza
i wyswietla napisy czarne na czarnym. Uzywam BestPlayera
bo lubie i moja ciocia tez uzywa. Panial?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8441] ehh
  2001-11-13 o godz. 11:32:14 Sebastian Jedruszkiewicz odpowiada na #8401
  Wysłany z 213.77.101.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
Panie Sobolewski, jak widac nie wystarczy sprzedac Amigi zeby automatycznie stac sie madrzejszym. Nawet pan Pornel wie jak to dziala...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8469] Re: echh
  2001-11-13 o godz. 18:12:32 Piotr Sobolewski odpowiada na #8441
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Je?li wszystkich zarejestrowanych userów Frogger i SoftCinemy te? masz zamiar obra?a?, to nie dziw si? wcale, ?e jest ich tak ma?o.
To raz. A dwa, to kto Ci nagada? takich bzdur, ?e sprzeda?em amig?, panie Jedruszkiewicz?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8473] Biedni, bardzo biedni ludzie
  2001-11-13 o godz. 20:36:09 Zbyszek odpowiada na #8469
  Wysłany z *.vii.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
I jak zwykle po raz kolejny si? okazuje, ?e amigowcy nie potrafi? robi? nic innego jak sobie nawzajem dogryza? by w finale doj?? do amigowego stanu NIRVANY, czyli wieloosobowej k?ótni. A najcz??ciej wygl?da to tak:

1) z?o?liwa uwaga,
2) odgryzienie,
3) powtórne odgryzienie,
4) w??czenie si? do walki osób czekaj?cych na takie okazje,
5) w mi?dzyczasie powymy?lanie argumentów wyssanych z palca,
mimo ?e osoby które zapocz?tkowa?y k?ótnie ju? dawno nie uczestnicz? w konwersacji,
6) niektórzy z "dyskutantów" wciskaj? w usta innych "dyskutantów" s?owa których tamci nie wypowiedzieli - wszystko po to by móc co? skomentowa? czym?, co bez tego by?oby pozbawione jakiegokolwiek sensu,
7) zaczyna si? wypisywanie "bredzisz", "pieprzysz g?upoty" itp. przez osoby, którym nie chce si? ju? wymy?la? argumentów, a które uwa?aj? ?e wiedz? wszystko na tyle, by móc si? ograniczy? do samego "bredzisz",
8) wyzywanie od "amigOwiec", ci??sze wyzwiska,
9) w finale kto? si? obra?a, kto? rzuca EOT, do czasu gdy kto? t? spraw? wypomnie, wska?e przy innej k?ótni.

Oto Polska w?a?nie i jednocze?nie standard który si? tu powtarza od ponad roku.

I mnie si? oberwie za powy?sze. Bo obra?eni amigowcy maj? przecie? powód do nowej k?ótni, do nowego wy?ycia si? na kim?.

Pozdrawiam wi?c wszystkim acepowych bluzgaczy, pieniaczy, wysysaczy (to ci od argumentów wysysanych z palców), pozerów, popisywaczy i wszechwiedz?cych.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8477] Amigowcy
  2001-11-13 o godz. 21:28:40 Piotr Sobolewski odpowiada na #8473
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
I jak zwykle po raz kolejny si? okazuje, ?e amigowcy

Nie jestem amigowcem i nie przyznaje si?, ?e kiedykolwiek by?em.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8484] Ale niespodzianka
  2001-11-13 o godz. 23:27:10 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8477
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Ech czyzby nagle ze skrajnosci w skrajnosc przeszlismy, niedawno wszyscy chcieli na sile byc amigowcami, a teraz wypieraja sie ze kiedykolwiek byli....
Odpowiedz na ten komentarz
 [8485] Wypierani
  2001-11-13 o godz. 23:47:01 Piotr Sobolewski odpowiada na #8484
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
niedawno wszyscy chcieli na sile byc amigowcami, a teraz wypieraja sie ze kiedykolwiek byli....

Nie uogólniaj tak mocno. To tylko moje stanowisko, i od nosi si? tylko do mojej postawy. A tak w ogóle to nigdy nie chcia?em by? _na si??_ tym "amigowcem". I
Odpowiedz na ten komentarz
 [8494] k?ótnie
  2001-11-14 o godz. 08:57:14 Gary Bliter odpowiada na #8473
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Tak si? jako? z?o?y?o, ?e w ?rodowisku amigowym ciekawe ostatnio s? jedynie k?ótnie i awantury. Zupe?nie jak w domu Wielkiego Brata.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8475] re:
  2001-11-13 o godz. 21:04:35 Sebastian Jedruszkiewicz odpowiada na #8469
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Nie mam zamiaru obrazac wszystkich, tylko tych co bredza ;) To ze ktos zarejestrowal, nie znaczy ze bedzie traktowany ulgowo.


A co do Amigi - fakt, moj blad. powinno byc - jak kupi sie peceta.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8476] OK
  2001-11-13 o godz. 21:25:02 Piotr Sobolewski odpowiada na #8475
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Dobra, przeprosiny przyj?te.
;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8708] nawet?
  2001-11-19 o godz. 13:31:33 porneL odpowiada na #8441
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
dlaczego nawet?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8449] niby tak
  2001-11-13 o godz. 12:39:52 MDW odpowiada na #8401
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
No niby racja, ale nie do konca. Jak siadam do klona to malo mnie interesuje kto, jak, czym i w jaki sposob odtwarza tego DivXa czy MPEGa. Wczuwac sie, interesowac i jarac kazdym procentem przyspieszenia moge na Amidze - to ma klimat:). Od pieca wymagam zeby dzialal i juz. Tak jak odkurzacz - zrobi swoje i sie go odstawia:). Jedyne co mnie interesuje w klonowej przegladarce to mozliwie najwygodniejsza obsluga (GUI, klawiszologia). Mam gdzies czy powstaja nowe kodeki, czy sa lepsze czy gorsze - wisi mi to. Przy takich pieniadzach i takim sprzecie to musi dobrze chodzic.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8374] Dwa na raz?
  2001-11-12 o godz. 10:10:34 Piotr Sobolewski odpowiada na njusa
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Do ogl?dania u?ywam televizora i CinemaPlayer, który nie korzysta z kontrolek WMP. Co mam wybra??
Odpowiedz na ten komentarz
 [8384] Proponuje
  2001-11-12 o godz. 11:49:11 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98) Opera 5.12 [en]
dodac jeszcze bsplayera, chyba najlepszy ze wszystkich (nie mylic z lamerskim bestplayerem)

P.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8386] O czym wy do mnie rozmawiacie?
  2001-11-12 o godz. 13:08:31 Krzynio odpowiada na njusa
  Wysłany z *.euromoney.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.5) Gecko/20011012
Ja osobiscie uzywam mplayera 0.5.

Pozdrawiam
Odpowiedz na ten komentarz
 [8404] MPlayer roxx ;)
  2001-11-12 o godz. 16:52:39 Hrw odpowiada na #8386
  Wysłany z *.polnet.wroc.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; Win 9x 4.90)
Ja osobiscie uzywam mplayera 0.5.


Ja tak?e - zreszt? ostatnio doszed? do? MEncoder (czas obada? w ko?cu). Polecam tym którzy u?ywaj? odpowiedniego pode? systemu (GNU/Linux)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8419] MPlayer rulez:-)
  2001-11-12 o godz. 21:34:22 ravek odpowiada na #8404
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.1.2; X11)


Ja osobiscie uzywam mplayera 0.5.



Ja te?! Ja te?:-)

Akurat ogl?da?em MPlayerem film.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8388] Where's Riva???
  2001-11-12 o godz. 13:18:01 Arturo odpowiada na njusa
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
A gdzie Riva??? Ja czasem tego u?ywam (podobnie jak MooVida czy Froggera). Sonda ?le opracowana est.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8480] taaa
  2001-11-13 o godz. 22:17:10 Laubzega odpowiada na #8388
  Wysłany z *.webnet.pl via Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.5+) Gecko/20011111
Ty tu chyba nowy...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8481] nieeeeeeee
  2001-11-13 o godz. 23:09:10 Arturo odpowiada na #8480
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Nie rozumiem... Co ma wspólnego fakt, ze brakuje mi programu "Riva" w tej sondzie, z tym czy jestem nowy czy stary??? Mimo wszystko pozdrawiam :))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [8394] lame ich bin
  2001-11-12 o godz. 13:38:08 benny odpowiada na njusa
  Wysłany z *.halo.provector.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
wole vplayera na pc :>
czyli samo zycie :>
Odpowiedz na ten komentarz
 [8400] reklama
  2001-11-12 o godz. 14:39:51 MDW odpowiada na njusa
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
W zwiazku z tym, ze dosyc trudno sie wypowiedziec na temat tej ankiety, a komentarz trzeba jakis dac ;) to pochwale nowe wersje SoftCinemy i Froggera. W obecnej postaci tych programow naprawde da sie wygodnie uzywac. Odpalajac AVIka (z DivXem wlacznie) czy MPEGa nie boje sie juz, ze zaraz sie wszystko zwiesi - to juz nie te czasy. Obie wersje (WarpUP) chodza nie dosyc, ze bardzo szybko (jak na nasze sprzety) to naprawde stabilnie. Gratulacje i podziekowania dla autorow (wazelina=95/100).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8428] co ta ankieta ma wspulnego z Amig? ????
  2001-11-13 o godz. 02:14:49 AMIGA R.I.P odpowiada na #8400
  Wysłany z *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
no w?a?nie co ma ona do chole... ta ankieta wspulnego z Amig? ?

NIC!! ZERO !!!

Bo jak mo?na na Amidze og??da? "sekwencje" video.

Nazwijmy to po imieniu - stop - klatka - stop - klatka - stop - klatka - stop - klatka - stop - klatka - stop -klatka - guru meditation !!!!

Osobi?cie nigdy nie uda?o mi si? nic wi?cej na mojej starej A4000 osi?gn??.
Nie to ?e gloryfikuj? Pieca i Windowz Media Player (cho? ten ostatni w wersji 8 pod Win XP jest ca?kiem ca?kiem), ale amigowce musz? rozpru? b?on? dziewicz? na swoich ... oczach.


AMIGA R.I.P
PC is still shit!
Odpowiedz na ten komentarz
 [8429] ?
  2001-11-13 o godz. 02:46:27 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #8428
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
To co Ty zes mial w tej amidze? 030?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8430] Niektoorzy to maja problemy
  2001-11-13 o godz. 07:33:47 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8428
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Jak masz kiepska Amige, albo nie umiesz skonfigorowac porzadnie systemu to nie przecze, ze tak moglo byc, ale ja u siebie nie zauwazylem problemow opisanych przez Ciebie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8436] >??##/!%>>...
  2001-11-13 o godz. 10:48:41 Guty odpowiada na #8428
  Wysłany z 195.187.111.* via Mozilla/4.7 [en] (Win95; I)
No jasne i jeszcze moze powiesz ze toster ci grznek nie opieka i dlatego do zarcia uzywasz piccy ??? popijasz kola (bo czajnik nie dzila) i tak w ogole to jestes maczo i wszystkie panienki na ciebie leca...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8438] You're the best (idiot)!!!
  2001-11-13 o godz. 11:14:57 Arturo odpowiada na #8428
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Jeste? ch?opie moim idolem!!! Jak maj?c A4000 mo?na narzeka? na speed. To? to sprz?t o otwartej architekturze, przygotowany na instalacj? ró?nych dodatków (nie my?l? tu nawet o Madiatorze, ale wystarczy dobra karta gfx do Zorro III). Mo?e ty masz 030/50 MHz + AGA i dziwisz si?, ?e na takim konfigu "sekwencje wide?o" si? ?limacz???? To dokup jaki? sprz?t do swojej Amigi, bo ja maj?c A1200 chyba ci? prze?cign??em. Jeste? go?ciu zajebisty (debil)!!! Sprzedaj lepiej Ami komu? kto zna si? na niej lepiej (na ortografii te?) i ciesz si? najnowsz? wersj? MediaPlayera na windzie XP (czemu akurat ta wersja spodoba?a si? naszego królewiczowi??? - odtwarza filmy od ty?u?; Jaka? to ciekawa funkcja zago?ci?a w tym gównie??? - "ODWIE? SYSTEM"???).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8442] speed?
  2001-11-13 o godz. 11:32:52 Robin odpowiada na #8438
  Wysłany z 192.168.100.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)

Jak maj?c A4000 mo?na narzeka? na speed

Rzeczywiscie, ciezko narzekac na cos czego nie ma...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8444] przyjemniaczki...
  2001-11-13 o godz. 11:47:08 Arturo odpowiada na #8442
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
To by?o dobre!!! Twoim zdaniem A4000 "nie ma speeda"? Ciekawe, bo moja A1200 z PPC 603e/200 MHz + BVisionPPC jednak troch? pary ma. Zak?adam, ?e nie wszyscy posiadacze A4000 narzekaj? na swój komputer... Do czego to was wszystkich te pecety przyzwyczai?y...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8497] ...
  2001-11-14 o godz. 10:46:45 Jaszczur odpowiada na #8444
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
Ja na swoja A4000 z 604e 233MHz i CVisionPPC nie narzekam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8548] to cudnie!!!
  2001-11-14 o godz. 20:43:22 Arturo odpowiada na #8497
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Tez bym nie narzekal... No, chyba, ze nie dziala ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8474] kom?tasz
  2001-11-13 o godz. 20:44:39 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8438
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Dziwie sie, ze sa tu ludzie zarzucajacy jakies chamstwo Carlosowi i reszcie grupy.

Czy okreslenie "debil" przysluguje wg. PRAWDZIWYCH AMIGOWCOW tylko innym Amigowcom?
Cale szczescie, ze na razie nie mam Amigi, jeszcze i mnie by sie jakis inteligent odpowiedzial.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8479] eeeeeeeeeeeeeee
  2001-11-13 o godz. 21:40:36 Arturo odpowiada na #8474
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Zgoda, troch? przegi??em. Mog?em si? inaczej wyra?a?, ale by?em jednym z pierwszych, który odpowiedzia? na ten "kij w mrowisko" i poczu?em si? tym faktem nieco zdeprymowany. Przepraszam je?li Ci? (i innych) urazi?em, ale wiedz, ?e nikt tu Amigowców nie obra?a (ten go?ciu to nie jest ?aden Amigowiec).
Odpowiedz na ten komentarz
 [8439] !
  2001-11-13 o godz. 11:25:13 caro odpowiada na #8428
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
to jeden z glupszych komentarzy jakie czytalem na w tym serwisie, eee ... nie liczac swoich (smiech) :))))
Odpowiedz na ten komentarz
 [8450] A4000
  2001-11-13 o godz. 12:46:03 MDW odpowiada na #8428
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
Hmmm... jak by tu skomentowac ten komentarz... Autor to jakis kompletny baran i idiota. Jak mozna okreslic predkosc piszac A4000??? Przeciez procesor w takim sprzecie moze miec od ok. 7 do ok. 350 MIPSow, karta graficzna od AGA do Voodoo3. Rozrzuty predkosci sa tak ogromne, ze autora mozna posadzic o kompletna nieznajomosc tematu i absolutny brak mozgu.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8451] A4000
  2001-11-13 o godz. 12:48:01 MDW odpowiada na #8428
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
Hmmm... jak by tu skomentowac ten komentarz... Autor to jakis kompletny baran i idiota. Jak mozna okreslic predkosc piszac A4000??? Przeciez procesor w takim sprzecie moze miec od ok. 7 do ok. 350 MIPSow, karta graficzna od AGA do Voodoo3. Rozrzuty predkosci sa tak ogromne, ze autora mozna posadzic o kompletna nieznajomosc tematu i absolutny brak mozgu. To tak jakby napisac, ze Ford jest kiepskim autem. Skad sie tacy biora??
Odpowiedz na ten komentarz
 [8460] Wspulne fale.
  2001-11-13 o godz. 15:30:18 Gary Bliter odpowiada na #8428
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Go?ciu, jeste? the best!

Kcem autograf!
Odpowiedz na ten komentarz
 [8461] Jeszcze jedno:
  2001-11-13 o godz. 15:33:35 Gary Bliter odpowiada na #8428
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Osobi?cie nigdy nie uda?o mi si? nic wi?cej na mojej starej A4000 osi?gn??.

Z nostalgi? wspominam czasy, kiedy A4000 kosztowa?a np. 7000z?. Przynajmnej nie kupowa? jej byle idiota.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8464] Idiota?
  2001-11-13 o godz. 15:54:39 Robin odpowiada na #8461
  Wysłany z 192.168.100.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Z nostalgia wspominam jak wyprowadzales wzory, z ktorych wynikalo, ze amigowcy maja ponadprzecietna inteligencje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8468] .
  2001-11-13 o godz. 17:35:48 Gary Bliter odpowiada na #8464
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Có?. Ca?e ?ycie si? uczymy pono?...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8507] Tylko szczerze, jak w BigBraderze
  2001-11-14 o godz. 11:23:34 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8464
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Robin, tak szczerze (patrz?c mi prosto w oczy ;) - nigdy nie rulezowa?e?? Nawet w przedszkolu? To si? dorastanie nazywa. Niektórzy przechodz?, inni nie zdo?aj?. Czepiamy si? tych drugich (szczególnie co g?o?niejszych), pierwszym ewentualnie udzielamy rad.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8519] Lurez
  2001-11-14 o godz. 13:59:19 Robin odpowiada na #8507
  Wysłany z 192.168.100.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
A co rulezowanie ma wspolnego z inteligencja? Rulezowalem 10 lat temu i bylo fajnie. Teraz nie rulezuje i tez jest fajnie. Pewnie jestem hipokryta ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8522] Nie pania?...
  2001-11-14 o godz. 14:41:58 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8519
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
O to mi chodzi?o, ?e Gary ju? wzorów nie wyprowadza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8524] Gary
  2001-11-14 o godz. 14:45:33 Carlos odpowiada na #8522
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Poadminowal ami-lista i przejrzal na oczy. Prawie panie jak w Matrixie ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8566] Dok?adnie jak w Matrixie
  2001-11-15 o godz. 09:58:49 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8524
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Pod warunkiem, ?e Gary nosi d?ugi, czarny p?aszcz i obcis?e spodnie ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8534] ?
  2001-11-14 o godz. 16:33:48 Robin odpowiada na #8522
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; KSK sp. z o.o.)
A to nie wolno alkoholikowi Garemu wypomniec czasem okresu bledow i wypaczen? Ok,ok juz wiem. Gary zdzojnowal AA i trzeba byc delikatnym, bo znowu sie stoczy w szpony nalogu ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8486] Jak maj?c A4000 mo?na narzeka? na speed ?????????
  2001-11-14 o godz. 00:36:22 AMIGA R.I.P odpowiada na #8461
  Wysłany z *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Jak maj?c A4000 mo?na narzeka? na speed ...


bo go nie ma, dok?adnie Robin...i fully agree

Kocham was wy PRAWDZIWI AMIGOWCY :)))))
przede wszystkim za to jak ?atwo WAS wyprowadzi? z równowagi.
A tu jaki? b??d ortograficzny wtr?cimy, i Gary Bliter ze swoim wzrokiem "skanerowym" od razu wali w klawisze, a tu jaka? nie?cis?o?? (A4000) i od razu wymy?laj? mi od
1. debili
2. idiotów
3. baranów
4. itd itp

w?a?ciwie nie chcia?em odpowiada? na t? dzieciniad?, powiem krótko : "dzisiejsi amigowce to nie ci co kiedy?..... "

Tak tak, ?adnym macho nie jestem, nito by?em na dok?adnie licz?c 42 party (nie myli? z partiami, intelektuali?ci !)
amigowskich w Polsce i w Rajchu w latach 1990-1994.
Napisa?em kilka demek (oko?o 22 sztuki :), nic specjalnego, nothing special , tylko wygra?em 3 competition
ale co was to interesuje, zaraz napiszecie ?e k?ami? i nawet sp?uczki od kibla nie umiem obs?ugiwa?, a co tu mówi? dopiero o ASM`ie. Jestem nikim wg. was, bo odwa?y?em si? powiedzie? kilka faktów.

PO CO MAM OGL?DA? DIVIXY NA A4000 (konfiguracj? opisz? poni?ej) JAK MOG? SE WRZUCI? MEDIA PLAYERA 7 i WSZYSTKO B?DZIE P?YNNE NA KOMPUTERZE ZA 500 z?ociszy (celeron 400+ byle jaka grafika na AGP) ????????/
JEST w tym jaki? sens ekonomiczny : NIE.
JEST w tym w ogóle jaki? sens : mo?e, dla absolutnych fanatyków.

W latach 1990 - 1994 scena amigowska nie istnia?a tylko dlatego bo ludzie lubili Amig?, istnia?a te? dlatego bo komputer ten za umiarkowane pieni?dze oferowa? do?? du?e mo?liwo?ci. Karty VGA do Pieca by?y dalej drogie , podobnie jak procki 486. Seria A1200/4000-EC030 by?a za to przyst?pna cenowo, wi?c du?o ludzi to kupowa?o.

Kocha?em ten komputer, kocha?em optymalizowa? pojedyncze rozkazu kodu maszynowego tak aby jednocze?nie poci?gn?c i Blittera (nie mam na my?li ciebie, geniuszu Gary B.) i Coppera to mo?liwie równoleg?ej pracy , tak aby osi?gn?? prawdziwego chunky pixel, na uk?adach które tego trybu graficznego w ogóle nie "znaj?". Ciekawe, czy ty Gary i wy inny "krytycy" wiecie takie archaiczne rzeczy o Amisi ???
Umiecie poruszy? cho? jednego piksela na erkanie czym? innym ni? myszk? ??? Umiecie ??????

Ale ja fanatyzmu nie lubi?. Trzyma?em si? Amisi dopóki to mia?o sens. Mia?em kumpli "amigowskich", do dzisiaj utrzymuj? kontakt z niektórymi go?ciami z Rajchu, konkretnie z Hamburga. Nikt z nich nie zajmuje ju? si? Amisi?, niektórzy nawet nie zajmuj? si? ju? kompami.

Amisi? znam lepiej ni? wi?kszo?? z was. Jak kto? zainteresowany, z przyjemno?ci? prze?l? kolekcj? swoich demek (circa 23MB) , wraz z wyja?nieniami kto co zrobi? i kiedy, a nawet opisz? ca?? histori?.
Ale co was to intelektuali?ci interesuje ...
"To ju? nie ci , co kiedy?..., za porywcze to i za m?ode ...", jak mawia? Marek Pampuch, naczelny MA.

PS. Nie lubi? obra?a? innych ludzi, wi?c nie u?y?em ?adnego brzydkiego s?owa, prosz? nie obi?ajcie poziomu tego boardu !!!

XENTOR

A4000 / mc 68EC030, 2MB chip, 16MB fast, OS 3.5
uk?ady AGA + karta graficzna DOMINO firmy VILLAGETRONIC
HDD 1GB QUANTUM IDE + CDROM (z obci?tym "ty?kiem" aby mo?na go by?o zamontowa? w oryginalnej obudowie od A4000 :)))

XENTOR
Odpowiedz na ten komentarz
 [8489] ec030 kontra celeron
  2001-11-14 o godz. 03:53:21 ravek odpowiada na #8486
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.1.2; X11)


A4000 / mc 68EC030, 2MB chip, 16MB fast, OS 3.5



Zatem z Twoich wypowiedzi wynika, ?e na komputerze z procesorem 68EC030 trudno ogl?da? filmy. To bardzo bardzo odkrywcze spostrze?enie! Kto? powinien przyzna? Ci za nie kolejn? nagrod?.

A jak na maszynie z procesorem 386 mo?na ogl?da? "sekwencje video" programem Media Player w wersji 8 pod Win XP?! Próbowa?e? mo?e??



Nie lubi? obra?a? innych ludzi, wi?c nie u?y?em ?adnego brzydkiego s?owa



Co z tego, ?e nie u?y?e? brzydkiego s?owa. To, co napisa?e?, Amigowcy (szczególnie ci posiadaj?cy amigi w du?o lepszej konfiguracji ni? Twoja) mogli uzna? za obra?liwe. Wypowiedzi? "no w?a?nie co ma ona do chole... ta ankieta wspulnego z Amig? ?" obra?asz te? autorów amigowych programów (tych wymienionych w ankiecie).

Mia?em Amig? 4000 z kart? CyberStorm z procesorem 604e i kart? CVPPC. Do ogl?dania filmów korzysta?em z programu Frogger. Wolna magistrala komputera nie by?a udogodnieniem, ale pami?tam, ?e wi?kszo?? filmów frogger odtwarza? p?ynnie. Oczywi?cie nie tak cudownie i rulezowo jak teraz MPlayerem na tym 800 MHz-owym pececie z Matroxem G450 na AGP...

Darujmy sobie porównania EC030 kontra Celeron, ok?

Odpowiedz na ten komentarz
 [8490] No tak...
  2001-11-14 o godz. 08:08:18 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8486
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Ech - 1) Jak mozna traktowac kogos powaznie kto wypisuje glupoty i zyje jedynie przeszloscia...
2) czasy sie zmieniaja, zapewniam Cie iz wiekszosc tu piszacych osob powiedzialo by Ci duzo wiecej o Amidze, a juz na pewno o jej systemie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8491] .
  2001-11-14 o godz. 08:38:43 Gary Bliter odpowiada na #8486
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Kocha?em ten komputer


Taaa... a teraz przychodzisz do tych, którzy nadal kochaj? ten komputer i wmawiasz im, ?e on umar? a jego u?ywanie nie ma sensu. Jako? ?rodowisko Amigi nie chcia?o upa?? po twoim odej?ciu i to jest dla ciebie nie do zniesienia, prawda? Dlatego, podobnie jak wielu podobnych tobie, przychodzisz tu teraz nawraca?, chc?c naprawi? t? pomy?k? histori. Masz racj? - opu?ci?e? to ?rodowisko a ono nadal bezczelnie istnieje. Jak to mo?liwe? Przecie? *ty* z niego odszed?e?.

Umiecie poruszy? cho? jednego piksela na erkanie czym? innym ni? myszk? ??? Umiecie ??????


Umiem. A dlaczego nie? Do tego nie trzeba by? a? geniuszem twojego pokroju.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8492] uffff...
  2001-11-14 o godz. 08:44:48 MDW odpowiada na #8486
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.75C-CCK-MCD {C-UDP; EBM-APPLE} (Macintosh; U; PPC)
Wiesz gdzie mozesz sobie taka A4000 wsadzic? Twoj komentarz moze mialby sens gdybys go napisal 5-7 lat temu, ale teraz? Zalosny jestes. Naprawde jestes takim (...), ze nie widzisz roznicy miedzy tamta A4000 i dzisiajsza A4000? Nawet w Amigowym swiecie jest jakis postep. Pewnie, ze to ulamek tego co w swiecie pc, ale naprawde ta swoja A4000 mozesz sobie wsadzic tam gdzie 386/486. A tak swoja droga to trudno mi jest doliczyc sie 42 party w tym okresie - moglbys je wymienic? 42 zloty w ciagu 5 lat (90-94) to daje prawie 9 imprez rocznie. Facet - prawie co miesiac party? Nic dziwnego, ze ci odbilo. A moglbys wymienic te swoje dema? Pewnie nie odpala sie juz na dzisiajszych Amigach (tak to kiedys sie pisalo "przyszlosciowo"). Moze jednak pamietam cos z nich, skoro byles tak niesamowity. Aha - jeszcze jedno - nikt mnie do Amigi nie zmusza. Za sciana stoik NIEUZYWANY klon w DZISIEJSZEJ (w przeciwienstwie do twojej A4000) konfiguracji. Tak wiec: "(...) ci na grob!".
Odpowiedz na ten komentarz
 [8496] przed przeczytaniem - skasowac
  2001-11-14 o godz. 10:40:57 caro odpowiada na #8486
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
Zostales tak zwyzywany bo tekstami w stylu "to nie ma NIC wspolnego z amiga, ZERO! jak moza sekwencje video ogladac na amidze?" wielu ludzi zdenerwowales, niektorych rozbawiles do lez **** "dzisiejsi amigowce to nie ci co kiedyô... " nie mozna tak generalizowac sprawy, jestes kolejnym cierpiennikiem ktory wspomina jak to kiedys bylo? rety .... **** mowisz ze byles na 42 party w 4 lata - eh, mozesz je wymienic? :D i napisales 22 dema, kurcze sporo tego - czy to intra 4kb? czy moze wybrales ilosc zamiast jakosc? nam sie udalo zrobic zaledwie 3 w ciagu roku. **** "a co tu mowic dopiero o ASM`ie." - no szczezrze watpie zeby to byla jakas pozytywna cecha w tych czasach **** "PO CO MAM OGLÂDA? DIVIXY NA A4000 (konfiguracjë opiszë poni?ej)" - oswiec mnie, jak chcesz obejrzec divixa na 030? :D **** "JEST w tym jakiô sens ekonomiczny : NIE. JEST w tym w ogole jakiô sens : moze, dla absolutnych fanatykow" - rety, jestes kolejnym Jezusem Chrystusem, ktory uswiadamia nas jaka to amiga nie jest wolna? tak sie sklada ze uzywamy ten sprzet i doskonale to wiemy (to znaczy ... 030 to juz kilka dobrych lat nie widzialem, fakt:D), facet - dopiero co przezylismy atak Szuko - daruj sobie. **** "W latach 1990 - 1994 scena amigowska nie istniaîa tylko dlatego bo ludzie lubili Amige" - acp ma raczej malo wspolnego ze scena, chyba Ci sie sewrisy pomylily. **** "Seria A1200/4000-EC030 byîa za to przystëpna cenowo, wiëc duzo ludzi to kupowaîo" - masz nas za idiotow ze tego nie wiemy? **** "Umiecie poruszyc choc jednego piksela na erkanie czyms innym niz myszka ??? Umiecie ??????" - oj zdziwilbys sie, zdziwilbys sie .... **** "Ale ja fanatyzmu nie lubië" - a ja lubie :D **** "Trzymaîem sië Amisi dopoki to miaîo sens" - jak widac dla niektorych nadal to ma sens **** "Amisie znam lepiej niz wiekszosc z was" - skad wiesz? **** "jak mawiaî Marek Pampuch, naczelny MA" - zartujesz, a ja myslalem ze on byl premierem a nie naczelnym MA :D **** co do "demek" - chetnie bym zobaczyl jakies, ruszy cos na 060? jesli mozesz to podeslij cos lepszego (caro@msys.pl) bardzo chetnie zobacze, lubie retro. Xentor, Xentor ... czy Ty robiles cos w "we will smash you"? dobrze kombinuje? **** odnosnie Twej konfiburacji - uh .... chyba sam wiesz, ze dzisiejsza Amiga tego nazwac nie mozna.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8500] oj
  2001-11-14 o godz. 10:54:40 caro odpowiada na #8496
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
przepraszam za polskie znaki, zapomnialem konwertnac na iso
Odpowiedz na ten komentarz
 [8525] J. Ch.
  2001-11-14 o godz. 14:50:13 MDW odpowiada na #8496
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
O tak - to kolejny Jezus Chrystus chcacy nas zbawic za wszelka cene. Luuudzie - ciekawe skad ich nagle sie tyle wzielo. To jakas nowa moda? A moze sluchanie mp3 i ogladanie filmow sie znudzilo i zaczeli szukac jakiegos nowego zajecia. Szlag by ich trafil - nie moga sie poprostu odwalic od nas? Napisze to po raz tysieczny, ale napisze: "czy my wlazimy na strony C64 i uswiadamiamy ich jakie to 6502 jest wolne i jaka komoda jest przestarzala?". Mam nadzieje, ze ci "zbawiciele" skoncza podobnie jak Ten zbawiciel.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8552] O coo - rfa!!!!!!!!
  2001-11-14 o godz. 20:59:52 Arturo odpowiada na #8486
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Dlaczego ja sie wstydze tego, ze jestem wobec niektorych taki nieokrzesany??? @$#$#% ci w oko!!!

Mesjasz Amigi, wielki koder, scenowiec (na Zachodzie tez bywal - opylal papierosy???), kinofan (DiviX + NIEPELNA WERSJA PROCKA 030 = wolny filmik - Kolumb z ciebie, odkrywca nowych ladow).

Nie zagladaj wiecej na tej site, bo cholernie dlugo laduja mi sie komentarze do twoich debilizmow (trudno, zeby normalni ludzie puscili plazem takie bzdury...)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8569] Jak si? stawia pixele
  2001-11-15 o godz. 10:02:31 Jacek Rzeuski odpowiada na #8486
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A mnie ciekawi czy Ty wiesz co to WritePixel() jest...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8584] ... ;-)
  2001-11-15 o godz. 15:59:51 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #8569
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
...aale to wolne jest na 020/030 i nie nadaje sie do produkcji scenowych... i wymaga ekranu systemowego... rastportu jakiegos... palety w dziwnym formacie...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8607] No tak
  2001-11-16 o godz. 10:29:28 Jacek Rzeuski odpowiada na #8584
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ale jakie? pole do popisu dla sceny! WritePixelLine(), WritePixelArray(), WriteChunkyPixels i patche na to (mo?e i co? lepszego ni? BlazeWCP by wymy?lono?). No i ca?kowicie nowy obszar w postaci kart GFX :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8509] to teraz kosztuje mniej?
  2001-11-14 o godz. 12:04:33 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8461
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
I pewnie moze ja kupic jakis super idiota?*
* w odroznieniu od byle idioty.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8513] A liczy? umiesz?
  2001-11-14 o godz. 13:00:58 Gary Bliter odpowiada na #8509
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
to teraz kosztuje mniej?


Czy kwoty: 7200 z? (JTT, 1993 rok) i 850 z? (eFUNZINE.com, obecnie) ró?ni? si? twoim zdaniem?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8526] wtedy nie rowna sie dzisiaj
  2001-11-14 o godz. 14:52:14 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8513
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
wtedy kosztowala duzo i byla de best taka z 030. Teraz debest jest z ppc i cvppc, wiec drogo czy tanio?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8498] bzdura
  2001-11-14 o godz. 10:50:58 Jaszczur odpowiada na #8428
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
Uwazasz ,ze na pececie jest lepiej ?
Gowno prawda na 486 muli ,386 nie da sie dzialac ,a na 286 nie da sie wlaczyc zadnego programu do ogladania filmikow.

Skoro Ty mowisz o slabej A4000 (pewnie z 030) ,to ja mowie o starych piecach. :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8443] aha!
  2001-11-13 o godz. 11:35:32 Sebastian Jedruszkiewicz odpowiada na njusa
  Wysłany z 213.77.101.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
Widze po wynikach, ze wszyscy zarejestrowani uzytkownicy naszych programow z Polski swoje glosy juz oddali. Dziekujemy. ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8446] ha!
  2001-11-13 o godz. 12:12:07 noe odpowiada na #8443
  Wysłany z *.wi.tuniv.szczecin.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Trzeba bylo lepiej telewizory pisac;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8466] E...
  2001-11-13 o godz. 16:04:40 Jacek Rzeuski odpowiada na #8443
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ja nie g?osowa?em
Odpowiedz na ten komentarz
 [8472] ?le wnioskujesz elfie
  2001-11-13 o godz. 19:31:42 ravek odpowiada na #8443
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.1.2; X11)


Widze po wynikach, ze wszyscy zarejestrowani uzytkownicy naszych programow z Polski swoje glosy juz oddali.



Wyci?gasz b??dne wnioski. SC zarejestrowa?em. Froggera te? mam. W ankiecie nie bra?em udzia?u - bo jak zwykle uwzgl?dnia za ma?o opcji. Mo?liwe, ?e pomyli?e? si? w obliczeniach;-)

Odpowiedz na ten komentarz
 [8487] :D
  2001-11-14 o godz. 00:41:41 caro odpowiada na #8472
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
u mnie DOKLADNIE tak samo :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8495] No to kto g?osowa? na F i SC?
  2001-11-14 o godz. 10:39:23 Jacek Rzeuski odpowiada na #8487
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Zaraz si? oka?e, ?e ?aden z zarejestrowanych u?ytkowników. I pewnie Ci wszyscy g?osuj?cy wersji demo u?ywaj?. I jak tu nie nazywa? takich amigOwcami jak tygodniowo wi?cej na piwo wydaj? ni? te softy kosztuj?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8508] chyba
  2001-11-14 o godz. 11:48:28 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8495
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
zaczne sie cieszyc, ze juz nie moge nazwac sie Amigowcem, bo wstyd by mi bylo towarzystwa niektorych osob wypisujacych tu chamskie brednie. Ludzie ci, bez wymieniania nazwisk (wiekszosc falszywa), nie potrafia nawet przeczytac i zrozumiec tego co ktos pisze. Facet na samym poczatku napisal, ze mial Amige z 030, to juz po chwili paru zapytalo jaka mial Amige. ;)
Jaja sobie robia chyba?
A moze Prawdziwy Amigowiec umie czytac tylko w c i do tego plus??
Czy ktokolwiek z obecnych odmawia gosciowi prawa do pisania tego co wie? A wie, ze na tamtej Amidze nie mial szans na porzadne ogladanie filmow.
Pamietam dyskusje Prawdziwych Amigowcow dowodzacych, ze ktos kto nie chce miec palera na pokladzie jest idiota, badziewiem intelektualnym, a w najlepszy przpadku kutasem.
To kto moze byc Amigowcem jesli nie moze nim byc posiadacz A4000 w podatawowej konfiguracji?
A moze Prawdziwi Amigowcy maja dopiero po dzieisec lat i nie znaja pojecia netykieta??
Oj! Zagalopowalem sie! Pewnie, ze nie znaja, pamietam z jednej listy dyskusyjnej... I napisze tak. Wy.......c w podskokach chamy niemyte! Macie swoja pieprznieta liste dyskusyjna, to tam wywalajcie na wierzch wasze kompleksy i brak dobrego wychowania! Tu ma byc kulturalnie! A wy takiej nadziei nie dajecie.
Jednoczesnie, mam nadzieje, ze ci ktorych to nie dotyczy wybacza mi, a szczegolnie Jacek, pod ktorego sie podpisalem.
Jednoczesnie informuje, ze moge tu zabierac glos, bo o ile pamietam odtwarzajke zarejestrowalem, choc na razie nie uzywam, ale kto to wie?
Czy czasem nie jest tak, ze
Odpowiedz na ten komentarz
 [8510] sorki, ale chyba spojrzales w niewlaciwe miejsce
  2001-11-14 o godz. 12:08:37 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8508
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Tak krytykowany przez Ciebie napad dotyczyl glownie komentarza [8428] gdzie nie ma ani slowem, ze mowa jest o 030, co wiecej trudno jednoznacznie stwierdzic czy piszacy te slowa ma jeszcze amige, czy nie... O kulturze piszacego ten komentarz wspominal nie bede....
Odpowiedz na ten komentarz
 [8512] tak
  2001-11-14 o godz. 12:46:44 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8510
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Na usprawiedliwienie moge napisac, ze bylo "stara Amiga"
Ja na mojej z 040/40 ogladalem. 25 rwalo i potrzebna byla lupa.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8515] OTO MÓJ MANIFEST
  2001-11-14 o godz. 13:29:08 AMIGA R.I.P odpowiada na #8508
  Wysłany z *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Dok?adnie zgadzam si? z Krzysztofem, pisa?em przecie o tym jak to by?o si? kiedy? amigowcem z krwi i ko?ci...

a co do tego jak kto? mi nie wierzy ?e by?em na kilku party w czasie swojej kariery to mog? opisa? szczegó?y... Kilka party pami?tam jeszcze co do detali...

Pami?tam dok?adnie moment kiedy kupi?em moj?
A4000-EC030 któr? *** podkre?lam *** do dzisiaj posiadam...
Bo Amigi nigdy nie sprzedam...

By?o to podczas superoskiej imprezy "68xxx Convention" w Hamburgu chyba pod koniec roku 1993... Jak zwykle w przerwach zwiedzali?my miasto i na planie pierwszym
sta?y sklepy "Amigowskie" oraz McDonald :)))

BBM - malutki sklepik (4m x 3m), ale zajebi?cie du?o taniego sprz?tu, bo wtedy kiedy kupowa?em tam Amisi? 4000, niestety bankrutowa? i musia? wysprzedawa? zapasy.

Kupi?em w nim A4000-EC030 w wersji podstawowej bez twardego dysku, kosztowa?a tam 1299,- DM , A1200 w podstwawowej konfiguracji kosztowa?a tam 499,- DM,
pami?tam do dzisiaj.

Pami?tam jak mia?em tylko równo 1000 marek (bo planowa?em wpierw zakup A1200 z dyskiem twardym) i kombinowa?em jak by tu nazbiera? reszt? na t? maszyn? przysz?o?ci ... Kiedy inni siedzieli w McDonaldzie i wcinali hamburgery, a inni "biznesmeni" kupowali a ALDI markcie ze 100 czekolad za 40 fenigów sztuka, ja liczy?em mark? do marki, w sumie chodzi?em 3 dni be? ?arcia, aby kupi? A4000-EC030 !!!
Napo?ycza?em si? chyba u 20 amigowców, baaa nawet 3 Niemców mi po?yczy?o po 20-50 marek , po prostu mówi?c,
?e spoko, oddam im na nast?pnym party czy to w Polsce czy gdzie indziej. Amiga rulez !! To byli ludzie... Zaufanie
i kole?e?stwo by?y podstaw? naszej wiary ... nie to co dzisiaj ...

Pami?tam do dzisiaj "68xxx convention" bo by?o zajebiste i profesjonalnie zrobione - a mo?na by?o wygra? A1200 z dyskiem twardym 340MB i A1200 bez tego dysku (sponsorowane przez Commodore), oprócz tego mas? innych gad?etów.
Pojawi? si? na nim ?wi?ty wódz przedstawiciel Commodore - Manfred jaki?tam - i papra? od rzeczy, ?e Commodore jest w zadowalaj?cej sytuacji finansowej i mo?emy si? spodziewa? Amigi z nowym chipsetem graficznym na pocz?tku roku 1994 ... A ?e dupa z tego wysz?a, to wiemy. Pami?tam jak Jester t?umacz?c mi jego mow? na na angielski, mówi? ?e za?o?y si?, ?e ten typ to nawet nie umie na Amisi dyskietki sformatowa? :))) Mia? racj?.

Byli tam nie tylko Amigowcy ale i Atarowcy którzy dumnie prezentowali Falcona 030 sory FLAKONA :)))
Pami?tam do dzisiaj ?e jak przemawia? przedstawiciel Commodore, to jeden Atarowiec do mnie powiedzia?,
?e ICH przedstawiciel TO SAMO MÓWI?, TYLKO ?E ROK WCZE?NIEJ !!!

Te zjazdy nie polega?y na tym, ?e ludzie obra?ali innych ludzi i mówili ?e jak kto? ma Amig? 500 to nie jest amigowcem, tylko na tym, ?e spotykali si? ludzie przekonani do czego? i sensownie, bezinteresownie *** BEZ C-H-A-M-S-T-W-A *** wymieniali pogl?dy i rywalizowali... W naszym kr?gu , KA?DY kto mia? chocia? Amig? 500 i umia? co? innego ni? onanizowanie joysticka w g?upawych gierkach, by? Amigowcem.

?le mnie w wi?kszo?ci zrozumieli?cie no ale có?, powiem tylko ?e uwa?am ?e dzisiejsza Amiga ze slotami
PCI (które wymy?li? Intel), Amithlon, AmigaONE , to IMHO nie jest ju? Amiga, tylko Piec z innym procesorem.
Sercem Amigi, by?y uk?ady specjalizowane, wpierw opracowane przez Jay`a Minera - OCS, ECS, AA, AAA, czy protoyp Hombre. Jak programowa?em demka na Amisi to g?ówna robota skupia?a si? na rejestrach Agnusa i potem Alice, a system si? omija?o kompletnie. Robi?o si? bootblocka, i po co nam by? workbench?? Bo Power Amigi = Copper + Blitter, zawarty w Agnusie/Alice !!!!!!!!!

Znowu d?ugi tekst, no ale có?, lubi? pisa? o zajebistych czasach, bo dzisiaj jest dupnia. Co do kogo otworzysz
g?b?, to s?yszysz tylko nvidia, geforce, pentium, windows, kasa, money, nie mam kasy, bezrobocie itp.
Dzisiaj w Polsce liczy si? tylko ten co ma kas?. Idee pocz?tku lat 90-tych odesz?y w niepami??, nad czym bardzo ubolewam.

Ludzie zrobili si? debilowaci.

Takie jest moje zdanie.

XENTOR from the .... nazwa grupy pozostanie tajemnic?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8517] ...
  2001-11-14 o godz. 13:48:29 Jaszczur odpowiada na #8515
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
(...)uwa?am ?e dzisiejsza Amiga ze slotami PCI (...)

No tak ,a ja uwazam ,ze pecet to 286 z 640Kb RAMu , PC-Speakerem ,Karta GFX CGA lub Hercules ,HDD 40Mb i bez PCI ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8521] brednie!
  2001-11-14 o godz. 14:40:22 MDW odpowiada na #8515
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
Nudzisz facet! Amige jaka ty znasz my pochowalismy kilka lat temu razem z takimi jak ty. Zmartwychwstania nie przewidujemy. A zupelnie nie rozumiem dlaczego AGP, PCI, PPC, USB i inne DZISIEJSZE standardy, w ktore wyposazony jest (bedzie) Pegasos/MorphOS, AmigaONE+OS4.x, robia z tych sprzetow "pecety"? Na glowe upadles czy co? Po jaka cholere konstruowac jakies tam AAA czy AA+ jak pod reka sa tanie GeForce-y? Odbilo ci? Na zupelnej odrebnosci sprzetowej sie juz chyba przejechalismy prawda? Taki z ciebie postepowy kloniarz, a tak prostej rzczy nie rozumiesz? W tej swojej "A4000" miales dysk twardy "od peceta" - czy to znaczy, ze to juz "nie AMiga tylko pecet"? Skad Ty sie urwales? A co do ilosci arty na jakich byles (bo nie odpowiedziales): naprawde w ciagu 5 lat bylo ponad 40 imprez na ktorych byles? Chyba wiekszosc z nich sam sobie organizowales.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8527] amiga to nie tylko Copper + Blitter
  2001-11-14 o godz. 15:06:52 ravek odpowiada na #8515
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.1.2; X11)


Jak programowa?em demka na Amisi to g?ówna robota skupia?a si? na rejestrach Agnusa i potem Alice, a system si? omija?o kompletnie. Robi?o si? bootblocka, i po co nam by? workbench??



Nie mo?esz zrozumie?, ?e dla innych amigowców amiga to amigowy system, który Ty olewa?es, amigowe programy.. a nie stare uk?ady specjalizowane?

Odpowiedz na ten komentarz
 [8528] Manifest PKWN
  2001-11-14 o godz. 15:12:51 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8515
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
jak to by?o si? kiedy? amigowcem z krwi i ko?ci...
Nie masz natomiast poj?cia jak to obecnie jest by? amigowcem. Mo?e niektórzy lubi? ogl?da? animacje na Amidze, chocia? mogliby na pececie. Takie hobby. Podobnie jak Ty pisa?e? dema kiedy?, chocia? mog?e? komercyjne programy (które wtedy by?a szansa sprzeda?). Inni si? w g?ow? pukali? Za?o?? si?, ?e tak. A teraz, z drugiej strony, robisz dok?adnie to samo.
a co do tego jak kto? mi nie wierzy ?e by?em na kilku party

No i co, ?e by?e?? Kto chce to na party jedzie, p?aci za wej?ciówk? i tyle. Có? w tym niesamowitego?

Bo Amigi nigdy nie sprzedam...

Dlaczego? Przecie? to takie nielogiczne!

[ciach wspomnienia przy kominku]
Napo?ycza?em si? chyba u 20 amigowców, baaa nawet 3 Niemców mi po?yczy?o po 20-50 marek , po prostu mówi?c,
?e spoko, oddam im na nast?pnym party czy to w Polsce czy gdzie indziej. Amiga rulez !! To byli ludzie... Zaufanie
i kole?e?stwo by?y podstaw? naszej wiary ... nie to co dzisiaj ...

Zastanowi?e? si? dlaczego? To przecie? nie wina amigowców. Czasy si? zmieni?y, chamstwo si? panoszy wsz?dzie, wi?c
i w ami?wiatku równie?.
Te zjazdy nie polega?y na tym, ?e ludzie obra?ali innych ludzi i mówili ?e jak kto? ma Amig? 500 to nie jest amigowcem, tylko na tym, ?e spotykali si? ludzie przekonani do czego? i sensownie, bezinteresownie *** BEZ C-H-A-M-S-T-W-A *** wymieniali pogl?dy i rywalizowali...

...a wszyscy trzymali si? za r?ce i ?piewali Panu hosanna. Przesadzasz, chocia? to akurat normalne, ?e si? pami?ta raczej te mi?e momenty. Wystarczy w??czy? sobie magazyny dyskowe z tamtych czasów. Grupa X wojuje z grup? Y o modu?, bo muzyk grupy X u?y? w swoim module sampli muzyka z grupy Y. Magazyn dyskowy A pisze o B straszne paszkwile, bo ich koder z tamtym popi? na party i si? postykali conieco...
W naszym kr?gu , KA?DY kto mia? chocia? Amig? 500 i umia? co? innego ni? onanizowanie joysticka w g?upawych gierkach, by? Amigowcem.

A jak nie umia? (bo nie chcia?, a mo?e chcia? si? nauczy?), to ju? by? g?upim lamerem. Fakt, przyja?nie by?o i wspaniale... Dla was, oczywi?cie.
?le mnie w wi?kszo?ci zrozumieli?cie no ale có?, powiem tylko ?e uwa?am ?e dzisiejsza Amiga ze slotami
PCI (które wymy?li? Intel), Amithlon, AmigaONE , to IMHO nie jest ju? Amiga, tylko Piec z innym procesorem.

Ciekawa teoria... A jak kto? ma Amig? bez PCI, za to z kontrolerem klawiatury z uk?adem Intela to te? ma peceta? ;-)
Sercem Amigi, by?y uk?ady specjalizowane,

By?y. Czasy si? zmieniaj?. Dla Ciebie jedynie wybiórczo. Pecet z nowym procesorem - w porz?dku. Amiga - nie w porz?dku. Ciekawe podej?cie. Nie chcesz, to nie kupuj/u?ywaj. Tylko, prosz?, daruj nam opowie?ci przy kominku.
Znowu d?ugi tekst, no ale có?, lubi? pisa? o zajebistych czasach, bo dzisiaj jest dupnia.

Có? za elokwencja! Nikt nie chce s?ucha? o tych Twoich zajebistych czasach. Id? wspomina? z innymi zajebistymi ex-koderami przy piwie.
Co do kogo otworzysz
g?b?, to s?yszysz tylko nvidia, geforce, pentium, windows, kasa, money, nie mam kasy, bezrobocie itp.
Dzisiaj w Polsce liczy si? tylko ten co ma kas?. Idee pocz?tku lat 90-tych odesz?y w niepami??, nad czym bardzo ubolewam.

Dla Twojej wiadomo?ci: odtwarzacze animacji Frogger i SoftCinema zosta?y napisane przez hobbystów i dla hobbystów. Drobna op?ata rejestracyjna zupe?nie nie odzwierciedla w?o?onej w to pracy, jest tylko ma?? rekompensat? dla autorów za w?o?ony w to wysi?ek. No i jak? Twoje dema pisane kiedy? jako hobby - rulez. Obecne programy dla Amigi jako hobby - nie rulez. Dlaczego?
Ludzie zrobili si? debilowaci.

Faktycznie. I chamscy. Dupnia po prostu.
XENTOR from the .... nazwa grupy pozostanie tajemnic?.

Co za ró?nica, i tak ju? dawno nie istnieje.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8531] Xentor, Xentor... to ten obok tego w bia?ym kitlu
  2001-11-14 o godz. 15:35:34 Zbyszek odpowiada na #8528
  Wysłany z *.vii.p.lodz.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Przejrza?em wybiórczo stare numery Amigowca i nic nie znalaz?em o Xentorze w ?adnych comiesi?cznych chartsach scenowych. Kto to taki? Z jakiej grupy? Jakie dema napisa?? Na których parties te dema zwyci??y?y? A mo?e Xentor to Miklesz? :)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8532] Poparcie=100/100
  2001-11-14 o godz. 15:36:32 MDW odpowiada na #8528
  Wysłany z *.legnica.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)
Popieram i zgadzam sie z Twoim tekstem w 100%. I kto to powiedzial, ze my tu sie tylko klocic potrafimy? ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8533] brawo!
  2001-11-14 o godz. 16:14:18 caro odpowiada na #8528
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
chcialem napisac cos podobnego ale chyba nie ma po co sie powtarzac bo napisales wszytsko co napisac trzeba byl. jednak na NIM to wrazenia nie zrobi, i pewno posle zaraz nastepny tekst na caly ekran :) nie przyznajac sie do bledow z poprzedniego komentarza.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8539] Wczu? si? w rol?
  2001-11-14 o godz. 17:15:56 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8533
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Z drugiej strony... Troch? to rozumiem. Kiedy? mia? fajne hobby, nawet par? osób go rozpoznawa?o, piwo na party stawia?o. A teraz - jak sam pisze - kasa, proza ?ycia, nikt nie kocha, nikt nie pisze. Te? bym zat?skni?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8543] Przyznaj? si? do niektórych b??dów...
  2001-11-14 o godz. 19:19:07 AMIGA R.I.P odpowiada na #8528
  Wysłany z *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Dobra, dobra ...

Co do tych standardów PCI/AGP/USB itp to przyznacie, ?e s? to standardy ?ywcem wzi?te ze ?wiata pecetów. Zosta?y jedynie dopasowane do Amigi, ale co z tego jak taki Prometeusz opiera si? na Zorro 3. Zorro 3 za? ma przepustowno?? w praktyce porónywaln? z pecetow? IS?. Nie demonizuj? nowego trendu sprz?towego Amigi. Rozumiem ?e jest to dzisiaj konieczne oraz ?e i tak nie ma ?adnej alternatywy, bo nikt ze zdrowymi zmys?ami
nie opracuje ponownie AAA czy Hombre czy Bóg wie co, jak Geforce kosztuj? ju? 250z?. Troch? si? w tej akurat kwestii zagalopowa?em. Przyznaj? wam cz??ciowo racj?.
Nie twierdz? ?e by?em/jestem geniuszem. Nie jestem. Bajery jakie wyczyniali ludzie przy pomocy A1200 z 030 w 1994-1997 s? te? godne pozazdroszczenia. Moja grupa umar?a ?mierci? naturaln? gdzie? w 1995. Dali?my se po prostu spokój, dzieci, ?ona, robota , to wszystko by?o za du?o ...... Co do liczby imprez które odwiedzi?em, to dalej twierdz?, ?e by?o ich napewno ze 40-?ci.
Mo?e 38, mo?e 42, mo?e 40 ale by?y miesi?ce gdzie by?em i na 3 imprezach amigowskich jedna po drugiej. Wszystkich nie wymieni?, pami?tam do?? dok?adnie mo?e z 10 z nich.

Na tym ko?cz? ... i tak mnie nigdy nie zrozumiecie (nie obra?cie si?, ale jak ja by?em Amigowcem, to niektórzy z was jeszcze lepili ba?wany.) Rozumiem wasze racje, ale zrozumcie moje - dla mnie Amiga to by?y uk?ady specjalizowane, a nie system tak jak dla was dzisiaj. Rozumiem te?, ?e AA to relikt z epoki kamienia ?upanego.

Ale jaka to by?a frajda poznawa? kruczki i sztuczki manipulowania rejestrami Alice. Czy wiecie np. ?e pierwotnie planowano zaimplementowa? sprz?towy tryb Chunky Pixel w Alice !!! Istnieje kilka rejestrów, które jednak nic robi?. Zrezygnowano, bo prawdopodobnie
trzeba by?o zastosowa? szybsz? magistral? (w A1200/4000, Alice dalej pracuje z 7.09MHz). Commodore zawsze ba? si? rewolucji.

XENTOR


PS. Gary Bliter - zauwa?y?em ?e wysy?asz swoje wypociny z Polibudy Gda?skiej, powiedz jak tam si? Polibuda ma , te? tam studiowa?em , czy dalej typy "ucz?" Turbo Pascalu
na zedezelowanych IBM XT i 286 12MHz jak za moich czasów (1987-1992) he he he ??? To by?y jajcarskie czasy.
Pocz?tki mojej amigowskiej kariery - pecet mia? co najwy?ej kart graf. monochromatyczne z 256K pami?ci.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8544] wspomnienia
  2001-11-14 o godz. 19:55:27 MDW odpowiada na #8543
  Wysłany z *.lubin.dialog.net.pl via Amiga-AWeb/3.4
Ja te? te czasy wspominam z ?ezk? w oku, ale to nie powód ?eby fucka? Amig? i ich obecnych fanatyków. P?acz? (naprawd?) jak ogl?dam dema WFMH na emulatorze Atari XL/XE. Dla ka?dego dzieci?stwo wydaje si? lepsze od tego co mamy teraz. Za par? lat dzisiejsze dzieciaki b?d? pisa?y: "ech Prometeusz, PowerPC 603/604, AHI, walka AmigiONE z Pegasosem - to by?y czasy":). Dzisiejsza Amiga w niczym nie przypomina tego niesystemowego badziewia, które nas wtedy jara?o. Jak widzisz niektórzy z nas przed?u?aj? sobie m?odo?? nadal u?ywaj?c Amigi. Oczywi?cie aby da?o si? jej u?ywa? trzeba j? by?o troch? (w miar? mo?liwo?ci) "unowocze?ni?". Doklejamy wi?c do swoich maszyn co si? da, u?ywamy nowych (nie zawsze wspania?ych) programów i przede wszystkim czekamy na t? now? Amig? (AmigaONE+OS4.x, Pegasos+MorphOS). A obecne PCI wsadzane na Zorro to faza przej?ciowa - nikt si? tym z AGP nie ?ciga i doskonale zdajemy sobie spraw? z pr?dko?ci tego twora. No ale co zrobi?? Jak sam napisa?e? - na 030+AGA nic si? robi? nie da. Cieszy mnie to, ?e si? nieco dogadali?my - wspomnienia rules, ale ?ycie biegnie nadal, a niektórzy chc? ca?y czas u?ywa? Amigi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8554] Reszt? opisz w pami?tniku
  2001-11-14 o godz. 22:17:17 Grzegorz Juraszek odpowiada na #8543
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Co do tych standardów PCI/AGP/USB itp to przyznacie, ?e s? to standardy ?ywcem wzi?te ze ?wiata pecetów.

Kto? pisa? inaczej?
Zosta?y jedynie dopasowane do Amigi, ale co z tego jak taki Prometeusz opiera si? na Zorro 3. Zorro 3 za? ma przepustowno?? w praktyce porónywaln? z pecetow? IS?.

No, troch? wi?ksz?. Z ISA to Zorro II mo?na równa?. Niewa?ne jednak - i co z tego? Inaczej si? nie da w starym sprz?cie
Ale jaka to by?a frajda poznawa? kruczki i sztuczki manipulowania rejestrami Alice.

Tak? sam? frajd? maj? obecni u?ytkownicy Amigi, których równasz z pomyle?cami. A mo?e po prostu Ci ?al, ?e ?ona, praca, dzieci, a oni wci?? mog? je?dzi? na imprezy i po?wi?ca? czas nieistotnym - cho? umilaj?cym ?ycie - zbdurkom?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8563] .
  2001-11-15 o godz. 09:04:32 Gary Bliter odpowiada na #8543
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
PS. Gary Bliter - zauwa?y?em ?e wysy?asz swoje wypociny z Polibudy Gda?skiej, [...] te? tam studiowa?em, [...] czy dalej typy "ucz?" Turbo Pascalu


Nast?pny, kurna, co mu si? wydaje, ?e wszystkie rozumy pozjada?...

1) "Typy" nie "ucz?", tylko ucz? i trzeba przyzna?, ?e robi? to najlepiej w skali Trójmiasta. Oczywi?cie nie ma sensu uzasadnianie ci tego w jakikolwiek sposób, bo nie wyszed?e? jeszcze z buntowniczego, pryszczatego okresu. Mamusia (dla ciebie pewnie wiadomo po co) kaza?a chodzi? do szko?y, wi?c wszystko, co si? ze tobie ze szko?? (nie wa?ne, czy podstawow?, czy wy?sz?) kojarzy jest nudne, be i pachnie zniewoleniem umsylu. Sam przecie? wszystko wiesz i zawsze wiedzia?e? najlepiej...

2) Pewnie wola?by?, aby miast Turbo Pascala uczono ci? na polibudzie kodowa? demka w asemblerze. Znam to, sam tak mia?em w pryszczatym wieku. Niestety czas zrozumie?, ?e program studiów niekoniecznie musi by? uk?adany pod twoje w?a?nie, indywidualne preferencje, a celem studiów na PG nie jest kszta?cenie tylko i wy??cznie programistów. Zaj?cia z podstaw programowania, z wykorzystaniem Turbo Pascala (a zdziw si? - nadal) maj? na celu tylko i wy??cznie zasygnalizowanie studentom pewnych mechanizmów, jakimi rz?dzi si? programowanie (w dowolnym j?zyku). Wymaga tego specyfika studów technicznych - kszta?towanie ogólnej wiedzy i kultury technicznej. Do takich celów Turbo Pascal jest j?zykiem najlepszym z mo?liwych - powsta? w ko?cu jako narz?dzie edukacyjne. Potem, je?li kto? chce i?? akurat w kierunku programowania, ?atwo mo?e przej?? na inne, bardziej zaawansowane narz?dzia. Dobrze opanowany Pascal to solidna ku temu podstawa.

na zedezelowanych IBM XT i 286 12MHz jak za moich czasów (1987-1992) he he he ???


Akurat w latach 1987-1992 takich si? u?ywa?o komputerów - co w tym niezwyk?ego? Teraz uczy si? na Celeronach 333MHz i PIII 550MHz na przyk?ad. Szkoda, ?e akurat w przypadku Turbo Pascala nie ma to ?adnego znaczenia, conajwy?ej podnosi feeling takich m?drków, jak ty.

To by?y jajcarskie czasy.


Twoja tera?niejszo?? na prawd? jest tak pod?a, ?e potrafisz ?y? jedynie przesz?o?ci?? Pewnie z winy typów "ucz?cych" pascala klepiesz teraz bid? na bezrobociu, zgad?em?

Pocz?tki mojej amigowskiej kariery - pecet mia? co najwy?ej kart graf. monochromatyczne z 256K pami?ci.


Rany, ale dziwne, nie? Pierwsze Amigi mia?y 256kB RAM-u, a pierwsze samochody - 1,5 KM mocy silnika. Ale jaja, co?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8632] Gary we? si? gdzie? odreaguj ...
  2001-11-16 o godz. 18:16:39 X E N T O R odpowiada na #8563
  Wysłany z *.gdansk.comarch.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Ch?opie skomentuj? to krótko -

ani na ciebie nie napada?em, ani nie obrazi?em, grzecznie si? tylko zapyta?em jak to dzisiaj jest polibudzie gda?skiej i jak dalej wygl?da program nauki, skoro
zauwa?y?em ?e tam przebywasz/studiujesz/uczysz.
JA bezrobotny nie jestem - patrz domena.

ale niewa?ne, widz? ?e z tob? to nawet dyskutowa? nie mo?na bo OBOJ?TNIE co KTOKOLWIEK napisze, TY zawsze musisz to skomentowa? w tak negatywny sposób aby t? wypowied? negatywnie odebrano. To ?e Turbo Pascal uczy logicznego my?lenia to wie ka?dy , Ameryki nie odkry?e?. Uwa?am jednak ?e nie ma dzisiaj najmniejszego sensu uczy? Turbo Pascala 6.0, skoro nigdzie w przemy?le si? go ju? nie stosuje. Dzisiaj powinno si? przede wszystkim uczy? C++ , troch? HTMLu, troch? JAVY, a nie Turbo Pascalu. Dla twojej informacji - poczytaj sobie progam studiów na renomowanych uczelniach Stanów Zjednoczonych - np. takiego MIT`u czy Minnessota State University - w zale?no?ci od kierunku studiów jest C++, Java oraz ró?norakie j?zyki specjalistyczne do ró?nych dziedzin przemys?u i in?ynierii. O Turbo Pascal`u ju? dawno zapomnieli. U nas ucz? dalej Turbo Pascal`u bo do tego maj? wyk?adowców (zaczynam podejrzewa? ?e jeste? jednym z nim) a ludzi którzy perfect znaj? si? na innych j?zykach programowania (zreszt? nie tylko programowania) jest za ma?o. Kropka. Understood ???? Ale mniejsza z tym, ty zawsze musisz si? przyczepi? do WSZYSTKIEGO. Wyluzuj si?.

Pozdr,

XENTOR
Odpowiedz na ten komentarz
 [8634] .
  2001-11-16 o godz. 18:52:55 Gary Bliter odpowiada na #8632
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
ani na ciebie nie napada?em, ani nie obrazi?em, grzecznie si? tylko zapyta?em jak to dzisiaj jest polibudzie gda?skiej


Sorry, ale sformu?owanie: "wysy?asz swoje wypociny" IMHO ma raczej negatywne zabarwienie emocjonalne i nie pasuje do formu?y grzecznego pytania ani do ch?ci wyra?enia wobec dyskutuj?cego neutralnej chocia?by opinii.

Dzisiaj powinno si? przede wszystkim uczy? C++ , troch? HTMLu, troch? JAVY,


I oczywi?cie si? uczy. Na kierunku informatycznym masz pe?n? egzotyk? przedmiotów zwi?zanych z wielomia niuansami wspó?czesnej informatyki.

Pascal jest do tego, aby studeci (wszystkich kierunków na PG) opanowali podstawy i aby nie patrzyli na komputer jak na tajemnicz? skrzyni? tylko chocia? troch? zrozumieli jak to wszystko dzia?a. Taki programistyczny, komputerowy elementarz. Do tego Pascal jest bardzo dobrym materia?em edukacyjnym, w zupe?no?ci wystarczaj?cym np. studentom wydzia?ów: mechanicznego, architektury, elektrycznego. Tym ludziom nie ma sensu zawraca? g?owy C++, Jav?, czy innymi HTML-ami, bo im si? to do niczego nie przyda z punktu widzenia g?ównego kierunku ich edukacji, podobnie jak np. teoria wzgl?dno?ci Einsteina, czy teoria mnogo?ci (obowi?zkowo t?uczone na kierunkach typu fizyka i matematyka). Studenci informatyki natomiast C++, Yav?, itp. poznaj? na kolejnych semestrach. I wszystko jest w najlepszym porz?dku. Dlatego nie widz? sensu wieszania psów na Turbo Pascalu - wystarczaj?co jest on dla niektórych trudny a gdzie im wogóle do C++...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8641] J?zyki
  2001-11-16 o godz. 22:28:25 Robin odpowiada na #8634
  Wysłany z *.szczecin.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; KSK sp. z o.o.)
Akurat mam troche odmienne zdanie na temat Turbo Paszczala. Uwa?am, ?e równie dobrze (a nawet lepiej) mo?na zacz?? nauk? programowania od Javy. Ró?nica b?dzie taka, ?e cz?owiek od pocz?tku nabiera dobrych nawyków projektowania obiektowego.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8637] Ech co ty o przemysle wiesz...
  2001-11-16 o godz. 20:41:12 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8632
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Ech widzisz czlecze - znow wypowiadasz sie na tematy, na ktore wiesz, ze dzwonia, ale nie wiesz w ktorym kosciele... Mnie na studiach nie uczono Pascala (trudno nazwac semestr zabawy przy komputerach wypisywaniem slow nauka Pascala) Jezyk ten poznalem w szkole sredniej na cale szczescie, bo prace dostalem akurat przy Pascalu glownie...
Tak Pascal 7, oraz Delphi.... Wiec z lsaki swojej jesli o czyms nie masz pojecia (tak jak o wspolczesnych amigach na przyklad) to moglbys sie nie wypowiadac?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8642] C++ sam w sobie nie.
  2001-11-16 o godz. 22:45:35 porneL odpowiada na #8632
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
taka dygresja: nauka C++ od podstaw, szczegolnie jako 1szego jezyka jest nienajlepsza.
tlumaczenie komus o klasach zaprzyjaznionych i dziedziczeniu (bo na tym sie skupiaja:() powoduje tylko zamieszanie. powinno sie najpierw dobrze wyuczyc ANSI C, a potem rozszerzac sobie to o ++..

a java do szkol? jestem za. lepsze to niz pascal...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8647] Wierutna bzdura...
  2001-11-17 o godz. 08:07:30 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8642
  Wysłany z *.lodz-teofilow.sdi.tpnet.pl via IBrowse/2.2 (AmigaOS 3.1)
Jesli uczyc sie C/C++ to w kolejnosci C++ a potem C, wlasnie po to by nie miec zlych nawykow, ktorych pozniej trudno sie pozbyc...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8560] beton w genach / nierówno pod garnkiem
  2001-11-15 o godz. 07:49:14 Gary Bliter odpowiada na #8508
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
A moze Prawdziwi Amigowcy maja dopiero po dzieisec lat i nie znaja pojecia netykieta??
Oj! Zagalopowalem sie! Pewnie, ze nie znaja, pamietam z jednej listy dyskusyjnej... I napisze tak. Wy.......c w podskokach chamy niemyte! Macie swoja pieprznieta liste dyskusyjna, to tam wywalajcie na wierzch wasze kompleksy i brak dobrego wychowania! Tu ma byc kulturalnie! A wy takiej nadziei nie dajecie.


Znowu? Tym razem tutaj?

Kiedy wreszcie zrozumiesz, ?e to ty masz problem, a nie ca?e twoje otoczenie? Skoro tu ci ?le, tam ci ?le, to mo?e zacznij szuka? ?róde? w sobie - inaczej nigdzie nie b?dzie ci dobrze...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8561] P.S.
  2001-11-15 o godz. 07:51:18 Gary Bliter odpowiada na #8560
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Do ka??basiaka to sz?o, jakby si? kto we wci?ciach pogubi?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8567] Ano mo?na si? pogubi?
  2001-11-15 o godz. 09:59:06 Jacek Rzeuski odpowiada na #8561
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Ale to tylko dlatego, ?e niektórym (nie b?d? palcem pokazywa?) myli si? "Dodaj komentarz" z "Odpowiedz na ten komentarz". Ale to pewnie dlatego, ?e strona nie by?a na Amidze robiona ;-)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8577] do mnie
  2001-11-15 o godz. 13:52:42 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8560
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Ja nazywam sie Ka??basiak, a Ty nawet nie Gary Bliter, wiec ode mnie wara. Juz pokazales na liscie dyskusyjnej kto jest gora, bo PAN MODERATOR RULA!
Ja synku nie mam kompleksow i jak Ci juz kilka razy pisalem nie lubie chamstwa w sieci. Wszystko mozna wyjasnic spokojnie, a jak sie czegos nie rozumie, to trzeba pytac.
Nie mam zamiaru powtarzac Ci tego co juz pisalem na temat netykiety. Ciesze sie, ze mnie wypisales i wydawalo mi sie, ze bede mial od Twojego chamstwa spokoj, ale mylilem sie i tu mnie ono dopadlo.
Jednak, w zwiazku z tym, ze to nie Ty tutaj rzadzisz badz laskaw pisac na temat i kulturalnie.
Czy znasz takie slowa jak: kolega, pytanie jak: nie rozumiem o czym piszesz?, czy moglbys mi wytlumaczyc? albo: nie zgadzam sie z Toba?
Wiem, ze na politechnice jezyka polskiego juz nie ucza, ale sa jakies ksiazki o zasadach dobrego wychowania, poczytaj.
Widzialem nawet jakies o netykiecie.
Zycze przyjemnej lektury.
Jeszcze jedno, moze kiedys spotkasz kogos z tych ,ktorych tutaj spokojnie nazywasz debilami, matolami, czy medrkami, moze nawet na jakiejs amigowej imprezie?
Stan wtedy na srodku pomieszczenia i glosno powiedz: Moj nick to Gary Bliter, ma ktos cos do mnie?
A ja wtedy do Ciebie podejde i grzecznie sobie pogadamy. Ok?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8630] .
  2001-11-16 o godz. 15:56:54 Gary Bliter odpowiada na #8577
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
ode mnie wara.


A nie ma tak dobrze. Wolno mi komentowa? twoje wypotki, podobnie jak wszystkie inne, wi?c nie odmówi? sobie tej perwersyjnej przyjemno?ci. Taki ju? ze mnie niemyty cham.

nie lubie chamstwa w sieci.


To si? da zauwa?y?. Wypowied?:

"Wy.......c w podskokach chamy niemyte! Macie swoja pieprznieta liste dyskusyjna, to tam wywalajcie na wierzch wasze kompleksy i brak dobrego wychowania!"

...to znakomity przyk?ad twego ociekaj?cego wprost og?ad?, wywa?onego stylu. Maila w którym sw? niezwyk?? kultur? prezentujesz kol. Michalowi Agacie, ownerowi serwera majordomo nie przytocz? tylko dlatego, ?e nie chce mi si? szuka?. A mo?e powinienem? Szkoda, by innych omin??a taka lekcja sieciowego saw?ar-wiwru.

Nie mam zamiaru powtarzac Ci tego co juz pisalem na temat netykiety.

Widzialem nawet jakies (ksi??ki) o netykiecie.


A ja o obsesjach i psychozach. Twoje ci?g?e majaczenia o netykiecie w po??czeniu z osobliw? dosy? jej realizacj? w praktyce daj? w sumie uk?adank? conajmniej zastanawiaj?c?:

Kiedy jeszcze dzia?a?e? czynnie na nowej amiga-pl to z jednej strony urz?dza?e? krucjaty przeciwko ka?dej dodatkowej linijce sygntatury a z drugiej ostentacyjnie cytowa?e? wielokilobajtowe maile bez ?adnych ci??. Jak dla mnie to zastanawiaj?co osobliwa wybiórczo??.

Ciesze sie, ze mnie wypisales


Nie wypisywa?em ci?.

i wydawalo mi sie, ze bede mial od Twojego chamstwa spokoj, ale mylilem sie i tu mnie ono dopadlo.


Na szcz??cie jest jeszcze lista amiga-pl na hydeparku, któr? niegdy? tak gor?co poleca?e?. Kiedy by?em tam ostatnio liczy?a ona a? dwóch subskrybentów - w sam raz do d?ugich rozmów z samym sob? o netykiecie, kiedy wokó? pe?no chamstwa i nikt nie rozumie...

sa jakies ksiazki o zasadach dobrego wychowania, poczytaj.


Obejdzie si?. Wystarcz? twoje posty.

Stan wtedy na srodku pomieszczenia i glosno powiedz: Moj nick to Gary Bliter, ma ktos cos do mnie?
A ja wtedy do Ciebie podejde i grzecznie sobie pogadamy. Ok?


B?dzie ci??ko - jestem niemytym chamem i grzeczne rozmowy nie s? moj? najmocniejsz? stron?.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8635] niemyto chamsko
  2001-11-16 o godz. 19:24:57 Krzysztof Ka??basiak odpowiada na #8630
  Wysłany z *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
Dobrze, jestem gotow pogadac w twoim stylu.
Reszty nie bede komentowal.
A co do listu do admina, to sprawa sie wyjasnila bez Ciebie i nie wyciagaj tu spraw, ktore Ciebie osobiscie nie dotycza.
Zreszta, popatrz, popatrz.... Zacytuj, a upewnisz mnie, ze sie co do Ciebie nie mylilem.
Ja juz koncze, usilowalem przemowic Ci do rozsadku. Nie udalo sie. Nie moja sprawa. Wiedz jednak, ze ile razy nazwiesz kogos publicznie medrkiem, a ja to przeczytam, to zareaguje. Sprobuj chlopie odreagowac gdzie indziej Twoje stresy. Ja tu zagladam, zeby dowiedziec sie czegos o Amidze, a nie o Twoich problemach z zyciem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8636] .
  2001-11-16 o godz. 19:30:25 Gary Bliter odpowiada na #8635
  Wysłany z *.mlab.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Wiedz jednak, ze ile razy nazwiesz kogos publicznie medrkiem, a ja to przeczytam, to zareaguje.


Ojoj, to po b?dzie po prostu straszne! Chyba si? spal? wtedy ze wstydu...

Czy tobie na prawde wydaje si?, ?e wa?ne s? dla mnie opinie i reakcje jakiego? inteligentnego inaczej? Nie za wysokie mniemanie o sobie masz czasem?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8518] ;)
  2001-11-14 o godz. 13:51:22 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #8495
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
Ja jestem zarejestrowanym uzytkownikiem obu programow, i glosowalem (na SC). Zaglosowalbym i na Frogge, ale nie moge ;). Ale ja w sumie chyba nie o tym... Chyba nikt nie zajarzyl kontekstu wypowiedzi Sebastiana ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8516] Frogger
  2001-11-14 o godz. 13:29:15 Jaszczur odpowiada na #8443
  Wysłany z *.univ.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
Froggera zarejestruje jek karte MSX bede mial ,bo na pauli to zabcia kiepsko dzwiek odtwarza. Obecnie uzywam AMPa (cholera wie czemu) i dlatego nie glosowalem.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8535] to nie zabcia tylko ahi
  2001-11-14 o godz. 16:39:34 porneL odpowiada na #8516
  Wysłany z *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl via ---
ustaw w ahi mixing frequency taki jak masz czestotliwosc w filmie albo poexpretymentuj z audiomodes.
paula sama w sobie wydaje z siebie bardzo ladny dzwiek (zobacz mpega), to niestety ahi go strasznie kaszani (np: resampluje z 22050 na 22095)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8536] Cz?stotliwo?? w AHI
  2001-11-14 o godz. 16:46:46 Jacek Rzeuski odpowiada na #8535
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Tak w ogóle to Martin móg?by skwantowa? dost?pne cz?stotliwo?ci jako? inaczej ni? co 1 Hz albo chocia? zmieni? w konfiguratorze klas? do ustawiania tej warto?ci na co? wygodniejszego ni? slider.mui.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8553] SMUCIIIIICIE!!!!
  2001-11-14 o godz. 22:02:25 Wiedzmin_ odpowiada na njusa
  Wysłany z *.tebo.chelm.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.5)
Powiem szczerze - nie tylko filmiki, ale i filmy ogladam na PC, bo mam 198 ramu i ATI RAGE FURY 32MB, a w amidze tylko AGA. I, szczerze mowiac, to nie wyobrazam sobie jaka kase musialbym wwalic w Amige zeby moc obejrzec sobie to samo z taka plynnoscia.
DZIEKUJEMY
NAGROD NIE PRZESLEMY POCZTA
I przestancie sie znow klocic...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8562] ech ...
  2001-11-15 o godz. 07:52:41 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8553
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)

a w amidze tylko AGA

Coz, wspolczuje, ale sam sobie taka AMi wybrales, czyli nie wiesz co to za wygoda korzystania na Ami z karty graficznej, ale Twoj problem...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8593] power of AGA
  2001-11-15 o godz. 22:29:27 Arturo odpowiada na #8553
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
To cudnie, ze zauwazyles, ze w Amidze jest TYLKO AGA. A coz takiego jest na golej plycie PC, zeby narzekac na AGE??? AGA przynajmniej pozwala na jakakolwiek prace na Amidze bez zakupywania karty graficznej. To ze ty akurat karty graficzne kupujesz tylko do peceta to twoj problem.

A tak zupelnie na marginesie, to "Wiedzmin" to kila i nikomu tego nie polecam.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8594] Re: power of rower
  2001-11-15 o godz. 22:40:06 Carlos odpowiada na #8593
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
To cudnie, ze zauwazyles, ze w Amidze jest TYLKO AGA. A coz takiego jest na golej plycie PC, zeby narzekac na AGE???

Jak wida? sam nie wiesz co jest. Pójd? wiec do byle pece-sklepu, zapytaj i nie blaznuj. Poza tym co za roznica co jest. Problem ze zintegrowanymi elementami bywa taki ze sie starzeja czasem szybciej niz cala reszta.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8597] Temat bez sensu
  2001-11-15 o godz. 23:02:37 Arturo odpowiada na #8594
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Nie wiem, czego Ty ode mnie chcesz? Napisz konkretnie o co Ci biega, bo jak na razie to Ty blaznujesz. Kazesz mi lazic na wedrowki do pece-sklepow i pytac co za cuda siedza w pece-obudowach? A po co? Napisalem tylko, ze lepsza AGA w Amidze (filmów sobie nie ogladniesz) niz NIC. Prawda?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8602] Bosz
  2001-11-15 o godz. 23:41:09 Carlos odpowiada na #8597
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Czego nie zrozumiales? Ze wysylam Cie do pece-sklepu zebys sobie obejrzal jakas plyte od peceta ze zintegrowana grafika, muzyka a jak powieje dobrze to i sieciowka tez bedzie? Moze przestaniesz wtedy sie tak podniecac faktem zamontowania agi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8610] Show me your Amiga!
  2001-11-16 o godz. 11:05:38 Arturo odpowiada na #8602
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Ex-amigowcu, nie podniecaj sie tak pecetami, bo to nie miejsce na to. To ty porownujesz plyte A1200 (lub A4000) do nowego peceta. Ja tu pisze o czasach, gdy Amiga wchodzila na rynek. Trudno zeby teraz jej plyta glowna byla konkurencyjna z pecetowska. Wtedy to bylo cos! A teraz? Wszyscy czekamy na AmigaOne...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8612] Rulezowac kazdy moze...
  2001-11-16 o godz. 11:20:34 Carlos odpowiada na #8610
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)

A coz takiego jest na golej plycie PC, zeby narzekac na AGE???

No to po co sie odzywasz, skoro sam sobie zaczynasz zaprzeczac? Do tego chyba nie wiesz o czym chcesz tu rulezowac, bo spojnosci zadnej nie dostrzegam. No i chyba nie myslisz ze ktos sie bedzie wysilal przypominaja coz za plyte mozna porownac do amigowej, bo szkoda czasu na przegladanie pc magazynow z przed 10 lat, tylko po to zeby sie jakis rulezowiec douczyl.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8613] prowokacja udana
  2001-11-16 o godz. 11:33:20 Arturo odpowiada na #8612
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via IBrowse/2.2 (Windows 3.5)
Te komentarze to byla prowokacja z mojej strony, ale nie spodziewalem sie, ze naskoczy na mnie ktos kto uwaza sie za Amigowca... Smutne. Moze jestem "rulezowcem", ale przynajmniej MAM AMIGE (co widac przy komentarzach) i nie musze tlumaczyc sie grzybiarzom dlaczego nie lubie ich komputera.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8614] chcialbys...
  2001-11-16 o godz. 11:37:08 Carlos odpowiada na #8613
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Prowokacje tez trzeba umiec zrobic. Tak jak wiedziec o czym sie chce gadac. Obie rzeczy jakos Ci nie wyszly.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8617] a jednak...
  2001-11-16 o godz. 11:57:07 Arturo odpowiada na #8614
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
A jednak sie udalo, bo jeden z adminow strony Amiga.com.pl (i dwa razy podreslic) zaczal sie na mnie pienic, bo stwierdzilem, ze AGA tez dobra jest Ja nadal uzywam tego cudenka, czekajac na kase (na Mediatora).

Aby jednak Cie zdenerwowac na koniec, napisze: AMIGA RULEZ!!! (Ciekawe czy mi sie za to dostanie???)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8618] Amiga
  2001-11-16 o godz. 12:09:48 Piotr Sobolewski odpowiada na #8617
  Wysłany z *.gdansk.sdi.tpnet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
AMIGA RULEZ!!! (Ciekawe czy mi sie za to dostanie???)

No i fajnie, ale o co chodzi z t? amig?? Co to takiego?
Chodzi Ci o acp? ?e niby rulez?
Odpowiedz na ten komentarz
 [8619] wszystko rulez
  2001-11-16 o godz. 12:15:02 Arturo odpowiada na #8618
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Generalnie to nie chodzi mi o ACP, chociaz lubie tu zajrzec i dostac ochrzan :-
Odpowiedz na ten komentarz
 [8629] Hm...
  2001-11-16 o godz. 15:34:09 Carlos odpowiada na #8617
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
Widzes jakis ciezki przypadek. Nie tylko nie rozumiesz co czytasz ale takze co piszesz...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8627] jacy wszyscy?
  2001-11-16 o godz. 14:23:05 ravek odpowiada na #8610
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.2.1; Linux)


Wszyscy czekamy na AmigaOne...



Sam sobie czekaj.

Odpowiedz na ten komentarz
 [8628] my?l?, ?e jutro wydarzy si? co? ciekawego:-)
  2001-11-16 o godz. 14:49:52 ravek odpowiada na #8627
  Wysłany z *.amigowa.dhs.org via Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.2.1; Linux)
Ju? jutro amigowe targi.

?a?uj?, ?e mnie tam nie b?dzie. Ju? nie mog? doczeka? si? relacji.

Odpowiedz na ten komentarz
 [8645] ;P
  2001-11-17 o godz. 06:02:22 Marcin 'MisterQ' Kielesinski odpowiada na #8610
  Wysłany z 192.168.10.* via Amiga-AWeb/3.4
Nie wszyscy czekaja na AmigaOne ;P
Odpowiedz na ten komentarz
 [8568] Polecam
  2001-11-15 o godz. 10:02:01 Poke odpowiada na njusa
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98) Opera 6.0 [en]
http://komputery.interia.pl/id/arch/www/wys?inf_id=16928

A juz myslalem ze ten facet jest pod zcislym nadzorem w pomieszczeniu bez klamek. No chyba ze wstawili mu tam komputer z internetem....

Poke
Odpowiedz na ten komentarz
 [8570] Poczucie humoru
  2001-11-15 o godz. 10:07:21 Jacek Rzeuski odpowiada na #8568
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Pytanie gdzie Ciebie trzeba zamkn?? za brak wyczucia ironii i poczucia humoru...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8572] Jak
  2001-11-15 o godz. 10:28:49 Poke odpowiada na #8570
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98) Opera 6.0 [en]
znam MP on to pisze na powaznie.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8586] Kto zna MPSa
  2001-11-15 o godz. 16:37:56 Jacek Rzeuski odpowiada na #8572
  Wysłany z *.marketplanet.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
A ja to niby go nie znam? Poza tym spójrz na dat? tej wypowiedzi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8611] A data
  2001-11-16 o godz. 11:15:18 Poke odpowiada na #8586
  Wysłany z *.4c.pl via Mozilla/5.0 (Windows 98; U) Opera 6.0 [en]
fakt!
Odpowiedz na ten komentarz
 [8574] sorry
  2001-11-15 o godz. 10:49:07 Tomasz Kaczanowski (Kaczus) odpowiada na #8568
  Wysłany z 172.27.18.* via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
Sorry ale jak rozumiesz to inaczej nizli ironiczny tekst - to raczej ten zaklad powinien byc dla Ciebie - no tak nie powstawial smailejow - dlatego mozna nie zrozumiec, ze tekst podszyty jest ironiom, i ze jest to duze przerysowanie rzeczywistosci (tekst jest z 2000 roku)....
Odpowiedz na ten komentarz
 [8575] :-(
  2001-11-15 o godz. 11:18:15 Gary Bliter odpowiada na #8568
  Wysłany z *.mlk.pg.gda.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows 98)
Rany, czy mo?liwe, ?eby by? a? do tego stopnia pozbawionym poczucia humoru? To przecie? standardowe teksty stanowi?ce jedn? z obcnie istniej?cych odmian dowcipu. Mamy humor z zesztów szkolnych, o babach u lekarza, o ksi??ach, policjantach, o W?chocku i blondynkach wi?c, zgodnie ze specyfik? czasów, powsta? te? humor "komputerowy".

Równie interesuj?cy i conajmniej równie ?mieszny zbiorek polecam obada? tutaj:

http://www.mag.civ.pl/magazyn/humor/index.html
Odpowiedz na ten komentarz
 [8595] panowie, konczymy!
  2001-11-15 o godz. 22:43:43 Arturo odpowiada na njusa
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
To apel do Panów tej cudownej (really!) strony!

Zamknijcie, prosze, ta sonde, bo wczytywanie ogromnej liczby komentarzy przez modemik to koszmar.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8599] Ogromnej?
  2001-11-15 o godz. 23:26:31 Carlos odpowiada na #8595
  Wysłany z *.geek-stuff.com via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0; NetCaptor 6.5.0)
A tam, zaraz ogromnej. Bywalo juz wiecej... ;)
Odpowiedz na ten komentarz
 [8600] uuuuuuuuuuuuuuuu
  2001-11-15 o godz. 23:31:25 Arturo odpowiada na #8599
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
Mozliwe, ale ja wtedy to chyba jeszcze winda na dywan wjezdzalem i nie pamietam...
Odpowiedz na ten komentarz
 [8605] Eeee tam
  2001-11-16 o godz. 05:28:02 Prowokator odpowiada na #8600
  Wysłany z *.marwit.gliwice.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Mnie na pececie szybko chodzi.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8616] pewnie.....................
  2001-11-16 o godz. 11:48:12 Arturo odpowiada na #8605
  Wysłany z *.swietochlowice.dialup.inetia.pl via Amiga-AWeb/3.4
O godzinie 5:30 rano to kazdemu szybko chodzi... Nie trzeba tu miec pieca.
Odpowiedz na ten komentarz
 [8615] juz ? a tak dobrze sie czytalo.
  2001-11-16 o godz. 11:45:23 [d2] odpowiada na #8595
  Wysłany z *.jgora.dialog.net.pl via Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
oj przesadzasz, ja tez mam modem i wcale to nie koszmar, a wrecz przyjemnosc.
koszmarne to sa jedynie niektore komentarze.

a tak z innej beczki to z takiej niepozornej ankiety zrobila sie taka dluga dyskusja. kto by pomyslal.
ciekawe jaka bedzie nastepna. juz sie nie moge doczekac.
pozdrawiam all.
Odpowiedz na ten komentarz
 Reklama
Reklamuj sie w naszym serwisie
 Features
Gielda
Stats
RDF   Statystyki
 Ofcoskop
Włącz Ofcoskop
  Artykuły
Poczynając od 2004-11-11 07:04:14
1.Symphony 2004 po bitwie (65)
2.List Felixa Schwarza do społeczności amigowej (6)
3.Pegasos na poligonie (152)
4.Rozmowa z Maciejem Binkiem - prezesem firmy Elbox Computer (98)
5.Amiga Meeting 2002 - raport pisany na kolanie (203)
6.Oświadczenie firm eFUNZINe, Matay i X-Soft (43)
7.Krzyż na drogę (121)
8.Pospolite ruszenie, czyli robimy portala (66)
Napisałem coś fajnego
  H0t t0kZ
Gorące tematy!
  Starocie
Poczynając od 2005-02-09 23:00:43
16.Ambient 1.41 (6)
17.SimpleMail 0.25 (4)
18.ShowGirls - nowa wersja (2)
19.OS4Emu 1.6 (0)
20.Scalos dla Morphosa (0)
21.MorphOS Printer-Fix (5)
22.Linux dla... lesbijek (1)
23.Amiga Dev Contest (17)
24.Kolejne spotkanie AUG (5)
25.The free MorphOS desktop (2)
26.Apple zwieksza zyski (14)
27.Czwartkowe spotkanie AUG Łódź (25)
28.Dotarły! (4)
29.Nowe oblicze eFUNZINe.com (38)
30.Powinszowanie (5)
Więcej
 Szukaj w a.c.p.

Treść
Temat
Autor
Data
Kurde, nie umiem!
 Hot links
Amiga-News.de
Amiga.org
ANN
CyberGraphX
Moo Bunny
MorphOS
MorphOS-news.de
PPA
Scena A.
W.F.M.H.
Wrong Planet

Nowości | Dodaj nowość | Software | Odsyłacze | Pomoc | Za udział wzięli | Napisz do nas